Eindhoven - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Wat wordt het?

Winst Eindhoven
15
33%
Winst NEC
27
59%
Gelijkspel
4
9%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Wessel »

De spelers hebben, denk ik, alles gegeven. Gewoon een wedstrijd met veel tegenslag: 3 keer het latwerk geraakt, aardige kansen niet verzilverd, tegendoelpunten in het enthousiasme te scoren op een knullige manier weggegeven, doelpunt van Braken onterecht afgekeurd lijkt het, een groot gedeelte vn de tweede helft met 10 man gespeeld. Zoveel tegenslag in 1 wedstrijd maak je niet vlug mee. De situatie nu dan: Fortuna 1 punt voor. Die krijgen ook nog wel hun tegenslag. Er is nog niks verloren en nog alles te winnen!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door TT »

Wessel schreef:
vr 30 mar 2018, 22:29
De spelers hebben, denk ik, alles gegeven. Gewoon een wedstrijd met veel tegenslag: 3 keer het latwerk geraakt, aardige kansen niet verzilverd, tegendoelpunten in het enthousiasme te scoren op een knullige manier weggegeven, doelpunt van Braken onterecht afgekeurd lijkt het, een groot gedeelte vn de tweede helft met 10 man gespeeld. Zoveel tegenslag in 1 wedstrijd maak je niet vlug mee. De situatie nu dan: Fortuna 1 punt voor. Die krijgen ook nog wel hun tegenslag. Er is nog niks verloren en nog alles te winnen!
Ik help het je hopen, maar krijg er zo langzamerhand een hard hoofd in.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:
vr 30 mar 2018, 22:29
De spelers hebben, denk ik, alles gegeven. Gewoon een wedstrijd met veel tegenslag: 3 keer het latwerk geraakt, aardige kansen niet verzilverd, tegendoelpunten in het enthousiasme te scoren op een knullige manier weggegeven, doelpunt van Braken onterecht afgekeurd lijkt het, een groot gedeelte vn de tweede helft met 10 man gespeeld. Zoveel tegenslag in 1 wedstrijd maak je niet vlug mee. De situatie nu dan: Fortuna 1 punt voor. Die krijgen ook nog wel hun tegenslag. Er is nog niks verloren en nog alles te winnen!
,ja Fortuna gaat echt nog wel steken laten vallen maar ons elftal is geen elftal.We gaan nog veel meer punten verliezen.De groep straalt geen enkel zelfvertrouwen uit,sommige spelers zijn met hun hoofd al elders en we hebben een trainer die louter warrige dingen zegt die niet door de groep worden opgepikt.het is over en uit,hopelijk beseft een Boekhoorn dat ook en grijpt hij alsnog in.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13366
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Pol »

Wessel schreef:
vr 30 mar 2018, 22:29
De spelers hebben, denk ik, alles gegeven. Gewoon een wedstrijd met veel tegenslag: 3 keer het latwerk geraakt, aardige kansen niet verzilverd, tegendoelpunten in het enthousiasme te scoren op een knullige manier weggegeven, doelpunt van Braken onterecht afgekeurd lijkt het, een groot gedeelte vn de tweede helft met 10 man gespeeld. Zoveel tegenslag in 1 wedstrijd maak je niet vlug mee. De situatie nu dan: Fortuna 1 punt voor. Die krijgen ook nog wel hun tegenslag. Er is nog niks verloren en nog alles te winnen!
:withstupid:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7112
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door jetipo »

TT schreef:
vr 30 mar 2018, 22:30
Wessel schreef:
vr 30 mar 2018, 22:29
De spelers hebben, denk ik, alles gegeven. Gewoon een wedstrijd met veel tegenslag: 3 keer het latwerk geraakt, aardige kansen niet verzilverd, tegendoelpunten in het enthousiasme te scoren op een knullige manier weggegeven, doelpunt van Braken onterecht afgekeurd lijkt het, een groot gedeelte vn de tweede helft met 10 man gespeeld. Zoveel tegenslag in 1 wedstrijd maak je niet vlug mee. De situatie nu dan: Fortuna 1 punt voor. Die krijgen ook nog wel hun tegenslag. Er is nog niks verloren en nog alles te winnen!
Ik help het je hopen, maar krijg er zo langzamerhand een hard hoofd in.
Ik ook. Zo blijft je bagatelliseren. Zoveel tegenslag in een wedstrijd maak je niet snel mee? Wel, bij NEC dus wel.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Vespared »

RVC, doe iets, wacht niet te lang want dan is het te laat. Alarmklokken luiden al.
We zijn vanavond niet gewoon verloren, we zijn hard onderuit gegaan. De verantwoordelijken ter verantwoording roepen en eisen dat er verandering in de prestaties komen. Dat zijn de taken van een RVC!!!!

