NEC-Jong AZ

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door jackkreta »

Héle belangrijke overwinning (open deur), laat dit het begin zijn van een opwaartse lijn.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door noviomagum »

Verschrikkelijke wedstrijd zelde zo'n laf en inspiratie loos zooitje gezien, maar ja de punten tellen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door mschr »

noviomagum schreef:
zo 04 nov 2018, 16:43
Verschrikkelijke wedstrijd zelde zo'n laf en inspiratie loos zooitje gezien, maar ja de punten tellen
De punten tellen. Het spel ook. Het spel is bedroevend. Er is meer mis met het team dan een 2-mans- of 3-mansmiddenveld. De verdediging is bedroevend en Okita is helemaal bedroevend. Neem nu een Labylle. Hij draaft voorwaarts en vergeet elke verdedigende taak. Waar was hij bij de 0-1?

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door eniesee12 »

Legendario schreef:
zo 04 nov 2018, 16:22
eniesee12 schreef:
zo 04 nov 2018, 15:42
Legendario schreef:
zo 04 nov 2018, 15:36
eniesee12 schreef:
zo 04 nov 2018, 15:20
Ik neem aan dat de gier er uit geflikkerd word vandaag , dit is niet de man die nec terug gaat brengen naar de eredivisie . Ik zou zeggen gelijk Mario Been polsen, die heeft al 2 keer openlijk gesolliciteerd op Fox Sports.
De ene trainer die gehaald is op basis van sentimenten eruit gooien om de volgende op basis van sentimenten aan te stellen lijkt me geen goed plan.

Tsja,maar onder de gier komt het niet meer goed, Ron de groot er maar neer zetten dan ? Al denk ik wel dat Been NEC uit het slop kan trekken.
3-1. Helemaal geen nieuwe trainer nodig!
Dat laat ik niet afhangen van een wedstrijd tegen jong AZ. De Gier gaat ons niet naar de eredivisie brengen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
zo 04 nov 2018, 16:49
noviomagum schreef:
zo 04 nov 2018, 16:43
Verschrikkelijke wedstrijd zelde zo'n laf en inspiratie loos zooitje gezien, maar ja de punten tellen
De punten tellen. Het spel ook. Het spel is bedroevend. Er is meer mis met het team dan een 2-mans- of 3-mansmiddenveld. De verdediging is bedroevend en Okita is helemaal bedroevend. Neem nu een Labylle. Hij draaft voorwaarts en vergeet elke verdedigende taak. Waar was hij bij de 0-1?
:withstupid:

Al heb ik nog wel vertrouwen in Okita; vond hem meer ongelukkig dan slecht.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op zo 04 nov 2018, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Gijscoman »

Geen mooie wedstrijd, maar wel goed dat men behoudender speelde. Beetje voetbal a la Bogers. Kunnen we zeiken dat het er niet leuk uitziet, maar punten pakken is nu belangrijker. Gelukkig ziet De Gier dat eindelijk in.

Verder vond ik Jansen, Joppen, Bossaerts en Van den Berg allemaal erg goed. Ook Van Duin deed het weer goed. Overtoom vond ik eigenlijk dramatisch. Haalde ook Okita uit de wedstrijd met ongelooflijke kutpasses, zodat die ook steeds zwakker ging spelen. Maar Overtoom was een stuk beroerder. Dat hij dan zo'n impact heeft met een doelpunt en een assist neemt niet weg dat hij ook heel veel slechts deed.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Dogfather »

Ik vind het zo merkwaardig dat er niet met de 11 sterkste spelers wordt gestart. Was onnodig spannend. Volgende keer gewoon beginnen met Achahbar in de basis svp.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Gijscoman »

Dogfather schreef:
zo 04 nov 2018, 17:03
Ik vind het zo merkwaardig dat er niet met de 11 sterkste spelers wordt gestart. Was onnodig spannend. Volgende keer gewoon beginnen met Achahbar in de basis svp.
Weer op het middenveld en dan constant overlopen te worden? Of op de vleugels waar hij niet goed speelt? Of ipv Braken?

