Emmen - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Jovie »

Achabar moet eruit. Zorgt ervoor dat kardioglu niet vooruit kan draaien omdat het twee dezelfde type spelers zijn. Daarnaast loopt hij er weer ongeïnteresseerd bij.. Snel Braken brengen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:Dijkstra naar achter, Tedje wisselen en Bikel op het middenveld. Het wordt tijd voor een inschuivende centrumverdediger en op het middenveld een balafpakker. Zo moeilijk is het allemaal niet, Pep!
En dan in de counter tegen nog een man minder achterin?!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door necnmgn »

Ik zou beginnen met Sturing voor vd Pavert.. Wat een armoe als die de bal krijgt, alleen maar terug of naar Verdonk! Met Sturing in het veld hebben we in mijn ogen onze beste wedstrijden gespeeld. Als die eerste fase in balbezit sneller gaat loop je ook minder snel in de drukte op het middenveld vast

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Gijscoman »

Eerlijk gezegd zie ik Kadioglu de komende tijd toch liever op de bank. Buiten het feit dat hij bovengemiddeld vaak heel stom balverlies heeft (en ook nog op gevaarlijke wijze) brengt hij zelf nog maar heel weinig en liep hij nu zowaar medespelers in de weg. Bijvoorbeeld toen Rayhi de bal had, liep hij naar de plaats waar Rayhi heen zou rennen, twee tegenstanders met zich mee nemend. Zo doende kwam Rayhi in een fuik terecht. Het lijkt alsof hij wil dat alles via hem loopt en zo doende ballen opeist, terwijl hij dat niet aankan.

Overigens vind ik ook Achahbar matig. Doe mij maar Bikel en Braken. Voetballend zijn het mindere spelers, maar ze bieden wel meer zekerheid. En juist dat is wat we nodig hebben.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Emmen - NEC

Bericht door Juul »

mschr schreef: Dat Bikel een balafpakker is en een man kan passeren is waar, maar de bal bij een medespeler voorin bezorgen gaat hem slecht af.
Een bal afpakken en een actie maken is al meer dan genoeg, want dat zie ik Kadioglu niet doen. Een vrije man inspelen kan Bikel echt wel hoor. Het is echt triest en lachwekkend dat een speler als Bikel steeds overgeslagen wordt terwijl de strijd op het middenveld keer op keer verloren wordt. De rest zakt dan ook de moed in de schoenen, dat is duidelijk te zien.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door mschr »

Bottendaal schreef:
mschr schreef:Dijkstra naar achter, Tedje wisselen en Bikel op het middenveld. Het wordt tijd voor een inschuivende centrumverdediger en op het middenveld een balafpakker. Zo moeilijk is het allemaal niet, Pep!
En dan in de counter tegen nog een man minder achterin?!
Laten we eerst maar eens drang naar voren hebben, want met nog meer achteruitlopen in de tweede helft kunnen we de wedstrijd niet laten kantelen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Jorrit77 schreef:Waarom staat Braken er niet in? Beetje klaar met onze 'talenten' . Je mist er helemaal niks aan. Het is voorin ook waardeloos
Als er een spits is die bediend moet worden is het Braken.
En aangezien de creatieve spelers om hem heen niet eens de bal krijgen lijkt me dat nou niet bepaald een goude wissel.
We komen nauwelijks op de helft van de tegenstander.
En met de Vd Pavert-achtige snelheid van Braken heb je daar niks aan.
Als je Emmen de 2e helft onder druk krijgt moet je Braken er natuurlijk bij zetten.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Bottendaal »

Het probleem is dat de verdediging te zwak is en totaal niet geschikt voor de tactiek.
De middenvelders lopen als een kip zonder kop en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn.
De aanvallers kunnen elkaar niet vinden en proberen uit pure wanhoop maar zelf iets te breien.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Gerher »

Ik ga eens wat anders kijken. Hemeltergend! Het is echt helemaal niks. Je mag blij zijn met deze ruststand.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Curva »

Bottendaal schreef:Het probleem is dat de verdediging te zwak is en totaal niet geschikt voor de tactiek.
De middenvelders lopen als een kip zonder kop en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn.
De aanvallers kunnen elkaar niet vinden en proberen uit pure wanhoop maar zelf iets te breien.
:withstupid:
Echt helemaal niets klopt er in dit elftal

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door mschr »

Juul schreef:
mschr schreef: Dat Bikel een balafpakker is en een man kan passeren is waar, maar de bal bij een medespeler voorin bezorgen gaat hem slecht af.
Een bal afpakken en een actie maken is al meer dan genoeg, want dat zie ik Kadioglu niet doen. Een vrije man inspelen kan Bikel echt wel hoor. Het is echt triest en lachwekkend dat een speler als Bikel steeds overgeslagen wordt terwijl de strijd op het middenveld keer op keer verloren wordt. De rest zakt dan ook de moed in de schoenen, dat is duidelijk te zien.
Een vrije man inspelen lukt hem niet. Anders hadden we het wel vorig seizoen gezien. We hebben een ander centraal verdedigingsduo nodig. Met Tedje-Golla achterin kunnen we geen druk zetten overal op het veld.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Pff. Niet de eerste keer dat het een drama eerste helft was. Vergeten en rekenen op een totaal andere 2e helft. Dat gaat gewoon gebeuren. Niet gelijk Pepijn afbranden. Charisma heeft hij meer, geef de man even kans om te vormen.

