play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Janssen »

mschr schreef:
zo 29 apr 2018, 17:23
GIJS schreef:
zo 29 apr 2018, 17:02
DJTEEF! schreef:
zo 29 apr 2018, 16:48
Het is gewoon 50/50 tegen Emmen.

Dus gelijkspel, thuis gewoon derop en derover en winnen. PUNT geen gezeik meer :director:
Inderdaad. Als we straks niet promoveren omdat we door ons gezeik de spelersgroep een complex hebben geroeptoeterd, dan is dat eeuwig zonde. We zijn niet kansloos tegen Emmen en Sparta. Besef dat goed.
Een betere loting kun je in feite niet hebben. Ook nu geldt: als je dit niet haalt dan verdien je het niet.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Janssen »

jallah schreef:
zo 29 apr 2018, 22:36
net zoals tegen nac vorig seizoen zeker
Daar was je toen heer en meester maar verloor je toch nog. Ik heb nog steeds geen idee hoe dat mogelijk was. Dat je thuis zou verliezen had ik voorspeld na die 1-0 nederlaag want NEC kon en kan het spel niet maken...

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Rotturdam »

Tiel schreef:
ma 30 apr 2018, 19:24
mschr schreef:
ma 30 apr 2018, 19:23
Rotturdam schreef:
ma 30 apr 2018, 19:16
Lang heb ik geloofd dat het wel goed zou komen, het kon toch gewoon niet fout gaan , wij zijn in kwaliteit zoveel beter dan Fortuna maar nadat we het kadootje tegen Jong Ajax niet uit pakte zag ook ik in dat dit NEC hopeloos aan het falen was.
Zelfs in de laatste wedstrijd tegen 10 man mist het de bezieling om alles of niets te spelen.
Deze wedstrijd tegen Emmen win je ook niet, NEC is aangeschoten wild. Met een beetje geluk kun je het in Nijmegen recht zetten maar daarna tref je Sparta en dan is het einde verhaal
Pff... alsof Sparta iets voorstelt. Als zij met 0-7 verliezen van Vitesse, kunnen wij met 4-0 winnen.
[/quote
Dat worden de eerste 2 wedstrijden waarin wij minder druk hebben dan de tegenstander.
Laatst gewijzigd door Rotturdam op ma 30 apr 2018, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Rotturdam »

Rotturdam schreef:
ma 30 apr 2018, 22:17
Tiel schreef:
ma 30 apr 2018, 19:24
mschr schreef:
ma 30 apr 2018, 19:23
Rotturdam schreef:
ma 30 apr 2018, 19:16
Lang heb ik geloofd dat het wel goed zou komen, het kon toch gewoon niet fout gaan , wij zijn in kwaliteit zoveel beter dan Fortuna maar nadat we het kadootje tegen Jong Ajax niet uit pakte zag ook ik in dat dit NEC hopeloos aan het falen was.
Zelfs in de laatste wedstrijd tegen 10 man mist het de bezieling om alles of niets te spelen.
Deze wedstrijd tegen Emmen win je ook niet, NEC is aangeschoten wild. Met een beetje geluk kun je het in Nijmegen recht zetten maar daarna tref je Sparta en dan is het einde verhaal
Pff... alsof Sparta iets voorstelt. Als zij met 0-7 verliezen van Vitesse, kunnen wij met 4-0 winnen.
Dat worden de eerste 2 wedstrijden waarin wij minder druk hebben dan de tegenstander.
Dat is waar

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

Voorwaarts schreef:
ma 30 apr 2018, 18:39
JBNMGN schreef:
ma 30 apr 2018, 13:47
Hoe halen ze het in hun botte harses. € 22,00 voor bus combi naar Emmen!
Ik persoonlijk vindt dat NEC de kosten van de bussen op zich moet nemen en de spelersgroep de tickets moeten betalen.
Niet wij zijn schuld aan dit debacle, maar geheel NEC. Moeten wij dan bloeden voor hun fouten?


https://www.nec-nijmegen.nl/2018/04/kaa ... -fc-emmen/
Ze zijn geen filantropische instelling ! Tuurlijk betalen. :biggrin:
Haha tuurlijk, heb ook al lang een kaartje gekocht hoor :biggrin: Maar een kortingsregeling voor de hondstrouwe supporters die het hele seizoen alle wedstrijden zijn meegegaan was wel mooi geweest (en daar hoor ik niet bij hoor, daarom zeg ik dit niet)
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Special Guest »

"We zijn niet kansloos tegen Emmen en Sparta"

Man, we waren al machteloos tegen Dordrecht wat grotendeels met 10 man speelde. Heb je gezien hoe makkelijk onze verdediging doorlopen wordt? Het elftal is compleet van de leg. Bij voorbaat ben je nooit kansloos. Maar ik zie Peppie dit niet omkeren. Er zal echt uit een ander vaatje getapt moeten worden. Dit soort wedstrijden moet je spelen met de botte bijl. Puur op inzet en karakter. Dat past ook bij NEC. Niet dat domme gedoe met Peppie. Die verdediging weet zich totaal geen raad met wat ruimte in de rug.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Als je de wedstrijd tegen Dordrecht analyseert zie je het manco van de ploeg duidelijk in beeld.
Je komt met 2-0 achter en dan is de druk volledig weg, je moet nog 5 x scoren en Fortuna nog een goals incasseren,volkomen onmogelijke opgave.
Onze pleinvoetballers gaan lekker tikken en voetballen vrijuit, het is toch kansloos.
En ziedaar,binnen no time wordt het 2-3.
Dan is het nog maar 2 goals en een goal bij Fortuna en nog een half uur te gaan.
Onze vedettes gaan opeens weer denken, er komt weer druk op en ziedaar,het laatste half uur scoor je helemaal niet meer en Dordt komt ook nog op gelijke hoogte.
Het is een mentaal probleem en dat gaat niet meer opgelost worden.
Promoveren zou een godswonder zijn met deze labiele ploeg.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4918
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Tim Janssen »

verdediging was kansloos omdat er te veel druk op komt te staan mede doordat je middenveld totaal overlopen wordt
zoals Dijkstra totaal geen snelheid dan komt je veel ste vaak onder druk te staan

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Voorwaarts »

CazNEC schreef:
di 01 mei 2018, 15:23
zuurpruim schreef:
di 01 mei 2018, 13:16
Als je de wedstrijd tegen Dordrecht analyseert zie je het manco van de ploeg duidelijk in beeld.
Je komt met 2-0 achter en dan is de druk volledig weg, je moet nog 5 x scoren en Fortuna nog een goals incasseren,volkomen onmogelijke opgave.
Onze pleinvoetballers gaan lekker tikken en voetballen vrijuit, het is toch kansloos.
En ziedaar,binnen no time wordt het 2-3.
Dan is het nog maar 2 goals en een goal bij Fortuna en nog een half uur te gaan.
Onze vedettes gaan opeens weer denken, er komt weer druk op en ziedaar,het laatste half uur scoor je helemaal niet meer en Dordt komt ook nog op gelijke hoogte.
Het is een mentaal probleem en dat gaat niet meer opgelost worden.
Promoveren zou een godswonder zijn met deze labiele ploeg.
3-3 of 3-2 uit is een prima resultaat voor in de play-offs. Hopelijk krijgt onze "labiele" ploeg dat voor elkaar.
We behaalden steeds redelijke resultaten in het verleden, Sparta uit en nac uit kleine nederlagen. Terwijl overigens overwinningen verdiend waren. Vooral pech door ... (vul maar in) ... spanning, persoonlijke fouten, videoref. of onkunde.
Deze resultaten werden toch gezien als teleurstellend. En als het dan in de return in de eerste minuten !!! weer vreselijk tegenzit met een tegendoelpunt dan stort het in me kaar.
Liever slecht spelen en onverdiend toch een resultaat dan andersom. Misschien dat dan in de tweede wedstrijd de vorm terugkomst en ze vrijer kunnen voetballen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

semnec
Berichten: 686
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 10:42
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door semnec »

JBNMGN schreef:
ma 30 apr 2018, 23:30
Voorwaarts schreef:
ma 30 apr 2018, 18:39
JBNMGN schreef:
ma 30 apr 2018, 13:47
Hoe halen ze het in hun botte harses. € 22,00 voor bus combi naar Emmen!
Ik persoonlijk vindt dat NEC de kosten van de bussen op zich moet nemen en de spelersgroep de tickets moeten betalen.
Niet wij zijn schuld aan dit debacle, maar geheel NEC. Moeten wij dan bloeden voor hun fouten?


https://www.nec-nijmegen.nl/2018/04/kaa ... -fc-emmen/
Ze zijn geen filantropische instelling ! Tuurlijk betalen. :biggrin:
Haha tuurlijk, heb ook al lang een kaartje gekocht hoor :biggrin: Maar een kortingsregeling voor de hondstrouwe supporters die het hele seizoen alle wedstrijden zijn meegegaan was wel mooi geweest (en daar hoor ik niet bij hoor, daarom zeg ik dit niet)
Hoe moet dit in godsnaam nog goedkoper dan? 350km met een bus en Emmen die de ticket prijs bepaald. Snap echt niet wat sommige mensen nou verwachten.