424 vanaf het begin, wat Achahbar op 10 in feite betekent, werkt niet. Het kan pas, wanneer de tegenstander moe begint te raken. Het huidige middenveld was ondanks het zwakke spel van Overtoom in principe een goed idee. Ipv Overtoom zou je daar Sabak kunnen zetten. Maar Achahbar daar zetten is vragen om problemen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
zo 04 nov 2018, 16:51
mschr schreef:
zo 04 nov 2018, 16:49
noviomagum schreef:
zo 04 nov 2018, 16:43
Verschrikkelijke wedstrijd zelde zo'n laf en inspiratie loos zooitje gezien, maar ja de punten tellen
De punten tellen. Het spel ook. Het spel is bedroevend. Er is meer mis met het team dan een 2-mans- of 3-mansmiddenveld. De verdediging is bedroevend en Okita is helemaal bedroevend. Neem nu een Labylle. Hij draaft voorwaarts en vergeet elke verdedigende taak. Waar was hij bij de 0-1?
:withstupid:

Al heb ik nog wel vertrouwen in Okita; vond hem meer ongelukkig dan slecht.
Dan waren zijn voorzetten zeker ook ongelukkig?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
zo 04 nov 2018, 17:10
DJTEEF! schreef:
zo 04 nov 2018, 16:51
mschr schreef:
zo 04 nov 2018, 16:49
noviomagum schreef:
zo 04 nov 2018, 16:43
Verschrikkelijke wedstrijd zelde zo'n laf en inspiratie loos zooitje gezien, maar ja de punten tellen
De punten tellen. Het spel ook. Het spel is bedroevend. Er is meer mis met het team dan een 2-mans- of 3-mansmiddenveld. De verdediging is bedroevend en Okita is helemaal bedroevend. Neem nu een Labylle. Hij draaft voorwaarts en vergeet elke verdedigende taak. Waar was hij bij de 0-1?
:withstupid:

Al heb ik nog wel vertrouwen in Okita; vond hem meer ongelukkig dan slecht.
Dan waren zijn voorzetten zeker ook ongelukkig?
Nee. Die waren slecht. Zijn acties vond ik vaak ongelukkig.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door JBNMGN »

Wat een BUD wedstrijd zeg! Ze hadden beter dezelfde gele shirts aan kunnen doen als AZ dan was het spelen van de bal naar een geel shirt nog verklaarbaar geweest.
En die Overtoom, want een ramp zeg! Ik zeg nog bij ons op de tribune toen er gewisseld werd: wedden dat de Gier hem laat staan, dat is zijn vriendje uit Almere en dan zul je zien dat hij ook nog de winnende maakt.
En ja hoor! Hij is gelukkig nog net niet uitgeroepen tot MOTM want anders was het helemaal erg geweest.
De 2e helft was wel ietsje beter maar de verdediging is nog steeds bar slecht, er wordt totaal niet opgelet.

Maar goed, 3 broodnodige punten in de pocket en hopelijk geeft dit vertrouwen voor de komende wedstrijden.
Mits de Gier niet weer het hele zooitje omgooit en weer een andere basis 11 er in zet.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door noviomagum »

Romeny verschrikkelijk zeg en maar op de grond liggen

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
zo 04 nov 2018, 17:10
DJTEEF! schreef:
zo 04 nov 2018, 16:51
mschr schreef:
zo 04 nov 2018, 16:49
noviomagum schreef:
zo 04 nov 2018, 16:43
Verschrikkelijke wedstrijd zelde zo'n laf en inspiratie loos zooitje gezien, maar ja de punten tellen
De punten tellen. Het spel ook. Het spel is bedroevend. Er is meer mis met het team dan een 2-mans- of 3-mansmiddenveld. De verdediging is bedroevend en Okita is helemaal bedroevend. Neem nu een Labylle. Hij draaft voorwaarts en vergeet elke verdedigende taak. Waar was hij bij de 0-1?
:withstupid:

Al heb ik nog wel vertrouwen in Okita; vond hem meer ongelukkig dan slecht.
Dan waren zijn voorzetten zeker ook ongelukkig?
Nee Romeny dan, verschrikkelijk, die jongen kan niet ballen!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door zuurpruim »

Wat een afschuwelijke vertoning,het is eigenlijk meer uitstel van executie.De spelers geloven er ook niet meer in al zullen de teksten straks wel weer overlopen van 'we hebben geknokt' en 'dit geeft vertrouwen'.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1787
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Keezer »

Ik vond Overtoom en Rommeny echt heel slecht vandaag! Iedereen (vd Berg uitgezonderd) was slecht vandaag maar deze twee spelen als meisjes. In deze doen moet iedereen er gewoon vol in kluunen! Niet alleen meelopen en dan lullig je been terug trekken maar vol erop.
Hoop dat het bij Rommeny nog komt maar ben bang dat hij het toch niet gaat redden. Ik hoop het van harte hoor, als jeugdspeler, dat hij het redt, maar hij is zo fragiel en dromerig.
Overtoom. Ik begin het steeds meer met Mchr eens te zijn... wellicht is het steeds opstellen van Overtoom wel het euvel...

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Juul »

De wedstrijd bevestigt mijn idee van 4-4-2. Hoe vervelend het ook is maar NEC kan niet zonder Achahbar en Achahbar heeft Braken nodig als bliksemafleider. Achahbar op het middenveld betekent dat je overlopen wordt bij balverlies. Okita naar links (tenzij iemand Romeny, Darri of Tresor daar heeft zien uitblinken). Geef Sabak maar eens 90 minuten in een aanvallende rol achter de twee spitsen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door burp »

Eerste helft vreselijk slecht, tweede ook slecht maar in ieder geval nog wat karakter getoond.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door mschr »

JBNMGN schreef:
zo 04 nov 2018, 17:14





Nee Romeny dan, verschrikkelijk, die jongen kan niet ballen!
Ik weet niet wat Jack hem opgedragen heeft, maar hij ging geen enkele actie aan. Het enige wat ie telkens deed was ruimte maken voor de opkomende Labylle. Zo hebben we niks aan Romeny.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door BennyT »

zuurpruim schreef:
zo 04 nov 2018, 17:16
Wat een afschuwelijke vertoning,het is eigenlijk meer uitstel van executie.De spelers geloven er ook niet meer in al zullen de teksten straks wel weer overlopen van 'we hebben geknokt' en 'dit geeft vertrouwen'.
Totaal geen lijn in te bekennen. een dolend elftal met geen toekomst op deze manier. Wat een blamage voor de club om zo een mager elftal te zien

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Gerard Lopez »

Dat je nog wint, heeft niets met vechtlust of goed voetbal te maken, maar puur met toeval en het geluk dat je tegen een jeugdig matig elftal speelt. Tegen elke club uit het linkerrijtje KKD had je vandaag gewoon verloren.

Man, wat was het slecht. Jack zei dat hij 11 spelers zou opstellen die 100% wouden geven, nou ik heb er weinig van gezien. Wat een gezapig slap zooitje. En dan ook nog in de laatste 5 minuten 2 keer gigantisch ontsnappen met een vrije trap die er bijna invliegt en een vogelvrije kopkans die 10 cm langs de paal gaat. Dat de spelers na afloop nog gaan staan feesten met vak 080 is helemaal triest.
Overtoom voorlopig op de bank voor Sabak mag ik toch hopen, Romeny nooit meer in de basis al moet ik toegeven dat Tresor er ook weinig van bakte. Dan maar Achahbar als linksbuiten. Dan krijgt Braken wel minder voorzetten maar Achahbar weet hem sowieso wel te vinden met passes.

Ondanks de winst ben ik helemaal niet blij. Weet na vandaag eigenlijk wel zeker dat promotie er niet meer in zit, ook niet via playoffs.
When Wilco talks, people listen!

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Boer Janssen »

Polleke schreef:
zo 04 nov 2018, 13:11
Tiel schreef:
za 03 nov 2018, 11:29
Polleke schreef:
za 03 nov 2018, 01:37
JBNMGN schreef:
vr 02 nov 2018, 23:01
Ok ik ga zondag toch maar weer kijken.
Geen zin eigenlijk en ook geen vertrouwen.
Er staat ze maar 1 ding te doen en dat is winnen, ik neem met minder geen genoegen dus ook niet met een gelijk spel.
Winnen ze niet dan zullen mijn bezoekjes aan de Goffert en de uitwedstrijden tot een minimum beperkt worden.
Vind ik een slecht verhaal. Ik ben nu 30 jaar NEC fan en heb alles meegemaakt. Van het 75 km rijden naar Nijmegen om in een steenkoude Goffert naar de wedstrijd NEC-Roda te gaan, waar we na 10 minuten met 0-3 achter stonden. Van met Utrechtse vrienden naar FC Utrecht - NEC gaan waar we na 10 minuten met 0-3 voorstonden. Van bekerfinales, tot nacompetitiewedstrijden in Leeuwarden. Van Emiel van Eijkeren bij VVV die ons vanuit een kansloze positie in de eredivsie hield. Van Wim Koevermans zijn overstapje tegen het Ajax van van Gaal (winst NEC 2x Maurice Graef als ik me niet vergis) tot het kijken bij een oefenpotje in Garderen waar deze zelfde trainer 3 supporters (waaronder mij) op de bank liet zitten omdat het begon te regenen. Van het oude stadion naar het toen nieuwe. De eindelijk overwinning op Vitesse mede dankzij de huidige trainer. Van degradatie tot kampioenschap. Van winnen van Udinese in de Europa Cup tot spelen tegen Jong Ajax.

