FC Dordrecht - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Wat wordt het resultaat?

Winst FC Dordrecht
10
21%
Gelijkspel
6
13%
Winst NEC
31
66%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door JBNMGN »

Demtsjenko schreef:
do 26 apr 2018, 11:11
Gijscoman schreef:
do 26 apr 2018, 11:08
Demtsjenko schreef:
do 26 apr 2018, 11:06
als genoemde spelers niet mee kunnen doen:

-----------------------------------delle---------------------------------
heinloth--------------golla--------------van de pavert-----joppen
-------------bikel--------------------------------dijkstra--------------
---------------------------------achahbar------------------------------
kadioglu------------------------romeny------------------groeneveld

bikel rechts omdat heinloth meer ruimte achterlaat dan joppen en bikel dit beter kan opvangen dan dijkstra... zo moeilijk is het niet...
Romeny kan maximaal één helft, fysiek gezien. Dan zie ik hem liever in de tweede helft. De eerste helft doorkomen met Langil rechtsbuiten en Kadioglu op 10.
als trainer stelde ik fysiek beperkte spelers altijd als eerste op... die konden zich dan volledig leegspelen wetende dat er iemand achter staat. draai je het om dan bestaat de kans dat deze speler in wordt gebracht en alsnog de pijp leeg heeft voordat de wedstrijd afgelopen is... bovendien staat langil nu bij de spelers die mogelijk helemaal niet mee kan doen...
Zou nu in ieder geval de licht geblesseerden niet inzetten maar achter de hand houden om zo nodig de nacompetitie mee te kunnen doen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Demtsjenko »

met fysiek beperkt bedoel ik romeny... die is nog vrij licht en houdt het gewoon nog niet zo lang vol... mijn opstelling laat juist alle mannen met pijntjes eruit...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32812
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door bertje »

JBNMGN schreef:
do 26 apr 2018, 13:14
Demtsjenko schreef:
do 26 apr 2018, 11:06
als genoemde spelers niet mee kunnen doen:

-----------------------------------delle---------------------------------
heinloth--------------golla--------------van de pavert-----joppen
-------------bikel--------------------------------dijkstra--------------
---------------------------------achahbar------------------------------
kadioglu------------------------romeny------------------groeneveld

bikel rechts omdat heinloth meer ruimte achterlaat dan joppen en bikel dit beter kan opvangen dan dijkstra... zo moeilijk is het niet...
Ik mag toch hopen dat Joppen niet mee doet. Zet er voor mijn part den Heijer in die kan heb ik begrepen ook verdedigend uit de voeten.
En Kadioglu, nou die moet toch wel een erg goede dag hebben zou ik hem in willen zetten. Voegt al weken niets anders toe dan alleen onnodig balverlies. Dan Langil of Bikel maar.
En wat goals en assists..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door zuurpruim »

Het lijkt erop dat de Helmond Sport variant(diepe spits en Achahbar erachter)weer van stal wordt gehaald.Onbegrijpelijk dat Lijnders dit tegen Ajax niet heeft gedaan. Tuurlijk houdt Romeny dat niet 90 minuten vol maar nu verzoop Achahbar volkomen in de spits.
En Langil natuurlijk niet opstellen,dat wordt dan een Rayhi 2.0 met zijn hamstring.Er is na Dordt nog even de tijd om alle ziek,zwak en misselijke mannetjes op te lappen voor Emmen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door JBNMGN »

volgens de Gelderlander:

Delle; Heinloth, Golla, Van de Pavert, Verdonk; Dijkstra, Achahbar, Breinburg; Kadioglu, Romeny, Groeneveld

En mocht je nog bedenkingen hebben of wij kampioen worden of niet kijk dan hier ff naar!

https://www.gelderlander.nl/nec/groenev ... ~ae692a98/
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door jackkreta »

JBNMGN schreef:
do 26 apr 2018, 17:15
volgens de Gelderlander:

Delle; Heinloth, Golla, Van de Pavert, Verdonk; Dijkstra, Achahbar, Breinburg; Kadioglu, Romeny, Groeneveld

En mocht je nog bedenkingen hebben of wij kampioen worden of niet kijk dan hier ff naar!

https://www.gelderlander.nl/nec/groenev ... ~ae692a98/
Als we promoveren zaterdag vreet ik mijn souvlaki op.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door zuurpruim »

