Excelsior - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door n23 »

AyniL schreef:
wo 26 sep 2018, 11:41
- Opvallend dat Jansen zelfs met al die wisselingen geen minuten maakte.
Goed punt, ik was eigenlijk al zowat vergeten dat die hier nog speelde.

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Boer Janssen »

AyniL schreef:
wo 26 sep 2018, 11:41
Heerlijke pot gisteren. Pakte ondanks de verlenging allemaal prima uit. De reserves lieten zich zien en van de beoogde basisspelers voor vrijdag speelden alleen onze keepert en kilometervreters Kvida en Labylle meer dan 75 minuten. Zo'n overwinning moet wel een boost geven.

Verder drie opmerkingen:
- Ergerde me vooral in de beginfase weer mateloos aan Joppen. Zo besluiteloos allemaal. Maar na zo'n goal mag je daar niet meer over zeuren.
- Niet toevallig dat Labylle en Alblas de wedstrijd volledig speelden. Op die posities hebben we niet echt volwaardige vervangers.
- Opvallend dat Jansen zelfs met al die wisselingen geen minuten maakte.
Dat is waar. In de winterstop maar eens kijken naar een goede reservekeeper en dito linksback. Herstel: dat betekent natuurlijk nu al kijken en in de winterstop toeslaan.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door JBNMGN »

jsentani schreef:
wo 26 sep 2018, 05:53
CazNEC schreef:
wo 26 sep 2018, 01:57
JBNMGN schreef:
wo 26 sep 2018, 01:04
Jongens wat ben ik trots op deze ploeg.
Omdat ze zo geweldig spelen? Nee niet direct maar wel omdat ze er geloof in blijven houden, omdat ze niet opgeven en blijven knokken, omdat ze achterstanden weer weten om te buigen naar gelijk spel of zelfs winst.
MOTM voor mij Kvida. En Alblas is een heerlijke keeper om naar te kijken, raakt niet in paniek met dat tikkie terug voetbal, en heeft een mooie uittrap.

Als ze dit weten vast te houden of zelfs weten uit te bouwen dan gaat GA er aan vrijdag en gaan we zeker weten meedoen om het kampioenschap.
Jack leek er met zijn wissels en basisopstelling overigens alles aan te doen om hier niet te winnen; gelukkig heeft de ploeg dat niet meegekregen.
Of is Jack juist geniaal om met deze opstelling en wissels eredivisieclub Excelsior te verslaan en toch een fit elftal vrijdag op de mat te krijgen en snappen wij het allemaal niet.....
Precies! Alles draait uiteindelijk om aanstaande vrijdag. Zijn opstelling en wissels laten zien dat hij kijk heeft op het spel en weet wat hij moet doen om in ieder geval de competitie als lijdraad aan te houden.
De beker is een extraatje zolang we mee kunnen doen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
wo 26 sep 2018, 09:34
vak Oost schreef:
wo 26 sep 2018, 09:33
Milanbeekers schreef:
wo 26 sep 2018, 09:11
Romeny liet zijn klasse wederom zien gister, er gaan geruchten dat Ajax achter hem aanzit.... :director: :sjaal:
:director: Ander gerucht is dat zijn prijskaartje 8 miljoen is
Een veel concreter gerucht is dat ik hem dan hoogstpersoonlijk op de bagagedrager naar Mokum breng :biggrin:
En anders kun je altijd nog het geblindeerde busje lenen bij NEC :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BertNEC, chase, Hoekman, Tabasco en 49 gasten