Jong Utrecht-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door TT »

Kanchelskis schreef:
ma 27 aug 2018, 21:55
TT schreef:
ma 27 aug 2018, 21:53
TT schreef:
ma 27 aug 2018, 21:35
Op zijn PSV's dan maar....?
Wat zei ik? :wink:
Kinderachtig om je gelijk te halen, sticker, kind van 5, lucky shot, rits aan uitspraken..Mis ik nog iets? :biggrin:
:biggrin:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Keezer »

Ongelofelijk dit! Ik had al verschillende flashbacks naar vorig seizoen. Zat op iedereen inclusief Braken te zeiken maar... Wat. Een. Goal!
Slordig gespeeld. Vooral ook door v Eijden en vd Berg. Ook Darri erg laks met passjes.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door henkie1234 »

Wat een slechte pot en zeer slecht uitgespeeld in 2e helft. Veel traag en wat een slechte backs. Opnieuw en die gaan je vaker punten kosten. Gelukkig eindelijk in de laatste seconden een bal direct naar voren die prachtig wordt afgewerkt door Sven. Gelukkig niet weer verliespunten.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8873
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door JBNMGN »

Janssen schreef:
ma 27 aug 2018, 21:55
Schitterende goal eensen dik verdiend zeer oneens!!!!! Heel erg blij mee!!!volledig mee eens
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door mschr »

Jurdie schreef:
ma 27 aug 2018, 21:55
Sven Lionel Braken!
Prachtige goal
Nee, Dennis Sven Bergkamp!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door OAFFERE »

TT schreef:
ma 27 aug 2018, 21:53
TT schreef:
ma 27 aug 2018, 21:35
Op zijn PSV's dan maar....?
Wat zei ik? :wink:
Moet je je gelijk halen :wink:

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Guido-nec »

Man wat komen we hier goed weg, maar wat speelden we bij vlagen dramatisch slecht zeg
NEC

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
ma 27 aug 2018, 21:55
En daarom laat je Braken dus altijd staan.

Mazzel met de uitslag want het was verder echt ruk.
Een spits die 1 op 1 loopt moet je altijd laten staan :wink:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Keezer »

Sjoerdbemmel schreef:
ma 27 aug 2018, 21:54
mijn positiviteit is wel veranderd zeg, mijn god wat was dit slecht zeg.. en met voorop Darri! wow!
Exact dit. Was ondanks het gelijkspel van vorige week erg optimistisch maar na een goed eerste kwartier was het vreselijk.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Nummer 11 »

mschr schreef:
ma 27 aug 2018, 21:57
Jurdie schreef:
ma 27 aug 2018, 21:55
Sven Lionel Braken!
Prachtige goal
Nee, Dennis Sven Bergkamp!
Svennis

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Kanchelskis »

Hopelijk een eyeopener en dat De Gier ze een flinke schop onder de kont verkoopt dat je het zover laat komen. Waar de 5 minuten extra tijd vandaan kwamen ontgaat me even, maar hebben goed uitgepakt gelukkig.

Achabar niet meer op rechts, Darri moet echt beter. Dijkstra/Van de Berg/Overtoom op het middenveld werkt niet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:
ma 27 aug 2018, 21:59
Hopelijk een eyeopener en dat De Gier ze een flinke schop onder de kont verkoopt dat je het zover laat komen. Waar de 5 minuten extra tijd vandaan kwamen ontgaat me even, maar hebben goed uitgepakt gelukkig.

Achabar niet meer op rechts, Darri moet echt beter. Dijkstra/Van de Berg/Overtoom op het middenveld werkt niet.
Compleet mee eens!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door vak Oost »

Guido-nec schreef:
ma 27 aug 2018, 21:58
Man wat komen we hier goed weg, maar wat speelden we bij vlagen dramatisch slecht zeg
Zonder Dijkstra voetbalde we als een stelletje meisjes
Alles komt goed !!

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Henkiepenkie »

Ontzettend zwak. Heel erg slordig, amper strijdlust. En inderdaad, Darri de zwakste van al. Veel te voorspelbaar, laks, zwakke passing.

vincent75
Berichten: 484
Lid geworden op: zo 13 apr 2008, 16:48
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door vincent75 »

JBNMGN schreef:
ma 27 aug 2018, 21:54
vincent75 schreef:
ma 27 aug 2018, 21:52
wat een mazzeltje dit.
Kun je wel stellen ja, echt op zijn PSV's
Maar ik blijf (gedeeltelijk) bij mijn stelling: Het was niks (Cambuur uit handen gegeven), het is niks(nipte winst bij JUT) maar heel misschien wordt het nog wel wat, ooit.
Psv is er ook kampioen mee geworden.
Wel lekker die 3 punten zo in de laatste seconde alleen slecht voor het hart :sjaal:

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Janssen »

JBNMGN schreef:
ma 27 aug 2018, 21:57
Janssen schreef:
ma 27 aug 2018, 21:55
Schitterende goal eensen dik verdiend zeer oneens!!!!! Heel erg blij mee!!!volledig mee eens
:biggrin: :lol: :bier:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
ma 27 aug 2018, 21:59
Hopelijk een eyeopener en dat De Gier ze een flinke schop onder de kont verkoopt dat je het zover laat komen. Waar de 5 minuten extra tijd vandaan kwamen ontgaat me even, maar hebben goed uitgepakt gelukkig.

