MVV - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Brabander »

Reactie vanuit NEC: De club distantieert zich van de misdragingen en de aangerichte schade welke is veroorzaakt, maar verwerpt het excessieve en agressieve optreden van de politie Maastricht wat bij dit optreden is gebruikt. De afgelopen dagen is er intensief geëvalueerd met verschillende partijen en er zal, ook namens SV NEC en HKN, een schrijven verstuurd worden naar de gemeente Maastricht. Hierin zal om opheldering worden gevraagd omtrent de vooraf gemaakte keuzes en de ontvangst, het niet betrekken van N.E.C. in dezen en het buitenproportionele optreden van de politie na afloop van het duel.".

Wat een ongelofelijke slechte reactie van de club. Op deze manier gooi je je naam als club toch te grabbel!
Je distantieert je van je eigen gedrag maar verwerpt het optreden van de politie!
Slecht hoor!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door JBNMGN »

Ik had dus een officiele klacht ingediend bij de politie en ben vanmorgen daarover terug gebeld. Ze nemen mijn klacht serieus en gaan uitzoeken wie die bewuste ME-er was.
Ik wist natuurlijk geen naam of zo, maar toen ik vertelde bij welke bus hij stond zeiden ze dat ze dat zeker wel na konden gaan nog.
Ben benieuwd en wordt vervolgt.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Legendario »

Brabander schreef:
do 22 feb 2018, 08:38
Reactie vanuit NEC: De club distantieert zich van de misdragingen en de aangerichte schade welke is veroorzaakt, maar verwerpt het excessieve en agressieve optreden van de politie Maastricht wat bij dit optreden is gebruikt. De afgelopen dagen is er intensief geëvalueerd met verschillende partijen en er zal, ook namens SV NEC en HKN, een schrijven verstuurd worden naar de gemeente Maastricht. Hierin zal om opheldering worden gevraagd omtrent de vooraf gemaakte keuzes en de ontvangst, het niet betrekken van N.E.C. in dezen en het buitenproportionele optreden van de politie na afloop van het duel.".

Wat een ongelofelijke slechte reactie van de club. Op deze manier gooi je je naam als club toch te grabbel!
Je distantieert je van je eigen gedrag maar verwerpt het optreden van de politie!
Slecht hoor!
Is toch een vrij logische reactie?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Brabander schreef:
do 22 feb 2018, 08:38
Reactie vanuit NEC: De club distantieert zich van de misdragingen en de aangerichte schade welke is veroorzaakt, maar verwerpt het excessieve en agressieve optreden van de politie Maastricht wat bij dit optreden is gebruikt. De afgelopen dagen is er intensief geëvalueerd met verschillende partijen en er zal, ook namens SV NEC en HKN, een schrijven verstuurd worden naar de gemeente Maastricht. Hierin zal om opheldering worden gevraagd omtrent de vooraf gemaakte keuzes en de ontvangst, het niet betrekken van N.E.C. in dezen en het buitenproportionele optreden van de politie na afloop van het duel.".

Wat een ongelofelijke slechte reactie van de club. Op deze manier gooi je je naam als club toch te grabbel!
Je distantieert je van je eigen gedrag maar verwerpt het optreden van de politie!
Slecht hoor!
Wat is daar slecht aan ?

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door JBNMGN »

Zijn er trouwens nog meer supporters die persoonlijk aangifte hebben gedaan?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
di 20 feb 2018, 09:34
JBNMGN schreef:Wat een deceptie:

Eerst wordt je zeer provocerend door een stelletje K*T ME-ers opgewacht en mag je maar met 5 man tegelijkertijd de bus uit. Zeer provocerend met getrokken wapenstok en schild. Ik werd zelfs met het schild tegen gehouden! Nog nooit meegemaakt.
Vervolgens is er een stelletje vieze achterlijke randdebielen die niets anders doen als tegen de hekken aan trappen en bier en rookbommen gooien (zelfs een WC deur vernield?)
Dan verlies je (zeer terecht) met 4-1, te belachelijk voor woorden en door niemand goed te praten.
Dan is het eindelijk einde wedstrijd en mag je naar de bus. Een MVV steward zei nog tegen mij: ga direct naar je bus want er staat wat te wachten. Ik zei hoezo, wat dan, MVV supporters die uit zijn op rellen? Nee, wijzend naar een grote hoop paardenstront, kijk maar waar onze belastingcenten naar toe gaan, die staan te wachten. En ja hoor een hele meute schofterig provocerende ME-ers die staan te wachten met wederom getrokken wapenstok en schild. Waarvoor? Geen idee, maar het was klaarblijkelijk zo provocerend dat een stelletje malloten van 080 dacht er goed aan te doen om te reageren en te gaan rellen.
Eindelijk zat iedereen in een bus (velen niet eens in de bus van de heenweg) en konden we gaan.

Maar het ergste hoorde ik onderweg: van de spelersbus zijn ruiten in gegooid en daardoor is zelfs de chauffeur klaarblijkelijk gewond geraakt waardoor hij niet in staat schijn te zijn geweest om terug te rijden. De 080 bus is daarop ook aangehouden maar ik weet niet wat er mee gebeurd is.
Wel als dit allemaal waar is dan hoop ik dat het hele zooitje van die groep voor het leven uit het stadion geweerd wordt en ook die hele groep de schade mag ophoesten.

Mijn avond is in ieder geval uitgedraaid op een zeer mislukte avond.
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik lees dat er mensen de hele avond tegen hekken gaan staan schoppen, bier en vuurwerk cq rookbommen gooien, WC's slopen en er ook nog eens met 4-1 wordt verloren vind ik het niet zo vreemd om de aftocht goed te beveiligen. Het is niet goed te praten dat er van die gasten zijn die de hele tijd tegen de hekken staan te schoppen, klopt. Ook niet goed te praten is het slopen of vernielen van andermans eigendommen, klopt ook. Maar wat niet klopt en dat is de insteek van mijn relaas, is dat de ME op voorhand al zeer agressief bezig was tegen ons bij aankomst. En de gezellige ontvangst zal wel te maken hebben met de laatste confrontatie, kan je dat MVV/Maastricht echt kwalijk nemen?Ja Ik snap dan ook daadwerkelijk niet dat een groep ME'ers die "dreigend" met wapenstok en schild staan een reden is om te gaan rellen, misschien dat iemand me dat kan uitleggen?

Wat er op dat filmpje te zien is is natuurlijk niet goed te praten, al snap ik wederom ook weer niet goed waarom die gasten in de bus niet gewoon gaan zitten. Dan weet je iig zeker dat je geen stok voor je flikker krijgt. Is dat dan echt zo moeilijk om je emoties in bedwang te houden vraag ik me af..
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: MVV - NEC

Bericht door Special Guest »

Het is bijzonder jammer als er mensen die zich niet misdragen de klappen opvangen voor de ZIELIGE DROEFTOETERS die onze club ten schande brengen. Ik kan dat met de beste wil van de wereld geen supporters noemen. Doorgesnoven tokkies zijn het.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: H-Zenkamp, JBNMGN, K0kkieniesee, wouter en 42 gasten