play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Goffert »

de Oversteek schreef:
do 10 mei 2018, 17:23
Wel wrang: nu op Fox 5 "De rentree van NEC"
Geweldig. Met trots naar aan het kijken!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Wessel »

Wat een onbegrijpelijke opstellingvan Lijnders met Romeny op links en Achabar in de spits en geen echte buitenspeler. En die van Duin, wat een onzekere keeper! Hij ging bij alle 4 de doelpunten niet vrijuit. Met Delle in het doel hadden we met hooguit 2-0 verloren en nog een kans gehad. Maar tactisch gezien was wel heel zwak. In de hele wedstrijd werkelijk geen een goede kans weten te creëren!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door karlo »

Brabander schreef:
do 10 mei 2018, 17:11
Wat ik nog meer wil?
-Ik wil een club zien die spelers hebben die met passie en hart spelen voor de club.
- Ik wil een club zien en horen waar het gezellig is in het stadion en waar publiek (massaal) achter de club staat!
- Ik wil een club zien die ook begrijpt wat het Nijmeegs publiek is, het is geen Vite$$e-publiek, het is een volksclub!
Dan ben je supporter geworden van de verkeerde club
Je moet je plaats weten als nec supporter
Geen dingen verwachten die niet realistisch zijn
Je hebt verkeerde verwachtingen.
Het blijft toch je club.

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door de Oversteek »

Als je het niveau van #dorspa ziet, dan besef je pas wat een onbeschrijfelijke misser deze nederlaag is.

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door WijchenNEC »

karlo schreef:
do 10 mei 2018, 18:03
Brabander schreef:
do 10 mei 2018, 17:11
Wat ik nog meer wil?
-Ik wil een club zien die spelers hebben die met passie en hart spelen voor de club.
- Ik wil een club zien en horen waar het gezellig is in het stadion en waar publiek (massaal) achter de club staat!
- Ik wil een club zien die ook begrijpt wat het Nijmeegs publiek is, het is geen Vite$$e-publiek, het is een volksclub!
Dan ben je supporter geworden van de verkeerde club
Je moet je plaats weten als nec supporter
Geen dingen verwachten die niet realistisch zijn
Je hebt verkeerde verwachtingen.
Dit zijn toch geen hele rare verwachtingen?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Juul »

Wessel schreef:
do 10 mei 2018, 17:54
Wat een onbegrijpelijke opstellingvan Lijnders met Romeny op links en Achabar in de spits en geen echte buitenspeler.
Komt omdat bij NEC alle posities dubbel bezet zijn. Dus staat Achahbar in de spits zonder vleugels en als er dan een vleugelspits in komt gaat Achahbar er weer uit. Samen met de enige speler die iets met de bal kan. Voor Lijnders hoefde het niet meer leek het wel.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Vannuilekumphuile »

GV schreef:
do 10 mei 2018, 16:25
FransWorst schreef:
do 10 mei 2018, 16:21
Johan Derksen heeft z'n zin gekregen. :jestera:
Niets mis met Johan Derksen. Alles mis met NEC. Ongelofelijk als dit management aanblijft.
Ach, de rol die Derksen naar onze club inneemt is zeer dubieus. Zijn commentaar ronduit dom. Heb jij ooit een heldere analyse gehoord wat er dan precies beleidsmatig niet deugt? Goedkope journalistiek met clowneske uitspraken die je verwacht van de eerste de beste gefrustreerde supporter. Als je altijd een NEC supporter blijft dan hoor je niet zulke belachelijke uitspraken te doen. Luister liever naar zijn broer, een intelligente vent die colleges geeft op de universiteit. Laat Johan maar een beetje dom ouwehoeren over blues, dat kan die. Johan, durf nooit meer te zeggen dat je een supporter bent. Je bent een lamzak om wiens dommigheid we moeten lachen. Als de conclusie is dat spelers en staf niet deugden dan moet Oversier natuurlijk wel zondagavond zijn ontslag indienen. Dat kan niet uitblijven, maar heeft niets te maken met lange termijn beleid. is gewoon onkunde van de technisch directeur.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:
do 10 mei 2018, 17:07
dokkiedok schreef:
do 10 mei 2018, 16:58
Die nietszeggende vereniging speelt wel komend seizoen in de eredivisie, met het meest uitpubliek in de Juup en straks direct in de subtop qua away support. Met een trainer die er wél in slaagde de speelstijl succesvol om te gooien bij zijn aanstelling. Scheelt ook dat supporters niet bij elke scheet de spelersbus staan op te wachten.
Goh, nummer 5 alweer. Hebben jullie geen eigen forum of zo? Ga gewoon lekker feesten met jullie fantastische promotie in plaats van hier te lopen kibbelen. Of is het zoiets als 'Candyman', dat als je 5 keer achter elkaar Fortuna tiept er ineens overal Fortuna fans opduiken? Dit is een NEC forum. Als je een weloverwogen voetbal discussie verwacht dan moet je ergens een algemeen voetbalforum opzoeken. Prima als mensen willen praten over voetbal, maar werkelijk geen hond interesseert zich hier of een paar Fortuna fans zich op hun teentjes getrapt voelen of hoe geweldig het momenteel in Sittard is. Ga je plezier gewoon ergens anders zoeken op deze Hemelvaartsdag dan op een forum waar we al genoeg te lijden hebben. De hele tijd maar dat ge-'Fortuna dit, Fortuna dat'. Fortuna interesseert ons werkelijk he-le-maal niks momenteel.
:withstupid: maar ik ben ook een slechte verliezer.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Special Guest »

Je kunt de leiding het alleen maar kwalijk nemen om zo'n nietsnut midden in het seizoen, op schema voor eredivisie, voor de groep te zetten. Ik ben benieuwd of dit nog eens een gevolg gaat krijgen. Wie neemt die verantwoordelijkheid? Toen hij kwam hadden ze allemaal de grootste verhalen. Nu hoor ik ze niet meer.

Een jaar JL trek ik echt niet meer. En met Twente er bij wordt het nog lastiger om te promoveren. Ik heb totaal geen zin meer om weer tegen die Jong teams te gaan zitten kijken. Als er niks veranderd twijfel ik echt over verlenging. En dat doe ik echt niet snel. Maar het komt me de strot uit.

Het elftal lijkt het geen reet te interesseren. Je speelt voor promotie. En dan weer zo'n wanvertoning op de mat leggen. Weer geen passie, strijd en bezieling. Je kan verliezen. Maar strijdend ten onder dan. Dit is gewoon je naar de slachtbank laten leiden.
Ze hadden een laatste kans voor de play offs door die Peppie eruit te sodemieteren. En dan met Pothuizen, De groot of Bogers de play offs in te gaan. Strijden!!! Dit zogenaamde drukzetten voetbal lijkt nergens op. Als je ziet hoe de tegengoals vallen......dat zie je bij de amateurs niet eens. Het is echt om te janken hoe we er voor staan.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door eniesee12 »

:withstupid:

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Voorwaarts »

Spelers gaan weg. Volgend jaar komen er weer nieuwe spelers die er wel voor willen gaan. Met Lijnders.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:
do 10 mei 2018, 20:17
Spelers gaan weg. Volgend jaar komen er weer nieuwe spelers die er wel voor willen gaan. Met Lijnders.
Inderdaad. Met deze selectie met Lijnders gaat het niks worden. Een selectie waarmee Pep wel uit de voeten kan, gaat voor een veel plezieriger seizoen zorgen.

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Jorrit77 »

WijchenNEC schreef:
do 10 mei 2018, 18:29
karlo schreef:
do 10 mei 2018, 18:03
Brabander schreef:
do 10 mei 2018, 17:11
Wat ik nog meer wil?
-Ik wil een club zien die spelers hebben die met passie en hart spelen voor de club.
- Ik wil een club zien en horen waar het gezellig is in het stadion en waar publiek (massaal) achter de club staat!
- Ik wil een club zien die ook begrijpt wat het Nijmeegs publiek is, het is geen Vite$$e-publiek, het is een volksclub!
Dan ben je supporter geworden van de verkeerde club
Je moet je plaats weten als nec supporter
Geen dingen verwachten die niet realistisch zijn
Je hebt verkeerde verwachtingen.
Dit zijn toch geen hele rare verwachtingen?
Dat zijn het zeker niet. Met onze begroting hadden we allang gepromoveerd moeten zijn. Het triestheid ten top. En de hele club heeft een nieuw gezicht nodig. Alle troep in het bestuur, technische staf en de spelersgroep moet weg na dit seizoen. We hebben helemaal niks meer te verliezen, dat hebben we al gedaan. Ik hoop dat er nog een paar geldschieters zijn die überhaupt nog een stuiver in de club willen steken.

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Jorrit77 »

mschr schreef:
do 10 mei 2018, 20:21
Voorwaarts schreef:
do 10 mei 2018, 20:17
Spelers gaan weg. Volgend jaar komen er weer nieuwe spelers die er wel voor willen gaan. Met Lijnders.
Inderdaad. Met deze selectie met Lijnders gaat het niks worden. Een selectie waarmee Pep wel uit de voeten kan, gaat voor een veel plezieriger seizoen zorgen.
Lijnders ga je volgend seizoen echt niet meer zien.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Bernd »

Vier decennia NEC. Voor mij zonder twijfel het zwartste, minst gezellige en meest perspectiefloze seizoen ooit. Geen gevoel bij de spelers, geen idee wie de club leidt. Maar het ergst van alles is de man die voor de groep staat. Ik kan dat kereltje simpelweg niet meer zien. Ik verleng natuurlijk weer netjes, maar als deze man niet opgezouten is voor het nieuwe seizoen zal ik weinig zien volgend jaar. Het spijt me, ik kan niet meer.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Arjan van Hout »

Mark Ariaans schreef:
do 10 mei 2018, 17:07
dokkiedok schreef:
do 10 mei 2018, 16:58
Die nietszeggende vereniging speelt wel komend seizoen in de eredivisie, met het meest uitpubliek in de Juup en straks direct in de subtop qua away support. Met een trainer die er wél in slaagde de speelstijl succesvol om te gooien bij zijn aanstelling. Scheelt ook dat supporters niet bij elke scheet de spelersbus staan op te wachten.
Goh, nummer 5 alweer. Hebben jullie geen eigen forum of zo? Ga gewoon lekker feesten met jullie fantastische promotie in plaats van hier te lopen kibbelen. Of is het zoiets als 'Candyman', dat als je 5 keer achter elkaar Fortuna tiept er ineens overal Fortuna fans opduiken? Dit is een NEC forum. Als je een weloverwogen voetbal discussie verwacht dan moet je ergens een algemeen voetbalforum opzoeken. Prima als mensen willen praten over voetbal, maar werkelijk geen hond interesseert zich hier of een paar Fortuna fans zich op hun teentjes getrapt voelen of hoe geweldig het momenteel in Sittard is. Ga je plezier gewoon ergens anders zoeken op deze Hemelvaartsdag dan op een forum waar we al genoeg te lijden hebben. De hele tijd maar dat ge-'Fortuna dit, Fortuna dat'. Fortuna interesseert ons werkelijk he-le-maal niks momenteel.
Jij kunt ze toch verwijderen ? Doe. Dat dan ipv zo!n verhaal

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Jorrit77 »

Bernd schreef:
do 10 mei 2018, 20:47
Vier decennia NEC. Voor mij zonder twijfel het zwartste, minst gezellige en meest perspectiefloze seizoen ooit. Geen gevoel bij de spelers, geen idee wie de club leidt. Maar het ergst van alles is de man die voor de groep staat. Ik kan dat kereltje simpelweg niet meer zien. Ik verleng natuurlijk weer netjes, maar als deze man niet opgezouten is voor het nieuwe seizoen zal ik weinig zien volgend jaar. Het spijt me, ik kan niet meer.
Mooi gezegd. Ik sluit me er helemaal bij aan. Een wedstrijd laten schieten was voor mij altijd een dingetje. Alles werd eromheen gepland en daar was het gezin niet altijd blij mee. Nou, die tijd is helemaal voorbij, en daar is het zooitje op stadionplein 1 helemaal verantwoordelijk voor. Jammer, maar helaas. De club is aan zet, ik trek het ook niet meer. Een verlenging gaat er wel weer komen, maar of ik alles ga kijken...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

Het doek is gevallen, we zijn in de boot genomen door een stelletje zakkenvullende passanten die over onze ruggen hebben laten zien hoe je een grote groep hondstrouwe supporters zo gek kunt krijgen om de ploeg te volgen en daar veel geld voor over hebben om vervolgens geen ene reet te presteren!

Schofterig schandalig, en dat alles onder de bezielende leiding van een laptop malloot die onder de vleugels van Jurgen Klopp uitgekropen is om hier bij NEC te laten zien hoe het niet moet!
En dat alles in gang gezet door een hansworst die zich TD noemt en vervolgens laat zien hoe je in een jaar tijd een volksclub naar de klootte helpt.

Het hele zooitje moet heel snel optiefen!

Cijfers voor de spelers gedurende de 2e helft van dit seizoen:
ach daar kan ik kort over zijn, het hele team verdiend niet meer dan een 4- behalve in mijn ogen 3 spelers die nog iets probeerden, dat zijn Breinburg, Golla en Heinloth die van mij een 6-je krijgen.

