NEC - jong PSV

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door harold »

Mschr, kap eens met die irrelevante stats. Die hebben echt nul toegevoegde waarde. :td:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Tiel »

DaaNEC schreef:
vr 14 sep 2018, 23:13
@Tiel zout eens op met je #jackout :2up: Jackie Goal is een legende hier, een van de beste en meest vermakelijke spitsen die ik ooit in de goffert heb gezien :sjaal: . Komt als trainer ook perfect over!!
Lees gewoon. Van mij hoeft het niet zeg ik nog.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:01
Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:53
#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Het voetbal is veel leuker om te zien. Maar de kans dat we met deze selectie kampioen worden onder Pep is veel groter dan onder Jack. Jack is een trainer uit de jaren ‘50.
Jij nog ouder zo uit deze wederom meer dan domme reactie te lezen.
Wie spelen er K*T? Juist ja, de spelers.
Was het Jack zijn schuld dat Okita geblesseerd het veld af moest?
Was het Jack zijn schuld dat de spelers meteen daarna compleet de weg kwijt waren?
Was het Jack zijn schuld dat de verdediging de eerste 30 minuten perfect werkte en na de wissel ineens niet meer?

Het enige dat je Jack mag verwijten is dat hij een veel te onervaren speler Romeny in bracht voor de geblesseerde Okita. Want die Romeny denk aan zijn probeersels met mislukte schaartjes en kap bewegingetjes dat hij minimaal net zo goed is als Groeneveld. Maar dat kan hij voorlopig wel vergeten.
Hij had meteen bij die wissel Kvida in moeten brengen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

harold schreef:
vr 14 sep 2018, 23:16
Mschr, kap eens met die irrelevante stats. Die hebben echt nul toegevoegde waarde. :td:
Ze bewijzen dat als we zo doorgaan 3de of 4de gaan worden. Vanaf januari 2019 kunnen we ons gaan richten op de nacompetitie.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Tiel »

Waarom loopt Romeny niet met Ramselaar mee bij de 2-4. Hij laat hem zo weg lopen.

Frustrerend dat zo'n beetje alle tegengoals van die enorme fouten zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

We missen Langil en Danjuma die wel meeverdedigden.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:20
harold schreef:
vr 14 sep 2018, 23:16
Mschr, kap eens met die irrelevante stats. Die hebben echt nul toegevoegde waarde. :td:
Ze bewijzen dat als we zo doorgaan 3de of 4de gaan worden. Vanaf januari 2019 kunnen we ons gaan richten op de nacompetitie.
11 uit 5 = 84 uit 38, we liggen nog op kampioensschema!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 23:23
Waarom loopt Romeny niet met Ramselaar mee bij de 2-4. Hij laat hem zo weg lopen.

Frustrerend dat zo'n beetje alle tegengoals van die enorme fouten zijn.
Buiten zn goal heeft hij bijzonder weinig goeds laten zien vandaag. Had het graag anders gezien, maar helaas.

Milanbeekers
Berichten: 29
Lid geworden op: di 28 aug 2018, 23:28
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Milanbeekers »

JBNMGN schreef:
vr 14 sep 2018, 23:18
mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:01
Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:53
#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Het voetbal is veel leuker om te zien. Maar de kans dat we met deze selectie kampioen worden onder Pep is veel groter dan onder Jack. Jack is een trainer uit de jaren ‘50.
Jij nog ouder zo uit deze wederom meer dan domme reactie te lezen.
Wie spelen er K*T? Juist ja, de spelers.
Was het Jack zijn schuld dat Okita geblesseerd het veld af moest?
Was het Jack zijn schuld dat de spelers meteen daarna compleet de weg kwijt waren?
Was het Jack zijn schuld dat de verdediging de eerste 30 minuten perfect werkte en na de wissel ineens niet meer?

Het enige dat je Jack mag verwijten is dat hij een veel te onervaren speler Romeny in bracht voor de geblesseerde Okita. Want die Romeny denk aan zijn probeersels met mislukte schaartjes en kap bewegingetjes dat hij minimaal net zo goed is als Groeneveld. Maar dat kan hij voorlopig wel vergeten.
Hij had meteen bij die wissel Kvida in moeten brengen.
Ik erger me dood aan mensen met jouw voetbalvisie. Romeny is een van de grootste talenten die hier op de goffert hebben rond gelopen. 18 jaar en technisch buitencategorie plus rendement, want wat een goal maakte die vandaag. Die jongen moet je koesteren en niet afzeiken. Let op mijn woorden die jongen is zo weg, als Ajax of Psv hem straks weghaald.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15938
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door pjottr »

mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:26
We missen Langil en Danjuma die wel meeverdedigden.

