N.E.C. - Go Ahead Eagles

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 23:06
CazNEC schreef:
vr 28 sep 2018, 23:04
Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 22:44
6 verliespunten in 4 thuiswedstrijden op het 2e niveau. Heel lang geleden dat we het zo slecht deden. Gelukkig wordt de trainer toegezongen en hoeft hij niet direct out.
Jij had natuurlijk het liefst gezien dat we De Gier zouden afvallen? Hij kan bar weinig doen aan deze wedstrijd (idem voor Jong PSV thuis). Gewoon vol vertrouwen uit naar Almere. Op naar de 2-3.
Nee absoluut niet maar het was wel consequent geweest. Met terugwerkende kracht snap ik nu nog minder van de negativiteit richting Adrie.
Jij met je consequent zijn. Als we vorig jaar geen beschikking hadden gehad over de door jouw verfoeide Groeneveld, waren we ergens bovenin de middenmoot geëindigd. Nu staat er een team dat altijd scoort en nooit opgeeft, ik vind het nogal een verschil.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Gerd »

De backs en vleugelaanvallers waren zeer slecht vandaag. Centrale duo goed, samen met Overtoom en Achahbar. Verder maar snel vergeten. Braken matig maar wel met doelpunt. Kortom je mag blij zijn met een punt. Darri en Okita konden vandaag nog geen betonpaal passeren. Je mag blij zijn met een punt. Verder maar snel vergeten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
vr 28 sep 2018, 23:43
Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 23:06
CazNEC schreef:
vr 28 sep 2018, 23:04
Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 22:44
6 verliespunten in 4 thuiswedstrijden op het 2e niveau. Heel lang geleden dat we het zo slecht deden. Gelukkig wordt de trainer toegezongen en hoeft hij niet direct out.
Jij had natuurlijk het liefst gezien dat we De Gier zouden afvallen? Hij kan bar weinig doen aan deze wedstrijd (idem voor Jong PSV thuis). Gewoon vol vertrouwen uit naar Almere. Op naar de 2-3.
Nee absoluut niet maar het was wel consequent geweest. Met terugwerkende kracht snap ik nu nog minder van de negativiteit richting Adrie.
Jij met je consequent zijn. Als we vorig jaar geen beschikking hadden gehad over de door jouw verfoeide Groeneveld, waren we ergens bovenin de middenmoot geëindigd. Nu staat er een team dat altijd scoort en nooit opgeeft, ik vind het nogal een verschil.
Verfoeide Groeneveld? Wanneer heb ik iets gezegd?

Danjuma heet hij trouwens tegenwoordig.

Altijd scoort klopt maar we scoren niet meer dan vorig jaar we krijgen er wel veel meer tegen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door DR »

GAE speelde niet slecht maar we moeten het toch voornamelijk bij onszelf zoeken. Trage omschakeling, slechte veldbezetting, geen beweging dus geen vrijstaande spelers en dus een trage opbouw met veel balletjes terug. En als GAE aan de bal was liepen alle NEC-era lucht te dekken. Ik vind dit echt serieus, dit zijn echt basistaken die goed moeten lopen. We mogen echt heel dik in de handen knijpen met dit punt. En voor Jack is er veel, heel veel werk aan de winkel.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Tiel »

DR schreef:
vr 28 sep 2018, 23:55
GAE speelde niet slecht maar we moeten het toch voornamelijk bij onszelf zoeken. Trage omschakeling, slechte veldbezetting, geen beweging dus geen vrijstaande spelers en dus een trage opbouw met veel balletjes terug. En als GAE aan de bal was liepen alle NEC-era lucht te dekken. Ik vind dit echt serieus, dit zijn echt basistaken die goed moeten lopen. We mogen echt heel dik in de handen knijpen met dit punt. En voor Jack is er veel, heel veel werk aan de winkel.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door harold »

Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 23:25
harold schreef:
vr 28 sep 2018, 23:19
Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 22:51
Demtsjenko schreef:
vr 28 sep 2018, 22:50
Had je het idee dat de gier iets anders had kunnen doen om deze wedstrijd te winnen?
Nee, maar dat had ik bij Bogers ook niet. Ik zeg toch nergens dat hij het slecht doet?
Jeetjemineetje wat een slechte vergelijking. Bogers speelde anti voetbal en bij De Gier spelen we voetbal om je vingers bij af te likken (okay, je bent dan kwetsbaar)...
Het gaat om de punten. Als ik NEC zie gaat het mij enkel om de punten.
Tuurlijk win ik liever lelijk dan fantastisch gelijk spelen.
Maar zoals het eerste deel van de 2e helft... was toch fantastisch? Heb je Anass zien toveren...

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door NEC4EVER »

harold schreef:
za 29 sep 2018, 00:07
Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 23:25
harold schreef:
vr 28 sep 2018, 23:19
Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 22:51
Demtsjenko schreef:
vr 28 sep 2018, 22:50
Had je het idee dat de gier iets anders had kunnen doen om deze wedstrijd te winnen?
Nee, maar dat had ik bij Bogers ook niet. Ik zeg toch nergens dat hij het slecht doet?
Jeetjemineetje wat een slechte vergelijking. Bogers speelde anti voetbal en bij De Gier spelen we voetbal om je vingers bij af te likken (okay, je bent dan kwetsbaar)...
Het gaat om de punten. Als ik NEC zie gaat het mij enkel om de punten.
Tuurlijk win ik liever lelijk dan fantastisch gelijk spelen.
Maar zoals het eerste deel van de 2e helft... was toch fantastisch? Heb je Anass zien toveren...
:withstupid:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door vak Oost »

Schreeuwert uut L schreef:
vr 28 sep 2018, 23:31
Demtsjenko schreef:
vr 28 sep 2018, 23:26
Positief: er is nog maar 1 ploeg ongeslagen...
:sjaal:
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door mschr »

Bernd schreef:
vr 28 sep 2018, 22:51
Het staat echt veel te aanvallend. Dr vallen ruimtes waar een paard de hik van krijgt. Daarnaast vleugels die veel te weinig brengen en slecht meeverdedigen. Wat was overtoom goed hé.
Yep. Het middenveld klopt niet. Bax van de Eagles in de eerste helft vogeltjevrij. 45 minuten lang. darri uit de basis en met 4 op het middenveld spelen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door mschr »

TT schreef:
vr 28 sep 2018, 23:12
Achteraf blij met een punt. Vond met name Labylle erg matig vandaag, hoewel ik best blij ben met de beste man.
Labylle was afgrijselijk in de tweede helft. Met als dieptepunt het moment dat ie zich op de achterlijn liet aftroeven.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9807
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
za 29 sep 2018, 00:38
TT schreef:
vr 28 sep 2018, 23:12
Achteraf blij met een punt. Vond met name Labylle erg matig vandaag, hoewel ik best blij ben met de beste man.
Labylle was afgrijselijk in de tweede helft. Met als dieptepunt het moment dat ie zich op de achterlijn liet aftroeven.
Was Labylle labiel?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 802
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Balletje mayo »

Het is na deze wedstrijd wel duidelijk dat we geen kampuoens kandidaat ziin. Er ziin zo 2 clubs beter in het spelletje. Hopelijk via de na competitiedan maar.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door eniesee12 »

Balletje mayo schreef:
za 29 sep 2018, 03:45
Het is na deze wedstrijd wel duidelijk dat we geen kampuoens kandidaat ziin. Er ziin zo 2 clubs beter in het spelletje. Hopelijk via de na competitiedan maar.

Eens, en eigenlijk is dat best triest met zo'n selectie.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Demtsjenko »

Niet mee eens... er zijn geen teams die nu duidelijk beter zijn... bovendien heeft NEC nu de breedste selectie... vergeet ook niet dat van eijden er nu niet bij was en van den berg na een half uur uitviel...

