JAJAX-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 17:34
Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 17:23
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 16:56
mschr schreef:
ma 09 apr 2018, 16:50
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 15:35
Vind ik ook al zwaar. Je bent niet verplicht fouten van anderen te herstellen, als je ze al opmerkt.
Als jij bij de groenteboer in je straat een sinaasappel en een komkommer koopt en je betaalt met een 5-eurobiljet en de groenteboer geeft je per ongeluk 50 euro terug, zwijg je dan en loop je weg?
Nee.
Maar als de groenteboer mij 5 appels geeft, ik hem vraag of hij ze echt wel goed geteld heeft en hij me nogmaals vertelt dat ik er 4 moet betalen, dan betaal ik er 4 en is de zaak afgedaan.
Maar dan zou de groenteboer erop terug kunnen komen. Het is immers fout.

Daarom heeft Ajax ook geen straf gehad.

Van sommige mensen en dat zijn altijd dezelfde krijg ik echt de indruk dat ze een hekel aan NEC hebben. Altijd in het nadeel van NEC denken, dat is toch vreemd?
Zeker, maar de consequenties zijn nu groter.

Ik vind de beslissing ook niet volledig onterecht, maar ik zou het zelf als KNVB niet gedaan hebben. Denk dat iedereen er vrede mee had gehad als het zo was opgelost. We kunnen toch moeilijk beweren dat we door het meespelen van deze jongen hebben verloren.
Jij zou NEC 3 punten in mindering geven als je de kans had.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13357
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 17:36
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 17:34
Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 17:23
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 16:56
mschr schreef:
ma 09 apr 2018, 16:50
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 15:35
Vind ik ook al zwaar. Je bent niet verplicht fouten van anderen te herstellen, als je ze al opmerkt.
Als jij bij de groenteboer in je straat een sinaasappel en een komkommer koopt en je betaalt met een 5-eurobiljet en de groenteboer geeft je per ongeluk 50 euro terug, zwijg je dan en loop je weg?
Nee.
Maar als de groenteboer mij 5 appels geeft, ik hem vraag of hij ze echt wel goed geteld heeft en hij me nogmaals vertelt dat ik er 4 moet betalen, dan betaal ik er 4 en is de zaak afgedaan.
Maar dan zou de groenteboer erop terug kunnen komen. Het is immers fout.

Daarom heeft Ajax ook geen straf gehad.

Van sommige mensen en dat zijn altijd dezelfde krijg ik echt de indruk dat ze een hekel aan NEC hebben. Altijd in het nadeel van NEC denken, dat is toch vreemd?
Zeker, maar de consequenties zijn nu groter.

Ik vind de beslissing ook niet volledig onterecht, maar ik zou het zelf als KNVB niet gedaan hebben. Denk dat iedereen er vrede mee had gehad als het zo was opgelost. We kunnen toch moeilijk beweren dat we door het meespelen van deze jongen hebben verloren.
Jij zou NEC 3 punten in mindering geven als je de kans had.
Nee, NEC valt niets te verwijten.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1160
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Veugel »

CazNEC schreef:
ma 09 apr 2018, 19:53
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 17:44
Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 17:36
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 17:34
Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 17:23
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 16:56
Nee.
Maar als de groenteboer mij 5 appels geeft, ik hem vraag of hij ze echt wel goed geteld heeft en hij me nogmaals vertelt dat ik er 4 moet betalen, dan betaal ik er 4 en is de zaak afgedaan.
Maar dan zou de groenteboer erop terug kunnen komen. Het is immers fout.

Daarom heeft Ajax ook geen straf gehad.

Van sommige mensen en dat zijn altijd dezelfde krijg ik echt de indruk dat ze een hekel aan NEC hebben. Altijd in het nadeel van NEC denken, dat is toch vreemd?
Zeker, maar de consequenties zijn nu groter.