Achabar niet meer op rechts, Darri moet echt beter. Dijkstra/Van de Berg/Overtoom op het middenveld werkt niet.
4 wissels en een aantal blessures.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Necnmegen »

henkie1234 schreef:
ma 27 aug 2018, 21:57
Wat een slechte pot en zeer slecht uitgespeeld in 2e helft. Veel traag en wat een slechte backs. Opnieuw en die gaan je vaker punten kosten. Gelukkig eindelijk in de laatste seconden een bal direct naar voren die prachtig wordt afgewerkt door Sven. Gelukkig niet weer verliespunten.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Ik vond Sanniez een van de betere vandaag, ook Dijkstra speelde een degelijke pot maar is samen met vd Berg niet creatief genoeg.

Ook zie je dat door Okita het veld veel groter wordt dan met achhbar en Darri op de vleugels, okita raakte nog geen goede bal maar zijn positionering stemt me positief.
Darri daarentegen, man man man...

De routiniers van NEC: Coutinho, vd Berg en van Eijden maakte vandaag allemaal minstens één grote fout!
Zonder NEC geen Nijmegen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door zuurpruim »

zeer veel werk aan de winkel maar goed,men moet ook ingespeeld raken.Nu maar hopen dat Ali B niet de nieuwe Raiola gaat worden,die brengt de slechtste spelers ook altijd goed weg.man,wat valt die Darri tegen tot nu toe.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Sjoerdbemmel »

Keezer schreef:
ma 27 aug 2018, 21:58
Sjoerdbemmel schreef:
ma 27 aug 2018, 21:54
mijn positiviteit is wel veranderd zeg, mijn god wat was dit slecht zeg.. en met voorop Darri! wow!
Exact dit. Was ondanks het gelijkspel van vorige week erg optimistisch maar na een goed eerste kwartier was het vreselijk.
laten we maar zeggen dat het kut voetballen is in een leeg stadion..

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
ma 27 aug 2018, 22:01
Kanchelskis schreef:
ma 27 aug 2018, 21:59
Hopelijk een eyeopener en dat De Gier ze een flinke schop onder de kont verkoopt dat je het zover laat komen. Waar de 5 minuten extra tijd vandaan kwamen ontgaat me even, maar hebben goed uitgepakt gelukkig.

Achabar niet meer op rechts, Darri moet echt beter. Dijkstra/Van de Berg/Overtoom op het middenveld werkt niet.
4 wissels en een aantal blessures.
Dat maakt toch geen 5 minuten? Ik vind het prima nu hoor, maar dan zou je elke wedstrijd wel 5 a 10 minuten extra speeltijd moeten geven.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Wel verdiend dat je hem nog wint, maar dat wil niet zeggen dat we goed gespeeld hebben.

Bijna iedereen speelde slecht: Coutinho maakt een giga blunder, Kvida zeer onzeker en zal waarschijnlijk snel zijn basisplaats verliezen, Labylle was matig, Darri heeft geen enkele actie gemaakt en had slechts 1 goed schot, Braken raakt maar 1 bal goed, Overtoom veel slordige passes. Eigenlijk vond ik alleen Sanniez en Achahbar een sterke indruk maken.

Gelukkig spelen we tegen de lamme en de blinde waardoor je met slecht spel toch nog kan winnen.
When Wilco talks, people listen!

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door jasper491 »

Echt een top aanname en goal maar die bal van de slechtste man van het veld :tu: :hail:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Kanchelskis »

Necnmegen schreef:
ma 27 aug 2018, 22:01
henkie1234 schreef:
ma 27 aug 2018, 21:57
Wat een slechte pot en zeer slecht uitgespeeld in 2e helft. Veel traag en wat een slechte backs. Opnieuw en die gaan je vaker punten kosten. Gelukkig eindelijk in de laatste seconden een bal direct naar voren die prachtig wordt afgewerkt door Sven. Gelukkig niet weer verliespunten.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Ik vond Sanniez een van de betere vandaag, ook Dijkstra speelde een degelijke pot maar is samen met vd Berg niet creatief genoeg.

Ook zie je dat door Okita het veld veel groter wordt dan met achhbar en Darri op de vleugels, okita raakte nog geen goede bal maar zijn positionering stemt me positief.
Darri daarentegen, man man man...

De routiniers van NEC: Coutinho, vd Berg en van Eijden maakte vandaag allemaal minstens één grote fout!
Probleem was dat Sanniez de hele rechterkant moest belopen, dat is geen doen. Stond back, middenveld en rechtsvoor. Deed het prima vandaag, maar dat ga je een keer merken fysiek. Heeft gewoon een buitenspeler voor zich nodig en dat hij er zelf af en toe overheen kan en voornamelijk ook kan concentreren op het verdedigen. Tegen een aantal clubs loop je tegen de lamp anders.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Demtsjenko »

Wel duidelijk dat okita moet spelen... brengt snelheid in het spel...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gijscoman, Jeffry74, Johnny en 21 gasten