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door harold »

Demtsjenko schreef:
za 29 sep 2018, 06:42
Niet mee eens... er zijn geen teams die nu duidelijk beter zijn... bovendien heeft NEC nu de breedste selectie... vergeet ook niet dat van eijden er nu niet bij was en van den berg na een half uur uitviel...
Maar Rens vakt tot nu toe tegen en met de wissel Van den Berg / Dijkstra werden we gisteren beter.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door pjottr »

:withstupid: beide topaankopen vallen tot nu toe helaas tegen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door DJTEEF! »

eniesee12 schreef:
za 29 sep 2018, 06:25
Balletje mayo schreef:
za 29 sep 2018, 03:45
Het is na deze wedstrijd wel duidelijk dat we geen kampuoens kandidaat ziin. Er ziin zo 2 clubs beter in het spelletje. Hopelijk via de na competitiedan maar.

Eens, en eigenlijk is dat best triest met zo'n selectie.
We staan met een nog niet ingespeeld team 1 punt achter op de nummer 1 en doen niet mee om de titel?

Natuurlijk is de kans dat we kampioen worden kleiner dan dat we het niet worden, maar ik zou niet weten waarom we niet tot het einde mee kunnen doen om de schaal.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door De Kletskop »

Demtsjenko schreef:
vr 28 sep 2018, 22:27
Tja... uiteindelijk een terechte uitslag denk ik, hoewel NEC op een bepaald moment door had kunnen drukken...

Braken hard gewerkt, achahbar heel goed, kvida weer heel veel weggehaald, maar bij vlagen erg slordig... en darri... man man man... een profvoetballer die zoveel onnodig balverlies lijdt kan echt niet.

Wat ik ook niet snap is dat ze okita zo weinig zoeken. Elke keer als hij de bal heeft is er dreiging. En zo vaak was er vervolgens niemand voor de combinatie... kunnen ze als team veel meer uithalen... van den berg begon sterk. Balen dat hij uitviel. Overtoom moet veel meer z’n stempel drukken op het middenveld. Was nu aan het meevoetballen in plaats van bepalen. Labylle af en toe goed af en toe heeeel slordig. Bossaerts en sanniez ok...
Ik ga hier volledig in mee.
Maar we mogen onze coach dit gelijkspel aanrekenen, de hele 2e helft ben je aanvallend onmachtig, en dan niet wisselen...lachwekkend.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 23:06
CazNEC schreef:
vr 28 sep 2018, 23:04
Tiel schreef:
vr 28 sep 2018, 22:44
6 verliespunten in 4 thuiswedstrijden op het 2e niveau. Heel lang geleden dat we het zo slecht deden. Gelukkig wordt de trainer toegezongen en hoeft hij niet direct out.
Jij had natuurlijk het liefst gezien dat we De Gier zouden afvallen? Hij kan bar weinig doen aan deze wedstrijd (idem voor Jong PSV thuis). Gewoon vol vertrouwen uit naar Almere. Op naar de 2-3.
Nee absoluut niet maar het was wel consequent geweest. Met terugwerkende kracht snap ik nu nog minder van de negativiteit richting Adrie.
echt?
Het voetbal is vermakelijk, mensen gaan met een glimlach naar de goffert, en ondanks de 1-1 met een glimlach naar huis.
Vorig seizoen was alles anders.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
za 29 sep 2018, 00:38
TT schreef:
vr 28 sep 2018, 23:12
Achteraf blij met een punt. Vond met name Labylle erg matig vandaag, hoewel ik best blij ben met de beste man.
Labylle was afgrijselijk in de tweede helft. Met als dieptepunt het moment dat ie zich op de achterlijn liet aftroeven.
Eens. Dat is slecht speelt is te behappen na 120 minuten dinsdag.
Maar dat laconieke moet er echt uit, loopt er vaak bij alsof ie op een pleintje aan het klooien is.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door DR »

