N.E.C. - Go Ahead Eagles

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Gerard Lopez »

Brabander schreef:
zo 30 sep 2018, 09:19
Al met al denk ik dat we goed zijn weggekomen met de 1-1.
Behoorlijk gelijkwaardige pot.
Als het een gelijkwaardige pot is dan kom je niet goed weg met een gelijkspel, dan is dat een normale uitslag.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Gerard Lopez »

De Kletskop schreef:
zo 30 sep 2018, 18:32
Maar hoevaak mag je tegenwoordig nou wisselen? op t WK was t 1 keeper en 3 veldspelers, geld dat nu in clubverband ook?
Nee zeker niet. Weet je wel zeker dat dat op het WK zo was? Waarom zag ik dan nooit teams die voorstonden in de blessuretijd nog hun keeper wisselen om tijd te rekken?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door burp »

Gerard Lopez schreef:
zo 30 sep 2018, 20:03
De Kletskop schreef:
zo 30 sep 2018, 18:32
Maar hoevaak mag je tegenwoordig nou wisselen? op t WK was t 1 keeper en 3 veldspelers, geld dat nu in clubverband ook?
Nee zeker niet. Weet je wel zeker dat dat op het WK zo was? Waarom zag ik dan nooit teams die voorstonden in de blessuretijd nog hun keeper wisselen om tijd te rekken?
Nee, gewoon 3 en bij verlenging 1 extra.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
za 29 sep 2018, 14:50
Gijscoman schreef:
za 29 sep 2018, 13:39
Een deel van de complimenten voor GAE mogen ook genuanceerd worden. Het is een met passie spelende ploeg met een prima verdediging en snelle spelers, maar technisch wel zwak. Het aantal ballen dat over de zijlijn vloog, de hoeveelheid volledig onnodig verloren ballen was bij GAE echt vele, vele malen groter.
Wat hebben dan toch al een fiks aantal punten verloren tegen nog niet een echte sterke club.
Dus weten we waar we staan: we hebben klaarblijkelijk een zwakkere selectie dan gedacht. Als we niet in staat zijn dergelijke wedstrijden te winnen dan hebben we meer ploegen waar we voor uit moeten kijken dan die 3 of 4 die we dachten als concurrent te hebben
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Bottendaal »

JBNMGN schreef:
ma 01 okt 2018, 01:58
zuurpruim schreef:
za 29 sep 2018, 14:50
Gijscoman schreef:
za 29 sep 2018, 13:39
Een deel van de complimenten voor GAE mogen ook genuanceerd worden. Het is een met passie spelende ploeg met een prima verdediging en snelle spelers, maar technisch wel zwak. Het aantal ballen dat over de zijlijn vloog, de hoeveelheid volledig onnodig verloren ballen was bij GAE echt vele, vele malen groter.
Wat hebben dan toch al een fiks aantal punten verloren tegen nog niet een echte sterke club.
Dus weten we waar we staan: we hebben klaarblijkelijk een zwakkere selectie dan gedacht. Als we niet in staat zijn dergelijke wedstrijden te winnen dan hebben we meer ploegen waar we voor uit moeten kijken dan die 3 of 4 die we dachten als concurrent te hebben
Het tweede deel ben ik het mee eens. Het is toch zelfs gebleken dat wij voor élke ploeg uit moeten kijken.

Maar: hebben we een zwakkere selectie dan gedacht, of een zwakkere coach dan gedacht?
Ontbreekt de kwaliteit, of is het tactisch niet goed genoeg?
(ik weet het antwoord niet)

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Nijmegen0413 »

jsentani schreef:
zo 30 sep 2018, 08:09
Nijmegen0413 schreef:
za 29 sep 2018, 15:13
Bernd schreef:
za 29 sep 2018, 12:45
jetipo schreef:
za 29 sep 2018, 12:04
H-Zenkamp schreef:
za 29 sep 2018, 11:56
Nou met een glimlach naar huis... misschien een pijnlijke grimas. Was blij dat ik naar huis kon eigenlijk. Zelden zo'n foutentestival gezien de afgelopen jaren. Zelfs inworpen konden niet meer fatsoenlijk genomen worden. Absolute dieptepunt (naast de blessure van Alblas) was Labylle. Heb me echt 90 minuten lang kapot lopen ergeren aan hem. Meer dan de helft van z'n ballen kwam niet aan en liep regelmatig halfweg de helft van de tegenstander terwijl Kvida zich kapot moest lopen alle ontstane gapende gaten dicht te lopen. Dramatisch. Lichtpuntjes waren Alblas (prachtig die emotie bij de 1-0), Achabar, Braken en Dijkstra. Okita liet bij tijd en wijle wat klasse zien.
Achteraf is makkelijk praten, naar de vrouw van Labylle stond (staat) op het punt van bevallen. Misschien was het beter geweest hem niet op te stellen, maar in Luik te laten. Daar zat hij misschien wel met zijn gedachte. Verder had Alblas direct gewisseld moeten worden. Bij de goal van Van Moorsel zag je gewoon dat hij nauwelijks meer kracht kon zetten. Nu begrijp ik van De Gier uit wel dat hij op dat moment goed moest overwegen mbt tot de wissels. Maar een niet geblesseerde Alblas had dat schot wellicht gepareerd.
:withstupid: Zeer onprofessioneel dat met de keeper. Onprofessioneel van hem en onprofessioneel van de medische staf. Denk inderdaad dat je dat een punt kost.
Een Alblas met 1 hand en 1 been is nog 5 klassen beter dan van Duin.
Was een schitterende goal die van Duin nooit van zijn lang zal ze leven had gepakt.
Ik vraag het me af, Alblas had geen sprongkracht meer en dit zijn typische ballen voor hem waar hij heel goed in is.
Dat is Alblas zijn kwaliteit, maar niet die van van Duin.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door De Kletskop »

burp schreef:
zo 30 sep 2018, 22:00
Gerard Lopez schreef:
zo 30 sep 2018, 20:03
De Kletskop schreef:
zo 30 sep 2018, 18:32
Maar hoevaak mag je tegenwoordig nou wisselen? op t WK was t 1 keeper en 3 veldspelers, geld dat nu in clubverband ook?
Nee zeker niet. Weet je wel zeker dat dat op het WK zo was? Waarom zag ik dan nooit teams die voorstonden in de blessuretijd nog hun keeper wisselen om tijd te rekken?
Nee, gewoon 3 en bij verlenging 1 extra.
Hmm...dan was het dat waarschijnlijk.

mattjoss
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 01 jul 2020, 05:31
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door mattjoss »

The soccer picks that you might need for the game.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door BennyT »

mattjoss schreef:
wo 01 jul 2020, 05:36
The soccer picks that you might need for the game.
Wat is dit nu weer? Ik snap deze post niet.zeker een troll of zoiets

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door De Kletskop »

BennyT schreef:
wo 01 jul 2020, 07:03
mattjoss schreef:
wo 01 jul 2020, 05:36
The soccer picks that you might need for the game.
Wat is dit nu weer? Ik snap deze post niet.zeker een troll of zoiets
zal je broer zijn.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Mcel »

BennyT schreef:
wo 01 jul 2020, 07:03
mattjoss schreef:
wo 01 jul 2020, 05:36
The soccer picks that you might need for the game.
Wat is dit nu weer? Ik snap deze post niet.zeker een troll of zoiets
Jij klikt ook altijd alle linkjes aan in mails die je krijgt waarin gratis bitcoins en postcodeloten worden aangeboden? En linkjes om te voorkomen dat je bankpas en credit card geblokkeerd worden?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
wo 01 jul 2020, 08:41
BennyT schreef:
wo 01 jul 2020, 07:03
mattjoss schreef:
wo 01 jul 2020, 05:36
The soccer picks that you might need for the game.
Wat is dit nu weer? Ik snap deze post niet.zeker een troll of zoiets
zal je broer zijn.
Zwager :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: demidk, nijmege01 en 39 gasten