NEC-FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

BennyT schreef:
za 13 okt 2018, 07:33
Dit is ook zeker Oversier aan te rekenen. Hij is wederom verantwoordelijk voor het aanstellen van de trainers en de samenstelling van het elftal. Wat is die Rens van der Eijden slecht zeg...echt niet normaal.
:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door eniesee12 »

BennyT schreef:
za 13 okt 2018, 12:27
FransWorst schreef:
za 13 okt 2018, 12:21
Ik vind het niet eens erg meer. Zover is het al gekomen.
#metoo

:withstupid: gewoon bij neerleggen dat we jarenlang geen eredivisie meer gaan spelen.

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door FransWorst »

eniesee12 schreef:
za 13 okt 2018, 12:41
BennyT schreef:
za 13 okt 2018, 12:27
FransWorst schreef:
za 13 okt 2018, 12:21
Ik vind het niet eens erg meer. Zover is het al gekomen.
#metoo

:withstupid: gewoon bij neerleggen dat we jarenlang geen eredivisie meer gaan spelen.
Het is nu een gezellig avondje uit met vrienden. De wedstrijd / resultaat is tegenwoordig geen reden meer om dit te verpetsen.
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

ARoelofs
Berichten: 398
Lid geworden op: zo 01 mar 2009, 20:27
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door ARoelofs »

Kvida speelde absoluut niet foutloos (niemand overigens) maar de eerste pass die ik hem zag geven was over een meter of 50 op de stropdas bij (ik dacht) Okita. Alle andere uitstekende passes nog achterwegen gelaten. Kvida is dus absoluut de eerste die ik op het formulier zou schrijven. Als je de balletjes breed of terug van Van Eijden en Bossaerts optelt zie je direct wat je mist. Kvida is opbouwend gewoon 10x sterker dan de overige verdedigers.

Overigens heb ik ook even op de warming-up van Sanniez gelet. Ik hoop dat Jack dit ook gezien heeft want dat was nog slechter dan het spel op het veld. Joppen is dus nummer 2 op het formulier. Links heb je niemand anders dan Labylle dus dat is ook een 1+1=2.

Middenveld is misschien nog wel erger. Het werkt gewoon niet. Dijkstra en van den Berg zouden het defensieve blok moeten zijn maar lijken het conditioneel niet bij te kunnen benen. Lopen constant achter de feiten aan. Darri heeft het gewoon niet en Achahbar op de flank werkt ook niet. Okita kan me sinds de botsing tegen Jong PSV ook niet echt meer overtuigen, maar het zit er zeker in. Ook Braken overtuigd in mijn ogen nog niet.

Jack heeft er nog een hele kluif aan om dit op de rit te krijgen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
za 13 okt 2018, 11:47
Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 11:43
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 10:07
Bovendien was het absoluut geen pingel. De speler sloeg niet naar de bal.
Lees de spelregels nog eens door.
In de spelregels staat dat het om opzet moet gaan. Met opzet de bal met de hand of arm spelen. Dat deed de Eindhovenaar niet. Geen pingel dus.
We zijn het er dus over eens dat je niet hoeft te slaan om hands te maken.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Pol »

Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 14:13
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 11:47
Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 11:43
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 10:07
Bovendien was het absoluut geen pingel. De speler sloeg niet naar de bal.
Lees de spelregels nog eens door.
In de spelregels staat dat het om opzet moet gaan. Met opzet de bal met de hand of arm spelen. Dat deed de Eindhovenaar niet. Geen pingel dus.
We zijn het er dus over eens dat je niet hoeft te slaan om hands te maken.
Nee maar er moet wel een beweging van de hand naar de bal zijn

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Ron Delgado »

Wat opvalt in drie thuiswedstrijden op rij:

- Jong PSV
2-0 voor, Okita getorpedeerd, valt uit, direct dom balverlies achterin : 2-1 en vlak daarna ook 2-2

- GA Eagles
1-0 voor. Alblas verzorgd, direct dom verlies : 1-1

- Eindhoven
0-0. Ten onrechte geen corner, direct dom verlies achterin: 0-1.

En dat we steeds na een uur door de wissels heen zijn.
Get up! Stay on the scene.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door GV »

TT schreef:
za 13 okt 2018, 09:55
GV schreef:
za 13 okt 2018, 09:34
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 09:17
eniesee12 schreef:
za 13 okt 2018, 09:07
ForzaVakZ schreef:
za 13 okt 2018, 07:25
Veel seizoenkaarthouders bleven gisteren thuis! Het is steeds leger tov begin van het seizoen! En dat zal steeds erger worden zo!