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Vannuilekumphuile schreef:
vr 30 mar 2018, 22:22
Nee joh, achter je club blijven staan. Gewoon in het geheim een "adviseur" met Lijnders laten meedenken zodat die in ieder geval de beste elf opstelt. Verdorie Rayhi ook nog kwijt. Maandag winnen en Fortuna verliezen en je staat weer bovenaan. Positief blijven, niet je eigen frustraties over de groep uitstorten. Ze weten heus wel dat het niet goed is. Toejuichen als gekken, net zoals De Graafschap supporters vorige week deden. En een vol uitvak had ook wel geholpen !!! Bij Helmond is van alles te regelen, hebben ze de hut ook een keer wat voller.
:withstupid: positief blijven.

Je kan het ook anders zien nu. In vorm raken voor de nacompetitie. En dan die reeks wedstrijden winnen. Alles of niets wedstrijden spelen vanaf NU. Verlies je maakt niet uit. Het gaat erom dat je erin oefent en het straks kan gebruiken in de NC. Win je toevallig wat en promoveer je. Druk er af svp. Dat is de grootste kwelling voor spelers en supporters.

@Lijnders: stel winnaars op. Spelers die niet opgeven!
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op vr 30 mar 2018, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:
vr 30 mar 2018, 22:48
Vannuilekumphuile schreef:
vr 30 mar 2018, 22:22
Nee joh, achter je club blijven staan. Gewoon in het geheim een "adviseur" met Lijnders laten meedenken zodat die in ieder geval de beste elf opstelt. Verdorie Rayhi ook nog kwijt. Maandag winnen en Fortuna verliezen en je staat weer bovenaan. Positief blijven, niet je eigen frustraties over de groep uitstorten. Ze weten heus wel dat het niet goed is. Toejuichen als gekken, net zoals De Graafschap supporters vorige week deden. En een vol uitvak had ook wel geholpen !!! Bij Helmond is van alles te regelen, hebben ze de hut ook een keer wat voller.
:withstupid: positief blijven.

Je kan het ook anders zien nu. In vorm raken voor de nacompetitie. En dan die reeks wedstrijden winnen. Alles of niets wedstrijden spelen vanaf NU. Verlies je maakt niet uit. Het gaat erom dat je erin oefend en het straks kan gebruiken in de NC. Win je toevallig wat en promoveer je. Druk er af svp. Dat is de grootste kwelling voor spelers en supporters.

@Lijnders: stel winnaars op. Spelers die niet opgeven!
Dit vind ik een verstandig advies.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

ForzaVakZ schreef:
vr 30 mar 2018, 22:15
Statement van SV is net zo slap als de mentaliteit van de 11 op het veld! Stadion afzetten vanavond, bus opwachten, Lijnders verrot schelden, druk op het bestuur zetten! Anders veranderd er niks!
Zei hij vanachter zijn pc :jestera:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Tiel »

Waardeloos, geen vertrouwen meer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door JBNMGN »

Wederom een wanvertoning van de eerste orde! Verliezen van de no. 18 is gewoonweg SCHANDE!
Ik heb een tijd lang Lijnders de hand boven de kop gehouden omdat ik dacht dat de chemie tussen hem en de spelers wel goed zou komen, maar niets is minder waar.
Een trainer die nog steeds in staat is om Langil en Joppen op te stellen is geen trainer.
Een trainer pas na de 2-0 gaat wisselen is geen trainer.
Nee je bent pas trainer als je in ziet dat met name die 2 er geen reet van bakken en ze op de bank laat, je bent pas een trainer als je inziet dat je de BESTE 11 moet opstellen, je bent pas een echte trainer als je beseft dat je kampioen MOET worden.
Er wordt maar steeds geprobeerd om dwars door het midden te voetballen maar daar hebben wij de kwaliteiten niet voor.
We hebben nog steeds kans, maar die kans wordt met de week kleiner als je dergelijke wedstrijden op zo'n manier verliest.
Al vanaf de winterstop is het zo dat elke tegenstander het besef heeft dat ze tegen de gedoodverfde kampioen spelen en daarom knokken ze zich verrot en zijn ze elke wedstrijd weer heer en meester en NEC is het slaafje.