Ik vind de beslissing ook niet volledig onterecht, maar ik zou het zelf als KNVB niet gedaan hebben. Denk dat iedereen er vrede mee had gehad als het zo was opgelost. We kunnen toch moeilijk beweren dat we door het meespelen van deze jongen hebben verloren.
Jij zou NEC 3 punten in mindering geven als je de kans had.
Nee, NEC valt niets te verwijten.
Mijns inziens heeft Ajax hier ook gewoon geblunderd. Ze hadden die 'brief' vanuit de KNVB moeten wantrouwen en Bijleveld er langs moeten zetten als ze twijfelden; je kan niet overal blind op vertrouwen. Waar gehakt wordt, vallen spaanders; bij de KNVB overigens iets te veel als je het mij vraagt. Vooral dat geneuzel op (andere) fora dat Fortuna in dezen benadeeld zou zijn? Hoe dan. Nog even daargelaten dat we de tweede wedstrijd gewoon weer ''strijdend'' tenonder gaan.
Wat ik me afvraag. Ajax kan een speler toch niet zelf schorsen? Als Ajax hem er langs houdt dan is hij toch gewoon gepasseerd? De KNVB kan een speler toch alleen schorsen?

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door gladiator »

gladiator schreef:
vr 06 apr 2018, 21:30
Jorrit77 schreef:
vr 06 apr 2018, 21:25
Maandag allemaal in de gracht blijven bij aanvang! Niemand staat op binnen het team. Niemand die een keer het team de huid vol scheld GVD!
Ze laten het gebeuren.....
en dan blijkt dat ook binnen de supporters het geen eenheid is.
En is het druk in de gracht?
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

bbq

Re: JAJAX-NEC

Bericht door bbq »

Tiel schreef:
za 07 apr 2018, 09:51
bbq schreef:
za 07 apr 2018, 09:48
zuurpruim schreef:
za 07 apr 2018, 08:55
mschr schreef:
za 07 apr 2018, 08:43
Curva schreef:
za 07 apr 2018, 08:40
mschr schreef:
za 07 apr 2018, 08:35


Wees blij. We laten ons niet voor de tweede keer zo verrassen bij corners in de replay. En bedenk dat als we daar alsnog winnen, het als een mokerslag gaat aankomen in Sittard.
Ben blij dat er nog iets positiefs uit je toetsenbord komt op dit moment, mij lukt dat even niet meer.
Vergeet gisteravond. De wedstrijd wordt overgespeeld. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
als de KNVB iets te verwijten valt in deze kan je fluiten naar een overgespeelde wedstrijd.Overigens ben ik het met je eens dat als we winnen (hoe in godsnaam?)dit wel als een klap aankomt in Sittard.Ik zou in de 1e minuut gelijk een wissel doen,vd Pavert voor Sturing.Je hebt nu wel ervaring nodig ook al is Ted wat minder wendbaar.En in de 2e minuut Bikel voor Dijkstra.
Zou het andersom doen ander verneukt Dijkstra het in de 1e minuut.
Of Ferdi zodat hij niet de grootste kans van de wedstrijd kan verneuken in de 5e minuut bij 0-0..........
Ferdi was toch ondanks weer veel balverlies beslissend Tiel, dat kan onze vriend Dijkstra niet zeggen. Fijn dat hij op de bank zit. Jammer dat het nu pas was.

Op naar de eredivisie met onze talenten en zonder Dijkstra

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door vak Oost »

Houdini act part deux
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13357
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Pol »

Veugel schreef:
ma 09 apr 2018, 19:57
CazNEC schreef:
ma 09 apr 2018, 19:53
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 17:44
Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 17:36
Pol schreef:
ma 09 apr 2018, 17:34
Tiel schreef:
ma 09 apr 2018, 17:23


Maar dan zou de groenteboer erop terug kunnen komen. Het is immers fout.

Daarom heeft Ajax ook geen straf gehad.

