Fc Den Bosch-N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:Een pingel in de 93e minuut. Achabar (die goed inviel) wil hem nemen. Maar nee Braken pakt hem af, oh nee toch Groeneveld.

Er zit geen eenheid in het team.
Achahbar was verder ook de enige die zich samen met Braken verontschuldigde aan het uitvak. De rest kwamen er als een zak aardappelen bij staan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:Een pingel in de 93e minuut. Achabar (die goed inviel) wil hem nemen. Maar nee Braken pakt hem af, oh nee toch Groeneveld.

Er zit geen eenheid in het team.
Jij was in Den Bosch?
Ja ik ga meestal mee uit zo gek is dat niet.
Je vriend Achabar komt heel snel in de basis, let maar eens op.
Hoe was de stemming?

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door peterG »

eniesee12 schreef:Hkn ook weer lekker aan het rellen geweest :eek:
Hadden ze een jasje of mutsje op waar HKN op staat dat je dit zo met zekerheid kan zeggen?!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
Tiel schreef:Een pingel in de 93e minuut. Achabar (die goed inviel) wil hem nemen. Maar nee Braken pakt hem af, oh nee toch Groeneveld.

Er zit geen eenheid in het team.
Jij was in Den Bosch?
Ja ik ga meestal mee uit zo gek is dat niet.
Je vriend Achabar komt heel snel in de basis, let maar eens op.
Hoe was de stemming?
Geweldig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door nec4n »

peterG schreef:
eniesee12 schreef:Hkn ook weer lekker aan het rellen geweest :eek:
Hadden ze een jasje of mutsje op waar HKN op staat dat je dit zo met zekerheid kan zeggen?!
Hetzelfde volk wat vervolgens in de HKN-bus stapt.
ENIESEE NIJMEGEN

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door valkhof »

de instellng an de spelers is al 4 wedstrijden schandalig, we doen het wel ff want wij zijn beter. de coach, die geen coach moet zijn zet de poppetjes niet op de juiste plek. in die 2 dingen schuilt et grootste gevaar maar dan gaan er ook nog mensen roepen omdat ze de op de radio horen at de ME in actie komt dat dat komt komt omdat onze jongens weer eens zijn gaan lopen rellen. drama alweer compleet in nijmegen hoor. pffff.
ja het is ruk de eerste 4 wedstrijden maar er is in de juup geen man overboordd hoor. ook in ons super seizoen 3 jaar geleden liepen we tegen een zeperd aan, nu uit bij denbosch. nec doet ondanks deze wanstaltige vertoning gewoon mee om de 1e plaats

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Poort5 »

Heb me zitten schamen op de Bossche hoofdtribune voor een schandalig spelend NEC. Er zit werkelijk niets goed in deze ploeg. Bogers moet snel voor verbetering zorgen, anders gauw vertrekken. Buiten het stadion best een gespannen sfeer door 'supporters' van Den Bosch.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door valkhof »

nec4n schreef:
peterG schreef:
eniesee12 schreef:Hkn ook weer lekker aan het rellen geweest :eek:
Hadden ze een jasje of mutsje op waar HKN op staat dat je dit zo met zekerheid kan zeggen?!
Hetzelfde volk wat vervolgens in de HKN-bus stapt.
de mensen van denbosch, die nog geen stadionverbod hadden, aangevuld met jongens van luik , hadden er natuurlijk geen groot aandeel in......voor de jongens van denbosch was dit de wedstrijd waarin zij zich konden laten zien, dus afgezien van de 80 man met verbod, deed de rest wat ze moesten, en de jongens van nec, krijgen hier de schuld van,. daarbij zeg ik niet dat nec jongen onsculdig zijn

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Arjan van Hout »

valkhof schreef:
nec4n schreef:
peterG schreef:
eniesee12 schreef:Hkn ook weer lekker aan het rellen geweest :eek:
Hadden ze een jasje of mutsje op waar HKN op staat dat je dit zo met zekerheid kan zeggen?!
Hetzelfde volk wat vervolgens in de HKN-bus stapt.
de mensen van denbosch, die nog geen stadionverbod hadden, aangevuld met jongens van luik , hadden er natuurlijk geen groot aandeel in......voor de jongens van denbosch was dit de wedstrijd waarin zij zich konden laten zien, dus afgezien van de 80 man met verbod, deed de rest wat ze moesten, en de jongens van nec, krijgen hier de schuld van,. daarbij zeg ik niet dat nec jongen onsculdig zijn
Wat deden ze van den Bosch dan ?

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Poort5 »

valkhof schreef:
de Oversteek schreef:
valkhof schreef:
Jeffry74 schreef:Jaaa de ME komt er aan te pas!