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Voorwaarts »

Lijkt me meer iets voor de SV om dit te sponsoren.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Fortuna88

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Fortuna88 »

Het gaat nog een hele opgave worden voor jullie om te promoveren. Het lijkt wel alsof NEC geknakt is, na de nederlaag bij Ajax. Ik hoop dat jullie het gaan redden maar ik zie het somber in. Jammer dat Lijnders er geen team van weet te maken. Met jullie selectie hadden jullie op riante voorsprong moeten staan en dan waren jullie gepromoveerd. Uiteraard is er vreugde in Sittard. Het onmogelijke is uitgekomen, deels door eigen kracht en deels door het vele punten verlies van NEC in de tweede seizoenshelft. Ons hoor je niet klagen.

Ik ben benieuwd of de heren die hier verantwoordelijk voor zijn hun conclusies durven te trekken(mocht het misgaan in de play offs). Een club als NEC hoort gewoon in de eredivisie thuis. Wat zijn de gevolgen mocht het dit jaar niet gebeuren? Ik meende vaker te hebben gelezen dat promoveren een vereiste was, klopt dat?

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door MojoMojo »

Fortuna88 schreef:
di 01 mei 2018, 23:35
Het gaat nog een hele opgave worden voor jullie om te promoveren. Het lijkt wel alsof NEC geknakt is, na de nederlaag bij Ajax. Ik hoop dat jullie het gaan redden maar ik zie het somber in. Jammer dat Lijnders er geen team van weet te maken. Met jullie selectie hadden jullie op riante voorsprong moeten staan en dan waren jullie gepromoveerd. Uiteraard is er vreugde in Sittard. Het onmogelijke is uitgekomen, deels door eigen kracht en deels door het vele punten verlies van NEC in de tweede seizoenshelft. Ons hoor je niet klagen.

Ik ben benieuwd of de heren die hier verantwoordelijk voor zijn hun conclusies durven te trekken(mocht het misgaan in de play offs). Een club als NEC hoort gewoon in de eredivisie thuis. Wat zijn de gevolgen mocht het dit jaar niet gebeuren? Ik meende vaker te hebben gelezen dat promoveren een vereiste was, klopt dat?
Door het vele puntenverlies van Fortuna mochten wij nog tot het einde hopen. Er is maar één team dat promotie verdiende en een club als NEC hoort misschien qua naam thuis in de Eredivisie, maar we hebben hier op dit moment vrij weinig te zoeken. Uiteraard hoop ik dat er een wonder geschied in de nacompetitie, maar ik zie niet in waarom ze dan in een keer wél kunnen voetballen.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

semnec schreef:
di 01 mei 2018, 23:15
JBNMGN schreef:
ma 30 apr 2018, 23:30
Voorwaarts schreef:
ma 30 apr 2018, 18:39
JBNMGN schreef:
ma 30 apr 2018, 13:47
Hoe halen ze het in hun botte harses. € 22,00 voor bus combi naar Emmen!
Ik persoonlijk vindt dat NEC de kosten van de bussen op zich moet nemen en de spelersgroep de tickets moeten betalen.
Niet wij zijn schuld aan dit debacle, maar geheel NEC. Moeten wij dan bloeden voor hun fouten?


https://www.nec-nijmegen.nl/2018/04/kaa ... -fc-emmen/
Ze zijn geen filantropische instelling ! Tuurlijk betalen. :biggrin:
Haha tuurlijk, heb ook al lang een kaartje gekocht hoor :biggrin: Maar een kortingsregeling voor de hondstrouwe supporters die het hele seizoen alle wedstrijden zijn meegegaan was wel mooi geweest (en daar hoor ik niet bij hoor, daarom zeg ik dit niet)
Hoe moet dit in godsnaam nog goedkoper dan? 350km met een bus en Emmen die de ticket prijs bepaald. Snap echt niet wat sommige mensen nou verwachten.
Nog goedkoper? Dat kan!
Als de spelers eens iets zouden doen voor die hondstrouwe supporters.
Als NEC eens iets zou doen voor die hondstrouwe supporters.
Als de SV eens iets zou doen voor die hondstrouwe supporters.
Als de sponsoren eens iets zouden doen voor die hondstrouwe supporters.

