NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door DR »

0-0 was de enige terechte uitslag voor de wedstrijd gisteren. Het was de lamme tegen de blinde. Enige lichtpuntjes aan NEC zijde waren de invalbeurt van Heinloth, motm Breinburg en het feit dat Groeneveld met zijn acties en doelgerichtheid het verschil kan maken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
za 24 feb 2018, 00:29
Tiel schreef:
vr 23 feb 2018, 23:44
Als Ferdi van 40 meter een boogballetje tussen de palen krijgt pakken we ook 3 punten. Wat ik aangeef is dat het nooit van een actie afhangt. Hoe slecht het ook was.
Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar de actie van Delle kostte ons twee punten. Als Smits niet zo’n brekebeen was, zat Delle nu al wekenlang op de bank.
Nee, Smits maakte ook zulke fouten maar dat ben jij vergeten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Voorwaarts »

Tiel schreef:
za 24 feb 2018, 08:32
mschr schreef:
za 24 feb 2018, 00:29
Tiel schreef:
vr 23 feb 2018, 23:44
Als Ferdi van 40 meter een boogballetje tussen de palen krijgt pakken we ook 3 punten. Wat ik aangeef is dat het nooit van een actie afhangt. Hoe slecht het ook was.
Normaal gesproken ben ik het met je eens, maar de actie van Delle kostte ons twee punten. Als Smits niet zo’n brekebeen was, zat Delle nu al wekenlang op de bank.
Nee, Smits maakte ook zulke fouten maar dat ben jij vergeten.
Delle had al eerder een bunder door zo ver het doel uit te komen. Had zomaar een doelpunt of kunnen opleveren.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
vr 23 feb 2018, 23:06
Je hebt een balafpakker nodig die een actie kan maken, diep gaat en gevaar sticht rond de 16.
de woorden van onze TD begin dit seizoen moest ons doen overkomen als dat Dijkstra dat type speler is. Beetje verkeerde inschatting wederom.

Maar DIjkstra is zeker een van de weinigen die overeind blijft momenteel, en niet door de ondergrens zakt.
Toch zie ik zeker liever Bikel, die zowel bij balbezit als balverlies veel dwingender aanwezig is.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Goffert »

Kunnen wij die nummer 36 van fortuna niet overnemen volgend seizoen?

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door harold »

Ik snap de negatieve reacties niet. In de eerste helft heer en meester en enkele grote kansen (Braken en Rayhi). In de 2e helft moet Ferdi die bal over 40 meter er ook gewoon in schieten.
We waren 10 keer beter dan Fortuna. Ze hebben zichzelf tekort gedaan, dat mogen wij ze wél kwalijk nemen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

harold schreef:
za 24 feb 2018, 09:16
Ik snap de negatieve reacties niet. In de eerste helft heer en meester en enkele grote kansen (Braken en Rayhi). In de 2e helft moet Ferdi die bal over 40 meter er ook gewoon in schieten.
We waren 10 keer beter dan Fortuna. Ze hebben zichzelf tekort gedaan, dat mogen wij ze wél kwalijk nemen.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

Tiel schreef:
za 24 feb 2018, 09:22
harold schreef:
za 24 feb 2018, 09:16
Ik snap de negatieve reacties niet. In de eerste helft heer en meester en enkele grote kansen (Braken en Rayhi). In de 2e helft moet Ferdi die bal over 40 meter er ook gewoon in schieten.
We waren 10 keer beter dan Fortuna. Ze hebben zichzelf tekort gedaan, dat mogen wij ze wél kwalijk nemen.
:withstupid:
Al kun je zo'n bal ook missen. Hij moet gewoon beter omgaan met zijn laatste bal. Hij neemt aan heeft 9 van de 10 keer een goede actie om vervolgens de bal slecht af te geven of dramatisch te schieten. Zo ziet het er leuk uit wat hij doet maar voegt het niets toe. Net zo weinig als Braken bv die wel aangevallen mag worden (die keeper had trouwens gewoon een geweldige redding in de 1e helft waarbij hij geblesseerd raakte.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Brabander »

Wat was het weer slecht gisteren zeg! gelijkspel wel een terechte uitslag maar daar schieten we dus helemaal niks mee op!

