Na-Competitie

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Na-Competitie

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
zo 20 mei 2018, 18:48
De afgelopen maanden stuurde Arno33 mij steeds berichtjes over de Graafschap. Steeds mocht ik hem geen Graafschap supporter noemen. Dat had ik in het verleden hier wel eens gedaan.

Net kreeg ik deze nu is het genoeg en post ik hem hier:

Verstuurd op: zo 20 mei 2018, 18:43
Van: arno333
Ontvanger: Tiel

ole ole de graafschap ole nec doet niet meer mee, altijd al gezegd dat de graafschap beter is en betere supporters heeft, nec heeft nog wat te leren



De vorige keer nog deze:
Verstuurd op: ma 23 apr 2018, 18:43
door arno333

haha, is goed lul je er maar onderuit, sinds 1977 altijd necer geweest, elke wedstrijd vak N , dan ben je toch echt wel een de graafschap supporter .

groeten

AUB na de Vlaaien deze ook maar bannen?

Voor de duidelijkheid Arno is die man die "verplicht" met zijn vriendin naar Doetinchem moet als NEC niet thuis speelt.
Wegwezen met die kut-boer.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Na-Competitie

Bericht door Kanchelskis »

Dat mensen überhaupt de moeite nemen om op een andere forum een account aan te maken..

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Na-Competitie

Bericht door LT »

Kanchelskis schreef:
zo 20 mei 2018, 22:55
Dat mensen überhaupt de moeite nemen om op een andere forum een account aan te maken..
En dan in plaats van feest gaan vieren, berichtjes gaan plaatsen op een forum.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Na-Competitie

Bericht door Jota »

Tiel schreef:
zo 20 mei 2018, 22:04
En als aanvulling, nu is hij weer een groot NEC supporter en ik ben een Vitesse supporter volgens hem.


Waarom dit allemaal via priveberichten moet weet ik ook niet. Hij zou het ook hier kunnen posten. Beheer kan ik daar iets aan doen, wordt een beetje simpel van Arnootje.
Kun je hem niet blokkeren?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Na-Competitie

Bericht door bertje »

Jota schreef:
ma 21 mei 2018, 06:52
Tiel schreef:
zo 20 mei 2018, 22:04
En als aanvulling, nu is hij weer een groot NEC supporter en ik ben een Vitesse supporter volgens hem.


Waarom dit allemaal via priveberichten moet weet ik ook niet. Hij zou het ook hier kunnen posten. Beheer kan ik daar iets aan doen, wordt een beetje simpel van Arnootje.
Kun je hem niet blokkeren?
Vijandenlijst...
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arie024, demidk, Google [Bot], Me..Goal, Tiko en 37 gasten