Viel mij ook op hoe leeg het was.
De thuisblijvers hebben gelijk gekregen en de 8300 aanwezigen niet.
En het zullen er minder worden! NEC zal tot de winterstop weinig punten halen. Rond de winterstop rechter rijtje. Ach ja, wij hebben wel een echte clubman als trainer. Een spits die altijd met de rug naar de rest van het veld stond en geen idee had wat er achter hem gebeurde. 1 geweldig doelpunt tegen Vitesse heeft gemaakt en nu onze trainer is. Bij Almere had hij niets te verliezen, nu alles. Zie het inspiratieloze voetbal van gisteren en een dolende trainer. Jackie no goal!
Dat jij hier überhaupt nog komt als het allemaal altijd zo kut is. Of heb ik het idee dat jij het ALTIJD kut vindt omdat je hier alleen maar komt als je iets negatiefs te melden hebt?
:schater: Tita Tovenaar, tover eens een beter elftal voor ons, zodat ik een keer positief kan zijn!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Legendario »

Pol schreef:
za 13 okt 2018, 14:15
Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 14:13
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 11:47
Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 11:43
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 10:07
Bovendien was het absoluut geen pingel. De speler sloeg niet naar de bal.
Lees de spelregels nog eens door.
In de spelregels staat dat het om opzet moet gaan. Met opzet de bal met de hand of arm spelen. Dat deed de Eindhovenaar niet. Geen pingel dus.
We zijn het er dus over eens dat je niet hoeft te slaan om hands te maken.
Nee maar er moet wel een beweging van de hand naar de bal zijn
Nee, dat moet in overweging genomen worden. Een hand in een onnatuurlijke positie is bijvoorbeeld ook hands.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Pol »

Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 15:59
Pol schreef:
za 13 okt 2018, 14:15
Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 14:13
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 11:47
Legendario schreef:
za 13 okt 2018, 11:43
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 10:07
Bovendien was het absoluut geen pingel. De speler sloeg niet naar de bal.
Lees de spelregels nog eens door.
In de spelregels staat dat het om opzet moet gaan. Met opzet de bal met de hand of arm spelen. Dat deed de Eindhovenaar niet. Geen pingel dus.
We zijn het er dus over eens dat je niet hoeft te slaan om hands te maken.
Nee maar er moet wel een beweging van de hand naar de bal zijn
Nee, dat moet in overweging genomen worden. Een hand in een onnatuurlijke positie is bijvoorbeeld ook hands.
Ja, al komt dat vaak op hetzelfde neer. Helaas was dat gisteren niet het geval.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

JBNMGN schreef:
vr 12 okt 2018, 22:13
Wat hebben wij een KUT ploeg!
Wat hebben wij een KUT trainer!
Ze snappen er allemaal geen ene reet van, passes gaan over de zijlijn, achter de man, te zacht, te hard en als ze al goed geplaatst zijn dan is dat in de voet van de tegenstander.
Wissels zijn KUT! Waarom die Sabak er in niet een snelle Mike Tresor?
En weer is het gekut en geklooi achterin waar door die goal valt.
En dan de scheids, wat een vieze laffe hond, in de 1e helft had er een van Eindhoven al rood moeten hebben, en hij floot absoluut VOOR Eindhoven.
Maar dan nog is dat niet de reden dat we verliezen, we verliezen niet van de scheids, niet van Eindhoven maar van ons zelf.

Op naar Telstar voor de 3e nederlaag van dit seizoen, maar dat maakt allemaal niet meer uit want we hoeven geen kampioens ambities meer te hebben, en ook geen periode kampioen ambities, sterker nog: we hoeven nog niet eens te rekenen op nacompetitie want ook dat halen we niet. En als we die wel zouden halen dan gaan we daar ook gruwelijk op ons smoelwerk.
Of er moeten wonderen gebeuren.

OK, ik moet even wat recht zetten!
Nadat ik thuis was gekomen van het 2e debacle op rij was ik zo pissed dat ik even wat andere bewoording gebruikte dan normaal.
Pure frustratie dus!
Ik zal het nu wat genuanceerder samen vatten:
Waarom voetbalt de ploeg nu ineens zo slecht, wat is er aan de hand. Ligt het aan de wisselende opstelling, de manier van trainen, de tactiek waar mee ze het veld ingestuurd worden?
Wat mankeert Jack de Gier, ik bedoel: hij wil perse een bepaalde tactiek spelen die niet werkt (lijkt op de Lijnders methode). Waarom mislukt er zoveel bij het passen?
En waarom gaat good old Jack niet over tot een 5-3-2 opstelling in de hoop dat we een keer de deur op slot kunnen houden achterin?