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door jallah »

dijkstra is ook echt een ramp.. wie tog in vredes naam deze speler heeft gescout! dat er supporters zijn die vinden dat hij zich heeft herpakt!? sorry maar ik snap hem niet! die man staat alleen maar lucht te dekken de hele wedstrijd lang.. word er iemand aangespeeld in zijn buurt rent ie er als een gek heen en is hij altijd te laat.. misschien is die wat mensen zien? dat hij zijn onvermogen om goed te staan moet corrigieren met blind gedraaf en overtredinhen? dan het drukzetten van de aanvallers.. wie gaat er in vredesnaam druk zetten als de tegenstander 30 m verderop de bal heeft? die heb je toch nooit? zeker niet als het middenveld en verdediging niet bij sluit! is er dan niemand in het veld die ze terug roept als ze hun krachten verspelen? en is er niemand die beslist van ja! nu gaan we met zijn alle jagen zonder die ruimtes van een half veld tussen het middenveld en de aanval.. zo kan een verdediging ook nooit bij sluiten en kom je nooit onder de druk uit! daarbij moeten ze is leren op het juiste moment voor de man te komen en niet continu lopen verschuilen en overal achteraan hobbelen! dit nec is meester van de domheid tenzei het tactiek van de trainer is natuurlijk!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door mschr »

harold schreef:
za 24 feb 2018, 09:16
Ik snap de negatieve reacties niet. In de eerste helft heer en meester en enkele grote kansen (Braken en Rayhi). In de 2e helft moet Ferdi die bal over 40 meter er ook gewoon in schieten.
We waren 10 keer beter dan Fortuna. Ze hebben zichzelf tekort gedaan, dat mogen wij ze wél kwalijk nemen.
Te weinig kansen gecreēerd om aanspraak te maken op een overwinning en een blunderende keeper die ervoor zorgt dat we blij mogen zijn met een gelijkspel. NEC was niet 10x beter. Het krachtsverschil was miniem.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
za 24 feb 2018, 10:14
harold schreef:
za 24 feb 2018, 09:16
Ik snap de negatieve reacties niet. In de eerste helft heer en meester en enkele grote kansen (Braken en Rayhi). In de 2e helft moet Ferdi die bal over 40 meter er ook gewoon in schieten.
We waren 10 keer beter dan Fortuna. Ze hebben zichzelf tekort gedaan, dat mogen wij ze wél kwalijk nemen.
Te weinig kansen gecreēerd om aanspraak te maken op een overwinning en een blunderende keeper die ervoor zorgt dat we blij mogen zijn met een gelijkspel. NEC was niet 10x beter. Het krachtsverschil was miniem.
Helemaal met je eens. Te weinig kansen gecreëerd en dat is al weken zo. Dat is zeer zorgelijk. Verder was het van beide kanten slecht, maar vond ik NEC (zeker de eerste helft) wel de bovenliggende partij. De grote vraag is nog steeds: waarom is het zo afgezakt??? NEC was t/m GA Eagles bezig om rechtstreeks op te stomen richting kampioenschap en nu is het als een kaartenhuis aan het instorten. Vertrouwenskwestie? Geen klik spelers - trainer? ENz. Zeg het maar.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Gijscoman »

De wedstrijd vond ik absoluut niet saai. De eerste helft was soms best spectaculair. Op het middenveld ging het hard tegen hard. Breinburg en Dijkstra waren echter steeds net een seconde eerder of gaven net een slimmere beuk. Breinburg en Dijkstra waren ijzersterk. Dat geldt ook voor Golla en Sturing trouwens. Alleen nam het vechtvoetbal de wedstrijd over, waardoor echt voetbal nogal eens vergeten werd.

Van daaruit aanvallen is lastig, omdat Fortuna de bus redelijk parkeerde. Het is lastig daar doorheen te komen en al helemaal als Groeneveld aanvallen eigenlijk te lang doorzet. Er is best wat kritiek weer op Langil, maar die deed dat wel beter.

Ik ben van mening dat wij gewoon beter waren. Alleen moet Heinloth er gewoon weer standaard in. Die maakt minder fouten dan Joppen en voegt ook nog veel toe aan het voetbal. En Kadioglu speelde weer beter dan de laatste weken, dus hopelijk bereikt hij zijn oude niveau weer.
Wat Delle betreft: zwakke periode, maar hij herpakt zich wel en gaat echt nog genoeg punten pakken!

Natuurlijk is één punt teleurstellend, maar ik was bang voor een Fortuna dat ons eruit kon voetballen en voor een NEC dat traag en loom zou spelen. Maar Fortuna was machteloos en NEC was fel. Het gaat godverdomme goedkomen!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Juul »

jallah schreef:
za 24 feb 2018, 10:05
dijkstra is ook echt een ramp.. wie tog in vredes naam deze speler heeft gescout! ...word er iemand aangespeeld in zijn buurt rent ie er als een gek heen en is hij altijd te laat.. misschien is die wat mensen zien? dat hij zijn onvermogen om goed te staan moet corrigieren met blind gedraaf en overtredinhen?

