Keuken Kampioen Divisie
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Re: Keuken Kampioen Divisie
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
De Graafschap maakte winst vorig seizoen.Tiel schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:51Welke club doet dat niet dan? Halen die allemaal geen spelers? Is dit het begin van een nieuwe akte?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:49Als wij versterkingen gaan halen, is Wilco gestoord. Hij hangt immers het verhaal op dat een club als NEC miljoenenverliezen lijdt als gevolg van de pandemie.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:27En bij ons gaat dat zeker niet gebeuren? En er komen geen verkopen, blessures, schorsingen en dergelijke?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:10De concurrentie gaat tussentijds versterkingen halen, als we in de buurt van plek 2 komen.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:58Want?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:43Het is nu definitief. Plek 2 is niet haalbaar voor ons... https://www.omroepgelderland.nl/nieuws ... winterstop
Dirk Eijlander schreef: ↑wo 02 dec 2020, 18:29![]()

Als gevolg van de pandemie........mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 19:46De Graafschap maakte winst vorig seizoen.Tiel schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:51Welke club doet dat niet dan? Halen die allemaal geen spelers? Is dit het begin van een nieuwe akte?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:49Als wij versterkingen gaan halen, is Wilco gestoord. Hij hangt immers het verhaal op dat een club als NEC miljoenenverliezen lijdt als gevolg van de pandemie.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Hehe, ben je er eindelijk achter....mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:43Het is nu definitief. Plek 2 is niet haalbaar voor ons... https://www.omroepgelderland.nl/nieuws ... winterstop
In Wilco we trust!
Tiel schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:48Als wij met de huidige groep de 2e seizoenshelft niet veel beter zijn dan de eerste gaat er iets niet goed.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:27En bij ons gaat dat zeker niet gebeuren? En er komen geen verkopen, blessures, schorsingen en dergelijke?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:10De concurrentie gaat tussentijds versterkingen halen, als we in de buurt van plek 2 komen.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:58Want?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:43Het is nu definitief. Plek 2 is niet haalbaar voor ons... https://www.omroepgelderland.nl/nieuws ... winterstop
De Graafschap heeft een veteranenelftal.

Bovendien sluit De Wolf aan. Verder pakken winterversterkingen ook niet altijd bijzonder gelukkig uit.
- Demtsjenko
- Contacteer:
nee... de graafschap gaat gelijkspelen tegen mvv en verliezen van ajax... als ze nieuwe spelers halen zijn die in januari niet ingespeeld waardoor ze ook punten verspelen tegen almere... en dan begint het gezeik in doetinchem... ze mopperen nu al...Gerard Lopez schreef: ↑do 03 dec 2020, 11:45Hehe, ben je er eindelijk achter....mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:43Het is nu definitief. Plek 2 is niet haalbaar voor ons... https://www.omroepgelderland.nl/nieuws ... winterstop
Als onze tweede seizoenshelft beter wordt dan onze eerste, dan worden we gegarandeerd tweede. Minstens.Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 13:41Tiel schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:48Als wij met de huidige groep de 2e seizoenshelft niet veel beter zijn dan de eerste gaat er iets niet goed.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:27En bij ons gaat dat zeker niet gebeuren? En er komen geen verkopen, blessures, schorsingen en dergelijke?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:10De concurrentie gaat tussentijds versterkingen halen, als we in de buurt van plek 2 komen.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:58Want?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:43Het is nu definitief. Plek 2 is niet haalbaar voor ons... https://www.omroepgelderland.nl/nieuws ... winterstop
De Graafschap heeft een veteranenelftal.![]()
Bovendien sluit De Wolf aan. Verder pakken winterversterkingen ook niet altijd bijzonder gelukkig uit.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik denk dat onze 2e seizoenshelft precies evengoed gaat zijn als de 1eMcel schreef: ↑do 03 dec 2020, 13:46Als onze tweede seizoenshelft beter wordt dan onze eerste, dan worden we gegarandeerd tweede. Minstens.Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 13:41Tiel schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:48Als wij met de huidige groep de 2e seizoenshelft niet veel beter zijn dan de eerste gaat er iets niet goed.
In Wilco we trust!
