Roda jc - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Bottendaal »

DR schreef:
zo 09 sep 2018, 23:12
Bottendaal schreef:
zo 09 sep 2018, 17:28
Glorie-NEC schreef:
zo 09 sep 2018, 09:55
Bottendaal schreef:
zo 09 sep 2018, 08:18
Napoleon schreef:
zo 09 sep 2018, 00:18
jackkreta schreef:
za 08 sep 2018, 22:47
Darri (1e helft) en Rens vielen wat tegen maar die andere negen, chapeau!
Hopelijk kan iemand mij uitleggen waarom wij Oratmangoen verhuren aan Oss en Darri halen... Ongelofelijk.
Verder hebben we verdiend gewonnen en heb ik een kampioensploeg zien spelen.
Omdat de jeugd dit seizoen geen kans krijgt. Zelfs Sturing is voorbijgestreefd in de pikorde, door.... Buwalda.
Onzin. Een trainer maakt meer dan eens, zo ook nu, een keuze op basis van specifieke kwaliteiten of juist tekortkomingen. Buwalda heeft veel snelheid, juist dat waar het tot dan spelende centrale duo stevig tekort kwam.
Vorig jaar werd Buwalda verhuurd, en was Sturing basis/1e inval. Nu komt hij er niet eens in als de 1e inval gewisseld moet worden. Hij staat dus achteraan.
Ook Oratmangoen is verhuurd tbv Darri en Wolters. Dat vind ik nou geen voorbeelden van ‘de jeugd een kans geven’.
Of wellicht hebben Buwalda en Sturing verschillende kwaliteiten. Gelukkig voor ons heeft de Gier verklaart waarom hij Buwalda bracht:

De Gier koos er in de slotfase voor om Mathias Bossaerts naar de kant te halen voor Robin Buwalda. Frank Sturing bleef dus op de bank. "Mathias moest eraf met kramp. We kozen met Buwalda voor een meer verdedigende speler. Met Frank kun je misschien meer aanvallen, dat is het verschil in kwaliteit. Het was voor die fase de meest logische keuze."
Die verklaring had ik gemist. We zullen zien hoe het verder verloopt met de jeugd dit seizoen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
zo 09 sep 2018, 23:13
vak Oost schreef:
zo 09 sep 2018, 21:36
Het inbrengen van jeugdige spelers is geen verplichting, het is een gunst.
Onzin,de beste speler moet spelen.Dat Braken speelt i.p.v. Ole snap ik. Dat Darri speelt i.p.v. Ole snap ik niet.
Misschien is Ole meer een centrum spits en Darri meer een flank spelert ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
zo 09 sep 2018, 23:13
vak Oost schreef:
zo 09 sep 2018, 21:36
Het inbrengen van jeugdige spelers is geen verplichting, het is een gunst.
Onzin,de beste speler moet spelen.Dat Braken speelt i.p.v. Ole snap ik. Dat Darri speelt i.p.v. Ole snap ik niet.
Het is logisch dat Jack momenteel niet gaat wisselen gezien de prima resultaten.
Maar als Darri zo blijft aanmodderen is het natuurlijk wel een kwestie van tijd voor dat Ole zijn kans gaat krijgen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
ma 10 sep 2018, 09:40
zuurpruim schreef:
zo 09 sep 2018, 23:13
vak Oost schreef:
zo 09 sep 2018, 21:36
Het inbrengen van jeugdige spelers is geen verplichting, het is een gunst.
Onzin,de beste speler moet spelen.Dat Braken speelt i.p.v. Ole snap ik. Dat Darri speelt i.p.v. Ole snap ik niet.
Misschien is Ole meer een centrum spits en Darri meer een flank spelert ?
Is dat zo? Van een flankspeler mag je een geslaagde passeeractie verlangen. Die heeft de goeie man nog niet gemaakt in al die overloze minuten die hij bij NEC gespeeld heeft.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Mwoah, hij heeft Ole en Sabak gepasseerd in de pikorde. Dat vind ik toch best indrukwekkend gezien zijn statistieken.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Curva »

Tiel schreef:
za 08 sep 2018, 12:12
Curva schreef:
za 08 sep 2018, 11:54
Tiel schreef:
za 08 sep 2018, 11:49
Curva schreef:
za 08 sep 2018, 11:08
Ik vrees dat we te zien krijgen wat ons niveau dit seizoen is....een playoffplek is het hoogst haalbare.
ER is ook maar 1 ding wat hoger is en tja er kan er maar 1 winnen. Vrij gewaagde voorspelling hoor......
Ik verwacht dat we niet mee gaan doen om het kampioenschap dat is iets anders dan voorspellen dat we geen kampioen worden.....ik weet het, begrijpend lezen is als hogere wiskunde, voor sommigen onbegonnen werk en veel te abstract...voor de rest alles wat jij zegt
Bij hoeveel punten achterstand doe je niet mee?
Nou, nu zo'n beetje schat ik zo in

Plaats reactie