Keuken Kampioen Divisie
Re: Keuken Kampioen Divisie
Na dit weekend na alle uitslagen
Zou het echt heel zuur zijn mocht je nu niet winnen
Zou het echt heel zuur zijn mocht je nu niet winnen
Het blijft toch je club.
-
- Contacteer:
Precies ja nu eindelijk zelf een draai om de oren.De Graafschap is sinds het wegvallen van vd Boomen creatief heel matig.Zitten ze in de puree dan is het alle ballen op Seuntjes.Vandaag heeft het niet geholpen.karlo schreef: ↑zo 29 nov 2020, 14:11En 3-2 eindhovenkarlo schreef: ↑zo 29 nov 2020, 14:08Daar is hij alweer de gelijkmakerzoete aardbei schreef: ↑zo 29 nov 2020, 13:52past totaal niet bij de sympathieke Achterhoekers. Goede tussenstand al verwacht ik Seuntjes in de 93e minuut wel voor de gelijkmaker.Desalniettemin,puntverlies uberhaupt zou al top zijn.Wat hebben wij de eerstkomende wedstrijden kansen om in te lopen zeg.Demtsjenko schreef: ↑zo 29 nov 2020, 13:40als de stand bij eindhoven de graafschap zo blijft ben ik benieuwd waar snoei nu weer over gaat zeiken... wat een vervelende man...![]()
![]()
Tsja het houd een keer op natuurlijk
Ook Cambuur gaat nog punten verliezen maar op basis van afgelopen seizoen en dit seizoen hebben zij de meeste kans maar ook recht op promotie.
Daarna komt.................geen idee, kan alle kanten nog op
sal blij sien as we weer nuir 't staodion meuge

Helaas houdt dit in dat we gaan verliezen van MVV. Deze uitslagen zijn te goed. We kunnen grote stap zetten.
In de onderlinge wedstrijden van de top 6 heeft Cambuur er 4 gewonnen van de 4. Dan sta je terecht bovenaan en kun je wel wat punten verspelen. Wat ze gedaan hebben en ongetwijfeld ook nog wel zullen doen. Maar dat geldt ook voor de anderen.JBNMGN schreef: ↑zo 29 nov 2020, 14:27Ook Cambuur gaat nog punten verliezen maar op basis van afgelopen seizoen en dit seizoen hebben zij de meeste kans maar ook recht op promotie.
Daarna komt.................geen idee, kan alle kanten nog op
Cambuur 4/4
Almere 2/4
De Graafschap 2/4
NEC 2/5
Volendam 1/3
NAC 0/4
Toch staat Cambuur nog niet bovenaan in de 75-punten-index. Maar daarin kunnen ze nog wel meer bonuspunten winnen dan de concurrenten. Wij staan zeker niet slecht, maar zoals bekend kunnen we de rest van 2020 alleen maar punten verspelen.
4 Almere City (24)
2 Cambuur (29)
0 De Graafschap (25)
-1 NEC (25)
-3 NAC (28)
-3 Go Ahead (23)
-5 Volendam (28)
-5 Roda (22)
-7 Eindhoven (25)
-10 Telstar (31)
-10 Helmond Sport (22)
-11 Excelsior (28)
-11 TOP Oss (23)
-16 MVV (29)
-16 FC Den Bosch (22)
-19 FC Dordrecht (24)
- jackkreta
- Contacteer:
We kunnen op 1 punt komen van NAC en de graafschap en dan dan we weer helemaal mee voor meer dan plek 5.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Overigens werd er wel een zuiver doelpunt van Van de Pavert afgekeurd. Dat was de 2-1 voor de Graafschap geweest volgens mij. Weet niet wat die scheids daar aan het doen was, maar die beslissing sloeg nergens op.
-
- Contacteer:
En of de 2e van Eindhoven echt over de lijn was vraag ik mij ook af. Maar het heeft ze zat meegezeten.
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
- Keizerstad1994
- Contacteer:

' It doesn't matter what we want. Once we get is, then we want something else.'
Ongeacht de uitslag morgen doen we sowieso mee voor plek 5. Winst zou helpen in de strijd om plek 2. Anders moet je die gemiste punten tegen betere tegenstanders halen.
- Bottendaal
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
We doen niet alleen mee voor plek 5, we gaan hem halen ook!

In Wilco we trust!
O ja, misschien wel. Ik had over "meer dan" heen gelezen. Sorry Jack...Bottendaal schreef: ↑zo 29 nov 2020, 19:20Bedoelen jullie niet hetzelfde?
- jackkreta
- Contacteer:
Mcel schreef: ↑zo 29 nov 2020, 23:40O ja, misschien wel. Ik had over "meer dan" heen gelezen. Sorry Jack...Bottendaal schreef: ↑zo 29 nov 2020, 19:20Bedoelen jullie niet hetzelfde?

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Ik gun het Snoei van harte.jetipo schreef: ↑ma 30 nov 2020, 09:25Eindhoven mazzelde, maar de Graafschap leverde weer de zoveelste wanprestatie. Ze staan vooral zo hoog vanwege oplevingen van oa Seuntjes. Ik denk dat de Graafschap nog wel verder gaat zakken.
- Demtsjenko
- Contacteer:
psv doet het aardig tegen cambuur. bij puntverlies van cambuur en winst van NEC sta je ineens weer bovenaan in de periode... spannend...
Huh....maandag om 16.30 uur. Is dat ook al een speeltijd tegenwoordig?Demtsjenko schreef: ↑ma 30 nov 2020, 17:06psv doet het aardig tegen cambuur. bij puntverlies van cambuur en winst van NEC sta je ineens weer bovenaan in de periode... spannend...
nog steeds 0-0...........TT schreef: ↑ma 30 nov 2020, 17:15Huh....maandag om 16.30 uur. Is dat ook al een speeltijd tegenwoordig?Demtsjenko schreef: ↑ma 30 nov 2020, 17:06psv doet het aardig tegen cambuur. bij puntverlies van cambuur en winst van NEC sta je ineens weer bovenaan in de periode... spannend...
Inhaal wedstrijd zonder publiek.TT schreef: ↑ma 30 nov 2020, 17:15Huh....maandag om 16.30 uur. Is dat ook al een speeltijd tegenwoordig?Demtsjenko schreef: ↑ma 30 nov 2020, 17:06psv doet het aardig tegen cambuur. bij puntverlies van cambuur en winst van NEC sta je ineens weer bovenaan in de periode... spannend...
Dat pedo'tje is toch wel altijd een gevaarlijke invaller.
Maar dit interview met hem is schitterend. https://www.foxsports.nl/video/3055989 ... l-3055989/TT schreef: ↑ma 30 nov 2020, 10:33Ik gun het Snoei van harte.jetipo schreef: ↑ma 30 nov 2020, 09:25Eindhoven mazzelde, maar de Graafschap leverde weer de zoveelste wanprestatie. Ze staan vooral zo hoog vanwege oplevingen van oa Seuntjes. Ik denk dat de Graafschap nog wel verder gaat zakken.