En wat die scheids betreft: daar neem ik geen woord van terug, dat had ik nog wel wat erger mogen uitdrukken.
Na een goede nachtrust heb ik toch eigenlijk wel vertrouwen dat we in Velzen-zuid 3 punten gaan halen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

GV schreef:
za 13 okt 2018, 15:07
TT schreef:
za 13 okt 2018, 09:55
GV schreef:
za 13 okt 2018, 09:34
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 09:17
eniesee12 schreef:
za 13 okt 2018, 09:07
ForzaVakZ schreef:
za 13 okt 2018, 07:25
Veel seizoenkaarthouders bleven gisteren thuis! Het is steeds leger tov begin van het seizoen! En dat zal steeds erger worden zo!


Viel mij ook op hoe leeg het was.
De thuisblijvers hebben gelijk gekregen en de 8300 aanwezigen niet.
En het zullen er minder worden! NEC zal tot de winterstop weinig punten halen. Rond de winterstop rechter rijtje. Ach ja, wij hebben wel een echte clubman als trainer. Een spits die altijd met de rug naar de rest van het veld stond en geen idee had wat er achter hem gebeurde. 1 geweldig doelpunt tegen Vitesse heeft gemaakt en nu onze trainer is. Bij Almere had hij niets te verliezen, nu alles. Zie het inspiratieloze voetbal van gisteren en een dolende trainer. Jackie no goal!
Dat jij hier überhaupt nog komt als het allemaal altijd zo kut is. Of heb ik het idee dat jij het ALTIJD kut vindt omdat je hier alleen maar komt als je iets negatiefs te melden hebt?
:schater: Tita Tovenaar, tover eens een beter elftal voor ons, zodat ik een keer positief kan zijn!
Hij heeft wel een punt GV! :wink:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

ARoelofs schreef:
za 13 okt 2018, 14:07
Kvida speelde absoluut niet foutloos (niemand overigens) maar de eerste pass die ik hem zag geven was over een meter of 50 op de stropdas bij (ik dacht) Okita. Alle andere uitstekende passes nog achterwegen gelaten. Kvida is dus absoluut de eerste die ik op het formulier zou schrijven. Als je de balletjes breed of terug van Van Eijden en Bossaerts optelt zie je direct wat je mist. Kvida is opbouwend gewoon 10x sterker dan de overige verdedigers.
Volledig meejeens.
Kvida was niet foutloos, maar heeft een prima inspeelpass, crosspass, ze gaan 90% vooruit, wint zijn duels, en kleunt er eens een keer in.
Een verademing tov die andere 2.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Bottendaal »

De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 17:33
ARoelofs schreef:
za 13 okt 2018, 14:07
Kvida speelde absoluut niet foutloos (niemand overigens) maar de eerste pass die ik hem zag geven was over een meter of 50 op de stropdas bij (ik dacht) Okita. Alle andere uitstekende passes nog achterwegen gelaten. Kvida is dus absoluut de eerste die ik op het formulier zou schrijven. Als je de balletjes breed of terug van Van Eijden en Bossaerts optelt zie je direct wat je mist. Kvida is opbouwend gewoon 10x sterker dan de overige verdedigers.
Volledig meejeens.
Kvida was niet foutloos, maar heeft een prima inspeelpass, crosspass, ze gaan 90% vooruit, wint zijn duels, en kleunt er eens een keer in.
Een verademing tov die andere 2.
:withstupid:
Halleluja, amen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door JBNMGN »

CazNEC schreef:
za 13 okt 2018, 18:16
JBNMGN schreef:
za 13 okt 2018, 17:21
JBNMGN schreef:
vr 12 okt 2018, 22:13
Wat hebben wij een KUT ploeg!
Wat hebben wij een KUT trainer!
Ze snappen er allemaal geen ene reet van, passes gaan over de zijlijn, achter de man, te zacht, te hard en als ze al goed geplaatst zijn dan is dat in de voet van de tegenstander.
Wissels zijn KUT! Waarom die Sabak er in niet een snelle Mike Tresor?
En weer is het gekut en geklooi achterin waar door die goal valt.
En dan de scheids, wat een vieze laffe hond, in de 1e helft had er een van Eindhoven al rood moeten hebben, en hij floot absoluut VOOR Eindhoven.
Maar dan nog is dat niet de reden dat we verliezen, we verliezen niet van de scheids, niet van Eindhoven maar van ons zelf.

