knvb beker: PEC - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Jomano schreef:Wat een zouteloze wedstrijd!
Ik heb geen seconde het gevoel gehad dat NEC zou gaan stunten. Als makke lammetjes liepen ze over het veld, tenminste zo kwam het op mij over.
Natuurlijk speel je tegen de nr4 uit de eredivisie en natuurlijk missen wij een hoop spelers, maar toch, het was veel te slap, te lief, te gemakzuchtig. Geen geloof....
En dat zo'n Bogers Braken niet brengt om nog iets te forceren....onvoorstelbaar!
:withstupid:
Eens te meer blijkt Adrie niet geschikt.
Braken kan er niets van volgens de kenners hier. Dus dat is logisch.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

Jorrit77 schreef:Allemaal te danken aan die slappe lul op de bank. Spelers kun je niks kwalijk nemen. Die worden door meneer langzaam naar de afgrond getrokken. Met deze sexloze instelling gaat er niemand meer naar het stadion. Allemaal door 1 man: Adri Bogers :2up:
Niemand naar het stadion? Zonder Adrie win je van PEC? Doe effe normaal man. Overspannen reaktie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Wessel »

Toch goed meegespeeld in deze wedstrijd en dat met een aantal sterkhouders er niet bij!

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Het is toch een soort examen van waar je staat als speler. Zijn spelers die duidelijk door de mand zijn gevallen.
Langil, archebar, Larsson te licht. Golla wijfelende speler. Denk sturing met TvP veel sterker dan elke combinatie met Golla. Vond achterhoede en middenveld eigenlijk best voldoen. Redelijk combinerend. Kadioglu erg sterk. Maar zo gauw de aanval werd aangespeeld was het balverlies. Te licht voor de ED dus.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
Goffert schreef:
Jomano schreef:Wat een zouteloze wedstrijd!
Ik heb geen seconde het gevoel gehad dat NEC zou gaan stunten. Als makke lammetjes liepen ze over het veld, tenminste zo kwam het op mij over.
Natuurlijk speel je tegen de nr4 uit de eredivisie en natuurlijk missen wij een hoop spelers, maar toch, het was veel te slap, te lief, te gemakzuchtig. Geen geloof....
En dat zo'n Bogers Braken niet brengt om nog iets te forceren....onvoorstelbaar!
:withstupid:
Eens te meer blijkt Adrie niet geschikt.
Braken kan er niets van volgens de kenners hier. Dus dat is logisch.
Tja, Braken kon er de afgelopen wedstrijden niets van. Achahbar kon er vandaag niets van. Het is mij om het even. Graag Achahbar nog wel even de kans geven tegen een Jupiler ploeg.

Overigens heeft Ferdi vandaag laten zien waarom hij met afstand (samen met Breinburg) onze beste speler is en het vermogen waar Oversier zijn best mag gaan doen.

Jorrit77
Berichten: 2424
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Jorrit77 »

Tiel schreef:
Jorrit77 schreef:Allemaal te danken aan die slappe lul op de bank. Spelers kun je niks kwalijk nemen. Die worden door meneer langzaam naar de afgrond getrokken. Met deze sexloze instelling gaat er niemand meer naar het stadion. Allemaal door 1 man: Adri Bogers :2up:
Niemand naar het stadion? Zonder Adrie win je van PEC? Doe effe normaal man. Overspannen reaktie.
Iedere trainer had er meer aan gedaan. En nee, winnen hadden ze niet gedaan van Zwolle, maar die passieve instelling van onze zak hooi op de bank, ben ik helemaal zat. Hij laat de spelers niet voetballen. Ze mogen het niet en hij doet er alles aan om dat kracht bij te zetten door zijn idiote wissels. Het is geen trainer.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Wim1970 »

Echt een Bogers wedstrijd dit. Nul inzet, nul risico!!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

Jorrit77 schreef:
Tiel schreef:
Jorrit77 schreef:Allemaal te danken aan die slappe lul op de bank. Spelers kun je niks kwalijk nemen. Die worden door meneer langzaam naar de afgrond getrokken. Met deze sexloze instelling gaat er niemand meer naar het stadion. Allemaal door 1 man: Adri Bogers :2up:
Niemand naar het stadion? Zonder Adrie win je van PEC? Doe effe normaal man. Overspannen reaktie.
Iedere trainer had er meer aan gedaan. En nee, winnen hadden ze niet gedaan van Zwolle, maar die passieve instelling van onze zak hooi op de bank, ben ik helemaal zat. Hij laat de spelers niet voetballen. Ze mogen het niet en hij doet er alles aan om dat kracht bij te zetten door zijn idiote wissels. Het is geen trainer.
En dan knallen, kaarten blessures. Laat gaan man, promoveren dat is waar het om gaat.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31798
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door vak Oost »

Wim1970 schreef:Echt een Bogers wedstrijd dit. Nul inzet, nul risico!!!!!
De 1ste helft al weer zo snel vergeten .. maak je niet druk, de competitie is tig maal belangrijker.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10585
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Gijscoman »

Sterke eerste helft, waarin NEC het PEC moeilijk maakte en soms zelf het betere van het spel had. Na de 2-0 in de tweede helft was het einde wedstrijd. PEC hield tegen en NEC had het geloof verloren. Achahbar vond ik niet bijzonder sterk spelen.