Zaterdagavond om half acht de opstelling van Jong Psv bekijken,waarschijnlijk weten we dan of we nog een serieuze kans krijgen ja of nee.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door JBNMGN »

jackkreta schreef:
do 26 apr 2018, 18:09
JBNMGN schreef:
do 26 apr 2018, 17:15
volgens de Gelderlander:

Delle; Heinloth, Golla, Van de Pavert, Verdonk; Dijkstra, Achahbar, Breinburg; Kadioglu, Romeny, Groeneveld

En mocht je nog bedenkingen hebben of wij kampioen worden of niet kijk dan hier ff naar!

https://www.gelderlander.nl/nec/groenev ... ~ae692a98/
Als we promoveren zaterdag vreet ik mijn souvlaki op.
Heb je daar genoeg van............. :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Fortuna88

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Fortuna88 »

zuurpruim schreef:
do 26 apr 2018, 18:23
Zaterdagavond om half acht de opstelling van Jong Psv bekijken,waarschijnlijk weten we dan of we nog een serieuze kans krijgen ja of nee.
Dit kreeg ik van Rik elfrink@ journalist van ED.

ik snap dat het je hevig bezighoudt (alle begrip daarvoor), maar ik heb nu nog geen nieuws. Zoals ik al zei, er zullen niet veel A-selectiespelers meedoen op zaterdag.’

Tevens trainen ze de hele week al mee bij het eerste van PSV 1.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Fortuna88 schreef:
do 26 apr 2018, 22:12
zuurpruim schreef:
do 26 apr 2018, 18:23
Zaterdagavond om half acht de opstelling van Jong Psv bekijken,waarschijnlijk weten we dan of we nog een serieuze kans krijgen ja of nee.
Dit kreeg ik van Rik elfrink@ journalist van ED.

ik snap dat het je hevig bezighoudt (alle begrip daarvoor), maar ik heb nu nog geen nieuws. Zoals ik al zei, er zullen niet veel A-selectiespelers meedoen op zaterdag.’

Tevens trainen ze de hele week al mee bij het eerste van PSV 1.
Het maakt geen reet uit wie er mee doen. Fortuna kan alleen van zichzelf verkiezen en die kans schat ik niet ondenkbaar

Fortuna88

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Fortuna88 »

NECvooralles schreef:
do 26 apr 2018, 23:13
Fortuna88 schreef:
do 26 apr 2018, 22:12
zuurpruim schreef:
do 26 apr 2018, 18:23
Zaterdagavond om half acht de opstelling van Jong Psv bekijken,waarschijnlijk weten we dan of we nog een serieuze kans krijgen ja of nee.
Dit kreeg ik van Rik elfrink@ journalist van ED.

ik snap dat het je hevig bezighoudt (alle begrip daarvoor), maar ik heb nu nog geen nieuws. Zoals ik al zei, er zullen niet veel A-selectiespelers meedoen op zaterdag.’

Tevens trainen ze de hele week al mee bij het eerste van PSV 1.
Op PSV forum lees je weer andere dingen, moet het nog zien. Ook vinden ze daar het geflirt van Fortuna met Ajax en Schuurs maar niks. Maar met wie ze ook spelen jong PSV heeft gewoon veel kwaliteit en speelt de laatste tijd erg goed. Er zou zo maar een RKC scenario kunnen optreden met de druk waarmee Fortuna speelt.

Hoe kun je je meer in de kijkerd spelen als jong PSV speler door het winnende doelpunt te scoren in de promotoe kraker. :wink:

Laursen speelt sowieso mee en als die op dreef is.
Fortuna Ajax en NEC voelen allemaal spanning, alle 3 de clubs moeten winnen, een gelijkspel voor Ajax en Fortuna KAN genoeg zijn, NEC moet winnen. Ik ben benieuwd of ze ook met minimaal 3 doelpunten verschil winnen..ook daar zit druk op :pukeface:

Hoe dan ook, iedereen moet aan de bak en dan zien we wel waar het gaat eindigen en wie de gelukkige is. Vele hadden ook niet gedacht dat we van Utrecht zouden winnen ook daar stond de druk gigantische op.

13 wedstrijden ongeslagen zegt ook genoeg en elk punt wat Fortuna heeft behaald in die reeks is ook nog terecht, al was RKC inderdaad een teleurstellend resultaat(voor jullie gelukkig uitgepakt want jullie leven nog).

