NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door Special Guest »

CazNEC schreef:
za 24 feb 2018, 13:40
Ik begrijp oprecht niet dat sommigen hier zo positief kunnen zijn; ik heb nog elke wedstrijd dit seizoen bezocht en heb niet het idee dat er een (licht) stijgende lijn te ontdekken is. Mijn excuses voor het genuil, maar ik kijk alweer met angst uit naar RKC. Voordeel is wel dat ik snel thuis ben om daar uit te huilen. Gisteravond was toch niet om aan te gluren? En Delle, kom op man.
Precies dit. Ik zie die positieve punten ook niet hoor. Uit kunnen we van iedereen verliezen. En thuis winnen is ook al niet meer vanzelfsprekend. Als deze resultaten zo doorsukkelen kan het je zomaar promotie gaan kosten. Telstar komt eraan, Emmen komt eraan. Nog 1 of 2 keer zo de bietenbrug opgaan en ze staan er helemaal bij. Tijd voor Boogers!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door mschr »

Volgens de rapportcijfers in De Gelderlander is Golla man of the match. Hij krijgt een 7. Eervolle vermeldingen zijn er verder voor Sturing en Groeneveld (6,5). Kadioglu is voldoende (6) en de rest van het middenveld gaat met de hakken over de sloot over (5,5). Joppen, Verdonk, Langil, Braken zijn niet veel soeps (5), terwijl Delle huilen met de pet op is (3).

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC NIJMEGEN-Fortuna Sittard(23-02)

Bericht door bertje »

Wim is een beetje schizofreen?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Johnny, Pol en 17 gasten