play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
do 10 mei 2018, 22:01
De Kletskop schreef:
do 10 mei 2018, 21:23
Eigenlijk is het allemaal MSCHR zijn schuld.
Zodra hij heel stellig is dat het allemaal niet mis kan lopen, weet je al hoelaat het is.
Nou, ik ben minder optimistisch over de thuiswedstrijd tegen Emmen. Dit gaat een haast onmogelijke klus worden. En als we de penaltyserie halen, geef ik ons nog minder kans.
Ik heb liever dat je geen voorspellingen meer doet, jij bent de Tiel van nacompetitie 2018.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Gerher »

Om je kapot voor te schamen.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door TheRealTricolores »

burp schreef:
do 10 mei 2018, 17:21
Nuttig zeg, zo'n trainingskamp.
Beter wat familieleden kunnen gijzelen.
:jestera: :jestera: :jestera:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Gerher »

Ik vond de combi Braken in de spits met Achabar daarachter zo slecht nog niet. Hierdoor Ferdi naar rechts, ook dat kon beroerder. Ik had deze opstelling daarom ook verwacht. Maar wat doet onze toptrainer in spé, hij begint met een middenveld zonder enige vorm van creativiteit. Ik kan deze man echt met de beste wil van de wereld niet volgen. Dit jaar hadden we moeten promoveren. Volgend jaar gaat je dat met Twente in de competitie normaal gesproken niet lukken. Ik vrees de toekomst.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Voorwaarts »

Gerher schreef:
do 10 mei 2018, 23:53
Ik vond de combi Braken in de spits met Achabar daarachter zo slecht nog niet. Hierdoor Ferdi naar rechts, ook dat kon beroerder. Ik had deze opstelling daarom ook verwacht. Maar wat doet onze toptrainer in spé, hij begint met een middenveld zonder enige vorm van creativiteit. Ik kan deze man echt met de beste wil van de wereld niet volgen. Dit jaar hadden we moeten promoveren. Volgend jaar gaat je dat met Twente in de competitie normaal gesproken niet lukken. Ik vrees de toekomst.
Denk je dat Twente al zijn spelers behoud?
En wie komen daar dan voor terug.
Twente heeft ook geen ervaring in de JL, wij helaas wel en dat zou wel eens een voordeel kunnen zijn. De kaarten voor volgend jaar zijn allerminst al geschud.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Janssen »

Nummer 11 schreef:
do 10 mei 2018, 16:13
Ik ben in ieder geval murw gebeukt dit seizoen. Als er niet een heleboel spelers en staf vertrekken wordt het voor het eerst in 20 seizoenen geen scc.
Ik heb geen seconde spijt gehad om afgelopen seizoen die 38e seizoenkaart niet te kopen. Gisteren was het hoogtepunt van alle afgangen die we onder Lijnders hebben meegemaakt maar de ellende is natuurlijk al veel eerder begonnen.... Hele simpele conclusie: die begon met zijn aanstelling. Ook de manier waarop hij zich profileert: een echt zeer goede hulptrainer maar noooooooit een hoofdtrainer. NEC: lik de wonden en neem (opnieuw) maatregelen....

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
do 10 mei 2018, 22:01
De Kletskop schreef:
do 10 mei 2018, 21:23
Eigenlijk is het allemaal MSCHR zijn schuld.
Zodra hij heel stellig is dat het allemaal niet mis kan lopen, weet je al hoelaat het is.
Nou, ik ben minder optimistisch over de thuiswedstrijd tegen Emmen. Dit gaat een haast onmogelijke klus worden. En als we de penaltyserie halen, geef ik ons nog minder kans.
Al ben je nog zo optimistisch, iedereen weet dat het over en sluiten is. We zijn in de boot genomen door de hele spelersgroep.
Het gros van de groep is al maanden bezig met vertrek en er zijn dan ook nog piepeltjes die met de kop al in jong oranje zitten en schijt hebben aan NEC.
Het is uithuilen en helemaal opnieuw beginnen, opnieuw beginnen met een compleet nieuwe selectie en een nieuwe TD en trainer.
Nu maar hopen dat spelers als Alireza, Cillissen en Limbombe goed verkocht gaan worden waardoor wij een hoop extra geld krijgen om een nieuwe TD, een nieuwe trainer en ook nog nieuwe spelers aan te trekken.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Special Guest »

mschr schreef:
do 10 mei 2018, 20:21
Voorwaarts schreef:
do 10 mei 2018, 20:17
Spelers gaan weg. Volgend jaar komen er weer nieuwe spelers die er wel voor willen gaan. Met Lijnders.
Inderdaad. Met deze selectie met Lijnders gaat het niks worden. Een selectie waarmee Pep wel uit de voeten kan, gaat voor een veel plezieriger seizoen zorgen.
Joh, waar baseer je het op? Waar maak je uit op dat Lijnders voor een plezieriger seizoen zou kunnen zorgen. Ligt het nu dan aan de selectie? Met Bogers waren we prima op koers. Zet die oogkleppen af. De leiding heeft een bijzonder groot onnodig risico genomen door deze onervaren trainer midden in het seizoen, wat zo'n belangrijk seizoen voor ons is, voor de groep te zetten. Onacceptabel. Wie neemt de verantwoordelijkheid hiervoor? Doorgaan met deze trainer is geen optie. Die beste knul weet niet eens fatsoenlijk uit zijn woorden te komen "3 corners, 2 corners, uhhh, 1" Wat een fiasco. Hij zet ons allemaal voor lul. Hij weet het zelf ook niet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door mschr »

Special Guest schreef:
vr 11 mei 2018, 09:52
mschr schreef:
do 10 mei 2018, 20:21
Voorwaarts schreef:
do 10 mei 2018, 20:17
Spelers gaan weg. Volgend jaar komen er weer nieuwe spelers die er wel voor willen gaan. Met Lijnders.
Inderdaad. Met deze selectie met Lijnders gaat het niks worden. Een selectie waarmee Pep wel uit de voeten kan, gaat voor een veel plezieriger seizoen zorgen.
Joh, waar baseer je het op? Waar maak je uit op dat Lijnders voor een plezieriger seizoen zou kunnen zorgen. Ligt het nu dan aan de selectie? Met Bogers waren we prima op koers. Zet die oogkleppen af. De leiding heeft een bijzonder groot onnodig risico genomen door deze onervaren trainer midden in het seizoen, wat zo'n belangrijk seizoen voor ons is, voor de groep te zetten. Onacceptabel. Wie neemt de verantwoordelijkheid hiervoor? Doorgaan met deze trainer is geen optie. Die beste knul weet niet eens fatsoenlijk uit zijn woorden te komen "3 corners, 2 corners, uhhh, 1" Wat een fiasco. Hij zet ons allemaal voor lul. Hij weet het zelf ook niet.
Ik weet niet of je gelijk hebt. Wat ik wel weet, is dat we kampioen zouden zijn geworden als Rayhi niet langdurig geblesseerd is geraakt door een blunderende medische staf. Daarom hadden we in december de minste verliespunten. Zonder Rayhi is NEC een JL-subtopper. Dat bewezen we onder Pep en dat bewezen we onder Bogers in de periode dat Rayhi geschorst was. zonder Rayhi en Groeneveld is NEC een laagvlieger in de JL.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door BertNEC »

Nummer 11 schreef:
do 10 mei 2018, 21:00
Jorrit77 schreef:
do 10 mei 2018, 20:57
Bernd schreef:
do 10 mei 2018, 20:47
Vier decennia NEC. Voor mij zonder twijfel het zwartste, minst gezellige en meest perspectiefloze seizoen ooit. Geen gevoel bij de spelers, geen idee wie de club leidt. Maar het ergst van alles is de man die voor de groep staat. Ik kan dat kereltje simpelweg niet meer zien. Ik verleng natuurlijk weer netjes, maar als deze man niet opgezouten is voor het nieuwe seizoen zal ik weinig zien volgend jaar. Het spijt me, ik kan niet meer.
Mooi gezegd. Ik sluit me er helemaal bij aan. Een wedstrijd laten schieten was voor mij altijd een dingetje. Alles werd eromheen gepland en daar was het gezin niet altijd blij mee. Nou, die tijd is helemaal voorbij, en daar is het zooitje op stadionplein 1 helemaal verantwoordelijk voor. Jammer, maar helaas. De club is aan zet, ik trek het ook niet meer. Een verlenging gaat er wel weer komen, maar of ik alles ga kijken...
:withstupid: met het eerste deel. Over verlenging twijfel ik nog wel.

Helemaal mee eens.............. enorme twijfel over verlenging met 2 kaarten na 45 jaar trouw NEC bezoek.
Wat een enorm zooitje en disrespect naar alle supporters toe. Van Management en Spelers.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Special Guest »