Wij hebben er in ieder geval zin in. Zenuwslopend kan ik je zeggen, we zijn dichtbij hééél dichtbij.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door mschr »

Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 01:26


Fortuna Ajax en NEC voelen allemaal spanning, alle 3 de clubs moeten winnen,

Nee, de enige die spanning voelt, is Sittard. Sittard beseft dat dit weleens de laatste kans op promotie is. Als men nu niet rechtstreeks promoveert, dan kan ontsnappen uit de eerste divisie voorgoed voorbij zijn. Jong Ajax vindt het geinig als het kampioen wordt. NEC is afhankelijk van Sittard en voelt geen enkele druk en kan vrijuit een monsterscore behalen.
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 01:26
een gelijkspel voor Ajax en Fortuna KAN genoeg zijn, NEC moet winnen. Ik ben benieuwd of ze ook met minimaal 3 doelpunten verschil winnen..ook daar zit druk op :pukeface:
Nee hoor. Jullie werden kansloos van de mat geveegd in Dordrecht. Maar dat was toen Dordrecht nog gemotiveerd was. Dordrecht spaart zich nu al anderhalve maand voor de nacompetitie en gaat zich al sparend geslacht worden. 76 punten en een doelsaldo van minimaal +40 kunnen we nu al noteren.
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 01:26
13 wedstrijden ongeslagen zegt ook genoeg en elk punt wat Fortuna heeft behaald in die reeks is ook nog terecht, al was RKC inderdaad een teleurstellend resultaat(voor jullie gelukkig uitgepakt want jullie leven nog).
Mooie reeks inderdaad. En als jullie rechtstreeks promoveren is dat opzienbarend en niet geheel 100% onverdiend. Maar NEC blijft beter. In de onderlinge ontmoetingen werden jullie onbetwist overklast. Er zal dus heel wat moeten gebeuren in de zomer, willen jullie niet vanaf speelronde 1 afgetekend onderaan in de eredivisie blijven bungelen.
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 01:26
Wij hebben er in ieder geval zin in. Zenuwslopend kan ik je zeggen, we zijn dichtbij hééél dichtbij.
Kan ik me levendig voorstellen. Ik ben enigszins opgewonden en verheug me op de promotie, die gaat komen.

Fortuna88

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Fortuna88 »

Wel raar wat je zegt...ook NEC voelt druk, kan best eens zijn dat er met 3 doelpunten verschil gewonnen moet worden en dat gaat jullie niet gemakkelijk af. NEC moet promoveren, Fortuna niet.

Wij werden inderdaad kansloos van de mat gespeeld in Dordrecht, en nog 3 andere nederlagen erbij maar dat was toen Oliseh er met de pet naar gooide en vervolgens enige tijd werd ontslagen. Gelukkig heeft Fortuna tijdig ingegrepen.

Elke club die promoveert naar de Jupiler is gewoon een van de kandidaten om weer te degraderen. Of je nu NEC Fortuna Cambuur of De graafschap heet, dat maakt weinig uit.

Wij promoveren, geen twijfel mogelijk :pukeface:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door JBNMGN »

Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 09:06
Wel raar wat je zegt...ook NEC voelt druk, kan best eens zijn dat er met 3 doelpunten verschil gewonnen moet worden en dat gaat jullie niet gemakkelijk af.klopt heb je gelijk in, maar goed we zullen zien NEC moet promoveren, ook dat klopt en dat maakt het niet makkelijker voor onsFortuna nietdat is onzin, ik weet zeker dat IEDEREEN bij Fortuna nu geen genoegen meer neemt met geen directe promotie.

Wij werden inderdaad kansloos van de mat gespeeld in Dordrecht, en nog 3 andere nederlagen erbij maar dat was toen Oliseh er met de pet naar gooide en vervolgens enige tijd werd ontslagen. Gelukkig heeft Fortuna tijdig ingegrepen. jullie hebben het inderdaad beter opgepakt dan wij met de trainerswissel. Wij hebben tot 2x toe een 7 pnt voorsprong uit handen gegeven en dan krijg je deze situatie

Elke club die promoveert je bedoelt denk ik degradeert? naar de Jupiler is gewoon een van de kandidaten om weer te degraderen. Of je nu NEC Fortuna Cambuur of De graafschap heet, dat maakt weinig uit.

