GA Eagles - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door NiMMA_024 »

Legendario schreef:
burp schreef:Nou dat viel niet mee zeg, komen nog goed weg met een punt.

Liggen nu al 2 punten achter op het schema van Brood.
Was toen toch 2-2?
eerste wedstrijd venlo, verloren we, 2e wedstrijd tegen jong ajakkes gewonnen met 2-1.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:Larsson op rechts was het drama die je wist dat zou komen. De jongen heeft geen actie in huis. Een bal op Larsson is een ingeleverde bal. Dan Sleegers die in dat jaar bij VVV niets bijgeleerd heeft en nog dezelfde nutteloze draver is die hij altijd al geweest is. Dus krijg je roofbouw op Groeneveld en verder ideeënloos voetbal. Er moet snel een technisch begaafde vleugelspits bij, liefst twee. Golla niet laten gaan, want die wint zijn duels keurig. Breinburg al helemaal niet laten gaan, want dan was het 4-1 geworden vanavond. Verder zie ik graag Bikel terug ipv Dijkstra.
:withstupid:
Helemaal mee eens. Verder denk ik dat wanneer Janssen 100% fit is hij iets extras kan brengen op het middenveld.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

NiMMA_024 schreef:
Legendario schreef:
burp schreef:Nou dat viel niet mee zeg, komen nog goed weg met een punt.

Liggen nu al 2 punten achter op het schema van Brood.
Was toen toch 2-2?
eerste wedstrijd venlo, verloren we, 2e wedstrijd tegen jong ajakkes gewonnen met 2-1.
Eerste wedstrijd wonnen we toch van Eindhoven?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door valkhof »

valkhof schreef:2e helft is een drama, los zand. ja de verdedeging laat steken steken vallen maar als je vooruit voetbalt kunj e die ontzien. je mist op het middeveld echt iets en aanvallend ook.
aan de andere kant dit is wellicht een van de moeilijkste uitwedstrijden en pakken we een punt. ik denk dat eagles meer punten verliest tegen pakweg 5 andere tegenstanders als wij. maar goed was het niet, was niet eens middelmatig, het was gewoon slecht
als een huis

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door pjottr »

lastige uitwedstrijd met redeljk resultaat...
maar als je mee doet om de titel zal het toch echt beter moeten...

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Braken prima spits, Groeneveld veel dreiging, Larsson niets laten zien, Sleegers werkt hard maar moet gewoon vervangen worden, Dijkstra was vorige week de beste man maar nu erg slordig vooral in de 2e helft en het centrale verdedigingsduo was ook erg matig.
Breinburg en Groeneveld waren de besten aan onze kant. 1-1 kan ik mee leven in een lastige uitwedstrijd, maar het niveau moet toch echt omhoog.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door necnmgn »

1-1 in 1 van de moeilijkste wedstrijden van het seizoen is niet slecht. Komende weken finetunen en kijken wat de selectie na komende week is. En dan op naar de titel!

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Arch »

Het nuilen is weer begonnen. We zijn net 2 wedstrijden onderweg. Dijkstra was vorige week beste van het veld vandaag kan hij er niks meer van volgens sommige. Die jongen heeft zoveel gelopen deze wedstrijd.
Het was niet best vandaag maar aub blijf gewoon achter de club staan want we hebben 10.000 trainers die het allemaal beter weten.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Gerd »

Met dit elftal gaan we een moeilijk jaar mee maken. Smits voldoende. Van de Pavert en Golla zwak. Ze hebben de draaicirkel van een vrachtwagen. Golla was gewoon erg zwak. Heinloth is kleurenblind en geeft steeds de bal aan de verkeerde. Verdonk is onrustig maar gaat het redden. Breinburg moet weg, die heeft het bij Nec wel gehad. Dijkstra wordt een zielige vertoning. Maakt steeds verkeerde keuzes en heeft de handelingssnelheid van een slak. Ik hoop dat Kevin Jansen snel fit is. Sleegers zou bij het Nederlands vrouwenelftal nog reserve staan; wat een natte krant. Larsson is geen rechtsbuiten en geen spits. Miskoop.
Iemand moet Groeneveld uitleggen dat een wedstrijd 2 keer 45 minuten duurt dus meer inzet en harder werken. Braken is een echte spits maar staat op een eiland zonder echte vleugelspelers.
Kortom armoe troef. Ik zou investeren in een goede centrale verdediger, een rechtsback en een rechtsbuiten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door mschr »

Legendario schreef:
burp schreef:Nou dat viel niet mee zeg, komen nog goed weg met een punt.

Liggen nu al 2 punten achter op het schema van Brood.
Was toen toch 2-2?
Nee, Sparta 2014 = Cambuur 2017, Achilles 2014 = Jong AZ, Roda 2014 = Eagles 2017, VVV 2014 = Jong Utrecht 2017.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door kingetje »

mschr schreef:
Legendario schreef:
burp schreef:Nou dat viel niet mee zeg, komen nog goed weg met een punt.

Liggen nu al 2 punten achter op het schema van Brood.
Was toen toch 2-2?
Nee, Sparta 2014 = Cambuur 2017, Achilles 2014 = Jong AZ, Roda 2014 = Eagles 2017, VVV 2014 = Jong Utrecht 2017.
Zo lang NEC 2014 = NEC 2017, vind ik het mooi.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Legendario schreef:
burp schreef:Nou dat viel niet mee zeg, komen nog goed weg met een punt.

Liggen nu al 2 punten achter op het schema van Brood.
Was toen toch 2-2?
Nee, Sparta 2014 = Cambuur 2017, Achilles 2014 = Jong AZ, Roda 2014 = Eagles 2017, VVV 2014 = Jong Utrecht 2017.
Dus jij vervangt een topper voor j. Utrecht, en een waardeloos team voor J. AZ.

Alles voor de flauwekul he.

Zal ik je eens wat zeggen, als we de komende 2 wedstrijden winnen lopen we een punt voor.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Stefannec »

Ik vond Braken dus helemaal niks geen bal goed vast gehouden.
Ik was vorige week al kritisch en wat ik toen zag zie ik nu weer.
Een team dat gemakzuchtig voetbalt denkt dat het veel meer kwaliteit heeft als de tegenstander en er niet voor wil werken.
Jippiekajee motherfucker!!!

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Henkiepenkie »

Braken bevalt me juist wel. Het enigste vervelende is, is dat we 2 vleugelspelers hebben die beide graag naar binnentrekken.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door BertNEC »

Blij zijn met 1 punt; voetballend niet best.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Wim1970 »

Jongens, wat viel me dit tegen zeg. Helemaal ruk! Het wordt nog een lastig karwei dit kampioenschap. Heb wel positieve dingen gezien, maar de teleurstelling overheerst op deze druilerige zaterdagmorgen.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

GA Eagles - NEC

Bericht door Nummer 11 »

Wim1970 schreef:Jongens, wat viel me dit tegen zeg. Helemaal ruk! Het wordt nog een lastig karwei dit kampioenschap. Heb wel positieve dingen gezien, maar de teleurstelling overheerst op deze druilerige zaterdagmorgen.
Die laatste zin is toch wat anders dan helemaal ruk?

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door ForzaVakZ »

Het zal niet zo makkelijk gaan dan de vorige keer maar we gaan gewoon meedoen om de titel!
Het goede nieuws is dat we dus zelfs met een heel erg slechte 2 helft dus toch een punt kunnen overhouden.
Pas na een wedstrijd of 10 weet je waar we staan!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
mschr schreef:
Legendario schreef:
burp schreef:Nou dat viel niet mee zeg, komen nog goed weg met een punt.