Op naar Telstar voor de 3e nederlaag van dit seizoen, maar dat maakt allemaal niet meer uit want we hoeven geen kampioens ambities meer te hebben, en ook geen periode kampioen ambities, sterker nog: we hoeven nog niet eens te rekenen op nacompetitie want ook dat halen we niet. En als we die wel zouden halen dan gaan we daar ook gruwelijk op ons smoelwerk.
Of er moeten wonderen gebeuren.

OK, ik moet even wat recht zetten!
Nadat ik thuis was gekomen van het 2e debacle op rij was ik zo pissed dat ik even wat andere bewoording gebruikte dan normaal.
Pure frustratie dus!
Ik zal het nu wat genuanceerder samen vatten:
Waarom voetbalt de ploeg nu ineens zo slecht, wat is er aan de hand. Ligt het aan de wisselende opstelling, de manier van trainen, de tactiek waar mee ze het veld ingestuurd worden?
Wat mankeert Jack de Gier, ik bedoel: hij wil perse een bepaalde tactiek spelen die niet werkt (lijkt op de Lijnders methode). Waarom mislukt er zoveel bij het passen?
En waarom gaat good old Jack niet over tot een 5-3-2 opstelling in de hoop dat we een keer de deur op slot kunnen houden achterin?

En wat die scheids betreft: daar neem ik geen woord van terug, dat had ik nog wel wat erger mogen uitdrukken.
Na een goede nachtrust heb ik toch eigenlijk wel vertrouwen dat we in Velzen-zuid 3 punten gaan halen.
Waar komt dat vertrouwen vandaan? Het wordt weer een oersaaie pot. Een van de twee ploegen gaat met 1-0 winnen; een coin flip.
Als we spelen met dezelfde opstelling/instelling als afgelopen weken dan is het een simpele winst voor Telstar. Gooit Jack het roer om en ziet de ploeg in dat ze er echt voor moeten knokken dan winnen wij en ziet het er wat rooskleuriger uit.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Mijn god wat een open deur :jestera:

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Vespared »

Waarom worden bij grote clubs de trainer, die niet presteert met zijn team, al na 2/3 verloren wedstrijden vervangen? Omdat ze als club niet in een negatieve spiraal willen komen. Het kost vermogens om zo'n trainer te laten zitten en nog erger het kost soms jaren om daar uit te komen. Voorbeelden genoeg waar het grote aantal nederlagen het positivisme en de strijdlust zijn vervangen door apathie en gelatenheid. Begrijp me goed als een voorzitter van de raad van commissarissen van NEC laat optekenen dat we dit jaar moeten promoveren dan vraag ik me toch af wat doe je er dan aan om dit drama om te buigen? Kijk zelf naar de bezetting van de tribunes, lees zelf de kritieken, ga vooral zelf kijken naar de trainingen, maar vooral kijk niet weg want dat is de hond in de pot voor iedereen die NEC dierbaar is,

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

Vespared schreef:
ma 15 okt 2018, 16:00
Waarom worden bij grote clubs de trainer, die niet presteert met zijn team, al na 2/3 verloren wedstrijden vervangen? Omdat ze als club niet in een negatieve spiraal willen komen. Het kost vermogens om zo'n trainer te laten zitten en nog erger het kost soms jaren om daar uit te komen. Voorbeelden genoeg waar het grote aantal nederlagen het positivisme en de strijdlust zijn vervangen door apathie en gelatenheid. Begrijp me goed als een voorzitter van de raad van commissarissen van NEC laat optekenen dat we dit jaar moeten promoveren dan vraag ik me toch af wat doe je er dan aan om dit drama om te buigen? Kijk zelf naar de bezetting van de tribunes, lees zelf de kritieken, ga vooral zelf kijken naar de trainingen, maar vooral kijk niet weg want dat is de hond in de pot voor iedereen die NEC dierbaar is,
Punt 1, het is onzin dat bij grote clubs bij 2 of 3 nederlagen de trainer eruit vliegt.

Punt 2, geld kwestie.

