N.E.C. - De Graafschap

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door GIJS »

Juul schreef:
za 24 mar 2018, 17:25
GIJS schreef:
za 24 mar 2018, 16:35
Juul schreef:
za 24 mar 2018, 15:35
eniesee12 schreef:
za 24 mar 2018, 12:22
Iedereen ziet het behalve lijnders, die joppen is leuk voor de hoofdklasse, kom op man dat kan toch niet waar die gozer wekelijks mee bezig is.
Joppen is net als Dijkstra, Janssen en Schuurman gehaald door het Orakel genaamd Oversier. De opdracht aan de trainer is om zoveel mogelijk aankopen/huurspelers van Oversier op te stellen. Mocht NEC promoveren dan lijkt dat net alsof het aan Oversier heeft gelegen.
Dat betekent dat het voor spelers als Schuurman en Joppen in feite niet uitmaakt of ze goed of slecht spelen. Terwijl spelers als Bikel en Heinloth nog zo'n sterke voorbereiding mogen hebben, nog zo overduidelijk beter zijn als wat er in de basis staat. Ze kunnen het schudden.
Een groot talent als Oratmangoen is daarom ook verhuurd omdat hij een basisplaats van Schuurman hinderlijk in de weg zou staan.
Wat je hier schrijft kun je dat waar maken? Of zit je maar gewoon uit je nek te lullen zoals gewoonlijk.
Weet je wel wat je zegt? Mafketel!!
Kijk eens naar de opstelling elke week en wie er niet thuishoren zou ik zeggen. Dat is mijn argument, wat is het jouwe?
En dat zijn voor jouw argumenten om mensen te beschuldigen van zaken die jij uit je duim zuigt. Als ik Oversier was klaagde ik je aan voor smaad
Als jij jezelf supporter noemt zou ik niet eens supporter van zo'n club willen zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door mschr »

Maar verder gaat het wel goed met je?

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door GIJS »

mschr schreef:
za 24 mar 2018, 21:53
Maar verder gaat het wel goed met je?
Ja hoor, maar met sommige hier duidelijk niet

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Juul »

GIJS schreef:
za 24 mar 2018, 21:31
En dat zijn voor jouw argumenten om mensen te beschuldigen van zaken die jij uit je duim zuigt. Als ik Oversier was klaagde ik je aan voor smaad
Als jij jezelf supporter noemt zou ik niet eens supporter van zo'n club willen zijn.
Je hebt wel eens van een aanname gehoord? Blijkbaar niet.

Er zullen heel wat eredivisietrainers jaloers zijn op het middenveld Bikel - Kadioglu - Breinburg, alleen speelt dit middenveld nooit. Vanaf dag 1 hebben zowel Bogers als Lijnders het voor elkaar gekregen om dit middenveld te omzeilen. Steeds dezelfde spelers krijgen een basisplaats en steeds dezelfde verdwijnen naar de bank. Joppen die al weken staat te stuntelen en Schuurman die vanaf dag 1 anoniem niets toevoegend meehobbelt staan doodleuk in de basis tegen De Graafschap, een wedstrijd die gewonnen MOET worden. Mijn enige logische conclusie is dat de aankopen van Oversier voorrang krijgen. Kennelijk is dat onzin, dus nu mag jij eens glashelder gaan uitleggen wat wel de logica hierachter is.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9351
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Polleke »

Juul schreef:
zo 25 mar 2018, 12:52
GIJS schreef:
za 24 mar 2018, 21:31
En dat zijn voor jouw argumenten om mensen te beschuldigen van zaken die jij uit je duim zuigt. Als ik Oversier was klaagde ik je aan voor smaad
Als jij jezelf supporter noemt zou ik niet eens supporter van zo'n club willen zijn.
Je hebt wel eens van een aanname gehoord? Blijkbaar niet.

Er zullen heel wat eredivisietrainers jaloers zijn op het middenveld Bikel - Kadioglu - Breinburg, alleen speelt dit middenveld nooit. Vanaf dag 1 hebben zowel Bogers als Lijnders het voor elkaar gekregen om dit middenveld te omzeilen. Steeds dezelfde spelers krijgen een basisplaats en steeds dezelfde verdwijnen naar de bank. Joppen die al weken staat te stuntelen en Schuurman die vanaf dag 1 anoniem niets toevoegend meehobbelt staan doodleuk in de basis tegen De Graafschap, een wedstrijd die gewonnen MOET worden. Mijn enige logische conclusie is dat de aankopen van Oversier voorrang krijgen. Kennelijk is dat onzin, dus nu mag jij eens glashelder gaan uitleggen wat wel de logica hierachter is.
Ik weet niet of dat zo is. Maar het is wel vervelend dat er inderdaad veel vertrouwen gegeven wordt aan spelers die falen. Joppen faalt al weken, Schuurman vind ik wat minder in dat rijtje thuishoren. Maar ook heb je twee topscorers bij NEC; Anass en Sven. Ik begrijp totaal niet dat er geen opstelling gevonden kan worden waarin beide spelen tegelijkertijd. Maar dat heb ik ook bij bv Mohamed. Ik vraag me serieus af waarom iedereen zo enthousiast over die gast is de hele tijd. Want ik zie hem al maanden niks goeds meer doen. Toch komt hij altijd terug. Steven faalt ook opzichtig, hij had zowel tegen Cambuur als tegen de Graafschap de winnende op de voet. Maakt ze niet = 4 punten. Ik zie dit allemaal niet als aankopen van Oversier, een club met deze concurrentie zou gewoon veel harder moeten zijn tegen de prestaties van de mannen. Je mag best een mindere wedstrijd hebben, maar naar meerdere achter elkaar verlies je je plekje. Dat gebeurd nu niet.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door jsentani »

