NEC-FC Eindhoven

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door bertje »

Pol schreef:
di 16 okt 2018, 09:35
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:24
Special Guest schreef:
di 16 okt 2018, 08:57
Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.
Het omgooien van de tactiek tegen Eindhoven is natuurlijk een blunder van jewelste. Het succesvolle tandem Braken-Achahbar uit elkaar halen, waardoor de hele aanval lam was gelegd en er een gat tussen middenveld en aanval ontstond. Daarnaast Sturing op het middenveld wat hij helemaal niet kan.
We kunnen niet zeggen dat het voor deze wedstrijd goed ging. Met mazzel een punt tegen GAE en een nederlaag tegen Almere.
Dat waren nog wel tegenstanders van formaat. Nu creëerden we zelfs thuis nauwelijks iets tegen een staartploeg van de KKD, dat vind ik nog veel schrijnender dan die andere 2 wedstrijden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 09:41
Pol schreef:
di 16 okt 2018, 09:35
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:24
Special Guest schreef:
di 16 okt 2018, 08:57
Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.
Het omgooien van de tactiek tegen Eindhoven is natuurlijk een blunder van jewelste. Het succesvolle tandem Braken-Achahbar uit elkaar halen, waardoor de hele aanval lam was gelegd en er een gat tussen middenveld en aanval ontstond. Daarnaast Sturing op het middenveld wat hij helemaal niet kan.
We kunnen niet zeggen dat het voor deze wedstrijd goed ging. Met mazzel een punt tegen GAE en een nederlaag tegen Almere.
Jawel het ging geweldig volgens de kenners, ze zaten op het puntje van hun stoel. Ik snap het nog steeds niet. Het gaat het hele seizoen al bijzonder matig.
Maar zo slecht als afgelopen vrijdag is het nog niet geweest.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Pol »

bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:42
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 09:41
Pol schreef:
di 16 okt 2018, 09:35
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:24
Special Guest schreef:
di 16 okt 2018, 08:57
Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.
Het omgooien van de tactiek tegen Eindhoven is natuurlijk een blunder van jewelste. Het succesvolle tandem Braken-Achahbar uit elkaar halen, waardoor de hele aanval lam was gelegd en er een gat tussen middenveld en aanval ontstond. Daarnaast Sturing op het middenveld wat hij helemaal niet kan.
We kunnen niet zeggen dat het voor deze wedstrijd goed ging. Met mazzel een punt tegen GAE en een nederlaag tegen Almere.
Jawel het ging geweldig volgens de kenners, ze zaten op het puntje van hun stoel. Ik snap het nog steeds niet. Het gaat het hele seizoen al bijzonder matig.
Maar zo slecht als afgelopen vrijdag is het nog niet geweest.
En zo goed als in de eerste 85 minuten tegen Cambuur ook niet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:42
Tiel schreef:
di 16 okt 2018, 09:41
Pol schreef:
di 16 okt 2018, 09:35
bertje schreef:
di 16 okt 2018, 09:24
Special Guest schreef:
di 16 okt 2018, 08:57
Bijzonder teleurstellende wedstrijd toch weer. Wat gaat er mis? We hebben toch veel betere spelers dan Eindhoven en Almere? En het ligt echt niet alleen aan de scheidsrechters. Wat dat betreft vind ik de Gier nu ook een beetje slapjes worden.
Het omgooien van de tactiek tegen Eindhoven is natuurlijk een blunder van jewelste. Het succesvolle tandem Braken-Achahbar uit elkaar halen, waardoor de hele aanval lam was gelegd en er een gat tussen middenveld en aanval ontstond. Daarnaast Sturing op het middenveld wat hij helemaal niet kan.
We kunnen niet zeggen dat het voor deze wedstrijd goed ging. Met mazzel een punt tegen GAE en een nederlaag tegen Almere.
Jawel het ging geweldig volgens de kenners, ze zaten op het puntje van hun stoel. Ik snap het nog steeds niet. Het gaat het hele seizoen al bijzonder matig.
Maar zo slecht als afgelopen vrijdag is het nog niet geweest.
Maar goed ook niet meer na de eerste 85 minuten tegen Cambuur.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Special Guest »

Ik zag een dag later de samenvatting nog even voorbij komen. Ik schrok ook van het aantal lege plekken.

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door GV »

JBNMGN schreef:
za 13 okt 2018, 17:22
GV schreef:
za 13 okt 2018, 15:07
TT schreef:
za 13 okt 2018, 09:55
GV schreef:
za 13 okt 2018, 09:34
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 09:17
eniesee12 schreef:
za 13 okt 2018, 09:07




Viel mij ook op hoe leeg het was.
De thuisblijvers hebben gelijk gekregen en de 8300 aanwezigen niet.
En het zullen er minder worden! NEC zal tot de winterstop weinig punten halen. Rond de winterstop rechter rijtje. Ach ja, wij hebben wel een echte clubman als trainer. Een spits die altijd met de rug naar de rest van het veld stond en geen idee had wat er achter hem gebeurde. 1 geweldig doelpunt tegen Vitesse heeft gemaakt en nu onze trainer is. Bij Almere had hij niets te verliezen, nu alles. Zie het inspiratieloze voetbal van gisteren en een dolende trainer. Jackie no goal!
Dat jij hier überhaupt nog komt als het allemaal altijd zo kut is. Of heb ik het idee dat jij het ALTIJD kut vindt omdat je hier alleen maar komt als je iets negatiefs te melden hebt?
:schater: Tita Tovenaar, tover eens een beter elftal voor ons, zodat ik een keer positief kan zijn!
Hij heeft wel een punt GV! :wink:
Wacht de wedstrijd Telstar-NEC maar af.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Eindhoven

Bericht door Tiel »

GV schreef:
do 18 okt 2018, 18:17
JBNMGN schreef:
za 13 okt 2018, 17:22
GV schreef:
za 13 okt 2018, 15:07
TT schreef:
za 13 okt 2018, 09:55
GV schreef:
za 13 okt 2018, 09:34
mschr schreef:
za 13 okt 2018, 09:17


De thuisblijvers hebben gelijk gekregen en de 8300 aanwezigen niet.
En het zullen er minder worden! NEC zal tot de winterstop weinig punten halen. Rond de winterstop rechter rijtje. Ach ja, wij hebben wel een echte clubman als trainer. Een spits die altijd met de rug naar de rest van het veld stond en geen idee had wat er achter hem gebeurde. 1 geweldig doelpunt tegen Vitesse heeft gemaakt en nu onze trainer is. Bij Almere had hij niets te verliezen, nu alles. Zie het inspiratieloze voetbal van gisteren en een dolende trainer. Jackie no goal!
Dat jij hier überhaupt nog komt als het allemaal altijd zo kut is. Of heb ik het idee dat jij het ALTIJD kut vindt omdat je hier alleen maar komt als je iets negatiefs te melden hebt?
:schater: Tita Tovenaar, tover eens een beter elftal voor ons, zodat ik een keer positief kan zijn!
Hij heeft wel een punt GV! :wink:
Wacht de wedstrijd Telstar-NEC maar af.
GV Jack heeft wel vaker dan 1 keer gescoord tegen jouw club.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gijscoman en 19 gasten