- De Kletskop
- Contacteer:
Druijff, Bruin.Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 13:41Tiel schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:48Als wij met de huidige groep de 2e seizoenshelft niet veel beter zijn dan de eerste gaat er iets niet goed.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:27En bij ons gaat dat zeker niet gebeuren? En er komen geen verkopen, blessures, schorsingen en dergelijke?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 16:10De concurrentie gaat tussentijds versterkingen halen, als we in de buurt van plek 2 komen.bertje schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:58Want?mschr schreef: ↑wo 02 dec 2020, 14:43Het is nu definitief. Plek 2 is niet haalbaar voor ons... https://www.omroepgelderland.nl/nieuws ... winterstop
Verschil tussen "niet altijd" en "altijd niet".De Kletskop schreef: ↑do 03 dec 2020, 15:43Druijff, Bruin.Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 13:41Tiel schreef: ↑wo 02 dec 2020, 17:48Als wij met de huidige groep de 2e seizoenshelft niet veel beter zijn dan de eerste gaat er iets niet goed.
- De Kletskop
- Contacteer:
Ja eigenlijk zeg je niks dusGijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 17:14Verschil tussen "niet altijd" en "altijd niet".De Kletskop schreef: ↑do 03 dec 2020, 15:43Druijff, Bruin.Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 13:41![]()

Wel; namelijk dat de bewering dat de winterversterkingen van de Graafschap ervoor zorgen dat ook de tweede plaats onhaalbaar wordt voor NEC berust op een instabiele basis.De Kletskop schreef: ↑do 03 dec 2020, 17:53Ja eigenlijk zeg je niks dusGijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 17:14Verschil tussen "niet altijd" en "altijd niet".De Kletskop schreef: ↑do 03 dec 2020, 15:43Druijff, Bruin.Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 13:41![]()
Bovendien sluit De Wolf aan. Verder pakken winterversterkingen ook niet altijd bijzonder gelukkig uit.![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
Die bewering kwam van mschr, he. Need I say more...?Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 18:02Wel; namelijk dat de bewering dat de winterversterkingen van de Graafschap ervoor zorgen dat ook de tweede plaats onhaalbaar wordt voor NEC berust op een instabiele basis.De Kletskop schreef: ↑do 03 dec 2020, 17:53Ja eigenlijk zeg je niks dus![]()
Als ze een stunt als Druijf kunnen halen dan promoveren we. Niet op 1, maar wel op 2. Ik vind de optie normaliter ook bizar, die gozer is veel te goed voor ons. Maar hij wil uitgeleend worden, heeft een speciaal plekje voor NEC: dus ik zou zeggen: wie niet waagt.................Bottendaal schreef: ↑do 03 dec 2020, 21:08Die bewering kwam van mschr, he. Need I say more...?Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 18:02Wel; namelijk dat de bewering dat de winterversterkingen van de Graafschap ervoor zorgen dat ook de tweede plaats onhaalbaar wordt voor NEC berust op een instabiele basis.
Als ze een stunt als Druijf kunnen halen dan promoveren we. Niet op 1, maar wel op 2. Ik vind de optie normaliter ook bizar, die gozer is veel te goed voor ons. Maar hij wil uitgeleend worden, heeft een speciaal plekje voor NEC: dus ik zou zeggen: wie niet waagt.................Bottendaal schreef: ↑do 03 dec 2020, 21:08Die bewering kwam van mschr, he. Need I say more...?Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 18:02Wel; namelijk dat de bewering dat de winterversterkingen van de Graafschap ervoor zorgen dat ook de tweede plaats onhaalbaar wordt voor NEC berust op een instabiele basis.
