Keuken Kampioen Divisie

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
zuurpruim
Contacteer:

Re: Keuken Kampioen Divisie

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
za 14 mar 2020, 10:41
zuurpruim schreef:
vr 13 mar 2020, 23:30
Gerard Lopez schreef:
vr 13 mar 2020, 22:59
burp schreef:
vr 13 mar 2020, 21:22
mschr schreef:
vr 13 mar 2020, 17:35
Curva schreef:
vr 13 mar 2020, 15:24

Dat kan ie sowieso...behalve dan dat geld vangen
Okee. Hij kan ze gratis wegdoen met een doorverkoopclausule. Zodat we in de verre toekomst financieel kunnen profiteren.
Dat was Oversier. En die deed alles fout volgens Wilco.
Die heeft ook letterlijk alles fout gedaan wat ie maar fout kon doen.
En zijn baas stond erbij en keek ernaar. :zzz:
Nouja, over de daadwerkelijke spelers die aangetrokken werden kon Wilco weinig zeggen natuurlijk. Het zou wat zijn als een AD voor de komst van een speler kon gaan liggen “omdat hij het niks vindt”. Dat was in tijden van het technisch hart met de kippenboer wel anders natuurlijk.

Waar je Wilco wel op kan aankijken is dat hij akkoord ging dat er ver buiten budget is ingekocht. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat de salarissen van Joey, Rens en Darri binnen budget hebben gevallen. Daar was en is Wilco wel verantwoordelijk voor.
dat laatste bedoel ik ook.het is te zot voor woorden dat mensen nog beweren dat het allemaal Oversier was.Allemaal 3 en 4 jarige contracten,daar moet een AD op ingrijpen als de situatie al heel slecht is.Er is gegokt en vreselijk verloren. En dan mag Wilco keihard werken,het zal wel allemaal maar ik heb weinig vertrouwen in de man.Voetbaltechnisch niet en financieel al helemaal niet.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

De ziekte gecontroleerd laten uitwoeden en wachten op vaccin of medicijn aldus Rutte. Het lijkt me stug dat de competitie uitgespeeld gaat worden. Voordat er een vaccin/medicijn beschikbaar is, zijn we immers halverwege 2021.

noviomagum
Contacteer:

Bericht door noviomagum »

mschr schreef:
ma 16 mar 2020, 19:51
De ziekte gecontroleerd laten uitwoeden en wachten op vaccin of medicijn aldus Rutte. Het lijkt me stug dat de competitie uitgespeeld gaat worden. Voordat er een vaccin/medicijn beschikbaar is, zijn we immers halverwege 2021.
In China wordt er ook weer gevoetbald trainingen en dergelijke waarom zou het hier zolang duren dan ?

vak Oost
Contacteer:

Bericht door vak Oost »

noviomagum schreef:
ma 16 mar 2020, 21:01
mschr schreef:
De ziekte gecontroleerd laten uitwoeden en wachten op vaccin of medicijn aldus Rutte. Het lijkt me stug dat
de competitie uitgespeeld gaat worden. Voordat er een vaccin/medicijn beschikbaar is, zijn we immers halverwege 2021.
In China wordt er ook weer gevoetbald trainingen en dergelijke waarom zou het hier zolang duren dan ?
Tot dat de pleuris weer uitbreekt, kunnen ze nog langer in een complete lockdown.
Het zal me reet oxideren.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

noviomagum schreef:
ma 16 mar 2020, 21:01
mschr schreef:
Omdat we niet mensen in hun huis willen opsluiten zoals China 2 maanden lang gedaan heeft. We willen de ziekte gecontroleerd laten uitwoeden. Dat gaat vele maanden langer duren.

BennyT
Contacteer:

Bericht door BennyT »

EK wordt gespeeld in 2021, dus ruimte genoeg om competitie uit te spelen deze zomer!