Wij promoveren, geen twijfel mogelijk :pukeface:dat valt nog te bezien. ALS het zo is dan is het verdiend, laat dat duidelijk zijn, maar het is pas over na het allerlaatste fluitsignaal, dus ..........
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Fortuna88

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Fortuna88 »

https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Kanchelskis »

Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Het geluk mbt jong teams was echter aan onze kant (Ajax-uit). Alleen geen profijt van gemaakt..

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Pfffff hebben ze in Sittard geen forum?

Fortuna88

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Fortuna88 »

Arjan van Hout schreef:
vr 27 apr 2018, 10:52
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Pfffff hebben ze in Sittard geen forum?
Bij ons zitten er ook een paar NEC supporters op het forum, moet toch kunnen?

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12603
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Curva »

Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 11:01
Arjan van Hout schreef:
vr 27 apr 2018, 10:52
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Pfffff hebben ze in Sittard geen forum?
Bij ons zitten er ook een paar NEC supporters op het forum, moet toch kunnen?
Alvast gefeliciteerd met jullie promotie en wellicht kampioenschap.
Bespaar ons svp de kinderachtige reacties als het zover is en ga fijn feestvieren met je medemarotten

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 11:01
Arjan van Hout schreef:
vr 27 apr 2018, 10:52
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Pfffff hebben ze in Sittard geen forum?
Bij ons zitten er ook een paar NEC supporters op het forum, moet toch kunnen?
Dat vind ik ook simpel

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door LT »

NECvooralles schreef:
vr 27 apr 2018, 11:53
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 11:01
Arjan van Hout schreef:
vr 27 apr 2018, 10:52
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Pfffff hebben ze in Sittard geen forum?
Bij ons zitten er ook een paar NEC supporters op het forum, moet toch kunnen?
Zeker van harte welkom hier. Daarbij gedraag jij je gewoon fatsoenlijk dus geen probleem.
Als hij de kinderachtige reacties nu voor zich houdt wel ja.

Sittard 1979
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 08 apr 2018, 08:39
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Sittard 1979 »

NECvooralles schreef:
vr 27 apr 2018, 12:02
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Vraag ik me af. Denk dat het inmiddels niet meer zoveel uitmaakt wat de reporter aangeeft. Met wat minder bekende namen is jong PSV als team zeker zo gevaarlijk, bv Laursen.

Ik schat de kansen morgen 50/50 in. Ook tegen een iets zwakker jong PSV gaat Fortuna het heel lastig krijgen. Daarnaast speelt absoluut mee dat de druk bij ons ligt. Uitverkocht huis, veel media aandacht, spelers die hier geen ervaring mee hebben. Ik ben er zeker niet gerust op.

We gaan het meemaken. Succes!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12603
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door Curva »

Sittard 1979 schreef:
vr 27 apr 2018, 12:09
NECvooralles schreef:
vr 27 apr 2018, 12:02
Fortuna88 schreef:
vr 27 apr 2018, 10:41
https://www.ed.nl/psv/sittard-hoopt-op- ... ~a3c99811/


Dat scheelt een hele hoop voor Fortuna. Het geluk aan onze kant mbt de jong teams.
Vraag ik me af. Denk dat het inmiddels niet meer zoveel uitmaakt wat de reporter aangeeft. Met wat minder bekende namen is jong PSV als team zeker zo gevaarlijk, bv Laursen.

Ik schat de kansen morgen 50/50 in. Ook tegen een iets zwakker jong PSV gaat Fortuna het heel lastig krijgen. Daarnaast speelt absoluut mee dat de druk bij ons ligt. Uitverkocht huis, veel media aandacht, spelers die hier geen ervaring mee hebben. Ik ben er zeker niet gerust op.

We gaan het meemaken. Succes!
Maak je geen zorgen.....jullie buit is binnen.
Er moet een groter wonder gebeuren dan roma-barca willen jullie niet rechtstreeks promoveren.
Volgend jaar zes punten tegen Roda zou mijn leed in ieder geval wat verzachten

bbq

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door bbq »

Hoe fel ze ook trainen Fortuna wint toch wel, we hebben het al lang geleden weggegeven

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: FC Dordrecht - NEC

Bericht door eniesee12 »

bbq schreef:
vr 27 apr 2018, 15:56
Hoe fel ze ook trainen Fortuna wint toch wel, we hebben het al lang geleden weggegeven
:withstupid: alles aan ons zelf te danken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Beuningen, Bobnec, Gerard Lopez, Zusje en 56 gasten