De boze reacties nu snap ik niet. Dat is pure hysterie en boos zijn om het boos zijn.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Juul »

Jorrit77 schreef: Iedere trainer had er meer aan gedaan. En nee, winnen hadden ze niet gedaan van Zwolle, maar die passieve instelling van onze zak hooi op de bank, ben ik helemaal zat. Hij laat de spelers niet voetballen. Ze mogen het niet en hij doet er alles aan om dat kracht bij te zetten door zijn idiote wissels. Het is geen trainer.
Het was de beste wedstrijd van Dijkstra tot nu toe en dan brengt hij ineens Bikel. Kennelijk omdat alles draait om zijn gelijk halen.
Tegelijk laat hij Larsson zwemmen op rechts en Langil alle duels verliezen van Ezebuhue. Dus wat wil Bogers? Het optimale rendement of zijn gelijk halen?
Los van deze ergernis vind ik dat NEC uitstekend gespeeld heeft met Kadioglu als the overduidelijke Man of the Match en NEC het meeste balbezit tegen een sterke ED subtopper als PEC.

ps: ook een compliment aan Verdonk die opnieuw sterk stond te ballen.

Jorrit77
Berichten: 2424
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Jorrit77 »

Juul schreef:
Jorrit77 schreef: Iedere trainer had er meer aan gedaan. En nee, winnen hadden ze niet gedaan van Zwolle, maar die passieve instelling van onze zak hooi op de bank, ben ik helemaal zat. Hij laat de spelers niet voetballen. Ze mogen het niet en hij doet er alles aan om dat kracht bij te zetten door zijn idiote wissels. Het is geen trainer.
Het was de beste wedstrijd van Dijkstra tot nu toe en dan brengt hij ineens Bikel. Kennelijk omdat alles draait om zijn gelijk halen.
Tegelijk laat hij Larsson zwemmen op rechts en Langil alle duels verliezen van Ezebuhue. Dus wat wil Bogers? Het optimale rendement of zijn gelijk halen?
Los van deze ergernis vind ik dat NEC uitstekend gespeeld heeft met Kadioglu als the overduidelijke Man of the Match en NEC het meeste balbezit tegen een sterke ED subtopper als PEC.

ps: ook een compliment aan Verdonk die opnieuw sterk stond te ballen.
:withstupid:

Jorrit77
Berichten: 2424
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Jorrit77 »

Gijscoman schreef:Sterke eerste helft, waarin NEC het PEC moeilijk maakte en soms zelf het betere van het spel had. Na de 2-0 in de tweede helft was het einde wedstrijd. PEC hield tegen en NEC had het geloof verloren. Achahbar vond ik niet bijzonder sterk spelen.

De boze reacties nu snap ik niet. Dat is pure hysterie en boos zijn om het boos zijn.
Dat is het niet. Bogers spoort zijn spelers niet aan! Hij geeft ze geen vertrouwen, daardoor worden ze net als hem. Daar maak ik me zorgen over. Hij trapt continu op de rem.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7114
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door jetipo »

Gijscoman schreef:Sterke eerste helft, waarin NEC het PEC moeilijk maakte en soms zelf het betere van het spel had. Na de 2-0 in de tweede helft was het einde wedstrijd. PEC hield tegen en NEC had het geloof verloren. Achahbar vond ik niet bijzonder sterk spelen.

De boze reacties nu snap ik niet. Dat is pure hysterie en boos zijn om het boos zijn.
Ik begrijp ze ook niet. Daarnaast wil je toch promoveren en stel dat de beker gewonnen zou worden...wil je net als vitesse het lachertje van Europa worden en vervolgens door amateurs uitgeschakeld worden in de volgende ronde?

Prima gedaan in de beker en nu weer voor het echt belangrijke werk gaan. Er is nog een hoop te doen als nec wil promoveren.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

knvb beker: PEC - NEC

Bericht door De Kletskop »

H-Zenkamp schreef:Pff wat een tamme wedstrijd. Tevens mag Langil per direct wieberen; nog tijdens het laatste fluitsignaal richting douche lopen terwijl het hele team inclusief bank naar het uitvak kwam. 0,0 mentaliteit.
Heel vervelend ventje volgens mij.
In de 1e helft stond ie na een kutbal van hemzelf ook een paar keer irritant te gebaren.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

knvb beker: PEC - NEC

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:Prima resultaat (want uit de beker) en vooral een uitstekende 1ste helft. Het enige wat ik niet begrijp is waarom Langil na mislukte actie numero: 9 aan die linkerkant mag blijven staan en Larsson onzichtbaar aan de rechterkant moet blijven plakken. Ziet Adri dat niet of hoe zit dat? Aan de lichaamstaal te zien van Achahbar en Larsson zelf ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Volgens mij heeft NEC wel het meeste balbezit gehad en dat is een prima prestatie op zich.