Mart is een voorbeeldige prof, geweldige teamplayer maar hij kan er weinig van. Hij rent en pakt ballen af en dat springt in het oog, en dan gaan mensen roepen dat hij een sterke wedstrijd heeft gespeeld. In aanvallend opzicht speel je met een man minder en daardoor komt er teveel gewicht bij Ferdi te liggen. Dat maakt het voor een tegenstander ook makkelijk.
Dus als Pepijn minder voorspelbaar wil spelen, zal hij zijn aanvoerder moet opofferen. Lullig voor Dijkstra maar de hoofdschuldige is de td die hem gehaald heeft met een betere speler als Bikel voor die plek.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4458
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Jeffry74 »

Grappig dat veel mensen een andere wedstrijd hebben gezien.

Fortuna had i.m.o. gewoon verdiend te winnen zonder tot grote kansen te komen.
Het veldspel van Fortuna in balbezit en bij balverlies vond ik vele malen beter.

NEC viel me weer zwaar tegen. #pepout
Ook in deze wedstrijd was NEC niet duidelijk de bovenliggende partij en kon het de tegenstander geen pijn doen d.m.v. pressie en combinatievoetbal.

Met een budget dat 5x zo hoog is kunnen we teampjes als Telstar, Emmen en Fortuna niet eens onze wil opleggen.
In deze hoedanigheid kunnen we beter stoppen met profvoetbal in Nijmegen.

Langil was kut, Braken kut, Ferdi kut, Joppen en Delle zijn een aanfluiting.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door jallah »

Juul schreef:
za 24 feb 2018, 11:13
jallah schreef:
za 24 feb 2018, 10:05
dijkstra is ook echt een ramp.. wie tog in vredes naam deze speler heeft gescout! ...word er iemand aangespeeld in zijn buurt rent ie er als een gek heen en is hij altijd te laat.. misschien is die wat mensen zien? dat hij zijn onvermogen om goed te staan moet corrigieren met blind gedraaf en overtredinhen?

Mart is een voorbeeldige prof, geweldige teamplayer maar hij kan er weinig van. Hij rent en pakt ballen af en dat springt in het oog, en dan gaan mensen roepen dat hij een sterke wedstrijd heeft gespeeld. In aanvallend opzicht speel je met een man minder en daardoor komt er teveel gewicht bij Ferdi te liggen. Dat maakt het voor een tegenstander ook makkelijk.
Dus als Pepijn minder voorspelbaar wil spelen, zal hij zijn aanvoerder moet opofferen. Lullig voor Dijkstra maar de hoofdschuldige is de td die hem gehaald heeft met een betere speler als Bikel voor die plek.
lijkt mij dat hij als aanvoerder moet zorgen dat de mensen aansluiten.. en al helemaal als hij ook nog in de linie staat die niet aansluit.. ben het absoluut met je eens dat bikel geprobeert moet worden.. mocht je het probleem van het gapende gat tussen aanval en verdediging hiermee oplossen begin je weer te winnen denk ik.. ook loopt er dan een mannetje minder vrij van de tegenpartij..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-0

Bericht door mschr »

Jeffry74 schreef:
za 24 feb 2018, 11:24
Grappig dat veel mensen een andere wedstrijd hebben gezien.

Fortuna had i.m.o. gewoon verdiend te winnen zonder tot grote kansen te komen.
Het veldspel van Fortuna in balbezit en bij balverlies vond ik vele malen beter.

NEC viel me weer zwaar tegen. #pepout
Ook in deze wedstrijd was NEC niet duidelijk de bovenliggende partij en kon het de tegenstander geen pijn doen d.m.v. pressie en combinatievoetbal.

Met een budget dat 5x zo hoog is kunnen we teampjes als Telstar, Emmen en Fortuna niet eens onze wil opleggen.
In deze hoedanigheid kunnen we beter stoppen met profvoetbal in Nijmegen.

Langil was kut, Braken kut, Ferdi kut, Joppen en Delle zijn een aanfluiting.
Sittard verdiende te winnen, gaat me te ver. Maar Sittard dat door iedere ploeg is weggespeeld, bleef gisteravond simpel overeind. Dat blijft treurig. NEC probeert Bogeriaans voetbal te spelen, maar NEC onder Bogers moest het hebben van een Kadioglu, Groeneveld en Rayhi in vorm en dat zijn de drie nou niet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
za 24 feb 2018, 12:31
Ik ben veel positiever, in de zin dat er verbetering komt. Er werd nu wel strijd geleverd en samengewerkt.