Er is een groep supporters die werkelijk ALLE wedstrijden zijn mee geweest naar die wanstaltige uitwedstrijden, en met name die groep moet eens in het zonnetje gezet worden door in ieder geval hun een gratis uitwedstrijd aan te bieden.
En wat gaat dat kosten? Niet veel. Alleen de spelers alleen al kunnen dat makkelijk ophoesten. Zie Roda als dank aan de steun van het seizoen alle supporters GRATIS naar Vitesse. Top toch?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Special Guest »

Het lijkt duidelijk dat we het met Peppie moeten blijven doen.

Toch maar weer plaats maken voor hoop dan. Als is dat vaak tegen beter weten in. Hopelijk nu eens resultaat in een uitwedstrijd zodat thuis de druk er wat af is.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door GIJS »

Special Guest schreef:
wo 02 mei 2018, 08:41
Het lijkt duidelijk dat we het met Peppie moeten blijven doen.

Toch maar weer plaats maken voor hoop dan. Als is dat vaak tegen beter weten in. Hopelijk nu eens resultaat in een uitwedstrijd zodat thuis de druk er wat af is.
EN dan ga jij zijn contract afkopen zeker. Als je niet weet waar je het over hebt hou dan gewoon je kop. Of braak die onzin in Arnhem uit

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Brabander »

Toch een mooie reactie van Fortuna-supporter hier op deze site!
Bedankt dat jij het nog ziet zitten maar ik heb er een zeer zwaar hoofd in dat we het gaan redden in de nacompetitie.
Sterker nog, ik denk dat het beter is om in de jup-league te blijven.
Eigen talent laten spelen en gaan werken aan een herkenbare stijl van voetballen, met deze stijl ook naar de eredivisie gaan over een paar jaar.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

GIJS schreef:
wo 02 mei 2018, 08:51
Special Guest schreef:
wo 02 mei 2018, 08:41
Het lijkt duidelijk dat we het met Peppie moeten blijven doen.

Toch maar weer plaats maken voor hoop dan. Als is dat vaak tegen beter weten in. Hopelijk nu eens resultaat in een uitwedstrijd zodat thuis de druk er wat af is.
EN dan ga jij zijn contract afkopen zeker. Als je niet weet waar je het over hebt hou dan gewoon je kop. Of braak die onzin in Arnhem uit
kerel,wat maak je je toch druk over die afkoopsom.Wat denk jij eigenlijk dat Lijnders hier verdient?Die verdient echt niet meer dan 2 ton hoor.Bovendien heeft NEC zelden meebetaald aan een afkoopsom,dat neemt Boekhoorn voor zijn rekening.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Brabander schreef:
wo 02 mei 2018, 08:53
Toch een mooie reactie van Fortuna-supporter hier op deze site!
Bedankt dat jij het nog ziet zitten maar ik heb er een zeer zwaar hoofd in dat we het gaan redden in de nacompetitie.
Sterker nog, ik denk dat het beter is om in de jup-league te blijven.
Eigen talent laten spelen en gaan werken aan een herkenbare stijl van voetballen, met deze stijl ook naar de eredivisie gaan over een paar jaar.
De belangrijkste vraag zal zijn of wij het financieel nog enkele jaren vol gaan houden in de juup. Ik heb daar ernstige bedenkingen bij.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 02 mei 2018, 09:07
Brabander schreef:
wo 02 mei 2018, 08:53
Toch een mooie reactie van Fortuna-supporter hier op deze site!
Bedankt dat jij het nog ziet zitten maar ik heb er een zeer zwaar hoofd in dat we het gaan redden in de nacompetitie.
Sterker nog, ik denk dat het beter is om in de jup-league te blijven.
Eigen talent laten spelen en gaan werken aan een herkenbare stijl van voetballen, met deze stijl ook naar de eredivisie gaan over een paar jaar.
De belangrijkste vraag zal zijn of wij het financieel nog enkele jaren vol gaan houden in de juup. Ik heb daar ernstige bedenkingen bij.
Nouja, in ons 5 jarenplan is daar wel rekening mee gehouden neem ik aan..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Curva »

bertje schreef:
wo 02 mei 2018, 09:17
zuurpruim schreef:
wo 02 mei 2018, 09:07
Brabander schreef:
wo 02 mei 2018, 08:53
Toch een mooie reactie van Fortuna-supporter hier op deze site!
Bedankt dat jij het nog ziet zitten maar ik heb er een zeer zwaar hoofd in dat we het gaan redden in de nacompetitie.
Sterker nog, ik denk dat het beter is om in de jup-league te blijven.
Eigen talent laten spelen en gaan werken aan een herkenbare stijl van voetballen, met deze stijl ook naar de eredivisie gaan over een paar jaar.
De belangrijkste vraag zal zijn of wij het financieel nog enkele jaren vol gaan houden in de juup. Ik heb daar ernstige bedenkingen bij.
Nouja, in ons 5 jarenplan is daar wel rekening mee gehouden neem ik aan..
Als het vijfjarenplan uitgaat van het zijn van een stabiele middenmotor bij de zondagamateurs binnen 5 jaar wel.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

ALS we deze pot al winnen en dan thuis ook, dan moeten we daarna tegen Sparta zoals het er nu uitziet.
En dat wordt een hele lastige. Dus ik heb er nog steeds een hard hoofd in dat we het gaan redden, en dat kan alleen als de spelers 4 wedstrijden lang boven zichzelf uitstijgen, en dat zie ik niet gebeuren. 75% is al met transfer/vertrek bezig.

Toch blijf ik (misschien tegen beter weten in) hoop houden dat we het toch nog gaan redden.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door daavj »

Voor mij is één ding wel duidelijk; op deze manier (met deze spelers in de basis) de nacompetitie in gaan levert geen promotie op.
Geef andere jongens een kans, zorg voor een frisse wind!

Delle, Heinloth, Sturing, Verdonk, Dijkstra, Langil; weg ermee.
Stuk voor stuk middelmaat en de afgelopen wedstrijden bewezen keer op keer bewezen tekort te komen.

Begin gewoon met Van Duin, Bikel, Golla, vd Pavert, Alberto; Breinburg, Janssen, Romeny; Kadioglu, Achahbar, Groeneveld.
In de uitwedstrijd zeer behoudend, ver inzakken en loeren op de counter om er snel uit te komen met Romeny en Groeneveld met ondersteuning van Achahbar en Kadioglu in de hoop de 0 te houden en zelf wellicht 1 of 2x te scoren.

In de thuiswedstrijd gelijk vanaf het begin volle druk vooruit, snel scoren en weer loeren op de counter. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?

Er moet toch wel iémand in de technische staf zitten die Lijnders wijs kan maken dat het op de manier van de laatste weken niet werkt, of hebben ze allemaal oogkleppen op?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door vak Oost »

Curva schreef:
wo 02 mei 2018, 09:22
bertje schreef:
wo 02 mei 2018, 09:17
zuurpruim schreef:
wo 02 mei 2018, 09:07
Brabander schreef:
wo 02 mei 2018, 08:53
Toch een mooie reactie van Fortuna-supporter hier op deze site!
Bedankt dat jij het nog ziet zitten maar ik heb er een zeer zwaar hoofd in dat we het gaan redden in de nacompetitie.
Sterker nog, ik denk dat het beter is om in de jup-league te blijven.
Eigen talent laten spelen en gaan werken aan een herkenbare stijl van voetballen, met deze stijl ook naar de eredivisie gaan over een paar jaar.
De belangrijkste vraag zal zijn of wij het financieel nog enkele jaren vol gaan houden in de juup. Ik heb daar ernstige bedenkingen bij.
Nouja, in ons 5 jarenplan is daar wel rekening mee gehouden neem ik aan..
Als het vijfjarenplan uitgaat van het zijn van een stabiele middenmotor bij de zondagamateurs binnen 5 jaar wel.
De club heeft al vaker met dit bijltje gehakt, alles komt goed zullen we maar zeggen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door MojoMojo »

zuurpruim schreef:
wo 02 mei 2018, 09:05
GIJS schreef:
wo 02 mei 2018, 08:51
Special Guest schreef:
wo 02 mei 2018, 08:41
Het lijkt duidelijk dat we het met Peppie moeten blijven doen.

Toch maar weer plaats maken voor hoop dan. Als is dat vaak tegen beter weten in. Hopelijk nu eens resultaat in een uitwedstrijd zodat thuis de druk er wat af is.
EN dan ga jij zijn contract afkopen zeker. Als je niet weet waar je het over hebt hou dan gewoon je kop. Of braak die onzin in Arnhem uit
kerel,wat maak je je toch druk over die afkoopsom.Wat denk jij eigenlijk dat Lijnders hier verdient?Die verdient echt niet meer dan 2 ton hoor.Bovendien heeft NEC zelden meebetaald aan een afkoopsom,dat neemt Boekhoorn voor zijn rekening.
Ik weet niet precies hoeveel Lijnders hier verdient, maar ik denk zeker 5x minder dan in Liverpool.
The name's so nice, you say it twice..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nijmegen0413, Waules en 74 gasten