NEC- Jong AZ

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Winst of niet

Winst NEC
24
75%
Gelijk spel
5
16%
Winst jong AZ
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door JBNMGN »

MojoMojo schreef:
za 21 apr 2018, 15:07
Tiel schreef:
za 21 apr 2018, 14:16
MarcoNMGN schreef:
za 21 apr 2018, 14:13
Wat een gelul dat uitfluiten rechtvaardig is. Er presteerd welgeteld 1 club beter dan wij. Misschien staan we er zaterdag wel boven, waardoor je dan het best gepresteerd hebt van alle clubs. Om in zo'n belangrijke wedstrijd na een kwartier te gaan fluiten vind ik te sneu voor woorden.
En dan weer het veld op willen om het met de ploeg te vieren.......

IK snap spelers die daar geen zin in hebben.
Dat wordt een kei mooi feestje op de Wedren straks :wink:
ALS het al doorgaat (en dat is alleen bij een kampioenschap, dus die kans is minimaal) dan wordt het op de Goffertweide gehouden.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door eniesee12 »

mschr schreef:
za 21 apr 2018, 09:50
eniesee12 schreef:
za 21 apr 2018, 08:12
Tiel schreef:
za 21 apr 2018, 07:56
eniesee12 schreef:
za 21 apr 2018, 06:36
NECvooralles schreef:
za 21 apr 2018, 02:21
Bernd schreef:
za 21 apr 2018, 01:59
Te laat. Wij gaan niet met 3 goals verschil winnen, Fortuna verliest niet. Gelukwensen aan Sittard.
Als Fortuna verliest is doelsaldo al geen issue meer.

Fortuna gaat dit nooit meer weggeven, we mogen oversier hartelijk danken dat we volgend jaar weer in die klote competitie spelen.
Je slaat iets over.
Daar maken we mi geen kans.
Wat een onzin! Ze hebben de laatste 6 duels verloren. Dit winnen we freewheelend. Als we volle bak gaan spelen, winnen we met 6-0. Dit geven we niet meer uit handen.

Ik doelde dan ook op de NC, niet de laatste wedstrijd Fortuna gaat het echt wel afmaken thuis.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Voorwaarts »

eniesee12 schreef:
za 21 apr 2018, 16:25
mschr schreef:
za 21 apr 2018, 09:50
eniesee12 schreef:
za 21 apr 2018, 08:12
Tiel schreef:
za 21 apr 2018, 07:56
eniesee12 schreef:
za 21 apr 2018, 06:36
NECvooralles schreef:
za 21 apr 2018, 02:21


Als Fortuna verliest is doelsaldo al geen issue meer.

Fortuna gaat dit nooit meer weggeven, we mogen oversier hartelijk danken dat we volgend jaar weer in die klote competitie spelen.
Je slaat iets over.
Daar maken we mi geen kans.
Wat een onzin! Ze hebben de laatste 6 duels verloren. Dit winnen we freewheelend. Als we volle bak gaan spelen, winnen we met 6-0. Dit geven we niet meer uit handen.

Ik doelde dan ook op de NC, niet de laatste wedstrijd Fortuna gaat het echt wel afmaken thuis.
Die staan dan strak van de spanning. Jpsv maakt kans op periode dus dat laten ze echt niet zomaar schieten. Of nec wint met drie doelpunten verschil. Tja. Dat is een andere vraag.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:
za 21 apr 2018, 14:43
...We hebben geloof ik 5 keer bovenaan gestaan dit seizoen,dat moet je je kapot schamen dat je nu in deze situatie zit.
Waar is schijtziek van ben is het feit dat Lijnders het niet eens heeft geprobeerd met Bikel. Dan verlies je kansloos van Jong Ajax met de gebruikelijke opstelling waar altijd een plek is voor Dijkstra en nooit voor Bikel. Dan krijg je een cadeau van de KNVB waarmee je alsnog kunt promoveren. Wat doet Lijnders... toch weer zonder Bikel en opnieuw verliezen.
Ik heb het idee dat Bogers en Lijnders niet willen dat het opstellen van Bikel het team een boost geeft waarmee ze moeiteloos alles gaan winnen. Zodat de critici hun gelijk krijgen. Kortom het ego van de heren is belangrijker dan de teamprestatie. Daarom gaan we niet promoveren.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Voorwaarts »

Juul schreef:
za 21 apr 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 21 apr 2018, 14:43
...We hebben geloof ik 5 keer bovenaan gestaan dit seizoen,dat moet je je kapot schamen dat je nu in deze situatie zit.
Waar is schijtziek van ben is het feit dat Lijnders het niet eens heeft geprobeerd met Bikel. Dan verlies je kansloos van Jong Ajax met de gebruikelijke opstelling waar altijd een plek is voor Dijkstra en nooit voor Bikel. Dan krijg je een cadeau van de KNVB waarmee je alsnog kunt promoveren. Wat doet Lijnders... toch weer zonder Bikel en opnieuw verliezen.
Ik heb het idee dat Bogers en Lijnders niet willen dat het opstellen van Bikel het team een boost geeft waarmee ze moeiteloos alles gaan winnen. Zodat de critici hun gelijk krijgen. Kortom het ego van de heren is belangrijker dan de teamprestatie. Daarom gaan we niet promoveren.
Ik denk dat jij een te hoge pet van Bikel op hebt. Vorig seizoen kwam hij ook niet in de plannen voor. En het jaar daarvoor was hij zeker niet omstreden ! Ik zag de oude bikel ook graag voetballen, maar denk dat er iets is gebeurd waardoor hij niet meer in het plaatje voorkomt. Helaas. Contract loopt ook af.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Tiel »

Voorwaarts schreef:
za 21 apr 2018, 18:07
Juul schreef:
za 21 apr 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 21 apr 2018, 14:43
...We hebben geloof ik 5 keer bovenaan gestaan dit seizoen,dat moet je je kapot schamen dat je nu in deze situatie zit.
Waar is schijtziek van ben is het feit dat Lijnders het niet eens heeft geprobeerd met Bikel. Dan verlies je kansloos van Jong Ajax met de gebruikelijke opstelling waar altijd een plek is voor Dijkstra en nooit voor Bikel. Dan krijg je een cadeau van de KNVB waarmee je alsnog kunt promoveren. Wat doet Lijnders... toch weer zonder Bikel en opnieuw verliezen.
Ik heb het idee dat Bogers en Lijnders niet willen dat het opstellen van Bikel het team een boost geeft waarmee ze moeiteloos alles gaan winnen. Zodat de critici hun gelijk krijgen. Kortom het ego van de heren is belangrijker dan de teamprestatie. Daarom gaan we niet promoveren.
Ik denk dat jij een te hoge pet van Bikel op hebt. Vorig seizoen kwam hij ook niet in de plannen voor. En het jaar daarvoor was hij zeker niet omstreden ! Ik zag de oude bikel ook graag voetballen, maar denk dat er iets is gebeurd waardoor hij niet meer in het plaatje voorkomt. Helaas. Contract loopt ook af.
Toen Bikel nog wel speelde was hij een soort Dijkstra, kon niets goed doen. Nu zou hij de verlosser zijn. Welkom bij NEC.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door jsentani »

Pep had met een grotere uitslag willen winnen.....
Was dan ook zonder dijkstra begonnen en een extra spits em Ashahbar er achter. Met zijn eigen angsthazen opstelling de eerste helft heeft hij er zelf voor gezorgd dat we maar zo weinig hebben gescoord. Kijk eens in de spiegel Pep.
En dit straks tegen dort natuurlijk weer doen.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Nummer 9 »

Als iets duidelijk is geworden deze wedstrijd, is dat je Kadioglu niet meer op 10 moet zetten. Met Achabar heb je daar veel meer dynamiek en betere passes. Geef Kadioglu maar een vrije rol op rechts, daarin komt hij veel meer tot z’n recht.
いつでも戦える

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door jsentani »

Nummer 9 schreef:
za 21 apr 2018, 19:14
Als iets duidelijk is geworden deze wedstrijd, is dat je Kadioglu niet meer op 10 moet zetten. Met Achabar heb je daar veel meer dynamiek en betere passes. Geef Kadioglu maar een vrije rol op rechts, daarin komt hij veel meer tot z’n recht.
Vertel jij het Pep? Hele stadion ziet dat behalve......
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Juul »

Tiel schreef:
za 21 apr 2018, 18:21
Toen Bikel nog wel speelde was hij een soort Dijkstra, kon niets goed doen. Nu zou hij de verlosser zijn. Welkom bij NEC.
Aantoonbare onzin! Met Bikel in de basis speelde NEC zich met kerst al veilig in de eredivisie.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door harold »

Juul schreef:
za 21 apr 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 21 apr 2018, 14:43
...We hebben geloof ik 5 keer bovenaan gestaan dit seizoen,dat moet je je kapot schamen dat je nu in deze situatie zit.
Waar is schijtziek van ben is het feit dat Lijnders het niet eens heeft geprobeerd met Bikel.
Echt waar joh???
Je valt een beetje in herhaling Juul... :crazy:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Juul »

harold schreef:
za 21 apr 2018, 19:58
Juul schreef:
za 21 apr 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 21 apr 2018, 14:43
...We hebben geloof ik 5 keer bovenaan gestaan dit seizoen,dat moet je je kapot schamen dat je nu in deze situatie zit.
Waar is schijtziek van ben is het feit dat Lijnders het niet eens heeft geprobeerd met Bikel.
Echt waar joh???
Je valt een beetje in herhaling Juul... :crazy:
Ja ik weet het, maar dit keer bedoel ik niet alleen het telkens passeren van Bikel, maar het feit dat Lijnders het overspelen van Jong-Ajax niet gebruikte om zijn vaste opstelling en kansloze tactiek drastisch te wijzigen. Nee gewoon doodleuk doorgaan met dezelfde opstelling, dezelfde tactiek en uiteraard dus ook weer een nederlaag. En daarna met kansloze clichés aan komen zetten als: We vergaten te voetballen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door harold »

Juul schreef:
za 21 apr 2018, 20:04
harold schreef:
za 21 apr 2018, 19:58
Juul schreef:
za 21 apr 2018, 17:19
zuurpruim schreef:
za 21 apr 2018, 14:43
...We hebben geloof ik 5 keer bovenaan gestaan dit seizoen,dat moet je je kapot schamen dat je nu in deze situatie zit.
Waar is schijtziek van ben is het feit dat Lijnders het niet eens heeft geprobeerd met Bikel.
Echt waar joh???
Je valt een beetje in herhaling Juul... :crazy:
Ja ik weet het, maar dit keer bedoel ik niet alleen het telkens passeren van Bikel, maar het feit dat Lijnders het overspelen van Jong-Ajax niet gebruikte om zijn vaste opstelling en kansloze tactiek drastisch te wijzigen. Nee gewoon doodleuk doorgaan met dezelfde opstelling, dezelfde tactiek en uiteraard dus ook weer een nederlaag. En daarna met kansloze clichés aan komen zetten als: We vergaten te voetballen.
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar stel dat NEC in de eerste wedstrijd die kansen in het begin van de wedstrijd wél benutte... of in de tweede wedstrijd Groeneveld en Schuurman wél scoorden en Heinloth niet zo afschuwelijk in de fout ging....
Dan was de tactiek en opatelling wel okay geweest?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Juul »

harold schreef:
za 21 apr 2018, 22:03
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar stel dat NEC in de eerste wedstrijd die kansen in het begin van de wedstrijd wél benutte... of in de tweede wedstrijd Groeneveld en Schuurman wél scoorden en Heinloth niet zo afschuwelijk in de fout ging....
Dan was de tactiek en opatelling wel okay geweest?
Dan had ik alsnog gekozen voor een middenveld met Bikel. Bikel brengt strijd en creativiteit die het elftal mist. Ik denk dat Heinloth en Langil ook beter gaan spelen met Bikel rechts op het middenveld. Als je de rechterkant versterkt wordt de linkerkant ook beter.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door harold »

Het zou zo maar kunnen. Ik begrijp ook niet waarom Bikel al twee jaar genegeerd wordt.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door jallah »

harold schreef:
za 21 apr 2018, 23:28
Het zou zo maar kunnen. Ik begrijp ook niet waarom Bikel al twee jaar genegeerd wordt.
echt belachelijk.. vooral dit seizoen!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
za 21 apr 2018, 22:45
harold schreef:
za 21 apr 2018, 22:03
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar stel dat NEC in de eerste wedstrijd die kansen in het begin van de wedstrijd wél benutte... of in de tweede wedstrijd Groeneveld en Schuurman wél scoorden en Heinloth niet zo afschuwelijk in de fout ging....
Dan was de tactiek en opatelling wel okay geweest?
Dan had ik alsnog gekozen voor een middenveld met Bikel. Bikel brengt strijd en creativiteit die het elftal mist. Ik denk dat Heinloth en Langil ook beter gaan spelen met Bikel rechts op het middenveld. Als je de rechterkant versterkt wordt de linkerkant ook beter.
Als Bikel 1 ding niet brengt is het creativiteit.
Is een ouderwetse balafpakker en moet de bal vervolgens zsm afgeven aan iemand die vaardiger is aan de bal.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door bertje »

jallah schreef:
zo 22 apr 2018, 15:22
harold schreef:
za 21 apr 2018, 23:28
Het zou zo maar kunnen. Ik begrijp ook niet waarom Bikel al twee jaar genegeerd wordt.
echt belachelijk.. vooral dit seizoen!
Ja meejeens. Als je Dijkstra toch wekelijks ziet ploeteren en door de mand ziet vallen (en nogmaals, niet door inzet maar door gebrek aan kwaliteit) vind ik het echt onbegrijpelijk dat Bikel niet één keer een fatsoenlijke kans heeft gehad. Bikel heeft een prima mentaliteit en inzet, fysiek erg goed en we weten dat hij in ieder geval de potentie heeft om een meer dan behoorlijk eredivisieniveau te halen.

En Dijkstra zal inderdaad een hele lieve en aardige man zijn en ook een prima leider, hij is alleen een vreselijk slechte voetballer. Dan wordt je nooit serieus genomen door je teamgenoten..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Demtsjenko »

hij is wel iets meer dan een ouderwetse balafpakker... bikel leest het spel verdedigend als geen ander. hij heeft het vermogen om precies op de goede plek te staan om ballen te onderscheppen, tegenstanders af te stoppen en loop- en zichtlijnen te blokkeren. daarnaast is hij snel en heeft een gigantisch loopvermogen. wat mij betreft de beste controleur op het middenveld van NEC...

breinburg kan beter voetballen en heeft een betere voortzetting... ik moet nog ontdekken waar dijkstra beter in is...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door bertje »

karlo schreef:
za 21 apr 2018, 12:37
MarcoNMGN schreef:
za 21 apr 2018, 11:31
Spelers die aangeven het inmiddels wel gewend zijn dat het publiek fluit. Hoe diep moet je zinken..

Ik hoop dat al deze mensen volgend jaar hun scc opzeggen.
Ooh dus nu mogen we ook al niet meer fluiten
Wat mogen we nog wel, als klapvee op de tribune gaan zitten
Of in je blote buik met een vlagje zwaaien met de rug naar het veld,
#against modern football.

Joppen moet zich diep schamen voor zulke uitspraken
Er zitten 10000 toeschouwers In het stadion
Daarvan fluiten er 200 uit onvrede met wat ze zien( terecht ook nog)
Joppen moet zich maar eens concentreren op zijn spel dat lijkt me harder nodig
Ja inderdaad. Als je vet betaald voor een kaartje van een orkest bestaande uit gezonde mensen en die produceren muziek waar de jostiband zich nog voor zou schamen. Tsja, dan kan je wel eens uitgefloten worden ja. Dhr. Joppen wordt vet betaald voor de paar trainingsuurtjes en wekelijkse wanprestatie die hij levert. Dat hij er maar eens voor zorgt dat hij zijn man aan de goede kant dekt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Demtsjenko »

en toch... uitfluiten getuigt wel van heel weinig respect en heel weinig 'wij' gevoel...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door bertje »

Demtsjenko schreef:
ma 23 apr 2018, 09:59
en toch... uitfluiten getuigt wel van heel weinig respect en heel weinig 'wij' gevoel...
Ik kan en zou ook nooit eigen spelers uitfluiten, maar ik snap het van anderen wel heel goed. Voor mijn gevoel wordt er op momenten echt nadrukkelijk met de pet naar gegooid. Het gevoel overheerst (bij mij) dat de spelers het wel "oké" vinden om niet te promoveren. De enige die ik echt een stap extra zie zetten en het team wel eens probeert op te zwepen is Breinburg, dat zegt wmb genoeg..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Midas »

bertje schreef:
ma 23 apr 2018, 10:19
Demtsjenko schreef:
ma 23 apr 2018, 09:59
en toch... uitfluiten getuigt wel van heel weinig respect en heel weinig 'wij' gevoel...
Ik kan en zou ook nooit eigen spelers uitfluiten, maar ik snap het van anderen wel heel goed. Voor mijn gevoel wordt er op momenten echt nadrukkelijk met de pet naar gegooid. Het gevoel overheerst (bij mij) dat de spelers het wel "oké" vinden om niet te promoveren. De enige die ik echt een stap extra zie zetten en het team wel eens probeert op te zwepen is Breinburg, dat zegt wmb genoeg..
Maar helpt fluiten?
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
ma 23 apr 2018, 09:54
karlo schreef:
za 21 apr 2018, 12:37
MarcoNMGN schreef:
za 21 apr 2018, 11:31
Spelers die aangeven het inmiddels wel gewend zijn dat het publiek fluit. Hoe diep moet je zinken..

Ik hoop dat al deze mensen volgend jaar hun scc opzeggen.
Ooh dus nu mogen we ook al niet meer fluiten
Wat mogen we nog wel, als klapvee op de tribune gaan zitten
Of in je blote buik met een vlagje zwaaien met de rug naar het veld,
#against modern football.

Joppen moet zich diep schamen voor zulke uitspraken
Er zitten 10000 toeschouwers In het stadion
Daarvan fluiten er 200 uit onvrede met wat ze zien( terecht ook nog)
Joppen moet zich maar eens concentreren op zijn spel dat lijkt me harder nodig
Ja inderdaad. Als je vet betaald voor een kaartje van een orkest bestaande uit gezonde mensen en die produceren muziek waar de jostiband zich nog voor zou schamen. Tsja, dan kan je wel eens uitgefloten worden ja. Dhr. Joppen wordt vet betaald voor de paar trainingsuurtjes en wekelijkse wanprestatie die hij levert. Dat hij er maar eens voor zorgt dat hij zijn man aan de goede kant dekt..
Maar betalen wij zoveel voor een kaartje dan? Wij betalen met een SC minder dan losse kaartjes bij een amateurvereniging. Dus je vergelijking loopt spaak. En het helpt ook nog eens helemaal niets.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Jong AZ

Bericht door bertje »

Ik zeg ook niet dat het helpt, maar wel dat ik het begrijp. Je investeert geld en tijd in een bepaalde vorm van entertainment en je word dit seizoen toch wel regelmatig teleurgesteld.
Ik denk overigens dat wel of niet fluiten weinig verschil maakt. Ik heb echt het gevoel alsof de groep grotendeels wel geaccepteerd heeft dat Fortuna boven ons eindigt.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Basjeje, SvenNECNIJMEGEN en 33 gasten