Verder idd met Mschr eens dat de voorhoede niet in vorm is, en je daarom weinig scoort momenteel.
Verder staan onze tegenstanders heel compact achterin, daar hebben we nog geen antwoord op.
Denk je dar er ook maar iemand is die vindt dat de voorhoede wel in vorm is?

Ik zou geen een speler kunnen noemen die in vorm is.

Heinloth viel goed in het enige positieve.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Pol »

CazNEC schreef:
za 24 feb 2018, 13:40
Ik begrijp oprecht niet dat sommigen hier zo positief kunnen zijn; ik heb nog elke wedstrijd dit seizoen bezocht en heb niet het idee dat er een (licht) stijgende lijn te ontdekken is. Mijn excuses voor het genuil, maar ik kijk alweer met angst uit naar RKC. Voordeel is wel dat ik snel thuis ben om daar uit te huilen. Gisteravond was toch niet om aan te gluren? En Delle, kom op man.
Eens. We staan er nog goed voor maar dat is alleen omdat de rest er ook niks van kan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door mschr »

Pol schreef:
za 24 feb 2018, 15:06
CazNEC schreef:
za 24 feb 2018, 13:40
Ik begrijp oprecht niet dat sommigen hier zo positief kunnen zijn; ik heb nog elke wedstrijd dit seizoen bezocht en heb niet het idee dat er een (licht) stijgende lijn te ontdekken is. Mijn excuses voor het genuil, maar ik kijk alweer met angst uit naar RKC. Voordeel is wel dat ik snel thuis ben om daar uit te huilen. Gisteravond was toch niet om aan te gluren? En Delle, kom op man.
Eens. We staan er nog goed voor maar dat is alleen omdat de rest er ook niks van kan.
Nee. In de JL zijn de krachtsverschillen klein. Iedereen kan van iedereen winnen en wij staan er goed voor vanwege onze brede selectie.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door DR »

Jeffry74 schreef:
za 24 feb 2018, 11:24
Grappig dat veel mensen een andere wedstrijd hebben gezien.

Fortuna had i.m.o. gewoon verdiend te winnen zonder tot grote kansen te komen.
Het veldspel van Fortuna in balbezit en bij balverlies vond ik vele malen beter.

NEC viel me weer zwaar tegen. #pepout
Ook in deze wedstrijd was NEC niet duidelijk de bovenliggende partij en kon het de tegenstander geen pijn doen d.m.v. pressie en combinatievoetbal.

Met een budget dat 5x zo hoog is kunnen we teampjes als Telstar, Emmen en Fortuna niet eens onze wil opleggen.
In deze hoedanigheid kunnen we beter stoppen met profvoetbal in Nijmegen.

Langil was kut, Braken kut, Ferdi kut, Joppen en Delle zijn een aanfluiting.
Sorry maar in jouw stijl te blijven. Fortuna was ook kut. Meer balbezit maar veel tikjes breed en terug. De nr 6 (Smeets) was irritant, de nr 5 (Ospitalieri) nog slechter dan de slechtste bij ons. Stokkers heeft niets laten zien en ook de portugezen vielen zwaar door de mand. Ze creeerden zelf ook nauwelijks kansen, hadden een blunder van ons nodig om te scoren. In ieder geval scoorden wij nog uit een goede aanval.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Gijscoman »

DR schreef:
za 24 feb 2018, 16:08
Jeffry74 schreef:
za 24 feb 2018, 11:24
Grappig dat veel mensen een andere wedstrijd hebben gezien.

Fortuna had i.m.o. gewoon verdiend te winnen zonder tot grote kansen te komen.
Het veldspel van Fortuna in balbezit en bij balverlies vond ik vele malen beter.

NEC viel me weer zwaar tegen. #pepout
Ook in deze wedstrijd was NEC niet duidelijk de bovenliggende partij en kon het de tegenstander geen pijn doen d.m.v. pressie en combinatievoetbal.

Met een budget dat 5x zo hoog is kunnen we teampjes als Telstar, Emmen en Fortuna niet eens onze wil opleggen.
In deze hoedanigheid kunnen we beter stoppen met profvoetbal in Nijmegen.