Punt 3, eigenlijk is je complete stuk het meest onzinnig wat ik de hele dag gelezen heb.

Je kunt ook promoveren zonder kampioen te worden.

Enige minpunt is dat NEC het verkeerd ziet. Je moet juist niet bij de eerste 5 eindigen. De weg naar de finale van de PO gaat dan via een laaggeplaatst eredivisie team. Dat is makkelijk dan top eerste divisie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door mschr »

Okee, maar voordat je die laaggeplaatste eredivisionist tegenkomt, moet je tegen een club uit het rechterrijtje van de eerste divisie. En gezien de problemen die Eindhoven ons bezorgde, gaat dat geen makkelijke klus worden.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
ma 15 okt 2018, 16:39
Vespared schreef:
ma 15 okt 2018, 16:00
Waarom worden bij grote clubs de trainer, die niet presteert met zijn team, al na 2/3 verloren wedstrijden vervangen? Omdat ze als club niet in een negatieve spiraal willen komen. Het kost vermogens om zo'n trainer te laten zitten en nog erger het kost soms jaren om daar uit te komen. Voorbeelden genoeg waar het grote aantal nederlagen het positivisme en de strijdlust zijn vervangen door apathie en gelatenheid. Begrijp me goed als een voorzitter van de raad van commissarissen van NEC laat optekenen dat we dit jaar moeten promoveren dan vraag ik me toch af wat doe je er dan aan om dit drama om te buigen? Kijk zelf naar de bezetting van de tribunes, lees zelf de kritieken, ga vooral zelf kijken naar de trainingen, maar vooral kijk niet weg want dat is de hond in de pot voor iedereen die NEC dierbaar is,
Punt 1, het is onzin dat bij grote clubs bij 2 of 3 nederlagen de trainer eruit vliegt.

Punt 2, geld kwestie.

Punt 3, eigenlijk is je complete stuk het meest onzinnig wat ik de hele dag gelezen heb.
:withstupid:

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Special Guest »

Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Special Guest »

Als het middenveld goed staat heb je echt geen 5 verdedigers nodig tegen de Eindhovens etc. van deze competitie. Hoe wil je dan bij promotie wel niet gaan spelen? 7-2-1?
Kom op man. Een elftal neerzetten. Dat is de opdracht voor de trainer. Ook als je aanvallender speelt hoef je niet de deur wagenwijd open te zetten hoor. Elke lange bal is gevaarlijk. Wat mij betreft gaat Rens definitief uit het elftal. Die maakt fout op fout en zou juist met zijn ervaring de stabiele factor moeten zijn.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door bertje »

Special Guest schreef:
di 16 okt 2018, 08:57
Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.
Het omgooien van de tactiek tegen Eindhoven is natuurlijk een blunder van jewelste. Het succesvolle tandem Braken-Achahbar uit elkaar halen, waardoor de hele aanval lam was gelegd en er een gat tussen middenveld en aanval ontstond. Daarnaast Sturing op het middenveld wat hij helemaal niet kan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Pol »

bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:24
Special Guest schreef:
di 16 okt 2018, 08:57
Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.
Het omgooien van de tactiek tegen Eindhoven is natuurlijk een blunder van jewelste. Het succesvolle tandem Braken-Achahbar uit elkaar halen, waardoor de hele aanval lam was gelegd en er een gat tussen middenveld en aanval ontstond. Daarnaast Sturing op het middenveld wat hij helemaal niet kan.
We kunnen niet zeggen dat het voor deze wedstrijd goed ging. Met mazzel een punt tegen GAE en een nederlaag tegen Almere.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
di 16 okt 2018, 09:35
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:24
Special Guest schreef:
di 16 okt 2018, 08:57
Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.
Het omgooien van de tactiek tegen Eindhoven is natuurlijk een blunder van jewelste. Het succesvolle tandem Braken-Achahbar uit elkaar halen, waardoor de hele aanval lam was gelegd en er een gat tussen middenveld en aanval ontstond. Daarnaast Sturing op het middenveld wat hij helemaal niet kan.
We kunnen niet zeggen dat het voor deze wedstrijd goed ging. Met mazzel een punt tegen GAE en een nederlaag tegen Almere.
Jawel het ging geweldig volgens de kenners, ze zaten op het puntje van hun stoel. Ik snap het nog steeds niet. Het gaat het hele seizoen al bijzonder matig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: berkeljj, Bing [Bot], Mook, NECNijmeguh, TN024 en 42 gasten