klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
Keuken Kampioen Divisie
Re: Keuken Kampioen Divisie
Hoe dun de pannenkoek ook is, hij heeft altijd 2 kanten
Dat neem ik voor lief. De kans om daardoor buiten de play offs te vallen is minimaal. k wil zien dat Meijer moeite doet om iets anders te proberen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
Juist een extra reden om de genoemde spelers op te stellen. Ze kunnen niet snel genoeg ervaring opdoen. En inderdaad... brengen ze niks dan weten we dat ook weer.
We moeten nu de speelstijl gaan spelen die we ook volgend jaar willen gaan spelen (Ted?) met enkel spelers die hier volgend jaar nog spelen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
- De Kletskop
- Contacteer:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind best dat Baeten meer kansen mag krijgen, en wat ik tot nog toe gezien heb heeft ie wel iets.Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.
Maar JB roept maar om t roepen altijd, zonder argumenten....ja t argument is dat ie 'misschien' beter is.
Nee, volgend seizoen spelen we met een karrenvracht aan Spanjaarden en Slovenen. We moeten nu tot het eind van dit seizoen gaan spelen in formatie en stijl, waarmee we de meeste kans maken in de nacompetitie. Als dat met Baeten is, mijn zegen heb je.DJTEEF! schreef: ↑do 25 feb 2021, 14:35We moeten nu de speelstijl gaan spelen die we ook volgend jaar willen gaan spelen (Ted?) met enkel spelers die hier volgend jaar nog spelen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
Half elftal dan?DJTEEF! schreef: ↑do 25 feb 2021, 14:35We moeten nu de speelstijl gaan spelen die we ook volgend jaar willen gaan spelen (Ted?) met enkel spelers die hier volgend jaar nog spelen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.

Hoe dun de pannenkoek ook is, hij heeft altijd 2 kanten
maar je weet niet wie er blijven of opstappen cq verkocht worden..DJTEEF! schreef: ↑do 25 feb 2021, 14:35We moeten nu de speelstijl gaan spelen die we ook volgend jaar willen gaan spelen (Ted?) met enkel spelers die hier volgend jaar nog spelen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
Errare humanum est, perseverare diabolicum
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Maar je weet wel welke spelers hier volgend jaar sowieso niet meer spelen.flipsen schreef: ↑vr 26 feb 2021, 11:29maar je weet niet wie er blijven of opstappen cq verkocht worden..DJTEEF! schreef: ↑do 25 feb 2021, 14:35We moeten nu de speelstijl gaan spelen die we ook volgend jaar willen gaan spelen (Ted?) met enkel spelers die hier volgend jaar nog spelen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
Een Vet, Janga en Ondaan hoef ik nooit meer in een NEC shirt te zijn.
Dure passanten die niks toevoegen en volgend jaar in een boekoeboekoe land op de tribune zitten.
wat is de hoofdstad van boekoeboekoe land....Nijmegen0413 schreef: ↑vr 26 feb 2021, 13:58Maar je weet wel welke spelers hier volgend jaar sowieso niet meer spelen.flipsen schreef: ↑vr 26 feb 2021, 11:29maar je weet niet wie er blijven of opstappen cq verkocht worden..DJTEEF! schreef: ↑do 25 feb 2021, 14:35We moeten nu de speelstijl gaan spelen die we ook volgend jaar willen gaan spelen (Ted?) met enkel spelers die hier volgend jaar nog spelen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
Dure passanten die niks toevoegen en volgend jaar in een boekoeboekoe land op de tribune zitten.

- jackkreta
- Contacteer:
Boekoeboekoestad.flipsen schreef: ↑vr 26 feb 2021, 14:40wat is de hoofdstad van boekoeboekoe land....Nijmegen0413 schreef: ↑vr 26 feb 2021, 13:58Maar je weet wel welke spelers hier volgend jaar sowieso niet meer spelen.flipsen schreef: ↑vr 26 feb 2021, 11:29maar je weet niet wie er blijven of opstappen cq verkocht worden..DJTEEF! schreef: ↑do 25 feb 2021, 14:35We moeten nu de speelstijl gaan spelen die we ook volgend jaar willen gaan spelen (Ted?) met enkel spelers die hier volgend jaar nog spelen.Theodorus schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:34klopt, maar je vergeet dat een nieuwe speelstijl intrainen veel tijd kost. Dat doe je niet zomaar even.Mcel schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:31
Als we blijven doen wat we de afgelopen maanden deden, worden we 6e of 7e. Wil je überhaupt kans maken om hoger te eindigen dan moet je het dus anders doen dan tot nu toe. Hopen dat je met hetzelfde team en dezelfde speelwijze een beter resultaat haalt dan tot nu toe is ijdele hoop. Niet geschoten is altijd mis en ik hoef de huurlingen niet meer aan het werk te zien. Ik wil Baeten zien! Als blijkt dat hij niks toevoegt en we daardoor 9e zouden worden, weten we in ieder geval meer dan nu.
Dure passanten die niks toevoegen en volgend jaar in een boekoeboekoe land op de tribune zitten.![]()
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Bottendaal
- Contacteer:
"We zijn er als clubs meesters in om een hoop stront als gouden berg te verkopen” ...