Van sommige mensen en dat zijn altijd dezelfde krijg ik echt de indruk dat ze een hekel aan NEC hebben. Altijd in het nadeel van NEC denken, dat is toch vreemd?
Zeker, maar de consequenties zijn nu groter.

Ik vind de beslissing ook niet volledig onterecht, maar ik zou het zelf als KNVB niet gedaan hebben. Denk dat iedereen er vrede mee had gehad als het zo was opgelost. We kunnen toch moeilijk beweren dat we door het meespelen van deze jongen hebben verloren.
Jij zou NEC 3 punten in mindering geven als je de kans had.
Nee, NEC valt niets te verwijten.
Mijns inziens heeft Ajax hier ook gewoon geblunderd. Ze hadden die 'brief' vanuit de KNVB moeten wantrouwen en Bijleveld er langs moeten zetten als ze twijfelden; je kan niet overal blind op vertrouwen. Waar gehakt wordt, vallen spaanders; bij de KNVB overigens iets te veel als je het mij vraagt. Vooral dat geneuzel op (andere) fora dat Fortuna in dezen benadeeld zou zijn? Hoe dan. Nog even daargelaten dat we de tweede wedstrijd gewoon weer ''strijdend'' tenonder gaan.
Wat ik me afvraag. Ajax kan een speler toch niet zelf schorsen? Als Ajax hem er langs houdt dan is hij toch gewoon gepasseerd? De KNVB kan een speler toch alleen schorsen?
Tuurlijk

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

bbq schreef:
ma 09 apr 2018, 22:03
Tiel schreef:
za 07 apr 2018, 09:51
bbq schreef:
za 07 apr 2018, 09:48
zuurpruim schreef:
za 07 apr 2018, 08:55
mschr schreef:
za 07 apr 2018, 08:43
Curva schreef:
za 07 apr 2018, 08:40


Ben blij dat er nog iets positiefs uit je toetsenbord komt op dit moment, mij lukt dat even niet meer.
Vergeet gisteravond. De wedstrijd wordt overgespeeld. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
als de KNVB iets te verwijten valt in deze kan je fluiten naar een overgespeelde wedstrijd.Overigens ben ik het met je eens dat als we winnen (hoe in godsnaam?)dit wel als een klap aankomt in Sittard.Ik zou in de 1e minuut gelijk een wissel doen,vd Pavert voor Sturing.Je hebt nu wel ervaring nodig ook al is Ted wat minder wendbaar.En in de 2e minuut Bikel voor Dijkstra.
Zou het andersom doen ander verneukt Dijkstra het in de 1e minuut.
Of Ferdi zodat hij niet de grootste kans van de wedstrijd kan verneuken in de 5e minuut bij 0-0..........
Ferdi was toch ondanks weer veel balverlies beslissend Tiel, dat kan onze vriend Dijkstra niet zeggen. Fijn dat hij op de bank zit. Jammer dat het nu pas was.

Op naar de eredivisie met onze talenten en zonder Dijkstra
Mijn god heb je hier op gewacht....

Ferdi wil trouwens heel graag in de Eredivisie spelen. Het liefst bij Vitesse weet je nog.

Prima goal verder bijzonder weinig goed gedaan. Dijkstra prima ingevallen. Paar keer goed ertussen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Midas »

Heb je daar een bron voor Tiel? Toendertijd ook gevraagd maar niemand kon t me geven.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door eniesee12 »

Alle frustratie in Amsterdam van dit seizoen komt er in een klap uit, en botviert zich op nec. Wat een triest volk zeg

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Ozzy123 »

En mijn voorspelling is dat die neuzen een kans maken op herziening.
Die hele Jupiler league staat toch N dienst van neusterdam en pisvee.
De rest is nebensache voor de KNVB.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38416
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door mschr »

NECvooralles schreef:
ma 09 apr 2018, 22:53
Op Fortuna forum zie ik dat juristen van Ajax zich aan het beraden zijn op de beslissing van de knvb, als dat waar is althans.
Als ze geld over de balk wensen te smijten, laat ze hun gang gaan. Volgende week Maandag worden de kleuters over de kling gejaagd, of niet.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door henkie1234 »