Ik hoop dat NEC nu beseft dat zowel Oversier als ook Lijnders vanavond nog op moeten rotten. Wat de spelers betreft: die kunnen na zondag allemaal hun autootje in leveren en snel achter die 2 aan. Opzouten uit ons mooie Nijmegen en nooit meer terug komen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Nummer 11 »

Jorrit77 schreef:
do 10 mei 2018, 20:57
Bernd schreef:
do 10 mei 2018, 20:47
Vier decennia NEC. Voor mij zonder twijfel het zwartste, minst gezellige en meest perspectiefloze seizoen ooit. Geen gevoel bij de spelers, geen idee wie de club leidt. Maar het ergst van alles is de man die voor de groep staat. Ik kan dat kereltje simpelweg niet meer zien. Ik verleng natuurlijk weer netjes, maar als deze man niet opgezouten is voor het nieuwe seizoen zal ik weinig zien volgend jaar. Het spijt me, ik kan niet meer.
Mooi gezegd. Ik sluit me er helemaal bij aan. Een wedstrijd laten schieten was voor mij altijd een dingetje. Alles werd eromheen gepland en daar was het gezin niet altijd blij mee. Nou, die tijd is helemaal voorbij, en daar is het zooitje op stadionplein 1 helemaal verantwoordelijk voor. Jammer, maar helaas. De club is aan zet, ik trek het ook niet meer. Een verlenging gaat er wel weer komen, maar of ik alles ga kijken...
:withstupid: met het eerste deel. Over verlenging twijfel ik nog wel.

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door de Oversteek »

Ik kijk de herhaling terug en blijf verbaasd over keeperswissel en basis voor Bikel. Lijnders leest teveel op dit forum ben ik bang.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

Eigenlijk is het allemaal MSCHR zijn schuld.
Zodra hij heel stellig is dat het allemaal niet mis kan lopen, weet je al hoelaat het is.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

de Oversteek schreef:
do 10 mei 2018, 21:15
Ik kijk de herhaling terug en blijf verbaasd over keeperswissel en basis voor Bikel. Lijnders leest teveel op dit forum ben ik bang.
kon die klootzak maar lezen!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

Jorrit77 schreef:
do 10 mei 2018, 20:57
Bernd schreef:
do 10 mei 2018, 20:47
Vier decennia NEC. Voor mij zonder twijfel het zwartste, minst gezellige en meest perspectiefloze seizoen ooit. Geen gevoel bij de spelers, geen idee wie de club leidt. Maar het ergst van alles is de man die voor de groep staat. Ik kan dat kereltje simpelweg niet meer zien. Ik verleng natuurlijk weer netjes, maar als deze man niet opgezouten is voor het nieuwe seizoen zal ik weinig zien volgend jaar. Het spijt me, ik kan niet meer.
Mooi gezegd. Ik sluit me er helemaal bij aan. Een wedstrijd laten schieten was voor mij altijd een dingetje. Alles werd eromheen gepland en daar was het gezin niet altijd blij mee. Nou, die tijd is helemaal voorbij, en daar is het zooitje op stadionplein 1 helemaal verantwoordelijk voor. Jammer, maar helaas. De club is aan zet, ik trek het ook niet meer. Een verlenging gaat er wel weer komen, maar of ik alles ga kijken...
Eigenlijk heb ik gewoon geen zin meer in nog een vruchteloos seizoen.
Maar ik ga wel weer verlengen ben ik bang voor maar ga zeker niet meer ten koste van alles naar alle thuis en/of uit wedstrijden.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door harold »

De Kletskop schreef:
do 10 mei 2018, 21:23
Eigenlijk is het allemaal MSCHR zijn schuld.
Zodra hij heel stellig is dat het allemaal niet mis kan lopen, weet je al hoelaat het is.
:withstupid: Heb ik ook al geschreven. Hij was geforceerd positief, dat is de goden verzoeken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
do 10 mei 2018, 21:23
Eigenlijk is het allemaal MSCHR zijn schuld.
Zodra hij heel stellig is dat het allemaal niet mis kan lopen, weet je al hoelaat het is.
Nou, ik ben minder optimistisch over de thuiswedstrijd tegen Emmen. Dit gaat een haast onmogelijke klus worden. En als we de penaltyserie halen, geef ik ons nog minder kans.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: De Haas, Gurrie, Jesseb, Justian, Milsbeek en 37 gasten