Onze hooligans zijn weer boos. de boefjes.
steemingsmakerij domme eikel, was in vak denbosch
Ja, en dat doen ze met een 3-0 voorsprong.. #dreamon
geloof je me niet, me rent vak denbosch in! nee maar goed hoor
Klopt Valkhof. Maar de thuisblijvers weten natuurlijk weer hun moralistische vingertje op te steken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
Tiel schreef:Een pingel in de 93e minuut. Achabar (die goed inviel) wil hem nemen. Maar nee Braken pakt hem af, oh nee toch Groeneveld.

Er zit geen eenheid in het team.
Achahbar was verder ook de enige die zich samen met Braken verontschuldigde aan het uitvak. De rest kwamen er als een zak aardappelen bij staan.
Achahbar is met afstand onze beste speler.Ik hoop dat Bogers snel het boekje met zijn gebruiksaanwijzing vindt want deze jongen kan echt verschrikkelijk goed voetballen.

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Poort5 »

Arjan van Hout schreef:
valkhof schreef:
nec4n schreef:
peterG schreef:
eniesee12 schreef:Hkn ook weer lekker aan het rellen geweest :eek:
Hadden ze een jasje of mutsje op waar HKN op staat dat je dit zo met zekerheid kan zeggen?!
Hetzelfde volk wat vervolgens in de HKN-bus stapt.
de mensen van denbosch, die nog geen stadionverbod hadden, aangevuld met jongens van luik , hadden er natuurlijk geen groot aandeel in......voor de jongens van denbosch was dit de wedstrijd waarin zij zich konden laten zien, dus afgezien van de 80 man met verbod, deed de rest wat ze moesten, en de jongens van nec, krijgen hier de schuld van,. daarbij zeg ik niet dat nec jongen onsculdig zijn
Wat deden ze van den Bosch dan ?
Buiten het stadion sprak ik met politie en daar bleken Bosschenaren gezocht te worden die even daarvoor 'bezig' waren geweest.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Vespared »

Mark....een geweldig stuk. Ik denk dat heel NEC achter je conclusie staat. Een assistent hoofdtrainer maken is een complete mislukking. Voorspelling? Dit komt niet meer goed. Technisch en verantwoordelijke mensen: Verlos Bogers maar ook NEC uit het lijden.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Bernd »

Vespared schreef:Mark....een geweldig stuk. Ik denk dat heel NEC achter je conclusie staat. Een assistent hoofdtrainer maken is een complete mislukking. Voorspelling? Dit komt niet meer goed. Technisch en verantwoordelijke mensen: Verlos Bogers maar ook NEC uit het lijden.
En dan hebben we ineens de beschikking over Santos? Zeer, zeer eenvoudige selectie. En Kadioglu: dit jaar het verschil maken of terug in de schoolbanken. De 8e stad van t land...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

Poort5 schreef:
valkhof schreef:
de Oversteek schreef:
valkhof schreef:
Jeffry74 schreef:Jaaa de ME komt er aan te pas!

Onze hooligans zijn weer boos. de boefjes.
steemingsmakerij domme eikel, was in vak denbosch
Ja, en dat doen ze met een 3-0 voorsprong.. #dreamon
geloof je me niet, me rent vak denbosch in! nee maar goed hoor
Klopt Valkhof. Maar de thuisblijvers weten natuurlijk weer hun moralistische vingertje op te steken.
Waarom rent de ME het vak van Den Bosch in............................. Om een uitbraak tegen te houden van NEC en verder niets. Je kunt het lekker brengen Valkhof. maar er waren er een paar constant aan het vervelen. Ze kwamen al binnen net hun maskertje op. Ik heb niet de indruk dat je het gezien hebt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4930
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tim Janssen »

NECvooralles schreef:
Vespared schreef:Mark....een geweldig stuk. Ik denk dat heel NEC achter je conclusie staat. Een assistent hoofdtrainer maken is een complete mislukking. Voorspelling? Dit komt niet meer goed. Technisch en verantwoordelijke mensen: Verlos Bogers maar ook NEC uit het lijden.
Welk stuk en waar te lezen?
De trouwe honden

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
Juul schreef:Het maakt ook geen flikker uit wie Bogers wisselt, of hij nou Sleegers, Achabar of Larsson erin zet. Hij heeft creatieve vleugelspitsen nodig en die heeft hij niet. Oversier heeft alleen verdedigers, middenvelders en centrumspitsen gehaald.
De selectie was compleet toen Grot vertrok. Compleet de weg kwijt dus.
Dus omdat Grot weg is staan we nu waar we staan?
Nee,het is gewoon erg onrustig in de selectie met mannetjes die Bogers niet de baas kan.
Achahbar die een pingel wil nemen en Groeneveld die even zijn doelpuntje wil maken.
Moet je kijken wie je straks allemaal op de bank hebt zitten.
Deze selectie heeft een hele harde hand nodig,dat is het hele verhaal.
Juul heeft gewoon een punt hoor. Door het ontbreken van een rechtsvoor speel je wekelijks met 10 man.
Larsson was wederom een lachertje.