mschr schreef:
vr 11 mei 2018, 10:01
Special Guest schreef:
vr 11 mei 2018, 09:52
mschr schreef:
do 10 mei 2018, 20:21
Voorwaarts schreef:
do 10 mei 2018, 20:17
Spelers gaan weg. Volgend jaar komen er weer nieuwe spelers die er wel voor willen gaan. Met Lijnders.
Inderdaad. Met deze selectie met Lijnders gaat het niks worden. Een selectie waarmee Pep wel uit de voeten kan, gaat voor een veel plezieriger seizoen zorgen.
Joh, waar baseer je het op? Waar maak je uit op dat Lijnders voor een plezieriger seizoen zou kunnen zorgen. Ligt het nu dan aan de selectie? Met Bogers waren we prima op koers. Zet die oogkleppen af. De leiding heeft een bijzonder groot onnodig risico genomen door deze onervaren trainer midden in het seizoen, wat zo'n belangrijk seizoen voor ons is, voor de groep te zetten. Onacceptabel. Wie neemt de verantwoordelijkheid hiervoor? Doorgaan met deze trainer is geen optie. Die beste knul weet niet eens fatsoenlijk uit zijn woorden te komen "3 corners, 2 corners, uhhh, 1" Wat een fiasco. Hij zet ons allemaal voor lul. Hij weet het zelf ook niet.
Ik weet niet of je gelijk hebt. Wat ik wel weet, is dat we kampioen zouden zijn geworden als Rayhi niet langdurig geblesseerd is geraakt door een blunderende medische staf. Daarom hadden we in december de minste verliespunten. Zonder Rayhi is NEC een JL-subtopper. Dat bewezen we onder Pep en dat bewezen we onder Bogers in de periode dat Rayhi geschorst was. zonder Rayhi en Groeneveld is NEC een laagvlieger in de JL.
Veel te makkelijk. Zie je ze niet voetballen dan? Zie jij passie? Zie jij strijd? Zie je de wil om te winnen? Dat moet de basis voor een elftal zijn. Zeker voor een elftal als NEC. Ook zonder Rayhi en Groeneveld hadden we moeten promoveren. En daarbij..... verliezen kan. Maar dan strijdend. Niet als makke lammeltjes.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door mschr »

We streden ook niet onder Bogers. We leunden achterover, zetten nergens druk en wachtten op de ingevingen van Rayhi en Groeneveld. De selectie wilde eind januari terug naar dit systeem en we zien waartoe het geleid heeft.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

NECvooralles schreef:
do 10 mei 2018, 22:02
JBNMGN schreef:
do 10 mei 2018, 20:59
Het doek is gevallen, we zijn in de boot genomen door een stelletje zakkenvullende passanten die over onze ruggen hebben laten zien hoe je een grote groep hondstrouwe supporters zo gek kunt krijgen om de ploeg te volgen en daar veel geld voor over hebben om vervolgens geen ene reet te presteren!

Schofterig schandalig, en dat alles onder de bezielende leiding van een laptop malloot die onder de vleugels van Jurgen Klopp uitgekropen is om hier bij NEC te laten zien hoe het niet moet!
En dat alles in gang gezet door een hansworst die zich TD noemt en vervolgens laat zien hoe je in een jaar tijd een volksclub naar de klootte helpt.

Het hele zooitje moet heel snel optiefen!

Cijfers voor de spelers gedurende de 2e helft van dit seizoen:
ach daar kan ik kort over zijn, het hele team verdiend niet meer dan een 4- behalve in mijn ogen 3 spelers die nog iets probeerden, dat zijn Breinburg, Golla en Heinloth die van mij een 6-je krijgen.

Ik hoop dat NEC nu beseft dat zowel Oversier als ook Lijnders vanavond nog op moeten rotten. Wat de spelers betreft: die kunnen na zondag allemaal hun autootje in leveren en snel achter die 2 aan. Opzouten uit ons mooie Nijmegen en nooit meer terug komen.
Eens, alleen Breinburg, Golla, Romeny en Kadioglu kunnen wat inzet betreft blijven. Rest svp allemaal weg en opnieuw beginnen, met nieuwe TD en trainer.
Die laatste Kadioglu is wat mij betreft ook zo'n beetje de laatste die mag blijven. Hij heeft NIETS gepresteerd na de winterstop en zit met zijn roze brilletje op al helemaal te geilen op jong oranje, dus lekker laten gaan
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

NECvooralles schreef:
vr 11 mei 2018, 17:41
Heeft wel hard gewerkt in de wedstrijden.
Wat heb je aan hard werken als het rendement zero is? Hij wil het maar niet leren om te kijken, te passen, niet te pingelen en vooral niet te denken dat hij de Messi van de lage landen is/wordt. En dat alleen al omdat hij door jong Oranje is uitgenodigd,
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
vr 11 mei 2018, 17:41
Heeft wel hard gewerkt in de wedstrijden.
Oke Dijkstra ook blijven die heeft nog nooit verzaakt qua inzet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door LT »

NECvooralles schreef:
vr 11 mei 2018, 17:41
Heeft wel hard gewerkt in de wedstrijden.
Welke wedstrijden?

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: play-offs: fc Emmen - N.E.C.

Bericht door JBNMGN »

LT schreef:
za 12 mei 2018, 10:41
NECvooralles schreef:
vr 11 mei 2018, 17:41
Heeft wel hard gewerkt in de wedstrijden.
Welke wedstrijden?
:withstupid:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: demidk, Gijscoman, Gjalt, Johnvdb, Tiko en 51 gasten