Voorbereiding seizoen 2018/19

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Wessel »

Oratmangoen zou vorige week nog één van de uitblinkers zijn geweest en dan nu schiet hij nog flink tekort? Dat is natuurlijk flauwekul. Voetballen verleer je niet in één week. Er waren meer spelers trouwens niet op dreef. Dat hoort gewoon bij de oefenperiode, dat het ook weleens minder gaat. Dat gebeurt bij andere clubs ook. Neemt niet weg dat de selectie nog steeds aan de smalle kant is. Het is te hopen dat Oversier dit probleem niet onderschat. Er is versterking nodig en in ieder geval meer dan Oversier eerst schetste.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Gijscoman »

Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 09:32
Oratmangoen zou vorige week nog één van de uitblinkers zijn geweest en dan nu schiet hij nog flink tekort? Dat is natuurlijk flauwekul. Voetballen verleer je niet in één week. Er waren meer spelers trouwens niet op dreef. Dat hoort gewoon bij de oefenperiode, dat het ook weleens minder gaat. Dat gebeurt bij andere clubs ook. Neemt niet weg dat de selectie nog steeds aan de smalle kant is. Het is te hopen dat Oversier dit probleem niet onderschat. Er is versterking nodig en in ieder geval meer dan Oversier eerst schetste.
Eens. Ik heb de wedstrijd trouwens niet gezien, maar er leken ook nogal wat positionele wijzigingen doorgevoerd te zijn. Gebaseerd op de opstelling zou Oratmangoen deze keer überhaupt niet als middenvelder gespeeld hebben. Ik vermoed dat De Gier deze wedstrijden veel meer als mogelijkheden ziet om ideeen uit te proberen. Dan is zo'n uitslag redelijk betekenisloos, behalve dat De Gier kan concluderen dat enkele ideeën toch niet helemaal werken.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Wessel »

Gijscoman schreef:
za 14 jul 2018, 09:59
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 09:32
Oratmangoen zou vorige week nog één van de uitblinkers zijn geweest en dan nu schiet hij nog flink tekort? Dat is natuurlijk flauwekul. Voetballen verleer je niet in één week. Er waren meer spelers trouwens niet op dreef. Dat hoort gewoon bij de oefenperiode, dat het ook weleens minder gaat. Dat gebeurt bij andere clubs ook. Neemt niet weg dat de selectie nog steeds aan de smalle kant is. Het is te hopen dat Oversier dit probleem niet onderschat. Er is versterking nodig en in ieder geval meer dan Oversier eerst schetste.
Eens. Ik heb de wedstrijd trouwens niet gezien, maar er leken ook nogal wat positionele wijzigingen doorgevoerd te zijn. Gebaseerd op de opstelling zou Oratmangoen deze keer überhaupt niet als middenvelder gespeeld hebben. Ik vermoed dat De Gier deze wedstrijden veel meer als mogelijkheden ziet om ideeen uit te proberen. Dan is zo'n uitslag redelijk betekenisloos, behalve dat De Gier kan concluderen dat enkele ideeën toch niet helemaal werken.
De Gier houdt wel van een experimentje. Vind ik prima. Als je iets niet uitprobeert weet je ook niet of het werkt. De Gier lijkt me sowieso wel een trainer met een open mind voor de ontwikkeling van de jongere spelers. Belangrijk! Zo krijgen deze de kans zich te ontwikkelen en houd je ook de selectie scherp.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:09
Gijscoman schreef:
za 14 jul 2018, 09:59
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 09:32
Oratmangoen zou vorige week nog één van de uitblinkers zijn geweest en dan nu schiet hij nog flink tekort? Dat is natuurlijk flauwekul. Voetballen verleer je niet in één week. Er waren meer spelers trouwens niet op dreef. Dat hoort gewoon bij de oefenperiode, dat het ook weleens minder gaat. Dat gebeurt bij andere clubs ook. Neemt niet weg dat de selectie nog steeds aan de smalle kant is. Het is te hopen dat Oversier dit probleem niet onderschat. Er is versterking nodig en in ieder geval meer dan Oversier eerst schetste.
Eens. Ik heb de wedstrijd trouwens niet gezien, maar er leken ook nogal wat positionele wijzigingen doorgevoerd te zijn. Gebaseerd op de opstelling zou Oratmangoen deze keer überhaupt niet als middenvelder gespeeld hebben. Ik vermoed dat De Gier deze wedstrijden veel meer als mogelijkheden ziet om ideeen uit te proberen. Dan is zo'n uitslag redelijk betekenisloos, behalve dat De Gier kan concluderen dat enkele ideeën toch niet helemaal werken.
De Gier houdt wel van een experimentje. Vind ik prima. Als je iets niet uitprobeert weet je ook niet of het werkt. De Gier lijkt me sowieso wel een trainer met een open mind voor de ontwikkeling van de jongere spelers. Belangrijk! Zo krijgen deze de kans zich te ontwikkelen en houd je ook de selectie scherp.
Prima zaak om jonge gasten in te passen maar je moet wel naar de gehele selectie kijken.Je hebt gewoon nog maar 17 man waaronder Den Heijer,Joppen,Buwalda,Dijkstra,Van Duin en Van Zundert. Dat zijn toch spelers die vorig jaar of hebben laten zien het niveau niet aan te kunnen of niet eens speelminuten hebben gehad.Er moeten zeker nog 3,4 spelers van het kaliber Overtoom bij anders kan je de doelstelling(eerste 5) ook op je buik schrijven.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Wessel »

Geheel mee eens. Er moet zeker nog een aantal spelers bijkomen om een serieuze rol in de competitie te gaan spelen. En dan niet van die spelers van wie je maar moet afwachten of het wat gaat worden maar spelers die al wat bewezen hebben en van wie je zeker kunt zijn dat ze een versterking van de selectie vormen.

Brabander
Berichten: 1601
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Brabander »

Ik ben echt benieuwd wanneer en met welke nieuwe spelers NEC de selectie gaat uitbreiden. Met deze selectie gaat het echt niet lukken!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31797
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door vak Oost »

Brabander schreef:
zo 15 jul 2018, 10:45
Ik ben echt benieuwd wanneer en met welke nieuwe spelers NEC de selectie gaat uitbreiden.
Met deze selectie gaat het echt niet lukken!
Verwacht niets, alles wat meer is dat is een mooi mooi mooi man
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Nijmegen0413 »

BertNEC schreef:
za 14 jul 2018, 06:21
Keizerstad1994 schreef:
za 14 jul 2018, 00:00
Jantjepeters61 schreef:
vr 13 jul 2018, 23:54
Romeny vandaag met afstand de beste, gaan we nog veel plezier aan hebben. :sjaal:
Inderdaad zeg wat een heerlijke speler. Goede dribbel en altijd dreiging richting de goal. Moest vaak met een overtreding gestopt worden. Kan wel eens heel snel gaan met die jongen wat betreft een vaste plek.

Verder is er, zeker na het vertrek van Ferdi, nog wel veel werk aan de winkel. Centraal achterin moet er gewoon domweg kwaliteit bij (en het liefst ook leiderschap) en we hebben echt een linksback met aanvallende kwaliteiten nodig. Op het middenveld beviel Overtoom mij wel, speler die vooruit durft te voetballen en zo spelers voorin in stelling kan brengen. Maar er moet echt een creatieve nummer 10 bij als opvolger van Ferdi, want op dat gebied was het zeker vandaag gewoon armoedig.
Goede samenvatting; Joppen speelde linksback maar die komt (nog steeds) te kort.
Sanniez was nog zeer onwennig en Oratmangoen komt echt nog te kort.
We moeten echt een creatieve voetballer op het middenveld hebben!
Ga toch even een lans voor Ragnar breken.
Ragnar kreeg amper de bal en speelde als rechtsbuiten.
Vind die jongen in een centrale rol zoveel beter.
Desondanks vond ik jongens als Braken/Joppen/Sanniez/Dijkstra nog slechter.

VakkieR
Berichten: 392
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door VakkieR »

Brabander schreef:
zo 15 jul 2018, 10:45
Ik ben echt benieuwd wanneer en met welke nieuwe spelers NEC de selectie gaat uitbreiden. Met deze selectie gaat het echt niet lukken!
Gaat WAT niet lukken? Op basis van wat er de afgelopen maanden aan spelers weg is gegaan heb ik écht niet illusie dat wij voor het kampioenschap gaan komend seizoen. Als alles mee zit, halen we de 2e ronde van de play offs. Dat is de realiteit van komend seizoen.

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Steven »

VakkieR schreef:
zo 15 jul 2018, 11:30
Brabander schreef:
zo 15 jul 2018, 10:45
Ik ben echt benieuwd wanneer en met welke nieuwe spelers NEC de selectie gaat uitbreiden. Met deze selectie gaat het echt niet lukken!
Gaat WAT niet lukken? Op basis van wat er de afgelopen maanden aan spelers weg is gegaan heb ik écht niet illusie dat wij voor het kampioenschap gaan komend seizoen. Als alles mee zit, halen we de 2e ronde van de play offs. Dat is de realiteit van komend seizoen.
En let wel: als wij verder komen in de play offs, dan is de kans op promotie natuurlijk ook 50/50. Want doordat een FC Emmen, Fortuna en De Graafschap zijn gepromoveerd, zullen dat waarschijnlijk ook de iets makkelijkere tegenstanders zijn in de play offs. En ja, we hebben nu dan wel verloren van Emmen, maar als we inderdaad een iets meer vechtersmentaliteit krijgen in ons team, zie ik ons wel winnen. Zeker omdat spelen voor behoud Eredivisie altijd een ander soort druk (en vooral zenuwachtiger) met zich meebrengt. Ik blijf goede hoop houden. Maar... Eerst maar kijken wat er nog komt en of we de eerste wedstrijden goed doorkomen.
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Over een klein uurtje weer een potje. Ik heb nog niet veel gelezen over het trainingskamp, maar verwacht eigenlijk toch wel een stevige overwinning.

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Voorwaarts »

Onvoorwaardelijk schreef:
do 19 jul 2018, 19:04
Over een klein uurtje weer een potje. Ik heb nog niet veel gelezen over het trainingskamp, maar verwacht eigenlijk toch wel een stevige overwinning.
Denk een kleine overwinning na een slopende trainingsweek. Mss is vandaag ook nog getraind.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Als ze vanavond winnen spelen ze zaterdag in de finale tegen Dordrecht.

Waarom zou het trainingskamp slopend zijn? Door de hitte?
Ze trainen normaal toch ook minimaal 1x per dag.

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door de Oversteek »

Onvoorwaardelijk schreef:
do 19 jul 2018, 19:04
Over een klein uurtje weer een potje. Ik heb nog niet veel gelezen over het trainingskamp, maar verwacht eigenlijk toch wel een stevige overwinning.
Ergens een stream?

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Voorwaarts »

Onvoorwaardelijk schreef:
do 19 jul 2018, 19:39
Als ze vanavond winnen spelen ze zaterdag in de finale tegen Dordrecht.

Waarom zou het trainingskamp slopend zijn? Door de hitte?
Ze trainen normaal toch ook minimaal 1x per dag.
Klopt. Elke training is ongeveer gelijk qua inspanning.
eens een nec-er, altijd een nec-er

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door noviomagum »

Waarom vind ik nergens een opstelling en verslag ?

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Onvoorwaardelijk »

noviomagum schreef:
do 19 jul 2018, 20:15
Waarom vind ik nergens een opstelling en verslag ?
Ik heb hetzelfde probleem. Maar kan ook nergens vinden dat het niet door zou gaan.
Dordrecht heeft om 17.00u wel gespeeld (en gewonnen).

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door noviomagum »

Onvoorwaardelijk schreef:
do 19 jul 2018, 20:23
noviomagum schreef:
do 19 jul 2018, 20:15
Waarom vind ik nergens een opstelling en verslag ?
Ik heb hetzelfde probleem. Maar kan ook nergens vinden dat het niet door zou gaan.
Dordrecht heeft om 17.00u wel gespeeld (en gewonnen).
Slecht geregeld

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Onvoorwaardelijk »

https://mobile.twitter.com/EBDD78/statu ... 9280303105

Volgens deze tweet zou NEC 4-0 voor staan ...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door mschr »

Jippie! Nu nog Dordrecht verslaan en de eerste prijs van het seizoen is binnen.

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Nijmegen0413 »

Slecht internet daaro?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Demtsjenko »

Demtsjenko schreef:
vr 13 jul 2018, 21:13
SC NEC - NEC: 0-7 (0-1 en 0-2 Braken, 0-3 Bakker, 0-4 Van Zundert, 0-5 Haouat, 0-6 Duijvestijn, 0-7 Van Zundert)
NEC - Al Gharafa: 0-0
Alverna - NEC: 1-2 (1-1 Overtoom, 1-2 Buwalda)
Helders Elftal - NEC: 0-6

Topscorers:
2 Braken, Van Zundert
1 Bakker, Haouat, Duijvestijn, Overtoom, Buwalda

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Onvoorwaardelijk »

https://mobile.twitter.com/hafner_joost ... 8757817344

6-0 ondertussen blijkbaar.

Tegen Dordrecht kan een mooie test zijn en een mooie prijs opleveren. Volgens mij al eens eerder gewonnen door NEC.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Gijscoman »

Ragnar Oratmangoen, Lowie van Zundert, Kevin Jansen, Dani Theunissen en Ole Romeny (2x) hebben gescoord.

Dus:

Topscorers:
3 Van Zundert
2 Braken, Romeny
1 Bakker, Haouat, Duijvestijn, Overtoom, Buwalda, Theunissen, Jansen, Oratmangoen

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Voorbereiding seizoen 2018/19

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Gijscoman schreef:
do 19 jul 2018, 22:13
Ragnar Oratmangoen, Lowie van Zundert, Kevin Jansen, Dani Theunissen en Ole Romeny (2x) hebben gescoord.

Dus:

Topscorers:
3 Van Zundert
2 Braken, Romeny
1 Bakker, Haouat, Duijvestijn, Overtoom, Buwalda, Theunissen, Jansen, Oratmangoen
Dan ben ik benieuwd naar de opstellingen. Deed Braken niet mee? De jeugd laat zich in ieder geval wel gelden. Mooi om te zien, al zijn het oefenwedstrijden en is het lastig in te schatten wat het waard is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 24 gasten