ik heb zo'n gevoel dat Ferdi inderdaad bij ons aansluit in de winterstop. Hij is de sleutel naar promotie. Wilco's way!Polleke schreef: ↑vr 04 dec 2020, 03:22Als ze een stunt als Druijf kunnen halen dan promoveren we. Niet op 1, maar wel op 2. Ik vind de optie normaliter ook bizar, die gozer is veel te goed voor ons. Maar hij wil uitgeleend worden, heeft een speciaal plekje voor NEC: dus ik zou zeggen: wie niet waagt.................Bottendaal schreef: ↑do 03 dec 2020, 21:08Die bewering kwam van mschr, he. Need I say more...?Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 18:02Wel; namelijk dat de bewering dat de winterversterkingen van de Graafschap ervoor zorgen dat ook de tweede plaats onhaalbaar wordt voor NEC berust op een instabiele basis.De Kletskop schreef: ↑do 03 dec 2020, 17:53Ja eigenlijk zeg je niks dus![]()
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Wilco's way is juist niet promoveren dit seizoen. En geld besparen, dus geen dure huurspelers halen als je al een andere huurspits hebt!BennyT schreef: ↑vr 04 dec 2020, 05:35ik heb zo'n gevoel dat Ferdi inderdaad bij ons aansluit in de winterstop. Hij is de sleutel naar promotie. Wilco's way!Polleke schreef: ↑vr 04 dec 2020, 03:22Als ze een stunt als Druijf kunnen halen dan promoveren we. Niet op 1, maar wel op 2. Ik vind de optie normaliter ook bizar, die gozer is veel te goed voor ons. Maar hij wil uitgeleend worden, heeft een speciaal plekje voor NEC: dus ik zou zeggen: wie niet waagt.................Bottendaal schreef: ↑do 03 dec 2020, 21:08Die bewering kwam van mschr, he. Need I say more...?Gijscoman schreef: ↑do 03 dec 2020, 18:02Wel; namelijk dat de bewering dat de winterversterkingen van de Graafschap ervoor zorgen dat ook de tweede plaats onhaalbaar wordt voor NEC berust op een instabiele basis.
In Wilco we trust!
-
- Contacteer:
Er is voor AZ toch totaal geen meerwaarde meer om hem aan ons uit te lenen?Hij heeft het hier al laten zien.Bovendien zullen ze wel op zoek zijn naar een club die de middelen heeft hem uiteindelijk over te nemen.
Hier schiet hij er gegarandeerd 15 in: is hij weer een miljoentje meer waard. Bij een Emmen moet ik dat nog maar eens zien.zoete aardbei schreef: ↑vr 04 dec 2020, 11:03Er is voor AZ toch totaal geen meerwaarde meer om hem aan ons uit te lenen?Hij heeft het hier al laten zien.Bovendien zullen ze wel op zoek zijn naar een club die de middelen heeft hem uiteindelijk over te nemen.
Idd. De doelstelling is "Eerste 5". De kans dat dat gaat lukken met de huidige selectie is groot. Dan ga je geen geld uitgeven, tenzij je de doelstelling bijstelt naar "promoveren". Maar waarom zou WIlco die lat zo hoog gaan leggen ineens?Gerard Lopez schreef: ↑vr 04 dec 2020, 10:44Wilco's way is juist niet promoveren dit seizoen. En geld besparen, dus geen dure huurspelers halen als je al een andere huurspits hebt!BennyT schreef: ↑vr 04 dec 2020, 05:35ik heb zo'n gevoel dat Ferdi inderdaad bij ons aansluit in de winterstop. Hij is de sleutel naar promotie. Wilco's way!Polleke schreef: ↑vr 04 dec 2020, 03:22Als ze een stunt als Druijf kunnen halen dan promoveren we. Niet op 1, maar wel op 2. Ik vind de optie normaliter ook bizar, die gozer is veel te goed voor ons. Maar hij wil uitgeleend worden, heeft een speciaal plekje voor NEC: dus ik zou zeggen: wie niet waagt.................Bottendaal schreef: ↑do 03 dec 2020, 21:08Die bewering kwam van mschr, he. Need I say more...?
Mocht het dit jaar niet lukken, dan moet het volgend jaar gebeuren, dat wel. Wie weet is er dan wel ruimte voor Druijf, als je afscheid neemt van Janga en Ondaan. Maar ook dan moet je het hebben van een gunfactor, want normaal gesproken gaat hij naar een middenmoter in de eredivisie. Druijf zal het kampioenschap dan als een uitdaging moeten zien. Net als Bruijn.
Mcel schreef: ↑vr 04 dec 2020, 12:16Idd. De doelstelling is "Eerste 5". De kans dat dat gaat lukken met de huidige selectie is groot. Dan ga je geen geld uitgeven, tenzij je de doelstelling bijstelt naar "promoveren". Maar waarom zou WIlco die lat zo hoog gaan leggen ineens?Gerard Lopez schreef: ↑vr 04 dec 2020, 10:44Wilco's way is juist niet promoveren dit seizoen. En geld besparen, dus geen dure huurspelers halen als je al een andere huurspits hebt!BennyT schreef: ↑vr 04 dec 2020, 05:35ik heb zo'n gevoel dat Ferdi inderdaad bij ons aansluit in de winterstop. Hij is de sleutel naar promotie. Wilco's way!Polleke schreef: ↑vr 04 dec 2020, 03:22Als ze een stunt als Druijf kunnen halen dan promoveren we. Niet op 1, maar wel op 2. Ik vind de optie normaliter ook bizar, die gozer is veel te goed voor ons. Maar hij wil uitgeleend worden, heeft een speciaal plekje voor NEC: dus ik zou zeggen: wie niet waagt.................
Mocht het dit jaar niet lukken, dan moet het volgend jaar gebeuren, dat wel. Wie weet is er dan wel ruimte voor Druijf, als je afscheid neemt van Janga en Ondaan. Maar ook dan moet je het hebben van een gunfactor, want normaal gesproken gaat hij naar een middenmoter in de eredivisie. Druijf zal het kampioenschap dan als een uitdaging moeten zien. Net als Bruijn.

-
- Contacteer:
Dat geloof ik niet zo.Hij heeft het in de KKD al laten zien,daar zit geen financiele meerwaarde meer in.Schiet hij er bij Emmen 10/12 in dan zal zijn marktwaarde meer stijgen want dan laat hij het ook over een heel seizoen in de eredivisie zien.DJTEEF! schreef: ↑vr 04 dec 2020, 12:08Hier schiet hij er gegarandeerd 15 in: is hij weer een miljoentje meer waard. Bij een Emmen moet ik dat nog maar eens zien.zoete aardbei schreef: ↑vr 04 dec 2020, 11:03Er is voor AZ toch totaal geen meerwaarde meer om hem aan ons uit te lenen?Hij heeft het hier al laten zien.Bovendien zullen ze wel op zoek zijn naar een club die de middelen heeft hem uiteindelijk over te nemen.
Iedere club , zaakwaarnemer weet nu wat hij in de KKD kan.
Bij Emmen maakt hij er geen 10 of 12. Het scheelt nog al als spits of je in een team speelt wat meestal wint ipv verliest.zoete aardbei schreef: ↑vr 04 dec 2020, 13:34Dat geloof ik niet zo.Hij heeft het in de KKD al laten zien,daar zit geen financiele meerwaarde meer in.Schiet hij er bij Emmen 10/12 in dan zal zijn marktwaarde meer stijgen want dan laat hij het ook over een heel seizoen in de eredivisie zien.DJTEEF! schreef: ↑vr 04 dec 2020, 12:08Hier schiet hij er gegarandeerd 15 in: is hij weer een miljoentje meer waard. Bij een Emmen moet ik dat nog maar eens zien.zoete aardbei schreef: ↑vr 04 dec 2020, 11:03Er is voor AZ toch totaal geen meerwaarde meer om hem aan ons uit te lenen?Hij heeft het hier al laten zien.Bovendien zullen ze wel op zoek zijn naar een club die de middelen heeft hem uiteindelijk over te nemen.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
ik denk ook dat hij voor een club uit het rechter rijtje gaat in de eredivisie...zoete aardbei schreef: ↑vr 04 dec 2020, 13:34Dat geloof ik niet zo.Hij heeft het in de KKD al laten zien,daar zit geen financiele meerwaarde meer in.Schiet hij er bij Emmen 10/12 in dan zal zijn marktwaarde meer stijgen want dan laat hij het ook over een heel seizoen in de eredivisie zien.DJTEEF! schreef: ↑vr 04 dec 2020, 12:08Hier schiet hij er gegarandeerd 15 in: is hij weer een miljoentje meer waard. Bij een Emmen moet ik dat nog maar eens zien.zoete aardbei schreef: ↑vr 04 dec 2020, 11:03Er is voor AZ toch totaal geen meerwaarde meer om hem aan ons uit te lenen?Hij heeft het hier al laten zien.Bovendien zullen ze wel op zoek zijn naar een club die de middelen heeft hem uiteindelijk over te nemen.
All lives matter !