Liggen nu al 2 punten achter op het schema van Brood.
Was toen toch 2-2?
Nee, Sparta 2014 = Cambuur 2017, Achilles 2014 = Jong AZ, Roda 2014 = Eagles 2017, VVV 2014 = Jong Utrecht 2017.
Dus jij vervangt een topper voor j. Utrecht, en een waardeloos team voor J. AZ.
Ik vervang de promovendus van 2016 door de degradant van 2016, de degradant naar de tweede divisie door de promovendus uit de tweede divisie, de mededegradant uit de eredivisie door de mededegradant, dan blijven VVV en Jong Utrecht over.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door harold »

Bij de vorige degradatie was het tot Kerkrade uit een gelijkopgaande strijd tussen Roda en ons. Daar achter kwam een hele tijd niks. Ik denk dat de top van de juup nu meer aan elkaar gewaagd is.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Legendario »

mschr schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:
Legendario schreef:
burp schreef:Nou dat viel niet mee zeg, komen nog goed weg met een punt.

Liggen nu al 2 punten achter op het schema van Brood.
Was toen toch 2-2?
Nee, Sparta 2014 = Cambuur 2017, Achilles 2014 = Jong AZ, Roda 2014 = Eagles 2017, VVV 2014 = Jong Utrecht 2017.
Dus jij vervangt een topper voor j. Utrecht, en een waardeloos team voor J. AZ.
Ik vervang de promovendus van 2016 door de degradant van 2016, de degradant naar de tweede divisie door de promovendus uit de tweede divisie, de mededegradant uit de eredivisie door de mededegradant, dan blijven VVV en Jong Utrecht over.
Ja maar dan slaat het dus nergens op. Dan zou het logischer zijn als VVV Cambuur is, Achilles VVV, J. AZ J. Ajax, J. Ajax Roda, Oss Cambuur, Graafschap Emmen, Emmen MVV, Dordrecht Fortuna, MVV Eindhoven, Eindhoven Volendam, Telstar RKC, RKC Den Bosch, J. Utrecht Helmonds Sport, Den Bosch Telstar, Fortuna J. Utrecht en Volendam Graafschap. GAE blijft GAE en Almere blijft Almere. Lopen we nog steeds gelijk met het schema Brood trouwens.

Hou jij het verder bij? :tu:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door mschr »

Dat laat ik geheel aan jou over.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door Bernd »

Nr1 NEC schreef:Overigens is NEC nog gewoon steeds beter dan GAE :tu:
Hoezo nog steeds? Wanneer hebben we voor 't laatst van die lui gewonnen?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door De Kletskop »

Nr1 NEC schreef:Die Braken is ook echt een spits he, keeper heeft bal niet klem en hij is er gelijk om hem binnen te tikken, dat zag ik Grot niet doen
Die stond dan ook niet in de spits en is een heel ander type.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: GA Eagles - NEC

Bericht door De Kletskop »

Jorrit77 schreef:
De Kletskop schreef:
Jorrit77 schreef:Wie gaat mij vertellen wat Ferdi allemaal beter heeft gedaan tov Sleegers?
Heb ik al gedaan.
Voetballend vermogen en balsnelheid. Ja, daar heb je in dit soort knokwedstrijden geen reet aan. En dat was duidelijk ook. Als hij was begonnen was het wellicht anders gelopen, maar hij kwam op een moment dat we hem niet nodig hadden. Gewoon zonde. Voetballend werd er vooral op het middenveld en verdedigend zeeer matig gespeeld. Ferdi kreeg nauwelijks ruimte en er werden veel ballen ingeleverd. Het probleem ligt niet bij Sleegers of bij Ferdi. Op dit moment is die discussie echt niet nodig.
Je hebt er weinig kijk op Jorrit.
Juist in wedstrijden waar de tegenstander er als een malle opvliegt ben je gebaat bij een speler met een hoge bal en handelingssnelheid die zichzelf snel vrij kan draaien of iemand rap kan lanceren.
Ferdi liet dit beide in korte tijd een aantal keren zien, wat Sleegers liet zien is dat ie zich niet liet zien.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: van Rijswijk en 35 gasten