:jestera: :jestera:
Ik heb een natte broek en buikkramp...
Langil en meeverdedigen :jestera: :jestera: :jestera:

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Schreeuwert uut L »

Bottendaal schreef:
vr 14 sep 2018, 23:28
mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:20
harold schreef:
vr 14 sep 2018, 23:16
Mschr, kap eens met die irrelevante stats. Die hebben echt nul toegevoegde waarde. :td:
Ze bewijzen dat als we zo doorgaan 3de of 4de gaan worden. Vanaf januari 2019 kunnen we ons gaan richten op de nacompetitie.
11 uit 5 = 84 uit 38, we liggen nog op kampioensschema!
Psies, in de 85e met 2-4 achter staan en dan nog met 4-4 een punt over de streep trekken. Dan mag je gewoon in je handjes klappen met dat punt.
:bier:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

Bottendaal schreef:
vr 14 sep 2018, 23:28
mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:20
harold schreef:
vr 14 sep 2018, 23:16
Mschr, kap eens met die irrelevante stats. Die hebben echt nul toegevoegde waarde. :td:
Ze bewijzen dat als we zo doorgaan 3de of 4de gaan worden. Vanaf januari 2019 kunnen we ons gaan richten op de nacompetitie.
11 uit 5 = 84 uit 38, we liggen nog op kampioensschema!
Kijk ook maar eens naar het tegengoalgemiddelde.met zoveel tegengoals word je geen kampioen. We leven immers niet meer in de jaren ‘50.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:38
Bottendaal schreef:
vr 14 sep 2018, 23:28
mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:20
harold schreef:
vr 14 sep 2018, 23:16
Mschr, kap eens met die irrelevante stats. Die hebben echt nul toegevoegde waarde. :td:
Ze bewijzen dat als we zo doorgaan 3de of 4de gaan worden. Vanaf januari 2019 kunnen we ons gaan richten op de nacompetitie.
11 uit 5 = 84 uit 38, we liggen nog op kampioensschema!
Kijk ook maar eens naar het tegengoalgemiddelde.met zoveel tegengoals word je geen kampioen. We leven immers niet meer in de jaren ‘50.
Zolang je de punten maar pakt! Je kunt er 1000 scoren, en minimaal regen krijgen, maar als er een andere ploeg één punt meer pakt wordt je geen kampioen. Dat snap jij ook, jij houdt alleen liever vast aan die onzinnige schema’s van totaal andere seizoenen, met totaal andere spelers, totaal andere coaches en andere tegenstanders...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

Wedden dat NEC minder dan 84 punten gaat halen?

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7185
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door karlo »

middenveld met van den berg en overtoom en aschabar is te zwak
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14541
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:42
Wedden dat NEC minder dan 84 punten gaat halen?
Ik voorspel geen aantal van 84, ik zeg dat we op schema liggen van 84 totaal.
En uiteraard wordt het gemiddelde betrouwbaarder naarmate je meer wedstrijden speelt. Maar houden ze dit gemiddelde vol dan komt het goed.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door vak Oost »

Balans tot nu toe: er zit scorend vermogen in de ploeg
maar het aantal tegendoelpunten is ook een grote zorg.
Alles komt goed !!

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door n23 »

Het probleem waardoor we zoveel tegengoals krijgen ligt denk toch in het middenveld, bij elke counter staan onze verdedigers tegen een overtal omdat Achahbar sowieso niet meeverdedigd, Overtoom te langzaam terug is en van den Berg er uit gelopen wordt. Denk toch dat we niet wegkomen met Achahbar op het middenveld, ik zou hem op de plek van Darri zetten want daar heb je toch niets aan en dan Overtoom op 10 en Dijkstra er bij op het middenveld.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

Bottendaal schreef:
vr 14 sep 2018, 23:58
mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 23:42
Wedden dat NEC minder dan 84 punten gaat halen?
Ik voorspel geen aantal van 84, ik zeg dat we op schema liggen van 84 totaal.
En uiteraard wordt het gemiddelde betrouwbaarder naarmate je meer wedstrijden speelt. Maar houden ze dit gemiddelde vol dan komt het goed.
Ik moet toegeven dat ik met het schema Bogers/Lijnders ook nog minimaal 5 wedstrijden nodig heb om te voorspellen of we meer of minder dan 74 punten gaan halen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10587
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Gijscoman »

Een vreemde wedstrijd. Tot de blessure van Okita oppermachtig. Zowel publiek als spelers zijn eigenlijk nog murw geslagen door de schrik en zo kom je weer gelijk te staan.

In de tweede helft wilde het bij beide partijen nauwelijks lopen buiten dat Ramselaar extra kwaliteit heeft.

Verder vind ik Jong PSV een kutploeg met nare maniertjes en de scheids een idioot.

Dan wat onze spelers betreft: Sanniez is nogal eens te laks. Labylle maakt fouten, maar wordt ook bijna niet geholpen. Bossaerts en Rens beide heel wisselvallig, waarbij ik Rens wel beter vindt. En Darri heeft de pech standaard tegenover drie man te staan, maar het kan wel iets slimmer. Verder kan ik weinig mensen bekritiseren. Complimenten voor Braken die ik goed vond spelen.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Schreeuwert uut L »

Gijscoman schreef:
za 15 sep 2018, 00:47
Een vreemde wedstrijd. Tot de blessure van Okita oppermachtig. Zowel publiek als spelers zijn eigenlijk nog murw geslagen door de schrik en zo kom je weer gelijk te staan.

In de tweede helft wilde het bij beide partijen nauwelijks lopen buiten dat Ramselaar extra kwaliteit heeft.

Verder vind ik Jong PSV een kutploeg met nare maniertjes en de scheids een idioot.

Dan wat onze spelers betreft: Sanniez is nogal eens te laks. Labylle maakt fouten, maar wordt ook bijna niet geholpen. Bossaerts en Rens beide heel wisselvallig, waarbij ik Rens wel beter vindt. En Darri heeft de pech standaard tegenover drie man te staan, maar het kan wel iets slimmer. Verder kan ik weinig mensen bekritiseren. Complimenten voor Braken die ik goed vond spelen.
Blijft natuurlijk een schande dat die Rammelaar mee mag doen.
:bier:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door BertNEC »

De eerste 30 minuten waren geweldig; toen Okita eruit ging was het gebeurt met de lol.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - jong PSV

Bericht door jsentani »

harold schreef:
vr 14 sep 2018, 23:16
Mschr, kap eens met die irrelevante stats. Die hebben echt nul toegevoegde waarde. :td:
Mschr is fan van Aad "afkoopsom" de Mos. Weet ook niets van voetbal en probeert met wazige en foutieve cijfertjes nog wat indruk te maken.
Zo praat Mschr ook de hele dag thuis: https://youtu.be/ddJIW9ecxbE :schater:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door gladiator »

de meeste lol heb ik nog om die weglopers bij 2-4
doeiiiiiii
wat een supporter ben je dan zeg
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11726
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door DJTEEF! »

Gijscoman schreef:
za 15 sep 2018, 00:47
Een vreemde wedstrijd. Tot de blessure van Okita oppermachtig. Zowel publiek als spelers zijn eigenlijk nog murw geslagen door de schrik en zo kom je weer gelijk te staan.

In de tweede helft wilde het bij beide partijen nauwelijks lopen buiten dat Ramselaar extra kwaliteit heeft.

Verder vind ik Jong PSV een kutploeg met nare maniertjes en de scheids een idioot.

Dan wat onze spelers betreft: Sanniez is nogal eens te laks. Labylle maakt fouten, maar wordt ook bijna niet geholpen. Bossaerts en Rens beide heel wisselvallig, waarbij ik Rens wel beter vindt. En Darri heeft de pech standaard tegenover drie man te staan, maar het kan wel iets slimmer. Verder kan ik weinig mensen bekritiseren. Complimenten voor Braken die ik goed vond spelen.
Darri heeft vooral pech dat hij niet zo goed kan voetballen.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op za 15 sep 2018, 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, jetipo en 52 gasten