N.E.C. - De Graafschap

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Demtsjenko »

Het was tergend matig...

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Gerd »

Beste man van het veld. Bas Nijenhuis. :tu:
Slechtste mannen van het veld; Delle, Golla,Langill, Achabar en de rest eigenlijk ook.
Voorbeeldige inzet van De Graafschap.
Wij hebben De Graafschap het niet moeilijk gemaakt.
De Graafschap mag trots zijn op zijn supporters.
Wat heeft Pep sinds zijn komst aan het elftal toegevoegd?
Wij worden geen kampioen, we promoveren ook niet.
Wat zijn wij slecht. Niet om aan te gluren.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Goffert »

Gerd schreef:
vr 23 mar 2018, 22:31
Beste man van het veld. Bas Nijenhuis. :tu:
Slechtste mannen van het veld; Delle, Golla,Langill, Achabar en de rest eigenlijk ook.
Voorbeeldige inzet van De Graafschap.
Wij hebben De Graafschap het niet moeilijk gemaakt.
De Graafschap mag trots zijn op zijn supporters.
Wat heeft Pep sinds zijn komst aan het elftal toegevoegd?
Wij worden geen kampioen, we promoveren ook niet.
Wat zijn wij slecht. Niet om aan te gluren.
Je zet je frustraties om in vreemde teksten. Koel ff af en kom over een uurtje terug!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door TT »

Gerd schreef:
vr 23 mar 2018, 22:31
Beste man van het veld. Bas Nijenhuis. :tu:
Slechtste mannen van het veld; Delle, Golla,Langill, Achabar en de rest eigenlijk ook.
Voorbeeldige inzet van De Graafschap.
Wij hebben De Graafschap het niet moeilijk gemaakt.
De Graafschap mag trots zijn op zijn supporters.
Wat heeft Pep sinds zijn komst aan het elftal toegevoegd?
Wij worden geen kampioen, we promoveren ook niet.
Wat zijn wij slecht. Niet om aan te gluren.
Nijhuis? Die vond ik echt slecht, gelukkig van beide kanten. Achahbar vond ik ook niet slecht...die kon overigens erg weinig goed doen bij Nijhuis zeg.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Gerd »

TT schreef:
vr 23 mar 2018, 22:34
Gerd schreef:
vr 23 mar 2018, 22:31
Beste man van het veld. Bas Nijenhuis. :tu:
Slechtste mannen van het veld; Delle, Golla,Langill, Achabar en de rest eigenlijk ook.
Voorbeeldige inzet van De Graafschap.
Wij hebben De Graafschap het niet moeilijk gemaakt.
De Graafschap mag trots zijn op zijn supporters.
Wat heeft Pep sinds zijn komst aan het elftal toegevoegd?
Wij worden geen kampioen, we promoveren ook niet.
Wat zijn wij slecht. Niet om aan te gluren.
Nijhuis? Die vond ik echt slecht, gelukkig van beide kanten. Achahbar vond ik ook niet slecht...die kon overigens erg weinig goed doen bij Nijhuis zeg.
Achahbar gaat liggen bij elk duwtje, is niet fit, kon het laatste half uur niet meer meekomen. Waardeloze instelling, net als de rest van Nec. Geen inzet, geen wil om te winnen, dramatisch slecht.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Juul »

bertje schreef:
vr 23 mar 2018, 11:35
...Ik vind Bikel een hele fijne speler en sympathieke jongen, maar dat is wel het domste wat je nu kunt doen.
Je hebt gelijk, zou erg dom zijn geweest om met Bikel te beginnen. Veel beter idee was het om voor Schuurman te kiezen. Sowieso goed idee om hem te halen, hebben we al veel plezier van gehad. Ook een goeie zet om met Joppen te beginnen en dan die zoals verwacht te wisselen met Heinloth zodat je niet meer kon wisselen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Demtsjenko »