Ik verwacht een zeer sterk jong Ajax met diverse zeer goede voetballers aan de aftrap of die erin gaan komen. Ik geloof echt niet dat we die wedstrijd gaan winnen. Ook die andere 3 zijn niet zomaar gewonnen . Als je het programma van fortuna ziet kan je volgens mij niet anders dan veronderstellen dat fortuna boven nec gaat eindigen. Wij hebben het te vaak laten af weten en krijgen helaas nu nog zwaardere tegenstanders tegen dan fortuna. Ik ben benieuwd met welke spelers jong Ajax tegen nec gaat spelen. Helaas heeft fortuna destijds een ander jong Ajax aangetroffen en daar hoor je niemand van Ajax of fortuna meer over. Net als dat gekloot met jong oranje waar nec met name de lul was

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door karlo »

henkie1234 schreef:
ma 09 apr 2018, 23:47
Ik verwacht een zeer sterk jong Ajax met diverse zeer goede voetballers aan de aftrap of die erin gaan komen. Ik geloof echt niet dat we die wedstrijd gaan winnen. Ook die andere 3 zijn niet zomaar gewonnen . Als je het programma van fortuna ziet kan je volgens mij niet anders dan veronderstellen dat fortuna boven nec gaat eindigen. Wij hebben het te vaak laten af weten en krijgen helaas nu nog zwaardere tegenstanders tegen dan fortuna. Ik ben benieuwd met welke spelers jong Ajax tegen nec gaat spelen. Helaas heeft fortuna destijds een ander jong Ajax aangetroffen en daar hoor je niemand van Ajax of fortuna meer over. Net als dat gekloot met jong oranje waar nec met name de lul was
Fortuna kan nog niet van de onderste winnen
Het blijft toch je club.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door henkie1234 »

Kennen wij dat probleem ook niet in uitwedstrijden ? Wij nog drie keer zij een

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: JAJAX-NEC

Bericht door jsentani »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... ro-s-.html
Stef de bont, ex vitesse watcher en woont in nijmegen.
Als ajax dit had gedaan waren ze slim geweest......
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12592
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Curva »

jsentani schreef:
di 10 apr 2018, 07:32
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... ro-s-.html
Stef de bont, ex vitesse watcher en woont in nijmegen.
Als ajax dit had gedaan waren ze slim geweest......
Die boktor moet gewoon z'n arnhemse smoel houden

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11716
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door DJTEEF! »

Curva schreef:
di 10 apr 2018, 07:48
jsentani schreef:
di 10 apr 2018, 07:32
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... ro-s-.html
Stef de bont, ex vitesse watcher en woont in nijmegen.
Als ajax dit had gedaan waren ze slim geweest......
Die boktor moet gewoon z'n arnhemse smoel houden
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

Curva schreef:
di 10 apr 2018, 07:48
jsentani schreef:
di 10 apr 2018, 07:32
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... ro-s-.html
Stef de bont, ex vitesse watcher en woont in nijmegen.
Als ajax dit had gedaan waren ze slim geweest......
Die boktor moet gewoon z'n arnhemse smoel houden
Hij zit er ook nog eens naast, ze hebben het wel voor de wedstrijd aangegeven.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door GV »

Het late doelpunt van Fortuna zou wel eens de doodsteek van NEC kunnen zijn. Nu moet NEC van jAjax winnen. JAjax zal er alles aan doen om NEC tegen te gaan werken. Fortuna moet nog tegen JPSV, das dan misschien weer een lichtpuntje voor NEC.
Bij promotie, van 1 van deze 2, zal de gehele ere-divisie blij zijn met de komst van de club die de grootste kans maakt om direkt weer te degraderen. Kortom een weg vol met kasseien.
Laatst gewijzigd door GV op di 10 apr 2018, 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Tiel »

GV schreef:
di 10 apr 2018, 08:03
Het late doelpunt van Fortuna zou wel eens de doodsteek van NEC kunnen zijn. Nu moet NEC van jAjax winnen. JAjax zal er alles aan doen om NEC tegen te gaan werken. Fortuna moet nog tegen JPSV das dan misschien weer een lichtpuntje voor NEC.
Bij promotie, van 1 van deze 2, zal de gehele ere-divisie blij zijn met de komst van de club die de grootste kans maakt om direkt weer te degraderen.
Wat zul jij balen als NEC promoveert.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door GV »

Tiel schreef:
di 10 apr 2018, 08:05
GV schreef:
di 10 apr 2018, 08:03
Het late doelpunt van Fortuna zou wel eens de doodsteek van NEC kunnen zijn. Nu moet NEC van jAjax winnen. JAjax zal er alles aan doen om NEC tegen te gaan werken. Fortuna moet nog tegen JPSV das dan misschien weer een lichtpuntje voor NEC.
Bij promotie, van 1 van deze 2, zal de gehele ere-divisie blij zijn met de komst van de club die de grootste kans maakt om direkt weer te degraderen.
Wat zul jij balen als NEC promoveert.
Ik zal net zo blij en geëmotioneerd zijn als jij :wink:
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14536
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
di 10 apr 2018, 07:52
Curva schreef:
di 10 apr 2018, 07:48
jsentani schreef:
di 10 apr 2018, 07:32
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... ro-s-.html
Stef de bont, ex vitesse watcher en woont in nijmegen.
Als ajax dit had gedaan waren ze slim geweest......
Die boktor moet gewoon z'n arnhemse smoel houden
Hij zit er ook nog eens naast, ze hebben het wel voor de wedstrijd aangegeven.
Ik word echt moe van al die verhalen in de media en de reacties erop. Bijna niemand weet precies hoe het zit, en iedereen roept het hardst wie fout zit, meestal met bijzonder hypocriete onderbouwing. Waarom zijn er zo weinig mensen geïnteresseerd in de feiten?
Zo veel onwetendheid krijgt een podium en wordt weer overgenomen door alle ‘copy-paste’ voetbalwebsites.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38416
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
di 10 apr 2018, 07:52
Curva schreef:
di 10 apr 2018, 07:48
jsentani schreef:
di 10 apr 2018, 07:32
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... ro-s-.html
Stef de bont, ex vitesse watcher en woont in nijmegen.
Als ajax dit had gedaan waren ze slim geweest......
Die boktor moet gewoon z'n arnhemse smoel houden
Hij zit er ook nog eens naast, ze hebben het wel voor de wedstrijd aangegeven.
NEC heeft het aan de KNVB gemeld. Als ze het aan Ajax hadden gemeld, dan zou Ajax gereageerd hebben met dat Bijleveld 4 gele kaarten heeft gehad en dat de KNVB dit heeft bevestigd. Stef zit er gewoon naast inderdaad.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door JBNMGN »

GV schreef:
di 10 apr 2018, 08:07
Tiel schreef:
di 10 apr 2018, 08:05
GV schreef:
di 10 apr 2018, 08:03
Het late doelpunt van Fortuna zou wel eens de doodsteek van NEC kunnen zijn. Nu moet NEC van jAjax winnen. JAjax zal er alles aan doen om NEC tegen te gaan werken. Fortuna moet nog tegen JPSV das dan misschien weer een lichtpuntje voor NEC.
Bij promotie, van 1 van deze 2, zal de gehele ere-divisie blij zijn met de komst van de club die de grootste kans maakt om direkt weer te degraderen.
Wat zul jij balen als NEC promoveert.
Ik zal net zo blij en geëmotioneerd zijn als jij :wink:
Lijkt mij stug!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bottendaal, FabianNEC en 26 gasten