Het voetbal van GAE was vermakelijk. Ik heb me bont en blauw zitten ergeren aan de laksheid bij NEC. Voorbeeld was een afgeslagen corner van GAE in de eerste helft. Bal kwam terecht bij een NEC speler met een kans voor een uitbraak. Hij keek om zich heen e zag 8 GAE spelers, alle NEC spelers slenterden nog in het eigen strafschopgebied. Ons middenveld werd overlopen, GAE speelde prima tussen de linies in, hadden continu 2 a 3 vrijstaande spelers. Als NEC de bal had werden ze consequent goed aangepakt en omdat er geen beweging was moesten we de hele tijd weer terugspelen met soms hachelijke situaties als gevolg. We moeten terug naar de eerste 85 minuten van Cambuur. Maar dat betekent Dijkstra en vd Berg met Overtoom er kort voor. Als je Otika een linie laat zakken speel je 4-4-2 met Braken en Achabar voorin. En de Gier wil altijd met beide spelen, omdat ze de enigen zijn die doelpunten maken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door mschr »

DR schreef:
za 29 sep 2018, 08:28
Het voetbal van GAE was vermakelijk. Ik heb me bont en blauw zitten ergeren aan de laksheid bij NEC. Voorbeeld was een afgeslagen corner van GAE in de eerste helft. Bal kwam terecht bij een NEC speler met een kans voor een uitbraak. Hij keek om zich heen e zag 8 GAE spelers, alle NEC spelers slenterden nog in het eigen strafschopgebied. Ons middenveld werd overlopen, GAE speelde prima tussen de linies in, hadden continu 2 a 3 vrijstaande spelers. Als NEC de bal had werden ze consequent goed aangepakt en omdat er geen beweging was moesten we de hele tijd weer terugspelen met soms hachelijke situaties als gevolg. We moeten terug naar de eerste 85 minuten van Cambuur. Maar dat betekent Dijkstra en vd Berg met Overtoom er kort voor. Als je Otika een linie laat zakken speel je 4-4-2 met Braken en Achabar voorin. En de Gier wil altijd met beide spelen, omdat ze de enigen zijn die doelpunten maken.
Okita is geen middenvelder.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Mark Ariaans »

De Kletskop schreef:
za 29 sep 2018, 08:08
Ik ga hier volledig in mee.
Maar we mogen onze coach dit gelijkspel aanrekenen, de hele 2e helft ben je aanvallend onmachtig, en dan niet wisselen...lachwekkend.
Huh? Eerste wissel was noodgedwongen door de blessure van Van den Berg, tweede wissel is vroeg in de tweede helft met Joppen erin voor Sanniez die geel kreeg. Dan heb je nog maar een wissel over die je achter de hand houdt zodat je in het laatste half uur nog wat kunt forceren en dan moet Alblas er opeens geblesseerd vanaf. Twee blessurewissels. Dat is gewoon overmacht hoor.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door Pol »

Dat we deze wedstrijd niet winnen is geen ramp, dat Go Ahead grote delen van de wedstrijd beter is baart wel zorgen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Go Ahead Eagles

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:
za 29 sep 2018, 09:17
De Kletskop schreef:
za 29 sep 2018, 08:08
Ik ga hier volledig in mee.
Maar we mogen onze coach dit gelijkspel aanrekenen, de hele 2e helft ben je aanvallend onmachtig, en dan niet wisselen...lachwekkend.
Huh? Eerste wissel was noodgedwongen door de blessure van Van den Berg, tweede wissel is vroeg in de tweede helft met Joppen erin voor Sanniez die geel kreeg. Dan heb je nog maar een wissel over die je achter de hand houdt zodat je in het laatste half uur nog wat kunt forceren en dan moet Alblas er opeens geblesseerd vanaf. Twee blessurewissels. Dat is gewoon overmacht hoor.
Ik begreep gisteren van iemand dat je sinds het WK 1 keeper, en 3 veldspelers mag wisselen. Klopt dat niet?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 41 gasten