Mensen noemen golla hier slecht... huh? Golla heeft juist ontzettend veel shit opgeruimd en won vrijwel elk duel... schuurman speelde verstoppertje... liep steeds precies waar de bal niet was, fungeerde niet als centrale middenvelder... dat deed jansen veel beter...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door JBNMGN »

Dit met moeite behaalde gelijke spelletje heb je te danken aan een groot gebrek aan inzet.
de Graafschap heeft de bal en mogen er mee doen wat ze willen.
NEC heeft de bal en wordt in eigen huis constant opgejaagd door hun en krijgen de bal dan niet meer bij een mede speler.
Ze snappen nog steeds niet dat het opjagen van de tegenstander (en zeker in eigenhuis) alleen maar voordelen oplevert.
Maar nee wij wachten liever af wat er komen gaat. Met dit systeem ga je het niet redden, je wordt geen kampioen, je wordt ook geen 2e en je flikkert er in de nacompetitie ook uit. Gevolg: nog een jaartje JL.

Beste man i.d.d. Nijhuis. Slechtste man van het veld: onze grabbelaar Delle! Man man man wat was die weer onzeker en ronduit slecht. Komende wedstrijden Paes maar eens een kans geven? (of nog liever...Babos) :biggrin:

Goed, weer een vrijdag avond naar de klootte. Op naar volgende week!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Kanchelskis »

Langil mag van mij op de bank zitten. Van een bus of een trein..ver weg van de Goffert. Ik ben niet van het afbranden van spelers, maar ik kan het bij hem niet laten. Zo voorspelbaar in zijn acties, niet diep gaan maar blijven hangen, belabberde corners waar je U tegen zegt.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
vr 23 mar 2018, 22:54
Langil mag van mij op de bank zitten. Van een bus of een trein..ver weg van de Goffert. Ik ben niet van het afbranden van spelers, maar ik kan het bij hem niet laten. Zo voorspelbaar in zijn acties, niet diep gaan maar blijven hangen, belabberde corners waar je U tegen zegt.
EN dat zeg je van een man die bij zijn club bleef in tegenstelling tot................

Ik zeg niet dat hij goed was, integendeel maar zijn verantwoording nam hij wel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
vr 23 mar 2018, 22:45
bertje schreef:
vr 23 mar 2018, 11:35
...Ik vind Bikel een hele fijne speler en sympathieke jongen, maar dat is wel het domste wat je nu kunt doen.
Je hebt gelijk, zou erg dom zijn geweest om met Bikel te beginnen. Veel beter idee was het om voor Schuurman te kiezen. Sowieso goed idee om hem te halen, hebben we al veel plezier van gehad. Ook een goeie zet om met Joppen te beginnen en dan die zoals verwacht te wisselen met Heinloth zodat je niet meer kon wisselen.
Heb je een hard piemeltje, nu je je gelijk kunt halen? Of heb je prematuur geejaculeerd in je onderbroekje?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door pjottr »

die kritiek op Langil hoorde ik op de tribune ook
uiteraard kan je een foutje maken als je constant van links naar rechts loopt, maar speelde Rayhi dan goed ?
Ja , dezelfde Rayhi waarvan ik na 55 minuten op het wedstrijdformulier na moest kijken of die echt wel mee deed.. .

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door pjottr »

gewoon veels te slecht...dramatisch., dit gaat gewoon niet goed komen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door TT »

pjottr schreef:
vr 23 mar 2018, 23:09
die kritiek op Langil hoorde ik op de tribune ook
uiteraard kan je een foutje maken als je constant van links naar rechts loopt, maar speelde Rayhi dan goed ?
Ja , dezelfde Rayhi waarvan ik na 55 minuten op het wedstrijdformulier na moest kijken of die echt wel mee deed.. .
Nee, die was ook niet best inderdaad.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door burp »

Nou, dat was weer top hoor.

