Naar NEC-Excelsior keken 4.000 mensen. En die hadden waarschijnlijk allemaal al betaald via hun seizoenkaart.
Keuken Kampioen Divisie
- Ron Delgado
- Contacteer:
Re: Keuken Kampioen Divisie
Get up! Stay on the scene.
klopt natuurlijk nooit helemaal want waar in gezinnen samen wordt gekeken, wordt niet meegerekend qua aantal kijkers.Ron Delgado schreef: ↑wo 13 jan 2021, 10:16Naar NEC-Excelsior keken 4.000 mensen. En die hadden waarschijnlijk allemaal al betaald via hun seizoenkaart.
Het blijft toch je club.
Als die 8,00 PP moeten betalen kijken ze niet.Ron Delgado schreef: ↑wo 13 jan 2021, 10:16Naar NEC-Excelsior keken 4.000 mensen. En die hadden waarschijnlijk allemaal al betaald via hun seizoenkaart.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, inmiddels wel ja, maar toen de discussie startte nog niet.Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:57He? Alle wedstrijden komen live. 17.95 is je eigen schuld. Dat komt door Ziggo. Er zijn providers zat die het gratis doorgeven. Sommige zelfs alle 3 de zenders. ESPN is maakt de prijs niet, dat doet de provider.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:20Wat een onzin. Omdat je de goals mag zien moet je maar blij zijn?!Tiel schreef: ↑di 12 jan 2021, 23:38Het komt op TV prima toch. Ze betalen voor de exclusive rechten. Ik snap wel dat ze dat niet zomaar toestaan. Wat heeft Disney met SC houders te maken. Je kunt alleen maar blij zijn. Voor hetzelfde geld ha je niets gezien.Nummer 9 schreef: ↑di 12 jan 2021, 23:35Dan kunnen ze in deze uitzonderlijke tijd de wedstrijden die ze zelf niet uitzenden laten verzorgen door de club met een eigen camera. Zo is ESPN niet verantwoordelijk en kunnen clubs hun seizoenskaart houders tegemoet komen. N.E.C. kon zelf ook stream verzenden. Overigens hoeven we echt geen medelijden met ESPN te hebben, dat is onderdeel van Disney wat een miljarden bedrijf is.Tiel schreef: ↑di 12 jan 2021, 22:53Klopt ongeveer € 3300,00 per wedstrijd.
Maar jij weet wat het echt kost zeg je, hoeveel is dat?
Natuurlijk kiest ESPN niet voor een stream op amateurniveau. AH verkoopt ook niet het eigenmerk van de Aldi. Dan breek je je eigen merk af. Dan kun je beter niets doen.
“Voor hetzelfde geld had je niets gezien”?! Voor €17,95 per maand minder had je niets gezien, bedoel je!
Rib uit je lijf elke maand en je moet alleen maar blij zijn dat je de goals mag zien...
“ESPN: voor de fans. Altijd en overal.”![]()
En als Ziggo de enige mogelijkheid is??
Hoe kan Ziggo de enige mogelijkheid zijn?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 18:33Ja, inmiddels wel ja, maar toen de discussie startte nog niet.Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:57He? Alle wedstrijden komen live. 17.95 is je eigen schuld. Dat komt door Ziggo. Er zijn providers zat die het gratis doorgeven. Sommige zelfs alle 3 de zenders. ESPN is maakt de prijs niet, dat doet de provider.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:20Wat een onzin. Omdat je de goals mag zien moet je maar blij zijn?!Tiel schreef: ↑di 12 jan 2021, 23:38Het komt op TV prima toch. Ze betalen voor de exclusive rechten. Ik snap wel dat ze dat niet zomaar toestaan. Wat heeft Disney met SC houders te maken. Je kunt alleen maar blij zijn. Voor hetzelfde geld ha je niets gezien.Nummer 9 schreef: ↑di 12 jan 2021, 23:35Dan kunnen ze in deze uitzonderlijke tijd de wedstrijden die ze zelf niet uitzenden laten verzorgen door de club met een eigen camera. Zo is ESPN niet verantwoordelijk en kunnen clubs hun seizoenskaart houders tegemoet komen. N.E.C. kon zelf ook stream verzenden. Overigens hoeven we echt geen medelijden met ESPN te hebben, dat is onderdeel van Disney wat een miljarden bedrijf is.Tiel schreef: ↑di 12 jan 2021, 22:53
Klopt ongeveer € 3300,00 per wedstrijd.