mschr schreef:
za 24 mar 2018, 10:44
Gijscoman schreef:
za 24 mar 2018, 09:32
In de eerste helft werd er achterin wat gekloot en hadden we voorin soms pech, al liep het aanvallend al best aardig. Tweede helft stond het gewoon heel goed. We waren veruit de beste ploeg en hebben ongelooflijk pech gehad, dat er niet eentje inviel. Het voetbal is gewoon steeds beter en straks zijn we eindelijk compleet zonder interlands of blessures. Zelfs als we niet direct promoveren gaat het in de NC nog lukken!
Tegen Emmen lukt het niet. Tegen Den Bosch lukt het niet. Tegen MVV lukt het niet. Waarom gaat het tegen Sparta of Roda wel lukken?


Gijscoman schreef:
za 24 mar 2018, 09:32
Overigens snap ik niet hoe men positief over Nijhuis kan zijn. Wat men veel toelaten noemt is gewoon puur inconsequent. Met twee handen iemand in de rug duwen of iemand pootje haken mag, maar een schouderduw fluit hij wel af. Met afstand de zwakste scheids van dit seizoen.
Onzin, een scheids is ook een mens en de nummer tien van De Graafschap en Achahbar maakten het ernaar om nooit een vrije trap meer mee te krijgen. Ze maakten de gekste capriolen en Schwalbes om de aandacht van Nijhuis te trekken. Aanstellerij van beide heren was het.
https://www.destentor.nl/salland/toparb ... ~ad99824c/
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door GIJS »

Juul schreef:
zo 25 mar 2018, 12:52
GIJS schreef:
za 24 mar 2018, 21:31
En dat zijn voor jouw argumenten om mensen te beschuldigen van zaken die jij uit je duim zuigt. Als ik Oversier was klaagde ik je aan voor smaad
Als jij jezelf supporter noemt zou ik niet eens supporter van zo'n club willen zijn.
Je hebt wel eens van een aanname gehoord? Blijkbaar niet.

Er zullen heel wat eredivisietrainers jaloers zijn op het middenveld Bikel - Kadioglu - Breinburg, alleen speelt dit middenveld nooit. Vanaf dag 1 hebben zowel Bogers als Lijnders het voor elkaar gekregen om dit middenveld te omzeilen. Steeds dezelfde spelers krijgen een basisplaats en steeds dezelfde verdwijnen naar de bank. Joppen die al weken staat te stuntelen en Schuurman die vanaf dag 1 anoniem niets toevoegend meehobbelt staan doodleuk in de basis tegen De Graafschap, een wedstrijd die gewonnen MOET worden. Mijn enige logische conclusie is dat de aankopen van Oversier voorrang krijgen. Kennelijk is dat onzin, dus nu mag jij eens glashelder gaan uitleggen wat wel de logica hierachter is.
Ik hoef jou niks uit te leggen, want ik sta geen zaken te oreren die ik niet hard kan maken punt

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Juul »

GIJS schreef:
zo 25 mar 2018, 17:01

Ik hoef jou niks uit te leggen, want ik sta geen zaken te oreren die ik niet hard kan maken punt
Het woord aanname is te ingewikkeld voor je en het lukt je niet om een tegenargument te verzinnen. Duidelijk verder. Punt is gemaakt.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Ozzy123 »

Die scheids hè...

Maar goed, hoort het niet bij de voorbereiding ook om je op de scheids in te stellen.
Je weet dat die knakker nergens voor fluit, waarom dan toch 90 minuten lang blijven proberen.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door GIJS »

Juul schreef:
zo 25 mar 2018, 17:24
GIJS schreef:
zo 25 mar 2018, 17:01

Ik hoef jou niks uit te leggen, want ik sta geen zaken te oreren die ik niet hard kan maken punt
Het woord aanname is te ingewikkeld voor je en het lukt je niet om een tegenargument te verzinnen. Duidelijk verder. Punt is gemaakt.
:jestera: :jestera: :jestera:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11723
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door DJTEEF! »

Tegen de Graafschap werd mi wederom duidelijk dat Joppen je zwakste schakel is; al kwam Delle deze wedstrijd in de buurt. Ook werd mi duidelijk dat Achahbar en Braken allebei moeten spelen.