Begon al met dat doek van 080 wat een belediging was voor zowel het team als de rest van het stadion.
Als die figuur met het gezicht naar het veld gestaan had, dan was het een positieve aanmoediging geweest.
Door de rug te tonen nu vooral een fok-you statement van wij tegen de rest, en vooral niet als steun voor het team.
Jammer. :td:

Nou dan kom je voor en meteen weer stom gelijk. Typisch voor dit seizoen. De rest van de eerste helft was De Graafschap beter en de tweede was niet om aan te gluren. Geen inzet, geen stap extra, geen beleving en geen visie vanaf de bank.

Twee punten hebben we nog, en eigenlijk gaat het sinds de winterstop gewoon steeds slechter. Wordt nog leuk de rest van het seizoen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Juul »

Demtsjenko schreef:
vr 23 mar 2018, 22:52
Mensen noemen golla hier slecht... huh? Golla heeft juist ontzettend veel shit opgeruimd en won vrijwel elk duel... schuurman speelde verstoppertje... liep steeds precies waar de bal niet was, fungeerde niet als centrale middenvelder... dat deed jansen veel beter...
Precies. Zonder Golla was het helemaal open huis geweest. Valt niet mee voor Golla om naast hem een broekie te hebben en vleugelverdedigers waar je ook niet echt op kunt bouwen. Daarom zie ik liever Dijkstra ernaast in het centrum.

Dan moet Rayhi eraf en komt Janssen erin en daarmee is alle creativiteit uit de ploeg verdwenen. Maar goed NEC heeft alleen maar middenvelders ingekocht dus logisch dat je er een keer achter komt dat je geen creatieve spelers meer hebt. Oratmangoen had eventueel gekund maar volgens kenners was het verstandig dat die jongen bij FC Oss speelminuten ging maken.
Dit was verder de ideale wedstrijd geweest om met Braken en Achahbar te beginnen. Maar ook dat zag Lijnders anders. Om moedeloos van te worden.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door JBNMGN »

burp schreef:
vr 23 mar 2018, 23:20
Nou, dat was weer top hoor.

Begon al met dat doek van 080 wat een belediging was voor zowel het team als de rest van het stadion.
Als die figuur met het gezicht naar het veld gestaan had, dan was het een positieve aanmoediging geweest.
Door de rug te tonen nu vooral een fok-you statement van wij tegen de rest, en vooral niet als steun voor het team.
Jammer. :td:

Nou dan kom je voor en meteen weer stom gelijk. Typisch voor dit seizoen. De rest van de eerste helft was De Graafschap beter en de tweede was niet om aan te gluren. Geen inzet, geen stap extra, geen beleving en geen visie vanaf de bank.

Twee punten hebben we nog, en eigenlijk gaat het sinds de winterstop gewoon steeds slechter. Wordt nog leuk de rest van het seizoen.
Dat doek en die rookbommen gaven precies weer wat 080 deed. Dat doek vond ik een minachting naar de spelers. Die rookbommen hadden helemaal geen effect en de meeste sfeer kwam van de overkant.
Vrijdag een nieuwe kans
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door mschr »

bertje schreef:
vr 23 mar 2018, 22:05
eniesee12 schreef:
vr 23 mar 2018, 21:58
bertje schreef:
vr 23 mar 2018, 21:55
2e helft was je gewoon veel beter. Pure pech dat er niet een in vliegt..
Pech? Janssen als zowel braken missen voor open doel, dat is een kwestie van kwaliteit geen pech. Met dit elftal gaan we het niet redden..... Helaas
Jansen moest een keeper en uiteindelijk ook een speler passeren, dan vind ik het pech ja. Ik snap dat uit emotie dit allemaal geroepen wordt. Maar we waren gewoon veel beter dan de Graafschap, ondanks het ontbreken van Groeneveld en Kadioglu. De Graafschap had (zeker de 2e helft) helemaal niks in te brengen.
V Mieghem en El Jebli hadden zoveel kansen in de eerste helft, dat het 1-5 bij rust had moeten staan. Pep is een waardeloze trainer. We zijn vandaag weer eens diep onder een bepaald niveau gezakt. Leuk was de invalbeurt van Ars. Dan zie je eindelijk iemand met flair en pit.

Fortuna88

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Fortuna88 »

Kampioenuhhhhhhu


:lol: :schater: :party: :party: :party:

Stickerbende
Berichten: 12
Lid geworden op: di 20 mar 2018, 11:35
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Stickerbende »

JBNMGN schreef:
vr 23 mar 2018, 22:52
Dit met moeite behaalde gelijke spelletje heb je te danken aan een groot gebrek aan inzet.
de Graafschap heeft de bal en mogen er mee doen wat ze willen.
NEC heeft de bal en wordt in eigen huis constant opgejaagd door hun en krijgen de bal dan niet meer bij een mede speler.
Ze snappen nog steeds niet dat het opjagen van de tegenstander (en zeker in eigenhuis) alleen maar voordelen oplevert.
Maar nee wij wachten liever af wat er komen gaat. Met dit systeem ga je het niet redden, je wordt geen kampioen, je wordt ook geen 2e en je flikkert er in de nacompetitie ook uit. Gevolg: nog een jaartje JL.

Beste man i.d.d. Nijhuis. Slechtste man van het veld: onze grabbelaar Delle! Man man man wat was die weer onzeker en ronduit slecht. Komende wedstrijden Paes maar eens een kans geven? (of nog liever...Babos) :biggrin:

Goed, weer een vrijdag avond naar de klootte. Op naar volgende week!
Beste Jan, wederom de vraag, waar haal jij je voldoening uit? Negatieve zak hooi!

Stickerbende
Berichten: 12
Lid geworden op: di 20 mar 2018, 11:35
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Stickerbende »

burp schreef:
vr 23 mar 2018, 23:20
Nou, dat was weer top hoor.

Begon al met dat doek van 080 wat een belediging was voor zowel het team als de rest van het stadion.
Als die figuur met het gezicht naar het veld gestaan had, dan was het een positieve aanmoediging geweest.
Door de rug te tonen nu vooral een fok-you statement van wij tegen de rest, en vooral niet als steun voor het team.
Jammer. :td:

Nou dan kom je voor en meteen weer stom gelijk. Typisch voor dit seizoen. De rest van de eerste helft was De Graafschap beter en de tweede was niet om aan te gluren. Geen inzet, geen stap extra, geen beleving en geen visie vanaf de bank.

Twee punten hebben we nog, en eigenlijk gaat het sinds de winterstop gewoon steeds slechter. Wordt nog leuk de rest van het seizoen.
Wat een dwaas ben jij zeg met je negatieve gelul.. je beseft niet hoeveel vrijwillige uren in zo'n sfeeractie zitten. Hoe kun je zo'n debiele reactie geven

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door mschr »

Hij haalt vast niet zijn voldoening uit het ondermaatse spel van NEC, denk ik hoor.

Nec nmgn
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 24 jul 2013, 19:04
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Nec nmgn »

JBNMGN schreef:
vr 23 mar 2018, 23:37
burp schreef:
vr 23 mar 2018, 23:20
Nou, dat was weer top hoor.

Begon al met dat doek van 080 wat een belediging was voor zowel het team als de rest van het stadion.
Als die figuur met het gezicht naar het veld gestaan had, dan was het een positieve aanmoediging geweest.
Door de rug te tonen nu vooral een fok-you statement van wij tegen de rest, en vooral niet als steun voor het team.
Jammer. :td:

Nou dan kom je voor en meteen weer stom gelijk. Typisch voor dit seizoen. De rest van de eerste helft was De Graafschap beter en de tweede was niet om aan te gluren. Geen inzet, geen stap extra, geen beleving en geen visie vanaf de bank.