Maar jij weet wat het echt kost zeg je, hoeveel is dat?
Natuurlijk kiest ESPN niet voor een stream op amateurniveau. AH verkoopt ook niet het eigenmerk van de Aldi. Dan breek je je eigen merk af. Dan kun je beter niets doen.
“Voor hetzelfde geld had je niets gezien”?! Voor €17,95 per maand minder had je niets gezien, bedoel je!
Rib uit je lijf elke maand en je moet alleen maar blij zijn dat je de goals mag zien...
EN daarnaast kom op he 17,95. Weet je wat het bezoeken van uitwedstrijden kost.
Zonder Fox/ESPN zou het helemaal niet live op TV zijn geweest. Dus waarom erop zeiken.
Samenvattingen om 1 uur 's nachts weet je nog?
Da’s verdomd weinig.Ron Delgado schreef: ↑wo 13 jan 2021, 10:16Naar NEC-Excelsior keken 4.000 mensen. En die hadden waarschijnlijk allemaal al betaald via hun seizoenkaart.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik weet het, maar toen hoefde ik dus ook geen abonnement Fox af te sluiten. Tuurlijk ben ik blij dat we het kunnen zien. Maar moeten we om alles maar blij zijn, terwijl er grof geld mee gemoeid is?!Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 19:00Hoe kan Ziggo de enige mogelijkheid zijn?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 18:33Ja, inmiddels wel ja, maar toen de discussie startte nog niet.Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:57He? Alle wedstrijden komen live. 17.95 is je eigen schuld. Dat komt door Ziggo. Er zijn providers zat die het gratis doorgeven. Sommige zelfs alle 3 de zenders. ESPN is maakt de prijs niet, dat doet de provider.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:20Wat een onzin. Omdat je de goals mag zien moet je maar blij zijn?!Tiel schreef: ↑di 12 jan 2021, 23:38Het komt op TV prima toch. Ze betalen voor de exclusive rechten. Ik snap wel dat ze dat niet zomaar toestaan. Wat heeft Disney met SC houders te maken. Je kunt alleen maar blij zijn. Voor hetzelfde geld ha je niets gezien.Nummer 9 schreef: ↑di 12 jan 2021, 23:35
Dan kunnen ze in deze uitzonderlijke tijd de wedstrijden die ze zelf niet uitzenden laten verzorgen door de club met een eigen camera. Zo is ESPN niet verantwoordelijk en kunnen clubs hun seizoenskaart houders tegemoet komen. N.E.C. kon zelf ook stream verzenden. Overigens hoeven we echt geen medelijden met ESPN te hebben, dat is onderdeel van Disney wat een miljarden bedrijf is.
Zonder Fox/ESPN zou het helemaal niet live op TV zijn geweest. Dus waarom erop zeiken.
Ik ben elke dag blij dat ik leef, maar daar heb ik verder weinig invloed op.
Maar een multinational hoef je niet dankbaar te zijn, daar moet je dingen van verwachten, anders wordt de macht van die bedrijven nog groter. Die is m.i. al veel te groot!
Waarom moet je nu wel een ab.afsluiten dan? Samenvattingen kun je ook gratis zien. Dus ze moeten het voetbal voor niets uitzenden? Weet je wat ze voor niets hebben gedaan? Vorig seizoen doorbetaald aan de club terwijl er geen wedstrijden waren. Diet seizoen tot nu alle wedstrijden uitgezonden ipv 2 per speelronde. Hoe kun je nu zeggen dat ze niets gedaan hebben? Jij vindt 17,50 duur weet je wel wat het in andere landen kost? En nogmaals 17,50 is Ziggo veruit de duurste partij, en echt een keus.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 20:28Ik weet het, maar toen hoefde ik dus ook geen abonnement Fox af te sluiten. Tuurlijk ben ik blij dat we het kunnen zien. Maar moeten we om alles maar blij zijn, terwijl er grof geld mee gemoeid is?!Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 19:00Hoe kan Ziggo de enige mogelijkheid zijn?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 18:33Ja, inmiddels wel ja, maar toen de discussie startte nog niet.Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:57He? Alle wedstrijden komen live. 17.95 is je eigen schuld. Dat komt door Ziggo. Er zijn providers zat die het gratis doorgeven. Sommige zelfs alle 3 de zenders. ESPN is maakt de prijs niet, dat doet de provider.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:20Wat een onzin. Omdat je de goals mag zien moet je maar blij zijn?!
Maar een multinational hoef je niet dankbaar te zijn, daar moet je dingen van verwachten, anders wordt de macht van die bedrijven nog groter. Die is m.i. al veel te groot!
- Bottendaal
- Contacteer:
Als dje keuzemogelijkheden van providers als hoogste prioriteit beschouwt bij het uitzoeken van je woonplaats, dan is het inderdaad een keuze. Als je daar niet zo veel belang aan hecht kan het zijn dat er niet meer keus is dan Ziggo. En dus Fox/ESPN voor €17,95. (En ja dat vind ik aardig wat voor 2 uitwedstrijden die ik normaliter kijk. De rest geef ik minder om. Kijk wel een samenvatting)Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 21:37Waarom moet je nu wel een ab.afsluiten dan? Samenvattingen kun je ook gratis zien. Dus ze moeten het voetbal voor niets uitzenden? Weet je wat ze voor niets hebben gedaan? Vorig seizoen doorbetaald aan de club terwijl er geen wedstrijden waren. Diet seizoen tot nu alle wedstrijden uitgezonden ipv 2 per speelronde. Hoe kun je nu zeggen dat ze niets gedaan hebben? Jij vindt 17,50 duur weet je wel wat het in andere landen kost? En nogmaals 17,50 is Ziggo veruit de duurste partij, en echt een keus.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 20:28Ik weet het, maar toen hoefde ik dus ook geen abonnement Fox af te sluiten. Tuurlijk ben ik blij dat we het kunnen zien. Maar moeten we om alles maar blij zijn, terwijl er grof geld mee gemoeid is?!Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 19:00Hoe kan Ziggo de enige mogelijkheid zijn?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 18:33Ja, inmiddels wel ja, maar toen de discussie startte nog niet.Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:57He? Alle wedstrijden komen live. 17.95 is je eigen schuld. Dat komt door Ziggo. Er zijn providers zat die het gratis doorgeven. Sommige zelfs alle 3 de zenders. ESPN is maakt de prijs niet, dat doet de provider.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 05:20
Wat een onzin. Omdat je de goals mag zien moet je maar blij zijn?!
Tuurlijk kies ik zelf voor dat abonnement. Ik wil mn club zien! Nu vind ik die 18€ ook schappelijker omdat we alles kunnen zien.
Ik snap heus wel dat ESPN in haar volste recht staat te bepalen wat ze wel of niet uitzenden. Zint het me niet zeg ik op.
Maar ik vind dat zo’n bedrijf ook wel wat moeite mag doen om klanten/voetballiefhebbers te helpen met het volgen van hun club. Zij zijn immers de enige die beschikken over de rechten.
Gelukkig lijkt het goed te komen!

(In ieder geval voor de 3e periode)
Ze doen ook heel veel. Ze hebben je club al enorm geholpen. Ze hebben veel extra kosten voor de KKD supporters gemaakt. Woon jij trouwens in een hutje op dde hei met alleen Ziggo?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 22:33Als dje keuzemogelijkheden van providers als hoogste prioriteit beschouwt bij het uitzoeken van je woonplaats, dan is het inderdaad een keuze. Als je daar niet zo veel belang aan hecht kan het zijn dat er niet meer keus is dan Ziggo. En dus Fox/ESPN voor €17,95. (En ja dat vind ik aardig wat voor 2 uitwedstrijden die ik normaliter kijk. De rest geef ik minder om. Kijk wel een samenvatting)Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 21:37Waarom moet je nu wel een ab.afsluiten dan? Samenvattingen kun je ook gratis zien. Dus ze moeten het voetbal voor niets uitzenden? Weet je wat ze voor niets hebben gedaan? Vorig seizoen doorbetaald aan de club terwijl er geen wedstrijden waren. Diet seizoen tot nu alle wedstrijden uitgezonden ipv 2 per speelronde. Hoe kun je nu zeggen dat ze niets gedaan hebben? Jij vindt 17,50 duur weet je wel wat het in andere landen kost? En nogmaals 17,50 is Ziggo veruit de duurste partij, en echt een keus.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 20:28Ik weet het, maar toen hoefde ik dus ook geen abonnement Fox af te sluiten. Tuurlijk ben ik blij dat we het kunnen zien. Maar moeten we om alles maar blij zijn, terwijl er grof geld mee gemoeid is?!Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 19:00Hoe kan Ziggo de enige mogelijkheid zijn?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 18:33Ja, inmiddels wel ja, maar toen de discussie startte nog niet.
Tuurlijk kies ik zelf voor dat abonnement. Ik wil mn club zien! Nu vind ik die 18€ ook schappelijker omdat we alles kunnen zien.
Ik snap heus wel dat ESPN in haar volste recht staat te bepalen wat ze wel of niet uitzenden. Zint het me niet zeg ik op.
Maar ik vind dat zo’n bedrijf ook wel wat moeite mag doen om klanten/voetballiefhebbers te helpen met het volgen van hun club. Zij zijn immers de enige die beschikken over de rechten.
- Bottendaal
- Contacteer:
Zoiets ja. Nee het valt mee. Mijn beide buren wonen binnen 50m.Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 22:38Ze doen ook heel veel. Ze hebben je club al enorm geholpen. Ze hebben veel extra kosten voor de KKD supporters gemaakt. Woon jij trouwens in een hutje op dde hei met alleen Ziggo?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 22:33Als dje keuzemogelijkheden van providers als hoogste prioriteit beschouwt bij het uitzoeken van je woonplaats, dan is het inderdaad een keuze. Als je daar niet zo veel belang aan hecht kan het zijn dat er niet meer keus is dan Ziggo. En dus Fox/ESPN voor €17,95. (En ja dat vind ik aardig wat voor 2 uitwedstrijden die ik normaliter kijk. De rest geef ik minder om. Kijk wel een samenvatting)Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 21:37Waarom moet je nu wel een ab.afsluiten dan? Samenvattingen kun je ook gratis zien. Dus ze moeten het voetbal voor niets uitzenden? Weet je wat ze voor niets hebben gedaan? Vorig seizoen doorbetaald aan de club terwijl er geen wedstrijden waren. Diet seizoen tot nu alle wedstrijden uitgezonden ipv 2 per speelronde. Hoe kun je nu zeggen dat ze niets gedaan hebben? Jij vindt 17,50 duur weet je wel wat het in andere landen kost? En nogmaals 17,50 is Ziggo veruit de duurste partij, en echt een keus.Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 20:28Ik weet het, maar toen hoefde ik dus ook geen abonnement Fox af te sluiten. Tuurlijk ben ik blij dat we het kunnen zien. Maar moeten we om alles maar blij zijn, terwijl er grof geld mee gemoeid is?!Tiel schreef: ↑wo 13 jan 2021, 19:00Hoe kan Ziggo de enige mogelijkheid zijn?Bottendaal schreef: ↑wo 13 jan 2021, 18:33
Ja, inmiddels wel ja, maar toen de discussie startte nog niet.
Bij Roda weten ze het ook niet meer....die hebben Ali Messaoud gehaald.
- Tim Janssen
- Contacteer:
Ja dat is ook echt het schoolvoorbeeld van een mislukte carrière.
Was dacht ik de jongste debutant ooit bij W2.
Was dacht ik de jongste debutant ooit bij W2.
- Bottendaal
- Contacteer:
"Als ik normaal had gedaan in mijn leven, was ik gewoon de beste van de allerbesten geworden.”Tim Janssen schreef: ↑do 14 jan 2021, 13:43https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/3 ... ertrokken/
het waren mooie 24 uren
Tuurlijk...! Dat kun je achteraf wel voorspellen ja...

Je beste speler sparen voor de beker (thuis tegen PSV) en dan gelijk bij Dordrecht. Jonk is gek.
Jonk weet dat Almere en Cambuur niet meer in te halen zijn. Dat promotie alleen maar bereikt kan worden via de nacompetitie. Dus is op de korte termijn het bekertoernooi belangrijker dan de competitie.
Dus met 1 speler erbij kun je met een team dat niet van Dordrecht kan winnen van PSV winnen?
GAE komt er ook aan. Toch knap. In mijn ogen een beperkt team.
-
- Contacteer:
Misschien eens wat kritischer naar je eigen club kijken? Jonk speelt aantrekkelijk voetbal met een nog jonger team dan wij. En met een begroting van ruim 5 mln.En staan op hetzelfde aantal punten als wij.En die hebben ook geen Boekhoorn die ieder jaar een miljoen lapt.Tiel schreef: ↑vr 15 jan 2021, 21:25Dus met 1 speler erbij kun je met een team dat niet van Dordrecht kan winnen van PSV winnen?
Kortom;lof voor Volendam.
-
- Contacteer:
Dat heb ik altijd al gezegdnoviomagum schreef: ↑vr 15 jan 2021, 21:56Dat geldt voor de hele kkd en voor 80% in de eredivisie het niveau is bedroevend in beide competities
-
- Contacteer:
Dat Den Bosch is ook een waardeloos zooitje zeg dat we daar punten hebben verspeeld ongelofelijk
Dus laat je je beste niet mee doen? Wat heeft dat er in god hemelsnaam mee te maken?zoete aardbei schreef: ↑vr 15 jan 2021, 21:53Misschien eens wat kritischer naar je eigen club kijken? Jonk speelt aantrekkelijk voetbal met een nog jonger team dan wij. En met een begroting van ruim 5 mln.En staan op hetzelfde aantal punten als wij.En die hebben ook geen Boekhoorn die ieder jaar een miljoen lapt.Tiel schreef: ↑vr 15 jan 2021, 21:25Dus met 1 speler erbij kun je met een team dat niet van Dordrecht kan winnen van PSV winnen?
- Bottendaal
- Contacteer:
Snap je dat niet?? De beker is de kortste weg naar een prijs/europa. Dat snapt Jonk net zo goed als mschr kennelijk...Tiel schreef: ↑vr 15 jan 2021, 22:26Dus laat je je beste niet mee doen? Wat heeft dat er in god hemelsnaam mee te maken?zoete aardbei schreef: ↑vr 15 jan 2021, 21:53Misschien eens wat kritischer naar je eigen club kijken? Jonk speelt aantrekkelijk voetbal met een nog jonger team dan wij. En met een begroting van ruim 5 mln.En staan op hetzelfde aantal punten als wij.En die hebben ook geen Boekhoorn die ieder jaar een miljoen lapt.Tiel schreef: ↑vr 15 jan 2021, 21:25Dus met 1 speler erbij kun je met een team dat niet van Dordrecht kan winnen van PSV winnen?
(