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Jorrit77 »

Bottendaal schreef:Het probleem is dat de verdediging te zwak is en totaal niet geschikt voor de tactiek.
De middenvelders lopen als een kip zonder kop en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn.
De aanvallers kunnen elkaar niet vinden en proberen uit pure wanhoop maar zelf iets te breien.
Idd, echt een groot probleem. Kadioglu probeerde vorige week Messi te evenaren :jestera: , zonder succes uiteraard. Het ziet er leuk uit maar je komt er geen steek mee verder. Braken erin ipv Kadioglu of Groeneveld.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Tiel »

Jongens aub niet zo negatief over Ferdi, ik zeg helemaal niets maar krijg daar straks wel de schuld van.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
mschr schreef: Dat Bikel een balafpakker is en een man kan passeren is waar, maar de bal bij een medespeler voorin bezorgen gaat hem slecht af.
Een bal afpakken en een actie maken is al meer dan genoeg, want dat zie ik Kadioglu niet doen. Een vrije man inspelen kan Bikel echt wel hoor. Het is echt triest en lachwekkend dat een speler als Bikel steeds overgeslagen wordt terwijl de strijd op het middenveld keer op keer verloren wordt. De rest zakt dan ook de moed in de schoenen, dat is duidelijk te zien.
Bikel is een uitstekende bal afpakken en erg atletisch, maar is voetbaltechnisch echt niet best.
Je moet gewoon een "blok" met Breinburg en Bikel achter de 4 creatieve jongens zetten voor wat extra zekerheid.
Bikel brengen voor Ferdi zou echt ridicuul zijn, dan kom je nooit meer in scoringspositie.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Verder staat Delle ook te gapen bij de 1-0.
De steekpass komt in de 16 voordat die Bannink de bal in bezit heeft, een alerte keeper schiet die bal weg voor het gevaarlijk word.
Verder natuurlijk alle geluk van de wereld dat die Jansen 10 centimeter buitenspel staat want hij zat er compleet naast.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Emmen - NEC

Bericht door Juul »

mschr schreef:k de moed in de schoenen, dat is duidelijk te zien.
Een vrije man inspelen lukt hem niet. Anders hadden we het wel vorig seizoen gezien. [/quote]

Sorry maar dat vind ik gelul. Bikel heeft vorig seizoen ook te weinig kunnen laten zien. Een vrije man inspelen gaat ook lastig als je prutsers als Mayhi, Ofosu, Roman en Awoniyi voorin rond hebt lopen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Bottendaal »

Vannuilekumphuile schreef:Pff. Niet de eerste keer dat het een drama eerste helft was. Vergeten en rekenen op een totaal andere 2e helft. Dat gaat gewoon gebeuren. Niet gelijk Pepijn afbranden. Charisma heeft hij meer, geef de man even kans om te vormen.
Ik geef de man graag de kans, ben ook van mening dat we hem niet meteen moeten afserveren. Hoop alleen wel dat hij leert van wat hij ziet.
Daarnaast moet analyseren van wat er voorgeschoteld wordt kunnen lijkt me.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:Verder staat Delle ook te gapen bij de 1-0.
De steekpass komt in de 16 voordat die Bannink de bal in bezit heeft, een alerte keeper schiet die bal weg voor het gevaarlijk word.
Verder natuurlijk alle geluk van de wereld dat die Jansen 10 centimeter buitenspel staat want hij zat er compleet naast.
:withstupid: Ik dacht wanneer komt hij nu het beeld in. Hij kwam niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Pol »

H-Zenkamp schreef:
Mook schreef:
GvG schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:heeft iemand een gratis werkende link van de wedstrijd?

http://sebn.me/sebn-9.html
Held!

Ik ga klaarzitten voor de 1-1, 1-2 en 1-3.
Afbeelding
:biggrin:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
mschr schreef:k de moed in de schoenen, dat is duidelijk te zien.
Een vrije man inspelen lukt hem niet. Anders hadden we het wel vorig seizoen gezien.
Sorry maar dat vind ik gelul. Bikel heeft vorig seizoen ook te weinig kunnen laten zien. Een vrije man inspelen gaat ook lastig als je prutsers als Mayhi, Ofosu, Roman en Awoniyi voorin rond hebt lopen.[/quote]
Als Bikel naast zijn verdedigende kwaliteiten ook nog goed kon voetballen had hij een basisplek bij Heerenveen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door burp »

Ik wil die Braziliaan van die penalty:. Dodo

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Voorwaarts »

mschr schreef:Dijkstra naar achter, Tedje wisselen en Bikel op het middenveld. Het wordt tijd voor een inschuivende centrumverdediger en op het middenveld een balafpakker. Zo moeilijk is het allemaal niet, Pep!
Maar dan met iemand achterin die dat gewend is vb sturing.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Napoleon »

Ik zie het al. Het wordt helemaal niets.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Emmen - NEC

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
Nijmegen0413 schreef:Verder staat Delle ook te gapen bij de 1-0.
De steekpass komt in de 16 voordat die Bannink de bal in bezit heeft, een alerte keeper schiet die bal weg voor het gevaarlijk word.
Verder natuurlijk alle geluk van de wereld dat die Jansen 10 centimeter buitenspel staat want hij zat er compleet naast.
:withstupid: Ik dacht wanneer komt hij nu het beeld in. Hij kwam niet.
Ik schold de hele kamer hier bij elkaar. Hij heeft ons de laatste tijd al vaker een snelle openingstreffer gekost. De beste man kent niet zijn sterkste periode.

Plaats reactie