Twee punten hebben we nog, en eigenlijk gaat het sinds de winterstop gewoon steeds slechter. Wordt nog leuk de rest van het seizoen.
Dat doek en die rookbommen gaven precies weer wat 080 deed. Dat doek vond ik een minachting naar de spelers. Die rookbommen hadden helemaal geen effect en de meeste sfeer kwam van de overkant.
Vrijdag een nieuwe kans
Echt ongelooflijk hoe je in dit spandoek alsnog complete negativiteit kunt zien.. dieptriest

Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Jovie »

ElMagico1983 schreef:
vr 23 mar 2018, 21:51
Dit elftal is geen kampioens- of promotieploeg. Los van het feit dat je teveel wedstrijden op een veel te laag niveau heb gevoetbald, de trainer niets maar dan ook niets toevoegd, heb je ook gewoon het geluk niet van een winnaar.
Fortuna komt van een 2-0 achterstand terug tot 3-2 en staat nu op twee punten en voetballen weer goed. Zij zullen ofwel kampioen worden danwel promoveren ten koste van ons.

Ik heb geen enkel vertrouwen meer in een positieve toekomst van Nec als betaald voetbalclub.
Dat betekent nog een jaar Jupiler maar dan zonder de extra kwaliteiten van Groeneveld, Achabar, Kadioglu en Golla. Dan zak je weg naar middenmoot Jupiler en dan zal Nijmegen massaal NEC de rug toekeren. Nijmegenaren houden niet van verliezers( kijk maar naar supportersaantallen van bv ijshockey en basketbal.) Bovendien komen hoogswaarschijnlijk Twente en Roda erbij in de Jupiler, en zullen de betere ( en gewenste) spelers altijd voor deze twee clubs kiezen.

Al analyserend is er geen enkel positief aanknopingspunt om te denken dat we de komende jaren vooruit zullen gaan en er zijn meerdere negatieve die voorspellen dat we zullen wegzakken.
We kijken met zijn allen naar een ter dood veroordeelde die nog wat mag spartelen aan de strop. Dit is het defintieve einde van betaald voetbal in Nijmegen.
Je relaas zegt genoeg over je gevoel voor ons clubje. Ik zie nog steeds dat het voetbal voor Nijmegen behouden blijft. Al zal het een stapje lager zijn. Maar ja als je vanaf 1974 al op de tribune zit heb je deze situatie al vaker mee gemaakt. Kampioen worden we niet en ook via de nacompetitie zal het lastig worden. Een jaartje extra in de jupiler is voor de supporter ook kut maar promoveren zonder iets te betekenen en afgestraft worden is erger. Positief, als dat te vinden is, is dat je na nog een jaar jupiler en je huishouding op orde houden je gezonder in je vel komt te zitten. Wij zijn geen Arnhemse ploeg die zijn ziel ten koste van de supporters verkoopt. betaald voetbal blijft in Nijmegen..

Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - De Graafschap

Bericht door Jovie »

Goffert schreef:
vr 23 mar 2018, 22:32
Gerd schreef:
vr 23 mar 2018, 22:31
Beste man van het veld. Bas Nijenhuis. :tu:
Slechtste mannen van het veld; Delle, Golla,Langill, Achabar en de rest eigenlijk ook.
Voorbeeldige inzet van De Graafschap.
Wij hebben De Graafschap het niet moeilijk gemaakt.
De Graafschap mag trots zijn op zijn supporters.
Wat heeft Pep sinds zijn komst aan het elftal toegevoegd?
Wij worden geen kampioen, we promoveren ook niet.
Wat zijn wij slecht. Niet om aan te gluren.
Je zet je frustraties om in vreemde teksten. Koel ff af en kom over een uurtje terug!
Wat zegt hij/zij dan verkeerd?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gjalt, JBNMGN, K0en, NEC., pjottr en 48 gasten