Nou op naar maandag, heb er nu al echt zin in :pukeface:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door gladiator »

en wederom valt de club uit elkaar
NEC blijkt toch een verdomd lastige club om te presteren
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Wessel »

Toch werd er mt name in de eerste helft aardig gespeeld naar mijn mening. Goed combinatiespel waarbij Eindhoven helemaal weg werd gespeeld. Maar ja, als je de doelpunten zo makkelijk weggeeft. Ergens vind ik dat je dit Pep wel kunt aanrekenen. Hij moet de spelers de duidelijke opdracht geven dat ze altijd met voldoende mensen in de verdediging blijven staan. De tweede helft was voetballend minder. Men was te geforceerd op zoek naar een treffer waardoor de opbouw verwaarloosd werd en de bal te risicovol naar voren werd gespeeld. Eindhoven kon daardoor telkens makkelijk in balbezit komen. Ik heb Eindhoven trouwens nog nooit zo goed zien spelen als deze wedstrijd. Zij trekken zich aan het niveau van de tegenstander op. Dat is iets waar je in deze competitie mee te maken hebt. Maar goed, deze wedstrijd is dan met veel tegenslag verloren maar alles ligt nog open.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Napoleon »

Lijnders heel snel wegsturen. Maak niet dezelfde fout als met Hyballa.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5258
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door eniesee12 »

JBNMGN schreef:
vr 30 mar 2018, 23:21
Wederom een wanvertoning van de eerste orde! Verliezen van de no. 18 is gewoonweg SCHANDE!
Ik heb een tijd lang Lijnders de hand boven de kop gehouden omdat ik dacht dat de chemie tussen hem en de spelers wel goed zou komen, maar niets is minder waar.
Een trainer die nog steeds in staat is om Langil en Joppen op te stellen is geen trainer.
Een trainer pas na de 2-0 gaat wisselen is geen trainer.
Nee je bent pas trainer als je in ziet dat met name die 2 er geen reet van bakken en ze op de bank laat, je bent pas een trainer als je inziet dat je de BESTE 11 moet opstellen, je bent pas een echte trainer als je beseft dat je kampioen MOET worden.
Er wordt maar steeds geprobeerd om dwars door het midden te voetballen maar daar hebben wij de kwaliteiten niet voor.
We hebben nog steeds kans, maar die kans wordt met de week kleiner als je dergelijke wedstrijden op zo'n manier verliest.
Al vanaf de winterstop is het zo dat elke tegenstander het besef heeft dat ze tegen de gedoodverfde kampioen spelen en daarom knokken ze zich verrot en zijn ze elke wedstrijd weer heer en meester en NEC is het slaafje.

Nou op naar maandag, heb er nu al echt zin in :pukeface:
Dat hij joppen en langil opstelt is 1, maar dat hij niet leert van zijn fouten is veel zorgwekkender.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Wim1970 »

Napoleon schreef:
za 31 mar 2018, 00:20
Lijnders heel snel wegsturen. Maak niet dezelfde fout als met Hyballa.
Lijnders is niet zo slecht, Oversier maakt hier de fouten!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Gijscoman »

Gisteravond was natuurlijk klote. Die eerste twee tegendoelpunten leken mij de schuld van Verdonk. Die is veel te laconiek. Maar het toont ook waarom Heinloth moet spelen. I.p.v. Joppen gaat Heinloth niet proberen te koppen maar staat hij naast Verdonk om een coumter eruit te halen. Dan kan Dijkstra een afvallende bal voorgeven en heb je twee behendigere verdedigers tegen counters staan. En verder brengt Heinloth meer druk naar voren. Zijn voorzetten wisselen sterk in kwaliteit, maar hij geeft ze tenminste en de goede zijn dan heel nuttig.

Maar ook Kadioglu en in mindere mate Groeneveld verdienen kritiek. Zeker Kadioglu leek geen stap te veel te willen zetten en speelde als een diva. Aan de bal ging het prima, maar zonder bal deed hij niks. Laat hem een voorbeeld nemen aan Achahbar.

jallah
Berichten: 2621
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door jallah »

Wim1970 schreef:
za 31 mar 2018, 08:38
Napoleon schreef:
za 31 mar 2018, 00:20
Lijnders heel snel wegsturen. Maak niet dezelfde fout als met Hyballa.
Lijnders is niet zo slecht, Oversier maakt hier de fouten!!
hyballa was ook geen slechte trainer.. alleen tactisch een prutser.. dat lijkt bij lijnders ook zo te zijn.. met een slome verdediging als deze moet je niet met zoveel ruimte in de rug spelen.. kijk maar eens hoeveel counter goals we om de oren krijgen.. en met een snelle aanval moet je niet tever naar vooren staan.. dan benut je hun snelheid niet goed en loop je tegen een verdedigende muur op! zo moeilijk is het niet om dit te zien lijkt me.. dit is het verschil tussen punten pakken en niet.. verschil tussen bogers en lijnders.. want het voetbal was bij allebij niet om aan te zien.. de groep komt gewoon te kort maar zelfs met deze groep zijn er punten te pakken.. eigenlijk kom je dan tot de conclusie dat bogers het dan niet slecht heeft gedaan met deze prutsers..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door mschr »

Derde goal was blunder van Delle. Eerste en tweede goal was een hoop geren van die Eindhovense aanvaller. Het heeft niks te maken met spelen met veel ruimte in de rug. Of wil je dat bij corners van NEC Dijkstra en Verdonk in het eigen strafschopgebied gaan staan?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
za 31 mar 2018, 11:16
Derde goal was blunder van Delle. Eerste en tweede goal was een hoop geren van die Eindhovense aanvaller. Het heeft niks te maken met spelen met veel ruimte in de rug. Of wil je dat bij corners van NEC Dijkstra en Verdonk in het eigen strafschopgebied gaan staan?
Gezien de snelheid is dat geen overbodige luxe. Een voorsprong kunnen ze wel gebruiken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Gerher »

Een blamage

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door De Kletskop »

Gijscoman schreef:
za 31 mar 2018, 11:04
Maar het toont ook waarom Heinloth moet spelen.
Joppen is dramatisch, maar dat geroep om Heinloth kom me ook mijn strot uit.
Die viel gisteren ook dramatisch in, deed werkelijk niks goed.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door Gijscoman »

De Kletskop schreef:
za 31 mar 2018, 11:59
Gijscoman schreef:
za 31 mar 2018, 11:04
Maar het toont ook waarom Heinloth moet spelen.
Joppen is dramatisch, maar dat geroep om Heinloth kom me ook mijn strot uit.
Die viel gisteren ook dramatisch in, deed werkelijk niks goed.
Oneens; verdedigend deed hij meer goed en hij komt zijn man voorbij, zodat hij voorzetten kan geven. Hij viel prima in.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door De Kletskop »

Gijscoman schreef:
za 31 mar 2018, 12:35
De Kletskop schreef:
za 31 mar 2018, 11:59
Gijscoman schreef:
za 31 mar 2018, 11:04
Maar het toont ook waarom Heinloth moet spelen.
Joppen is dramatisch, maar dat geroep om Heinloth kom me ook mijn strot uit.
Die viel gisteren ook dramatisch in, deed werkelijk niks goed.
Oneens; verdedigend deed hij meer goed en hij komt zijn man voorbij, zodat hij voorzetten kan geven. Hij viel prima in.
HOu op! Meerdere keren balverlies, en zijn voorzetten kwamen bij de corner vlag.

jallah
Berichten: 2621
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Eindhoven - NEC

Bericht door jallah »

mschr schreef:
za 31 mar 2018, 11:16
Derde goal was blunder van Delle. Eerste en tweede goal was een hoop geren van die Eindhovense aanvaller. Het heeft niks te maken met spelen met veel ruimte in de rug. Of wil je dat bij corners van NEC Dijkstra en Verdonk in het eigen strafschopgebied gaan staan?
als je er na een steekpass steeds zo uitgelopen word moet er iemand rugdekking geven.. en een keeper hoort op een gegeven moment uit te komen.. onze aanvallers horen er fluitend doorheen te tikken bij deze matige tegenstanders.. maar onze aanvallers hebben geen ruimte omdat iedereen de aanvaller uit loopt te hangen met die kamikaze tactiek.. alles wijst erop dat nec niet met deze speelstijl overweg kan.. ik zeg.. laat de tegenstander maar komen en counter ze er maar uit met onze snelle aanvallers.. en bikel erin! belachelijk dat je een jonge speler met zoveel potentieel zo de deur uit laat lopen! echt wat een prutsers!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten