NEC - sc Cambuur

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door valkhof »

Demtsjenko schreef:
vr 17 aug 2018, 21:56
Waarom de power uit het elftal halen en de jonkies erin??? Ok van den berg was geblesseerd, maar waarom de power voorin eruit?
omdat we aanvallend weinig power hebben

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door TT »

Demtsjenko schreef:
vr 17 aug 2018, 21:56
Waarom de power uit het elftal halen en de jonkies erin??? Ok van den berg was geblesseerd, maar waarom de power voorin eruit?
Als Lijnders zo gewisseld had was ie verketterd.

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 455
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door CrazY »

Lekker gewisseld Jack!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door zuurpruim »

man man man,waarom slagen wij er altijd in dit soort wedstrijden uit handen te geven?Wat een beroerd begin.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Demtsjenko »

Darri en braken eruit betekende minder druk naar voren... van de berg eruit en NEC stond onder druk... dit geeft ook aan dat de basis van dit NEC toch vrij smal is...

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door eniesee12 »

Aan het eind van de rit kom je deze punten weer tekort! Triest dat ze dit nog weg geven..

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door GV »

Welke trainer ook, welke spelers ook, het blijft NEC.
Allemaal jonkies, ach bij 2-0 kan dat toch! Droevig.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door NECNijmeguh »

Tsja wijze les...ook de bank moet enig niveau hebben...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Demtsjenko »

Tja... toch wel een enorme deceptie dit... had dit niet verwacht na de 2-0...

ElMagico1983
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 23:37
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door ElMagico1983 »

Na twee seizoenen pure ellende is er afgelopen zomer, tegen alle verwachtingen in, toch weer een beetje hoop en geloof gegroeid in Nijmegen. Ondanks dat de hondstrouwe supporters nu al ruim twee jaar constant voor de gek worden gehouden, worden teleurgesteld, door zowel de club als de spelers als totaal overbodig worden behandeld zater er nu toch weer bijna 10000!! mensen op de tribunes.
En dan krijg je het ondanks een werkelijk waar geweldige sfeer, steun en positiviteit vanaf de tribunes het voor elkaar om zo ongelooflijk laf, bang, inspiratieloos, inzets-loos te voetballen de laaste 15 a 20 minuten. En dan maar afvragen waarom er zo "genuild"wordt op de tribune, waarom de "steun"wegblijft, waarom er kritiek is op de spelers. Waarom mensen zo weinig "vertrouwen"hebben.
Deze wedstrijd laat exact zien waarom dat het geval is. Ons vertrouwen wordt keer op keer, wedstrijd op wedstrijd, seizoen op seizoen beschadigd.
De zure appel is nog niet op en de gifbeker nog steeds niet leeg. Probleem is, ik heb geen honger of dorst meer. GODVERDOMME!!!!!
Strategy requires thought, tactics require observation.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Hennie-C »

Hennie-C schreef:
vr 17 aug 2018, 21:58
Iemand gezien wat er met Rens gebeurde?
iemand?
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Necnmegen »

Hennie-C schreef:
vr 17 aug 2018, 22:08
Hennie-C schreef:
vr 17 aug 2018, 21:58
Iemand gezien wat er met Rens gebeurde?
iemand?
Leek alsof die kop tegen kop kwam of een beuk op zin hoofd. Vanaf stream leek alsof het offensieve overtreding was maar dat kan ook mijn gekleurde bril zijn.
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Demtsjenko »

En die sambissa is dus onvoldoende beteugeld... eerst op de paal schieten en dan de assist voor de 2-1... volgende keer moet de gier mijn analyse vooraf maar even wat beter lezen...

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Sanne »

Van Eijden na afloop ontsteld: “Van Koesveld beukt me gewoon omver zonder iemand in de buurt. Bekijk de beelden maar, die spreken voor zich.” #neccam
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door eniesee12 »

ElMagico1983 schreef:
vr 17 aug 2018, 22:08
Na twee seizoenen pure ellende is er afgelopen zomer, tegen alle verwachtingen in, toch weer een beetje hoop en geloof gegroeid in Nijmegen. Ondanks dat de hondstrouwe supporters nu al ruim twee jaar constant voor de gek worden gehouden, worden teleurgesteld, door zowel de club als de spelers als totaal overbodig worden behandeld zater er nu toch weer bijna 10000!! mensen op de tribunes.
En dan krijg je het ondanks een werkelijk waar geweldige sfeer, steun en positiviteit vanaf de tribunes het voor elkaar om zo ongelooflijk laf, bang, inspiratieloos, inzets-loos te voetballen de laaste 15 a 20 minuten. En dan maar afvragen waarom er zo "genuild"wordt op de tribune, waarom de "steun"wegblijft, waarom er kritiek is op de spelers. Waarom mensen zo weinig "vertrouwen"hebben.
Deze wedstrijd laat exact zien waarom dat het geval is. Ons vertrouwen wordt keer op keer, wedstrijd op wedstrijd, seizoen op seizoen beschadigd.
De zure appel is nog niet op en de gifbeker nog steeds niet leeg. Probleem is, ik heb geen honger of dorst meer. GODVERDOMME!!!!!
En dan speel je tegen een cambuur die zijn halve elftal mist, we zijn weer terug op aarde.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door GV »

Dijkstra MOTM, assist en doelpunt. Gelukkig dat wij Dijkstra hebben.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Midas »

Die 2-2 was bullshit...
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Demtsjenko »

Doelpunt?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Mark Ariaans »

Eigen doelpunt. Het is GV he. Als hij kan nuilen is hij in zijn element.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door TT »

Ondanks de domper op het eind heb ik een NEC gezien dat hoge ogen kan gooien dit seizoen. Blij met Overtoom, Darri en Labylle als aanwinsten, die bevielen me wel. De Gier dacht mijns inziens dat de buit binnen was (ik ook overigens) toen hij Darri en Braken wisselde....

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door Gijscoman »

Dit mag je niet weggeven, maar die laatste had nooit mogen tellen.

Was het trouwens ook niet een klap in de maag bij Van den Berg? En was die tackle op Romeny niet rood?

De scheids heeft in ieder geval een dubieuze rol.

Verder vond ik het spel wel goed. Er is ruimte voor verbetering, maar ik zie ook reden om daar op te hopen.

Dijkstra vond ik trouwens erg sterk. Overtoom kan goed voetballen, maar hij neemt eigenlijk teveel risico. Moet iets verstandiger spelen.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door BiT »

Gijscoman schreef:
vr 17 aug 2018, 22:29
Was het trouwens ook niet een klap in de maag bij Van den Berg? En was die tackle op Romeny niet rood?
Tackle op Romeny was volgens mij wel op de bal, en de speler. Geel was naar mijn idee de goede beslissing.
van den Berg leek voor mij ook de maag te zijn, maar hij greep ook veel naar zijn hoofd, onduidelijk...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door TT »

BiT schreef:
vr 17 aug 2018, 22:33
Gijscoman schreef:
vr 17 aug 2018, 22:29
Was het trouwens ook niet een klap in de maag bij Van den Berg? En was die tackle op Romeny niet rood?
Tackle op Romeny was volgens mij wel op de bal, en de speler. Geel was naar mijn idee de goede beslissing.
van den Berg leek voor mij ook de maag te zijn, maar hij greep ook veel naar zijn hoofd, onduidelijk...
Romeny was inderdaad geel....ik keek er precies op. Speelde bal en man. Van den Berg leek aan zijn ribben te voelen, meende ik te zien.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
vr 17 aug 2018, 22:29
Dit mag je niet weggeven, maar die laatste had nooit mogen tellen.

Was het trouwens ook niet een klap in de maag bij Van den Berg? En was die tackle op Romeny niet rood?

De scheids heeft in ieder geval een dubieuze rol.

Verder vond ik het spel wel goed. Er is ruimte voor verbetering, maar ik zie ook reden om daar op te hopen.

Dijkstra vond ik trouwens erg sterk. Overtoom kan goed voetballen, maar hij neemt eigenlijk teveel risico. Moet iets verstandiger spelen.
Prima samenvatting maar het is gewoon 2-2 geworden tegen Cambuur B, kom op zeg.Dit mag je nooit weggeven en je ziet gelijk,routinier eruit,paniek in de tent.Maar goed,Jack heeft vandaag zijn leergeld wel betaald dus dat hebben we achter de rug.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - sc Cambuur

Bericht door JBNMGN »

OK de eerste domper is binnen.
De vechtlust was er wel, het samenspel nog niet.
We hadden de 3-0 zeker MOETEN maken maar daarintegen geven we heel knullig de 2-1 zomaar weg.
En dan die laatste minuut: gerommel en gepruts in de 16, een valpartij waarvoor denk ik zeker afgefloten had moeten worden maar de scheids laat doorspelen, en dan is iedereen bezig met protesteren en daar maakt Cambuur gretig gebruik van. 2-2
Een uitslag die nooit op de borden had mogen komen.

Uithuilen en opnieuw beginnen, want een team is het nog niet. Er valt voor Jack nog wat werk te verrichten en voor Oversier ook in de zin van een buitenspeler en een goede spelverdeler.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bernmgn, denniesee, Maikel, RW1985, semnec, T.I.G.O. en 36 gasten