Next.
100% meejeens.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Goffert »

De Kletskop schreef:
H-Zenkamp schreef:Pff wat een tamme wedstrijd. Tevens mag Langil per direct wieberen; nog tijdens het laatste fluitsignaal richting douche lopen terwijl het hele team inclusief bank naar het uitvak kwam. 0,0 mentaliteit.
Heel vervelend ventje volgens mij.
In de 1e helft stond ie na een kutbal van hemzelf ook een paar keer irritant te gebaren.
En weigert af en toe te trainen. Aardig gestoord.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Juul schreef:Prima resultaat (want uit de beker) en vooral een uitstekende 1ste helft. Het enige wat ik niet begrijp is waarom Langil na mislukte actie numero: 9 aan die linkerkant mag blijven staan en Larsson onzichtbaar aan de rechterkant moet blijven plakken. Ziet Adri dat niet of hoe zit dat? Aan de lichaamstaal te zien van Achahbar en Larsson zelf ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Volgens mij heeft NEC wel het meeste balbezit gehad en dat is een prima prestatie op zich.

Next.
100% meejeens.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Wessel »

Als je een groot gedeelte van de wedstrijd gelijkwaardig bent aan een Eredivisie subtopper, in een uitwedstrijd en zonder een aantal belangrijke spelers, heb je het gewoon goed gedaan. Dat is ook de verdienste van A3. Zijn taktiek vond ik uiteindelijk zo slecht nog niet. We hebben de kansen gehad en de doelpunten wat ongelukkig weggegeven. Misschien had Larsson iets meer naar binnen kunnen spelen maar dat deed hij op een gegeven moment van zelf ook al. Maar misschien wel goed dat het zo gelopen is. Alle focus kan nu op de competitie. Dat is toch het allerbelangrijkste!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door mschr »

Meteen weten we weer dat de eredivisie te hoog gegrepen is voor Heinloth. Staat bijv. opzichtig te slapen bij de 2-0.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:Meteen weten we weer dat de eredivisie te hoog gegrepen is voor Heinloth. Staat bijv. opzichtig te slapen bij de 2-0.
Noem eens minimaal 6 spelers die volgend seizoen moeiteloos mee kunnen draaien in de ED (als we dat redden)
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door mschr »

JBNMGN schreef:
mschr schreef:Meteen weten we weer dat de eredivisie te hoog gegrepen is voor Heinloth. Staat bijv. opzichtig te slapen bij de 2-0.
Noem eens minimaal 6 spelers die volgend seizoen moeiteloos mee kunnen draaien in de ED (als we dat redden)
Delle, Breinburg, Ferdi, Groeneveld, Langil, Golla.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
JBNMGN schreef:
mschr schreef:Meteen weten we weer dat de eredivisie te hoog gegrepen is voor Heinloth. Staat bijv. opzichtig te slapen bij de 2-0.
Noem eens minimaal 6 spelers die volgend seizoen moeiteloos mee kunnen draaien in de ED (als we dat redden)
Delle, Breinburg, Ferdi, Groeneveld, Langil, Golla.
Oh sorry, ik had er nog bij moeten zetten: die hier dan ook nog spelen. Blijven er van jou lijstje nog maar 2 over als het mee zit.
Groeneveld en Kadioglu gaan als ze zo blijven spelen of nog beter worden zeker weg.
Golla wil ook weg, Breinburg idem dito en Delle is een vraagteken of die wil blijven.
Hou je Langil over en die kan dat niveau niet aan.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12597
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Curva »

Wessel schreef:Als je een groot gedeelte van de wedstrijd gelijkwaardig bent aan een Eredivisie subtopper, in een uitwedstrijd en zonder een aantal belangrijke spelers, heb je het gewoon goed gedaan. Dat is ook de verdienste van A3. Zijn taktiek vond ik uiteindelijk zo slecht nog niet. We hebben de kansen gehad en de doelpunten wat ongelukkig weggegeven. Misschien had Larsson iets meer naar binnen kunnen spelen maar dat deed hij op een gegeven moment van zelf ook al. Maar misschien wel goed dat het zo gelopen is. Alle focus kan nu op de competitie. Dat is toch het allerbelangrijkste!
Als je gelijkwaardig bent aan een tegenstander die de wedstrijd al in de pocket heeft ben je dus niet gelijkwaardig.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: knvb beker: PEC - NEC

Bericht door Wessel »

Opmerking van niks. Waarom schrijf je zoiets eigenlijk ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], davey, Stan_NMGN en 37 gasten