Maar is dit een voorzet voor wat hij met ons van plan is?
- Justian
- Moderator
- Contacteer:
Was Red Bull niet opzoek naar een Nederlandse club?Bottendaal schreef: ↑vr 26 feb 2021, 20:50"We zijn er als clubs meesters in om een hoop stront als gouden berg te verkopen” ...
![]()
Maar is dit een voorzet voor wat hij met ons van plan is?
jackkreta schreef: ↑vr 26 feb 2021, 19:26Boekoeboekoestad.flipsen schreef: ↑vr 26 feb 2021, 14:40wat is de hoofdstad van boekoeboekoe land....Nijmegen0413 schreef: ↑vr 26 feb 2021, 13:58Maar je weet wel welke spelers hier volgend jaar sowieso niet meer spelen.
Dure passanten die niks toevoegen en volgend jaar in een boekoeboekoe land op de tribune zitten.![]()

Meijer oprotten !!!
- Bottendaal
- Contacteer:
Almere in vrije val?
Laten we het niet overdrijven.... Volendam heeft een goede ploeg.
- Bottendaal
- Contacteer:
Het lijkt een race te gaan worden tussen graafschap en nac om plek 2.
Volendam speelt beter met een 10 keer minder budget dan wij. Ze spelen leuk en aanvallend voetbal. Volendam kan van iedereen winnen. En ja, Almere heeft wat potjes verloren; van NAC, Cambuur, mogelijk Volendam en Helmond. Dat zijn drie voetballende toppers. Ik zeg simpel: ze hebben een zware fase en falen, zegt niks over de toekomst.Bottendaal schreef: ↑wo 03 mar 2021, 19:14Ten eerste valt dat wel mee, staan zelfs onder ons.
Ten tweede het gaat er meer om dat Almere op deze manier 4 van de laatste 5 verliest. Dan maakt de tegenstander toch niet uit?
Laat ze de 2e plaats maar op een puntje missen ofzo, heb jer er in de nacompetitie ook geen last van.
Wij moeten ons richten op de nacompetitie.
Dan kun je nog een matig seizoen hebben....als je dit jaar 3 wedstrijden wint speel je volgend jaar gewoon Eredivisie.
Dan kun je nog een matig seizoen hebben....als je dit jaar 3 wedstrijden wint speel je volgend jaar gewoon Eredivisie.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik snap wel wat je bedoelt, Volendam is prima helemaal voor t budget wat ze hebben. Dat was alleen mijn vraag niet.Polleke schreef: ↑wo 03 mar 2021, 20:18Volendam speelt beter met een 10 keer minder budget dan wij. Ze spelen leuk en aanvallend voetbal. Volendam kan van iedereen winnen. En ja, Almere heeft wat potjes verloren; van NAC, Cambuur, mogelijk Volendam en Helmond. Dat zijn drie voetballende toppers. Ik zeg simpel: ze hebben een zware fase en falen, zegt niks over de toekomst.Bottendaal schreef: ↑wo 03 mar 2021, 19:14Ten eerste valt dat wel mee, staan zelfs onder ons.
Ten tweede het gaat er meer om dat Almere op deze manier 4 van de laatste 5 verliest. Dan maakt de tegenstander toch niet uit?
Ik vroeg me af of Almere aan een vrije val bezig is. 3 punten uit 5 wedstrijden en inmiddels van p2 naar p4. Ben benieuwd of ze zich kunnen herpakken en het een dip blijkt.
Laten we dat volgend jaar maar doen. Wil er graag bij zijn als we promoveren.pjottr schreef: ↑wo 03 mar 2021, 20:54Laat ze de 2e plaats maar op een puntje missen ofzo, heb jer er in de nacompetitie ook geen last van.
Liever nu promoveren, had er graag bij willen zijn maar als ik moest kiezen dan liever promoveren zonder publiek dan nog een jaar KKD.Pol schreef: ↑wo 03 mar 2021, 21:11Laten we dat volgend jaar maar doen. Wil er graag bij zijn als we promoveren.pjottr schreef: ↑wo 03 mar 2021, 20:54Laat ze de 2e plaats maar op een puntje missen ofzo, heb jer er in de nacompetitie ook geen last van.
Op naar de 3e plaats!
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!