Langil was kut, Braken kut, Ferdi kut, Joppen en Delle zijn een aanfluiting.
Sorry maar in jouw stijl te blijven. Fortuna was ook kut. Meer balbezit maar veel tikjes breed en terug. De nr 6 (Smeets) was irritant, de nr 5 (Ospitalieri) nog slechter dan de slechtste bij ons. Stokkers heeft niets laten zien en ook de portugezen vielen zwaar door de mand. Ze creeerden zelf ook nauwelijks kansen, hadden een blunder van ons nodig om te scoren. In ieder geval scoorden wij nog uit een goede aanval.
Het enige wat die nummer 5 nog enigszins overeind deed blijven was het feit dat al zijn overtredingen ongestraft bleven, maar zijn schwalbes wel beloond werden. Betreft de arbitrage: die ene grensrechter aan de kant van de Gofferttribune was nog zwakker dan de slechtste speler op het veld. Die heeft er vaak volledig naast gezeten...

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11731
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door DJTEEF! »

Het was verschrikkelijk slecht. Er zit gewoon veel te weinig voetbal in de ploeg. Golla en Sturing zijn redelijke mandekkers, maar ze kunnen niet vooruit verdedigen of indribbelen. Joppen en Verdonk zijn verdedigend slecht en aanvallend waardeloos. Dijkstra en Breinburg komen nooit in de 16 van de tegenpartij en schieten gemiddeled 0 keer per wedstrijd op doel: een garantie voor 0 doelpunten per seizoen. Kadioglu is uit vorm. Braken en Langil zijn technisch ontzettend slecht. Hou je alleen Groeneveld over... en Achahbar... die moet natuurlijk altijd spelen.

Iedereen was positief, ik ook, maar de selectie is gewoon veel minder goed dan we dachten en dan sommigen nog steeds denken. Oversier heeft er een potje van gemaakt. De enige reden dat we nog kans maken om te promoveren is dat de rest even ruk is, maar die hebben dan ook minder dan de helft van ons budget.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Wim1970 »

DJTEEF! schreef:
za 24 feb 2018, 18:16
Het was verschrikkelijk slecht. Er zit gewoon veel te weinig voetbal in de ploeg. Golla en Sturing zijn redelijke mandekkers, maar ze kunnen niet vooruit verdedigen of indribbelen. Joppen en Verdonk zijn verdedigend slecht en aanvallend waardeloos. Dijkstra en Breinburg komen nooit in de 16 van de tegenpartij en schieten gemiddeled 0 keer per wedstrijd op doel: een garantie voor 0 doelpunten per seizoen. Kadioglu is uit vorm. Braken en Langil zijn technisch ontzettend slecht. Hou je alleen Groeneveld over... en Achahbar... die moet natuurlijk altijd spelen.

Iedereen was positief, ik ook, maar de selectie is gewoon veel minder goed dan we dachten en dan sommigen nog steeds denken. Oversier heeft er een potje van gemaakt. De enige reden dat we nog kans maken om te promoveren is dat de rest even ruk is, maar die hebben dan ook minder dan de helft van ons budget.
Dus Oversier heeft gefaald!!!!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11731
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door DJTEEF! »

Wim1970 schreef:
za 24 feb 2018, 20:31
DJTEEF! schreef:
za 24 feb 2018, 18:16
Het was verschrikkelijk slecht. Er zit gewoon veel te weinig voetbal in de ploeg. Golla en Sturing zijn redelijke mandekkers, maar ze kunnen niet vooruit verdedigen of indribbelen. Joppen en Verdonk zijn verdedigend slecht en aanvallend waardeloos. Dijkstra en Breinburg komen nooit in de 16 van de tegenpartij en schieten gemiddeled 0 keer per wedstrijd op doel: een garantie voor 0 doelpunten per seizoen. Kadioglu is uit vorm. Braken en Langil zijn technisch ontzettend slecht. Hou je alleen Groeneveld over... en Achahbar... die moet natuurlijk altijd spelen.

Iedereen was positief, ik ook, maar de selectie is gewoon veel minder goed dan we dachten en dan sommigen nog steeds denken. Oversier heeft er een potje van gemaakt. De enige reden dat we nog kans maken om te promoveren is dat de rest even ruk is, maar die hebben dan ook minder dan de helft van ons budget.
Dus Oversier heeft gefaald!!!!!!!
Ik neig steeds meer naar die conclusie, ja.

En Lijnders’ geëxperimenteer helpt ook niet. Op de middellijn verdedigen met Golla en van de Pavert: hoe verzin je het?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balletje mayo, Bing [Bot], Joost03, Niels, trots op eniesee en 58 gasten