Wacht nou eerst komende zondag af, voordat je roept dat ze zwak zijn.
Keuken Kampioen Divisie
-
- Contacteer:
Re: Keuken Kampioen Divisie
Nac gaat ook nog met de bovenste meedoen
Kut Nak
Ik baseer mijn mening doorgaans niet op 1 waarneming.
Overigens zijn wij nog zwakker.
Oei, Volendam loopt in blessuretijd 3 punten op ons in. Plek 6 vasthouden gaat moeilijk worden.
Doelstelling niet behaald. Meijer out?
Hoe dun de pannenkoek ook is, hij heeft altijd 2 kanten
-
- Contacteer:
Lijkt me ook.
- jackkreta
- Contacteer:
Volendam en Roda gaan ons voorbij zoeven op de ranglijst.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
noviomagum schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:53Eerste 8 haal je wel maar dan houdt het ook op voor de eerste 5 heb je uiteindelijk te weinig scorend vermogen en kwaliteit over alle linies

Helaas volmondig 
Hoop dat Rogier meekijkt, vergelijk de drive van Volendam de laatste paar minuten in vergelijking met ons afgelopen zondag

Hoop dat Rogier meekijkt, vergelijk de drive van Volendam de laatste paar minuten in vergelijking met ons afgelopen zondag

Waarom zou een coach toch zo lang en behoudend spelen. Het aanstelling interview van Meijer pretendeerde hij nog met herkenbaar elftal, herkenbaar voetbal bla bla.
Nou ik zie een slap defensief simeone aftreksel
Nou ik zie een slap defensief simeone aftreksel
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
-
- Contacteer:

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Herkenbaar is het zeker. Ik herken elke wedstrijd dezelfde speelstijl.
When Wilco talks, people listen
- De Kletskop
- Contacteer:
Niet alleen herkenbaar. Ook enorm constant.Gerard Lopez schreef: ↑wo 24 feb 2021, 15:07Herkenbaar is het zeker. Ik herken elke wedstrijd dezelfde speelstijl.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Die keurige 6e plek vasthouden gaat erg lastig worden idd. Wellicht ook gewoon te hoog gegrepen voor onze piepjonge selectie. Laten we niet vergeten dat het vorige seizoen niet is afgemaakt. Ik vind het dan ook te billijken dat Wilco zegt dat dat jaar niet meetelt voor het 3-jaren plan. Dus gewoon eerste 9 doelstelling dit seizoen en dat gaan we halen!

When Wilco talks, people listen
- Ron Delgado
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Zo kunnen we altijd alles recht lullen natuurlijk!! De doelstelling is eerste 5 die halen we niet dan is het gewoon een slecht seizoen, we hebben geen selectie en begroting van Fc Oss ofzo waar hebben we het overGerard Lopez schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:32Die keurige 6e plek vasthouden gaat erg lastig worden idd. Wellicht ook gewoon te hoog gegrepen voor onze piepjonge selectie. Laten we niet vergeten dat het vorige seizoen niet is afgemaakt. Ik vind het dan ook te billijken dat Wilco zegt dat dat jaar niet meetelt voor het 3-jaren plan. Dus gewoon eerste 9 doelstelling dit seizoen en dat gaan we halen!![]()
precies, niet bij eerste 5, dan heeft Wilco en vooral Meijer heel erg slecht gepresteerd. Met dit materiaal zou plek 5 gewoon makkelijk haalbaar moeten zijn.noviomagum schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:51Zo kunnen we altijd alles recht lullen natuurlijk!! De doelstelling is eerste 5 die halen we niet dan is het gewoon een slecht seizoen, we hebben geen selectie en begroting van Fc Oss ofzo waar hebben we het overGerard Lopez schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:32Die keurige 6e plek vasthouden gaat erg lastig worden idd. Wellicht ook gewoon te hoog gegrepen voor onze piepjonge selectie. Laten we niet vergeten dat het vorige seizoen niet is afgemaakt. Ik vind het dan ook te billijken dat Wilco zegt dat dat jaar niet meetelt voor het 3-jaren plan. Dus gewoon eerste 9 doelstelling dit seizoen en dat gaan we halen!![]()
Hoe dun de pannenkoek ook is, hij heeft altijd 2 kanten
Op een paar miskleunen na die niet voldoen (Janga, Ondaan) en op een trainer na die dat niet ziet en ze toch steeds weer opstelt terwijl hij Baeten heeft zitten die misschien wel beter tot zijn recht komt in de spitsTheodorus schreef: ↑wo 24 feb 2021, 17:17precies, niet bij eerste 5, dan heeft Wilco en vooral Meijer heel erg slecht gepresteerd. Met dit materiaal zou plek 5 gewoon makkelijk haalbaar moeten zijn.noviomagum schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:51Zo kunnen we altijd alles recht lullen natuurlijk!! De doelstelling is eerste 5 die halen we niet dan is het gewoon een slecht seizoen, we hebben geen selectie en begroting van Fc Oss ofzo waar hebben we het overGerard Lopez schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:32Die keurige 6e plek vasthouden gaat erg lastig worden idd. Wellicht ook gewoon te hoog gegrepen voor onze piepjonge selectie. Laten we niet vergeten dat het vorige seizoen niet is afgemaakt. Ik vind het dan ook te billijken dat Wilco zegt dat dat jaar niet meetelt voor het 3-jaren plan. Dus gewoon eerste 9 doelstelling dit seizoen en dat gaan we halen!![]()
sal blij sien as we weer nuir 't staodion meuge

- De Kletskop
- Contacteer:
Alblas komt misschien ook wel beter tot zijn recht in de spits...JBNMGN schreef: ↑wo 24 feb 2021, 23:23Op een paar miskleunen na die niet voldoen (Janga, Ondaan) en op een trainer na die dat niet ziet en ze toch steeds weer opstelt terwijl hij Baeten heeft zitten die misschien wel beter tot zijn recht komt in de spitsTheodorus schreef: ↑wo 24 feb 2021, 17:17precies, niet bij eerste 5, dan heeft Wilco en vooral Meijer heel erg slecht gepresteerd. Met dit materiaal zou plek 5 gewoon makkelijk haalbaar moeten zijn.noviomagum schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:51Zo kunnen we altijd alles recht lullen natuurlijk!! De doelstelling is eerste 5 die halen we niet dan is het gewoon een slecht seizoen, we hebben geen selectie en begroting van Fc Oss ofzo waar hebben we het overGerard Lopez schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:32Die keurige 6e plek vasthouden gaat erg lastig worden idd. Wellicht ook gewoon te hoog gegrepen voor onze piepjonge selectie. Laten we niet vergeten dat het vorige seizoen niet is afgemaakt. Ik vind het dan ook te billijken dat Wilco zegt dat dat jaar niet meetelt voor het 3-jaren plan. Dus gewoon eerste 9 doelstelling dit seizoen en dat gaan we halen!![]()
Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan. Zo schreeuwde je ook zo om De Gier.
Iets meer nuanceren zou beter zijn.
Baeten is altijd beter dan Janga...De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Alblas komt misschien ook wel beter tot zijn recht in de spits...JBNMGN schreef: ↑wo 24 feb 2021, 23:23Op een paar miskleunen na die niet voldoen (Janga, Ondaan) en op een trainer na die dat niet ziet en ze toch steeds weer opstelt terwijl hij Baeten heeft zitten die misschien wel beter tot zijn recht komt in de spitsTheodorus schreef: ↑wo 24 feb 2021, 17:17precies, niet bij eerste 5, dan heeft Wilco en vooral Meijer heel erg slecht gepresteerd. Met dit materiaal zou plek 5 gewoon makkelijk haalbaar moeten zijn.noviomagum schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:51Zo kunnen we altijd alles recht lullen natuurlijk!! De doelstelling is eerste 5 die halen we niet dan is het gewoon een slecht seizoen, we hebben geen selectie en begroting van Fc Oss ofzo waar hebben we het overGerard Lopez schreef: ↑wo 24 feb 2021, 16:32Die keurige 6e plek vasthouden gaat erg lastig worden idd. Wellicht ook gewoon te hoog gegrepen voor onze piepjonge selectie. Laten we niet vergeten dat het vorige seizoen niet is afgemaakt. Ik vind het dan ook te billijken dat Wilco zegt dat dat jaar niet meetelt voor het 3-jaren plan. Dus gewoon eerste 9 doelstelling dit seizoen en dat gaan we halen!![]()
Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan. Zo schreeuwde je ook zo om De Gier.
Iets meer nuanceren zou beter zijn.
Errare humanum est, perseverare diabolicum
Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.
Jules schreef: ↑do 25 feb 2021, 13:17Als je hem niet opstelt zal dat nog lang zo blijven. Geldt ook voor De Wolf. Wat heb je te verliezen? Niks, want de cruciale duels zijn al verloren, dus het is nu uitzingen en voorbereiden op volgend jaar.De Kletskop schreef: ↑do 25 feb 2021, 09:58Jij loopt hier telkens om Baeten te schreeuwen, maar je hebt geen idee wat ie kan.