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

UEFA zegt dat ook dat de huidige stand de eindstand wordt als competitie niet uitgespeeld kan worden. Doelstelling van Wilco is dus gehaald!

flipsen
Contacteer:

Bericht door flipsen »

mschr schreef:
di 17 mar 2020, 14:32
UEFA zegt dat ook dat de huidige stand de eindstand wordt als competitie niet uitgespeeld kan worden. Doelstelling van Wilco is dus gehaald!
wanneer is de huldiging op de Wedren ??
we stonden aan de rand van de afgrond maar we hebben een grote stap vooruit gezet

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

flipsen schreef:
di 17 mar 2020, 14:33
mschr schreef:
Vanaf morgen? In groepjes van 10?

bertje
Contacteer:

Bericht door bertje »

flipsen schreef:
di 17 mar 2020, 14:33
mschr schreef:
Videoparty!
Eens(Y)

Tim Janssen
Contacteer:

Bericht door Tim Janssen »

dus playoffs

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
een WERELDPRESTATIE!!!!

BennyT
Contacteer:

Bericht door BennyT »

Gerard Lopez schreef:
wo 18 mar 2020, 02:25
mschr schreef:
een WERELDPRESTATIE!!!!
Alle contracten worden verlengd!

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN »

BennyT schreef:
wo 18 mar 2020, 06:11
Gerard Lopez schreef:
wo 18 mar 2020, 02:25
mschr schreef:
een WERELDPRESTATIE!!!!
Alle contracten worden verlengd!
De spelers met aflopende contracten mogen niet mee doen als er na 1 juli nog wedstrijden gespeeld moeten worden. Dat zijn er bij ons dus 15.
Dat wil zeggen dat we de nacompetitie als die doorgaat en na 1 juli gespeeld wordt moeten spelen met 9 spelers eventueel aangevuld met voortijds verlengde contracten of jeugdspelers dan wel mogelijke aankopen.

Wordt nog spannend
Zie ook https://www.gelderlander.nl/nederlands- ... ~ab2f6165/
wordt 2019 een beter jaar voor NEC? We zullen het zien!

BennyT
Contacteer:

Bericht door BennyT »

Volgens een Duitse viroloog, zou het zeer verstandig zijn om heel 2020 niet meer te voetballen!! Jawel HEEL 2020!!!

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... jaar-2020/

Pol
Contacteer:

Bericht door Pol »

BennyT schreef:
vr 20 mar 2020, 16:58
Volgens een Duitse viroloog, zou het zeer verstandig zijn om heel 2020 niet meer te voetballen!! Jawel HEEL 2020!!!

Ach dat hoor je ook zonder Corona

BennyT
Contacteer:

Bericht door BennyT »

Pol schreef:
vr 20 mar 2020, 19:12
BennyT schreef:

Ach dat hoor je ook zonder Corona
???? Die snap ik niet.. leg mij eens uit

Gerard Lopez
Contacteer:

BennyT schreef:

Denk je niet dat hij beetje interessant wil doen?

Hij speelt het waarschijnlijk op safe. Nou ik kan het nog safer spelen: voor de absolute zekerheid stel ik voor om de periode naar 2 jaar te verlengen.
En daarbij adviseer ik ook om alle bedrijven tot 31 Dec 2021 te sluiten. Lekker safe en absoluut het allerbeste voor ieders gezondheid.

Oh wacht, er is ook nog zoiets als economie en banen. Hmm, misschien moeten we een juiste balans zien te vinden tussen veiligheid en financien. Dat is iets wat we nu ook al doen met het verkeer. We zouden het beste auto's af kunnen schaffen voor de minste verkeersdoden. Of tenminste de maximum snelheid overal op 30 km per uur zetten. Dat adviseer ik als verkeersexpert. Maar we kiezen ervoor om gemiddeld 700 verkeersdoden per jaar in NL te accepteren in ruil voor een beter functionerende samenleving en economie.
Dat zal ook met dit virus gaan gebeuren. Er moet een balans gevonden worden. Bedrijven blijven ook echt niet langer dan 1 of 2 maanden dicht. Dat zal voor voetbalclubs niet anders zijn. Je kan bijv denken aan dit siezoen uitspelen zonder publiek (lijkt me nu al duidelijk dat dat het max haalbare is) en volgend seizoen tot de winterstop alleen mensen onder de 60 binnenlaten. Zoiets zal het wel worden.

mschr
Contacteer:

Bericht door mschr »

We kunnen ook een deel van de 20 mrd euro die de overheid gaat schenken, besteden aan het optuigen van een systeem van testen en natrekken van contacten van besmette personen. Dan hoeven we niet het hele land maandenlang plat te leggen. Zie de ervaring van het stadje Vo in Noord-Italie. https://www.theguardian.com/world/2020 ... SApp_Other

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN »

BennyT schreef:

Sheisse

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN »

Gerard Lopez schreef:
vr 20 mar 2020, 21:36
BennyT schreef:

Denk je niet dat hij beetje interessant wil doen?

Hij speelt het waarschijnlijk op safe. Nou ik kan het nog safer spelen: voor de absolute zekerheid stel ik voor om de periode naar 2 jaar te verlengen.
En daarbij adviseer ik ook om alle bedrijven tot 31 Dec 2021 te sluiten. Lekker safe en absoluut het allerbeste voor ieders gezondheid.

Oh wacht, er is ook nog zoiets als economie en banen. Hmm, misschien moeten we een juiste balans zien te vinden tussen veiligheid en financien. Dat is iets wat we nu ook al doen met het verkeer. We zouden het beste auto's af kunnen schaffen voor de minste verkeersdoden. Of tenminste de maximum snelheid overal op 30 km per uur zetten. Dat adviseer ik als verkeersexpert. Maar we kiezen ervoor om gemiddeld 700 verkeersdoden per jaar in NL te accepteren in ruil voor een beter functionerende samenleving en economie.
Dat zal ook met dit virus gaan gebeuren. Er moet een balans gevonden worden. Bedrijven blijven ook echt niet langer dan 1 of 2 maanden dicht. Dat zal voor voetbalclubs niet anders zijn. Je kan bijv denken aan dit siezoen uitspelen zonder publiek (lijkt me nu al duidelijk dat dat het max haalbare is) en volgend seizoen tot de winterstop alleen mensen onder de 60 binnenlaten.ben jij besodemieterd? :biggrin: Zoiets zal het wel worden.

JBNMGN
Contacteer:

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
vr 20 mar 2020, 21:57
We kunnen ook een deel van de 20 mrd euro die de overheid gaat schenken, besteden aan het optuigen van een systeem van testen en natrekken van contacten van besmette personen. Dan hoeven we niet het hele land maandenlang plat te leggen. Zie de ervaring van het stadje Vo in Noord-Italie. https://www.theguardian.com/world/2020 ... SApp_Other
De overheid kan ook beslissen in deze moeilijke tijd om alle "donaties" aan het buitenland te cancelen en eerst zorgen dat ons eigen land er financieel bovenop komt. ZZP-ers die krijgen 4000 euro voor de komende periode. Maar ze moeten nog wel de omzetbelasting betalen, en dat terwijl er geen inkomen is en de vaste lasten vaak hoger zijn. De mensen die bij de voedselbank lopen krijgen nu bijna niets omdat de mensen nog steeds hamsteren, daardoor geen overschotten van de supermarkten naar de voedselbank komt omdat alles leeg gekocht wordt. Dus moet de overheid een groot bedrag schenken aan de landelijke voedselbanken die dan de broodnodig boodschappen kunnen inkopen voor de clienten.

Gerard Lopez
Contacteer:

JBNMGN schreef:
zo 22 mar 2020, 11:44
mschr schreef:
De overheid kan ook beslissen in deze moeilijke tijd om alle "donaties" aan het buitenland te cancelen en eerst zorgen dat ons eigen land er financieel bovenop komt. ZZP-ers die krijgen 4000 euro voor de komende periode. Maar ze moeten nog wel de omzetbelasting betalen, en dat terwijl er geen inkomen is en de vaste lasten vaak hoger zijn. De mensen die bij de voedselbank lopen krijgen nu bijna niets omdat de mensen nog steeds hamsteren, daardoor geen overschotten van de supermarkten naar de voedselbank komt omdat alles leeg gekocht wordt. Dus moet de overheid een groot bedrag schenken aan de landelijke voedselbanken die dan de broodnodig boodschappen kunnen inkopen voor de clienten.
Dat is wel heel selfish want de 3e wereldlanden die nu donaties ontvangen krijgen ook zeer binnenkort met Corona te maken en op een veel grotere schaal en met veel minder hulpmiddelen.

Legendario
Contacteer:

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
Het enige probleem is geloof ik dat er maar weinig tests zijn en dat die moeilijk in grote aantallen te koop zijn.
Disfruta de cada vez que veas un nuevo amanecer. Pues, te ha tocado vivir un día más.

BennyT
Contacteer:

Bericht door BennyT »

roda JC weer zwaar in de geldproblemen...die gaan het niet halen vrees ik..

Plaats reactie