NEC-fan zijn houdt in dat je geniet van de weinige hoogtepunten. Het is een heel divers bestaan. Nu zit de club in de shit, dus moet je er ook kunnen staan dan. Dat is NEC-fan zijn.
Ik ben het met je eens hoor maar die zelfverheerlijking is dat nodig?
Zelfverheerlijking? Wow.... dat is voor degene die mij daadwerkelijk kennen wel zo'n beetje de laatste opmerking die je mij zou kunnen geven hahaha. Maar goed.... als dat je mening is: mij best hoor.
Zelfverheerlijking: wat een domme opmerking! Òf je weet helemaal niet wat dat woord betekent, òf je roept maar wat alleen maar om het roepen. Hij geeft een aantal eerlijke voorbeelden uit zijn bestaan als NEC supporter en beschrijft die op een vlotte, levensechte manier. Als dat zelfverheerlijking is, dan is iedereen die eerlijk over zijn leven vertelt een narcist.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door eniesee12 »

BennyT schreef:
zo 04 nov 2018, 17:47
zuurpruim schreef:
zo 04 nov 2018, 17:16
Wat een afschuwelijke vertoning,het is eigenlijk meer uitstel van executie.De spelers geloven er ook niet meer in al zullen de teksten straks wel weer overlopen van 'we hebben geknokt' en 'dit geeft vertrouwen'.
Totaal geen lijn in te bekennen. een dolend elftal met geen toekomst op deze manier. Wat een blamage voor de club om zo een mager elftal te zien


Het elftal is niet mager, voor Jupiler begrippen is dit een topselectie.

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Boer Janssen »

Gijscoman schreef:
zo 04 nov 2018, 16:58
Geen mooie wedstrijd, maar wel goed dat men behoudender speelde. Beetje voetbal a la Bogers. Kunnen we zeiken dat het er niet leuk uitziet, maar punten pakken is nu belangrijker. Gelukkig ziet De Gier dat eindelijk in.

Verder vond ik Jansen, Joppen, Bossaerts en Van den Berg allemaal erg goed. Ook Van Duin deed het weer goed. Overtoom vond ik eigenlijk dramatisch. Haalde ook Okita uit de wedstrijd met ongelooflijke kutpasses, zodat die ook steeds zwakker ging spelen. Maar Overtoom was een stuk beroerder. Dat hij dan zo'n impact heeft met een doelpunt en een assist neemt niet weg dat hij ook heel veel slechts deed.
Hee slimme student (die duidelijk uit een goed nest komt en een goede opvoeding heeft genoten) : begin jij nou ook al met dit soort taalgebruik? Laten we s.v.p. proberen de zaak een beetje op niveau te houden!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7120
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door jetipo »

Gijscoman schreef:
zo 04 nov 2018, 16:58
Geen mooie wedstrijd, maar wel goed dat men behoudender speelde. Beetje voetbal a la Bogers. Kunnen we zeiken dat het er niet leuk uitziet, maar punten pakken is nu belangrijker. Gelukkig ziet De Gier dat eindelijk in.

Verder vond ik Jansen, Joppen, Bossaerts en Van den Berg allemaal erg goed. Ook Van Duin deed het weer goed. Overtoom vond ik eigenlijk dramatisch. Haalde ook Okita uit de wedstrijd met ongelooflijke kutpasses, zodat die ook steeds zwakker ging spelen. Maar Overtoom was een stuk beroerder. Dat hij dan zo'n impact heeft met een doelpunt en een assist neemt niet weg dat hij ook heel veel slechts deed.
Bogers stond ook geregeld langs de lijn te coachen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Jong AZ

Bericht door Tiel »

Nergens een samenvatting of doelpunten te zien? Enkel interviews.

Jack waar kan ik het zien, jij weet dat toch? :biggrin:

Gevonden Fox heeft 4 uur nodig om de doelpunten erop te zetten.
Laatst gewijzigd door Tiel op zo 04 nov 2018, 20:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: davey, Henkiepenkie, hupie, jeroen175 en 73 gasten