De enige die rechtsvoor nog enigszins kan invullen is Ferdi. Maar ook daar wil Bogers niet aan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door mschr »

Ferdi speelde op rechts. Larsson speelde op papier achter Braken. In de praktijk stond hij te diep, waardoor het middenveld niet goed stond.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Ferdi speelde op rechts. Larsson speelde op papier achter Braken. In de praktijk stond hij te diep, waardoor het middenveld niet goed stond.
Je hebt gelijk. My bad.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:Ferdi speelde op rechts. Larsson speelde op papier achter Braken. In de praktijk stond hij te diep, waardoor het middenveld niet goed stond.
Was mijn opstelling en ik ben ervan overtuigd dat dit kan werken... ik gaf al aan dat dan wel de verdedigende middenvelders goed moeten staan en er van achteruit centraal goed doorgedekt moet worden... als dat dan niet gebeurt ben je inderdaad de lul... dijkstra zeer zwak en de achterhoede ondersteunde het middenveld ook niet...

Jammer... als je dan zo risicovol aanvallend wil spelen en het lukt niet moet je ingrijpen... dat heeft bogers nagelaten...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door mschr »

We speelden eigenlijk 424 zoals onder Brood. Dan blijkt dat vd Pavert veel minder het middenveld ondersteunt dan Conboy, Dijkstra veel minder is dan Breinburg en Bikel te druistig is in vergelijking met Daemen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef:
Juul schreef:Het maakt ook geen flikker uit wie Bogers wisselt, of hij nou Sleegers, Achabar of Larsson erin zet. Hij heeft creatieve vleugelspitsen nodig en die heeft hij niet. Oversier heeft alleen verdedigers, middenvelders en centrumspitsen gehaald.
De selectie was compleet toen Grot vertrok. Compleet de weg kwijt dus.
Dus omdat Grot weg is staan we nu waar we staan?
Nee,het is gewoon erg onrustig in de selectie met mannetjes die Bogers niet de baas kan.
Achahbar die een pingel wil nemen en Groeneveld die even zijn doelpuntje wil maken.
Moet je kijken wie je straks allemaal op de bank hebt zitten.
Deze selectie heeft een hele harde hand nodig,dat is het hele verhaal.
Juul heeft gewoon een punt hoor. Door het ontbreken van een rechtsvoor speel je wekelijks met 10 man.
Larsson was wederom een lachertje.

De enige die rechtsvoor nog enigszins kan invullen is Ferdi. Maar ook daar wil Bogers niet aan.
Oh nee? En gisteren dan? Het was meer dat Ferdi niet wilde leek wel. Enkel zeuren bij de scheids dat ze hem uitschelden. Ster allures.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef:
Juul schreef:Het maakt ook geen flikker uit wie Bogers wisselt, of hij nou Sleegers, Achabar of Larsson erin zet. Hij heeft creatieve vleugelspitsen nodig en die heeft hij niet. Oversier heeft alleen verdedigers, middenvelders en centrumspitsen gehaald.
De selectie was compleet toen Grot vertrok. Compleet de weg kwijt dus.
Dus omdat Grot weg is staan we nu waar we staan?
Nee,het is gewoon erg onrustig in de selectie met mannetjes die Bogers niet de baas kan.
Achahbar die een pingel wil nemen en Groeneveld die even zijn doelpuntje wil maken.
Moet je kijken wie je straks allemaal op de bank hebt zitten.
Deze selectie heeft een hele harde hand nodig,dat is het hele verhaal.
Juul heeft gewoon een punt hoor. Door het ontbreken van een rechtsvoor speel je wekelijks met 10 man.
Larsson was wederom een lachertje.

De enige die rechtsvoor nog enigszins kan invullen is Ferdi. Maar ook daar wil Bogers niet aan.
Oh nee? En gisteren dan? Het was meer dat Ferdi niet wilde leek wel. Enkel zeuren bij de scheids dat ze hem uitschelden. Ster allures.
ga het nou weer niet op die jongen afschuiven.We hebben een coach die niet in staat is om iedereen in het gareel te houden.We hebben gewoon een prima selectie,alleen het komt er totaal niet uit en dat is de schuld van Bogers.Ik zei helemaal in het begin van de voorbereiding al dat ik het gevoel kreeg dat Smits ging keepen.Smits , die niemand wilde hebben toen hij verhuurd mocht worden.Hoe haal je het in je hoofd.

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Fc Den Bosch-N.E.C.

Bericht door DR »

Tiel schreef:Een pingel in de 93e minuut. Achabar (die goed inviel) wil hem nemen. Maar nee Braken pakt hem af, oh nee toch Groeneveld.

Er zit geen eenheid in het team.
Daar moeten toch duidelijke afspraken voor zijn? Een nr 1 die hem neemt (altijd) en een nr 2 die hem neemt als nr 1 niet in het veld staat. Dat lijkt me toch een basisregel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chase, Tijmen en 48 gasten