Dit moet hem mi worden voor de laatste wedstrijden: Delle; Heinloth, Sturing, Golla, Verdonk; Kadioglu, Dijkstra, Breinburg, Groeneveld; Achahbar, Braken. Goals op het veld hebben we nodig.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26903
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door De Kletskop »

DJTEEF! schreef:
zo 25 mar 2018, 19:53
Tegen de Graafschap werd mi wederom duidelijk dat Joppen je zwakste schakel is; al kwam Delle deze wedstrijd in de buurt. Ook werd mi duidelijk dat Achahbar en Braken allebei moeten spelen.

Dit moet hem mi worden voor de laatste wedstrijden: Delle; Heinloth, Sturing, Golla, Verdonk; Kadioglu, Dijkstra, Breinburg, Groeneveld; Achahbar, Braken. Goals op het veld hebben we nodig.
Kenners roepen dit heel het seizoen al, met slecht 1 mutatie, BIkel voor Dijkstra.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
zo 25 mar 2018, 20:12
DJTEEF! schreef:
zo 25 mar 2018, 19:53
Tegen de Graafschap werd mi wederom duidelijk dat Joppen je zwakste schakel is; al kwam Delle deze wedstrijd in de buurt. Ook werd mi duidelijk dat Achahbar en Braken allebei moeten spelen.

Dit moet hem mi worden voor de laatste wedstrijden: Delle; Heinloth, Sturing, Golla, Verdonk; Kadioglu, Dijkstra, Breinburg, Groeneveld; Achahbar, Braken. Goals op het veld hebben we nodig.
Kenners roepen dit heel het seizoen al, met slecht 1 mutatie, BIkel voor Dijkstra.
Dijkstra nu wisselen zou waanzin zijn

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Vannuilekumphuile »

De Kletskop schreef:
zo 25 mar 2018, 20:12
DJTEEF! schreef:
zo 25 mar 2018, 19:53
Tegen de Graafschap werd mi wederom duidelijk dat Joppen je zwakste schakel is; al kwam Delle deze wedstrijd in de buurt. Ook werd mi duidelijk dat Achahbar en Braken allebei moeten spelen.

Dit moet hem mi worden voor de laatste wedstrijden: Delle; Heinloth, Sturing, Golla, Verdonk; Kadioglu, Dijkstra, Breinburg, Groeneveld; Achahbar, Braken. Goals op het veld hebben we nodig.
Kenners roepen dit heel het seizoen al, met slecht 1 mutatie, BIkel voor Dijkstra.
Helemaal eens maar alleen dat laatste gaat natuurlijk helaas nu niet meer gebeuren. Eens even 2 dagen zitten terug lezen maar werd er gewoon treurig van. Gelukkig worden de commentaren allemaal iets positiever naarmate we loskomen van de laatste pot. Eindelijk meer dan 11.00 man, kwartje wat net niet viel in 2e helft alleen iets te weinig scoringskansen. Daarmee wel iets te spannend nu, maar ik heb 100% vertrouwen dat wij het gewoon winnen van Fortuna en ben blij dat we Telstar niet dichterbij hebben gekregen. Jong Ajax uit wordt nog wel een dingetje. Eindhoven gaat lukken als Golla die verrekte Lieder goed in de gaten houdt met rugdekking. Positief blijven, best spannende fase toch? Tot in Eindhoven.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32805
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door bertje »

LT schreef:
za 24 mar 2018, 17:25
Als ik die Tutuarima zo zag, vraag ik mij af waarom we Verdonk hebben...
Ja en waarom er nooit overwogen is om een matige buitenspeler om te turnen tot een back. Als zo'n jongen een beetje snel is en fel kan je er op jonge leeftijd nog wel een backie van maken?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door LT »

bertje schreef:
ma 26 mar 2018, 09:16
LT schreef:
za 24 mar 2018, 17:25
Als ik die Tutuarima zo zag, vraag ik mij af waarom we Verdonk hebben...
Ja en waarom er nooit overwogen is om een matige buitenspeler om te turnen tot een back. Als zo'n jongen een beetje snel is en fel kan je er op jonge leeftijd nog wel een backie van maken?
Bij Verdonk is het niet gelukt :wink:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door burp »

bertje schreef:
ma 26 mar 2018, 09:16
LT schreef:
za 24 mar 2018, 17:25
Als ik die Tutuarima zo zag, vraag ik mij af waarom we Verdonk hebben...
Ja en waarom er nooit overwogen is om een matige buitenspeler om te turnen tot een back. Als zo'n jongen een beetje snel is en fel kan je er op jonge leeftijd nog wel een backie van maken?
Wat je bij Tutuarima vooral ziet is dat hij wel de nodige techniek en voetbalkwaliteiten heeft. Dat is er bij ons met al die blessures nooit uitgekomen. Dat zal wel wat gedaan hebben met z'n snelheid waardoor hij nu achterin speelt, maar een echte verdediger is het natuurlijk niet. Vind het wel mooi dat hij zich toch weer teruggeknokt heeft in het profvoetbal en misschien nog wel de stap naar de eredivisie kan maken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten