Roda jc - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Demtsjenko »

En van darri mag je inderdaad verwachten dat zijn passing in orde is... met zo’n surplus aan techniek mag je niet zoveel onnodig balverlies leiden in de passing... acties kunnen mislukken, maar zijn passing was vanavond abominabel....

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Bottendaal »

Demtsjenko schreef:
za 08 sep 2018, 22:57
jackkreta schreef:
za 08 sep 2018, 22:47
Darri (1e helft) en Rens vielen wat tegen maar die andere negen, chapeau!
Toch ben ik het niet helemaal eens met de kritiek op van eijden. Ja, hij had wat dichter op engels moeten blijven, maar de twee keer dat hij er minder op stond was twee keer omdat anderen heel grote steken lieten vallen... buiten deze situaties heeft hij heel veel opgelost achterin en stond hij aan de basis van de 1-1 door in te schuiven en een perfecte inspeelpass af te leveren..
Mee eens, naast die paar echte missers speelde hij vreemdgenoeg toch sterk.
Een paar echt goede en een paar echt slechte momenten!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
za 08 sep 2018, 22:58
Achahbar deed meer dan zijn goaltje meepikken. Hij speelde geweldig. Zonder hem waren we nooit meer in de wedstrijd gekomen na de 1-0. Bossaers mag van mij met de eerste stoomboot terug naar Oostende. Het manneke voelde zich te groot voor de eerste divisie en we zien waar al die hoogmoed en arrogantie toe leiden.
Ik wacht nog even af met Bossaerts maar mijn geduld met Darri is bijna op, Ali B heeft ons allemaal bij de ballen met deze knul ben ik bang.Maar even een paar jaar een vierdaagseverbod voor Ali.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:
za 08 sep 2018, 22:58
Achahbar deed meer dan zijn goaltje meepikken. Hij speelde geweldig. Zonder hem waren we nooit meer in de wedstrijd gekomen na de 1-0. Bossaers mag van mij met de eerste stoomboot terug naar Oostende. Het manneke voelde zich te groot voor de eerste divisie en we zien waar al die hoogmoed en arrogantie toe leiden.
Waarom dat laatste nou dan weer? Wat een waardeloze, onnodige opmerking... hij speelde ok... niet opvallend goed en niet opvallend slecht... is net bij NEC en speelt zijn eerste wedstrijd...

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Bottendaal »

Demtsjenko schreef:
za 08 sep 2018, 23:00
En van darri mag je inderdaad verwachten dat zijn passing in orde is... met zo’n surplus aan techniek mag je niet zoveel onnodig balverlies leiden in de passing... acties kunnen mislukken, maar zijn passing was vanavond abominabel....
:withstupid:
Raar dat hij een prima actie afrondt met een rollertje of een pass op niemand.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Roda jc - NEC

Bericht door noviomagum »

Tiel schreef:
za 08 sep 2018, 22:29
Keepertje he.
MOTM :sjaal:

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7330
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

En toch zijn spelers als Achabar en Okita denk ik best gebaat bij een speler als Darri. Trekt toch vaak minimaal 1 en soms zelfs 2 of 3 spelers met zich mee omdat er toch dreiging vanuit gaat. Doet er nu vaak iets fouts mee maar ik zou hem wel laten staan.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door mschr »

Keizerstad1994 schreef:
za 08 sep 2018, 23:05
En toch zijn spelers als Achabar en Okita denk ik best gebaat bij een speler als Darri. Trekt toch vaak minimaal 1 en soms zelfs 2 of 3 spelers met zich mee omdat er toch dreiging vanuit gaat. Doet er nu vaak iets fouts mee maar ik zou hem wel laten staan.
Op welke dreiging doel je in vredesnaam?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Demtsjenko »

Maar goed... met een nog niet lekker ingespeeld team, enkele spelers die nog fitter moeten worden, een nieuwe speler in het centrum, een keeper die er ineens onverwacht moet staan (en dat doet) een grote concurrent verslaan in een uitwedstrijd na twee keer achter te zijn gekomen... ik ben dik en dik tevreden...

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Bottendaal »

Na zijn mindere wedstrijden vond ik vd Berg minimaal een ruim-voldoende scoren.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door eniesee12 »

Demtsjenko schreef:
za 08 sep 2018, 22:54
Okita is nu al belangrijk en gaat nog veel belangrijker worden... er is geen enkele speler in de selectie met zoveel power... gaat NEC nog heel veel punten opleveren...

Hij is dreigender en sneller dan limbombe...
En ook een stuk sterker. Okita gaat ons weer een hoop centjes opleveren.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7330
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:
za 08 sep 2018, 23:07
Keizerstad1994 schreef:
za 08 sep 2018, 23:05
En toch zijn spelers als Achabar en Okita denk ik best gebaat bij een speler als Darri. Trekt toch vaak minimaal 1 en soms zelfs 2 of 3 spelers met zich mee omdat er toch dreiging vanuit gaat. Doet er nu vaak iets fouts mee maar ik zou hem wel laten staan.
Op welke dreiging doel je in vredesnaam?
De dreiging die tegenstanders ertoe zet met name in de eerste wedstrijden een dubbele of soms zelfs driedubbele dekking voor de man te hanteren. Nogmaals, ik ben het er mee eens dat Jack hem best ff een schop onder z'n kont mag geven omdat hij in principe vrij matig speelt, maar ik zou hem niet snel wisselen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door burp »

Prima veerkracht en lekkere overwinning.

Maar achterin zit het echt niet goed en voorin erg afhankelijk van momenten.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door burp »

Zo kennen we Molenaar weer

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/83 ... -bek-.html

Zou Soren Rieks nog nachtmerries hebben?

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door gladiator »

Net thuis uit het werk
alleen de uitslag gezien
wooooow
maar snel de beelden terug kijken
is breedveld van Dordrecht al vastgelegd. Die vond ik prima vorige week
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Napoleon »

jackkreta schreef:
za 08 sep 2018, 22:47
Darri (1e helft) en Rens vielen wat tegen maar die andere negen, chapeau!
Hopelijk kan iemand mij uitleggen waarom wij Oratmangoen verhuren aan Oss en Darri halen... Ongelofelijk.
Verder hebben we verdiend gewonnen en heb ik een kampioensploeg zien spelen.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door DJTEEF! »

Redelijk spel en een goede uitslag. Dissonanten van Eijden en Darri.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Curva »

Ik zei t toch :redface:

n23
Berichten: 913
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door n23 »

Niet eens dat van Eijden slecht speelde, heeft inderdaad 2 slechte momenten maar dat zijn wel ook momenten waar hij door het team in de steek gelaten werd, maar staat verder aan de basis van een goal en heeft heel veel weggehaald achterin ook.

Darri hoeft van mij niet meer in de basis, ben er nu wel klaar mee want die doet constant hetzelfde trucje met 0,0 rendement. Laat Romeny daar maar lekker spelen, die is wmb op alle fronten beter.

Alblas, vd Berg, Overtoom Achahbar en Okita goed, Braken zoals ie is, onzichtbaar maar scorend. Hele team top gedaan om uit 2x van achterstand terug te komen!

Al met al ook een vermakelijke wedstrijd en zeker als je hem dan ook wint de reistijd dik waard :sjaal:

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door eniesee12 »

Dit is wel heerlijk wakker worden vandaag💪 :sjaal:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Jota »

CazNEC schreef:
zo 09 sep 2018, 01:33
Iedereen kan hier weer de boel gaan lopen relativeren, maar mijn part spelen we de volgende thuiswedstrijd weer met dezelfde basiself. Het liep gewoon goed.
Darri was dissonant, dus vervangen voor Romeny

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door BertNEC »

n23 schreef:
zo 09 sep 2018, 01:27
Niet eens dat van Eijden slecht speelde, heeft inderdaad 2 slechte momenten maar dat zijn wel ook momenten waar hij door het team in de steek gelaten werd, maar staat verder aan de basis van een goal en heeft heel veel weggehaald achterin ook.

Darri hoeft van mij niet meer in de basis, ben er nu wel klaar mee want die doet constant hetzelfde trucje met 0,0 rendement. Laat Romeny daar maar lekker spelen, die is wmb op alle fronten beter.

Alblas, vd Berg, Overtoom Achahbar en Okita goed, Braken zoals ie is, onzichtbaar maar scorend. Hele team top gedaan om uit 2x van achterstand terug te komen!

Al met al ook een vermakelijke wedstrijd en zeker als je hem dan ook wint de reistijd dik waard :sjaal:
Mee eens alleen die reistijd niet want ik keek lekker thuis. :wink:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Roda jc - NEC

Bericht door jsentani »

n23 schreef:
zo 09 sep 2018, 01:27
Niet eens dat van Eijden slecht speelde, heeft inderdaad 2 slechte momenten maar dat zijn wel ook momenten waar hij door het team in de steek gelaten werd, maar staat verder aan de basis van een goal en heeft heel veel weggehaald achterin ook.

Darri hoeft van mij niet meer in de basis, ben er nu wel klaar mee want die doet constant hetzelfde trucje met 0,0 rendement. Laat Romeny daar maar lekker spelen, die is wmb op alle fronten beter.

Alblas, vd Berg, Overtoom Achahbar en Okita goed, Braken zoals ie is, onzichtbaar maar scorend. Hele team top gedaan om uit 2x van achterstand terug te komen!

Al met al ook een vermakelijke wedstrijd en zeker als je hem dan ook wint de reistijd dik waard :sjaal:
Van Eijden speelde een puike wedstrijd, liepen de gaten dicht in de verdediging. Overal was hij bij, links en rechts
Kon je in het stadion goed zien, op tv minder. Door de lange terugweg lekker nog een keer de herhaling op tv gezien.

Ik heb trouwens ons nieuwe centrale verdedigingsduo gezien. Onze Belg deed het beter, rustiger, dan onze Tsjech.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Napoleon schreef:
zo 09 sep 2018, 00:18
jackkreta schreef:
za 08 sep 2018, 22:47
Darri (1e helft) en Rens vielen wat tegen maar die andere negen, chapeau!
Hopelijk kan iemand mij uitleggen waarom wij Oratmangoen verhuren aan Oss en Darri halen... Ongelofelijk.
Verder hebben we verdiend gewonnen en heb ik een kampioensploeg zien spelen.
Zodat Oss kan winnen bij Twente.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Roda jc - NEC

Bericht door Bottendaal »

Napoleon schreef:
zo 09 sep 2018, 00:18
jackkreta schreef:
za 08 sep 2018, 22:47
Darri (1e helft) en Rens vielen wat tegen maar die andere negen, chapeau!
Hopelijk kan iemand mij uitleggen waarom wij Oratmangoen verhuren aan Oss en Darri halen... Ongelofelijk.
Verder hebben we verdiend gewonnen en heb ik een kampioensploeg zien spelen.
Omdat de jeugd dit seizoen geen kans krijgt. Zelfs Sturing is voorbijgestreefd in de pikorde, door.... Buwalda.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gurrie, MH, Tyson, Weet ik veel en 78 gasten