NEC- Jong AZ

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Winst of niet

Winst NEC
24
75%
Gelijk spel
5
16%
Winst jong AZ
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Goffert
Berichten: 4369
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Goffert »

bertje schreef:
ma 23 apr 2018, 10:46
Ik zeg ook niet dat het helpt, maar wel dat ik het begrijp. Je investeert geld en tijd in een bepaalde vorm van entertainment en je word dit seizoen toch wel regelmatig teleurgesteld.
Ik denk overigens dat wel of niet fluiten weinig verschil maakt. Ik heb echt het gevoel alsof de groep grotendeels wel geaccepteerd heeft dat Fortuna boven ons eindigt.
Ik ben er echt van overtuigd dat we allang kampioen waren geweest (zelfs met deze trainer) als het publiek en de club één geheel zou zijn geweest.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32787
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door bertje »

Goffert schreef:
ma 23 apr 2018, 11:59
bertje schreef:
ma 23 apr 2018, 10:46
Ik zeg ook niet dat het helpt, maar wel dat ik het begrijp. Je investeert geld en tijd in een bepaalde vorm van entertainment en je word dit seizoen toch wel regelmatig teleurgesteld.
Ik denk overigens dat wel of niet fluiten weinig verschil maakt. Ik heb echt het gevoel alsof de groep grotendeels wel geaccepteerd heeft dat Fortuna boven ons eindigt.
Ik ben er echt van overtuigd dat we allang kampioen waren geweest (zelfs met deze trainer) als het publiek en de club één geheel zou zijn geweest.
Ik ben er juist verbaasd over dat (ons publiek kennende) men er nog zo lang best wel eensgezind achter is blijven staan. Vergeleken met voorgaande seizoenen is het allemaal erg gematigd en pas sinds het Sanadome incident slaat het om naar het negatieve.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten