NEC - AZ

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

AZ mooi zondag de bekerfinale winnen, de hele week dronken zijn en met een B team naar Nijmegen komen. Geen idee over de opstlling. Misschien de O19 laten spelen, die hebben tenminste vertrouwen. :wink:

nessaja
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door nessaja »

Delle
Heinloth Buwalda Golla Burnet
Bikel Breinburg
Kadioglu
Mahi Dumic Larsson

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door zuurpruim »

Dat is het krankzinnige,2 wedstrijden winnen en je bent waarschijnlijk veilig.Als AZ de beker wint en Streppel spelers rust gaat geven i.v.m de play offs maken we een hele kleine kans

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:Dat is het krankzinnige,2 wedstrijden winnen en je bent waarschijnlijk veilig.Als AZ de beker wint en Streppel spelers rust gaat geven i.v.m de play offs maken we een hele kleine kans
Dan moet je die jongens eerst weer wijsmaken dat je alleen kan winnen door meer te scoren dan de tegenstander ... zelfs richting de goal schieten is al lastig genoeg blijkbaar
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door De Kletskop »

nessaja schreef:Delle
Heinloth Buwalda Golla Burnet
Bikel Breinburg
Kadioglu
Mahi Dumic Larsson
Mahi lijkt me een prima aanwinst voor deze pot :tu:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

nessaja schreef:Delle
Heinloth Buwalda Golla Burnet
Bikel Breinburg
Kadioglu
Mahi Dumic Larsson
Hadden we Mahi maar. Mayi is immers een spits die de laatste tijd geen lantaarnpaal meer voorbij komt, laat staan als rechtsbuiten.

Delle; Dyrestam - Dumic - Buwalda - Leiwa; Bikel - Breinburg - Messaoud; Ferdi - Larsson - Groeneveld.

Golla nu eindelijk eruit halen want Buwalda is momenteel met afstand je beste verdediger. Verder Leiwa erin voor strijd en passie en is toch niet veel minder dan non voetballer Burnet en schijnverdediger Formitschow. Ferdi op rechtsbuiten zodat hij veel in een 1 op 1 komt en veel van positie kan wisselen met Larsson/Messaoud. Ondanks zijn weinig speeltijd zie ik bij Larsson nog iets van balcontrole en een dribbel, geef hem maar vertrouwen. Groeneveld als LINKSBUITEN laten spelen en niet laten verzuipen als spits. Ik hoop dat er nu ook echt drastische wijzigingen doorgevoerd worden, anders heeft het ontslag van Hyballa helemaal geen zin. Verder zou ik Hiensch, Oratmangoen en Rick Wouters graag bij de selectie zien. Groot onderdeel van de succesformatie van 019 en spelend op posities die niet goed bezet zijn.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door pjottr »

denk dat ze gewoon de verkeerde Mayi hebben gehaald...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Tiel »

Gewoon voorbereiden op de 4 finales in mei. AZ en Heerenveen zijn onbelangrijke wedstrijden. Zelfs bij 6 punten heb je het niet in eigen hand.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:Gewoon voorbereiden op de 4 finales in mei. AZ en Heerenveen zijn onbelangrijke wedstrijden. Zelfs bij 6 punten heb je het niet in eigen hand.
Je kunt je nu niet echt bepaald goed voorbereiden als je 2x 4/5-0 verliest. En met 6 punten is de kans gewoon zeer groot dat je het haalt.

nessaja
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door nessaja »

Nijmegen0413 schreef:
nessaja schreef:Delle
Heinloth Buwalda Golla Burnet
Bikel Breinburg
Kadioglu
Mahi Dumic Larsson
Hadden we Mahi maar. Mayi is immers een spits die de laatste tijd geen lantaarnpaal meer voorbij komt, laat staan als rechtsbuiten.

Delle; Dyrestam - Dumic - Buwalda - Leiwa; Bikel - Breinburg - Messaoud; Ferdi - Larsson - Groeneveld.

Golla nu eindelijk eruit halen want Buwalda is momenteel met afstand je beste verdediger. Verder Leiwa erin voor strijd en passie en is toch niet veel minder dan non voetballer Burnet en schijnverdediger Formitschow. Ferdi op rechtsbuiten zodat hij veel in een 1 op 1 komt en veel van positie kan wisselen met Larsson/Messaoud. Ondanks zijn weinig speeltijd zie ik bij Larsson nog iets van balcontrole en een dribbel, geef hem maar vertrouwen. Groeneveld als LINKSBUITEN laten spelen en niet laten verzuipen als spits. Ik hoop dat er nu ook echt drastische wijzigingen doorgevoerd worden, anders heeft het ontslag van Hyballa helemaal geen zin. Verder zou ik Hiensch, Oratmangoen en Rick Wouters graag bij de selectie zien. Groot onderdeel van de succesformatie van 019 en spelend op posities die niet goed bezet zijn.
Messaoud en Groeneveld waren dramatisch afgelopen weekend. MaYYYi viel prima in, lang geleden dat ik een spits een bal heb zien vasthouden. Kwamen ook de spaarzame kansjes uit voort de laatste minuten. Heinloth was 1 van de betere afgelopen weekend, wilden er echt voor gaan. Als laatste zou ik Dumic nu altijd in de spits zetten, we kunnen nu geen voorzet geven, want niemand kan koppen. Voetballen kunnen we niet, dus dan maar de ballen hoog voor de goal op Dumic.
Leiwa ipv Burnet kan ik me wel in vinden.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Nijmegen0413 »

nessaja schreef:
Nijmegen0413 schreef:
nessaja schreef:Delle
Heinloth Buwalda Golla Burnet
Bikel Breinburg
Kadioglu
Mahi Dumic Larsson
Hadden we Mahi maar. Mayi is immers een spits die de laatste tijd geen lantaarnpaal meer voorbij komt, laat staan als rechtsbuiten.

Delle; Dyrestam - Dumic - Buwalda - Leiwa; Bikel - Breinburg - Messaoud; Ferdi - Larsson - Groeneveld.

Golla nu eindelijk eruit halen want Buwalda is momenteel met afstand je beste verdediger. Verder Leiwa erin voor strijd en passie en is toch niet veel minder dan non voetballer Burnet en schijnverdediger Formitschow. Ferdi op rechtsbuiten zodat hij veel in een 1 op 1 komt en veel van positie kan wisselen met Larsson/Messaoud. Ondanks zijn weinig speeltijd zie ik bij Larsson nog iets van balcontrole en een dribbel, geef hem maar vertrouwen. Groeneveld als LINKSBUITEN laten spelen en niet laten verzuipen als spits. Ik hoop dat er nu ook echt drastische wijzigingen doorgevoerd worden, anders heeft het ontslag van Hyballa helemaal geen zin. Verder zou ik Hiensch, Oratmangoen en Rick Wouters graag bij de selectie zien. Groot onderdeel van de succesformatie van 019 en spelend op posities die niet goed bezet zijn.
Messaoud en Groeneveld waren dramatisch afgelopen weekend. MaYYYi viel prima in, lang geleden dat ik een spits een bal heb zien vasthouden. Kwamen ook de spaarzame kansjes uit voort de laatste minuten. Heinloth was 1 van de betere afgelopen weekend, wilden er echt voor gaan. Als laatste zou ik Dumic nu altijd in de spits zetten, we kunnen nu geen voorzet geven, want niemand kan koppen. Voetballen kunnen we niet, dus dan maar de ballen hoog voor de goal op Dumic.
Leiwa ipv Burnet kan ik me wel in vinden.
Groeneveld was een groot drama omdat hij op een eiland stond met 3 Excelsior spelers in zijn nek. Als linksbuiten kan hij prima fungeren. Dumic niet in de spits om de simpele reden dat Golla eruit moet en Dumic Buwalda had centrum moet vormen. Verder kun je Larsson ook op de plek van, de inderdaad dramatisch spelende, Messaoud opstellen en Mayi in de spits. Dan kan Larsson er samen met Ferdi omheen bewegen met Groeneveld die het breed houd. :tu:

jbnmgn

Re: NEC - AZ

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:Gewoon voorbereiden op de 4 finales in mei. AZ en Heerenveen zijn onbelangrijke wedstrijden. Zelfs bij 6 punten heb je het niet in eigen hand.
Als we 6 punten zouden halen dan zou dat een mooie afsluiting zijn van wederom een rampjaar. Maar die 6 punten halen we niet, sterker nog, ik denk nog niet 1 puntje. En de nacompetitie???? Tja,

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: NEC - AZ

Bericht door jasper491 »

0-7

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Sjoerdbemmel »

jasper491 schreef:0-7
Laten we het hopen, nec verdiend nog geeneens een klein beetje om in de eredivisie te voetballen.. zelden me zo geschaamd.. en dat voor je eigen club :angryfire:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC - AZ

Bericht door flipsen »

jasper491 schreef:0-7
met de rust ja , we mogen blij zijn als we het onder de 10 houden
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door burp »

alles komt nu goed, trots op de club en gewoon met 1-0 winnen!
:sjaal:

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: NEC - AZ

Bericht door recreantb »

4-3-3 spelen

Delle
Buwalba - Dumic - Golla - Leiwa
Bikel - Messaoud - Breinburg
Mayi - Awoniyi - Groeneveld
NEC: mijn club

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door RobertvdW »

Peter Hybalda wisselde veel te vaak met spelers, waardoor er geen of te weinig vastigheden ontstonden. Het bracht onrust bij spelers. Dat was een veel gehoorde klacht. Maar als hier op de forums in de afgelopen maanden allerlei opstellingen zie dan z ie ik heel veel verschillende opties met heel veel uiteenlopende meningen over spelers. Daar is geen peil op te trekken. Maw: wij weten het ook niet. En zouden onze theoretische oplossingen in de praktijk wel gewerkt hebben? Ja, de beste stuurlui staan aan wal (en soms met supergrote monden)!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door LT »

RobertvdW schreef:Peter Hybalda wisselde veel te vaak met spelers, waardoor er geen of te weinig vastigheden ontstonden. Het bracht onrust bij spelers. Dat was een veel gehoorde klacht. Maar als hier op de forums in de afgelopen maanden allerlei opstellingen zie dan z ie ik heel veel verschillende opties met heel veel uiteenlopende meningen over spelers. Daar is geen peil op te trekken. Maw: wij weten het ook niet. En zouden onze theoretische oplossingen in de praktijk wel gewerkt hebben? Ja, de beste stuurlui staan aan wal (en soms met supergrote monden)!
Ah, daar is 'ie weer!

Hyballa heeft alleen evenveel opstellingen verzonnen als 400 forummers tezamen. Daar gaat het mis. Dan kun je nu wel weer 'de supporter' en 'de beste stuurlui' gaan vingerwijzen, maar dat lijkt mij niet helemaal eerlijk, ook al past dat prima in jouw straatje.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Legendario »

RobertvdW schreef:Peter Hybalda wisselde veel te vaak met spelers, waardoor er geen of te weinig vastigheden ontstonden. Het bracht onrust bij spelers. Dat was een veel gehoorde klacht. Maar als hier op de forums in de afgelopen maanden allerlei opstellingen zie dan z ie ik heel veel verschillende opties met heel veel uiteenlopende meningen over spelers. Daar is geen peil op te trekken. Maw: wij weten het ook niet. En zouden onze theoretische oplossingen in de praktijk wel gewerkt hebben? Ja, de beste stuurlui staan aan wal (en soms met supergrote monden)!
Al die supporters hier plaatsen iedere week ongeveer dezelfde opstelling.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Mark Ariaans »

RobertvdW schreef:Peter Hybalda wisselde veel te vaak met spelers, waardoor er geen of te weinig vastigheden ontstonden. Het bracht onrust bij spelers. Dat was een veel gehoorde klacht. Maar als hier op de forums in de afgelopen maanden allerlei opstellingen zie dan z ie ik heel veel verschillende opties met heel veel uiteenlopende meningen over spelers. Daar is geen peil op te trekken. Maw: wij weten het ook niet. En zouden onze theoretische oplossingen in de praktijk wel gewerkt hebben? Ja, de beste stuurlui staan aan wal (en soms met supergrote monden)!
Wij worden niet betaald en zijn niet opgeleid om dit soort keuzes te maken. Hyballa wel. Als je Hyballa's wedstrijdaanpak gaat vergelijken met hoe 500 verschillende personen het hier op het forum zouden doen, dan is het einde natuurlijk zoek. Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dit een non-discussie is.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Tiel »

Sjoerdbemmel schreef:
jasper491 schreef:0-7
Laten we het hopen, nec verdiend nog geeneens een klein beetje om in de eredivisie te voetballen.. zelden me zo geschaamd.. en dat voor je eigen club :angryfire:
Dat kun je enkel zeggen als het je club niet is.

Iets waar je van houdt schaam je je niet voor.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: NEC - AZ

Bericht door jbnmgn »

LT schreef:
RobertvdW schreef:Peter Hybalda wisselde veel te vaak met spelers, waardoor er geen of te weinig vastigheden ontstonden. Het bracht onrust bij spelers. Dat was een veel gehoorde klacht. Maar als hier op de forums in de afgelopen maanden allerlei opstellingen zie dan z ie ik heel veel verschillende opties met heel veel uiteenlopende meningen over spelers. Daar is geen peil op te trekken. Maw: wij weten het ook niet. En zouden onze theoretische oplossingen in de praktijk wel gewerkt hebben? Ja, de beste stuurlui staan aan wal (en soms met supergrote monden)!
Ah, daar is 'ie weer!

Hyballa heeft alleen evenveel opstellingen verzonnen als 400 forummers tezamen. Daar gaat het mis. Dan kun je nu wel weer 'de supporter' en 'de beste stuurlui' gaan vingerwijzen, maar dat lijkt mij niet helemaal eerlijk, ook al past dat prima in jouw straatje.
Nu weten we waar het aan ligt! Het ligt aan ons forummers want uiteraard leest Hyballa dat hier ook allemaal en hij heeft de opstellingen hier gemaakt een beetje gemixt en gebruikt. Helaas alleen verkeerd :biggrin:

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door RobertvdW »

Peter heeft wel wat anders te doen!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Sjoerdbemmel schreef:
jasper491 schreef:0-7
Laten we het hopen, nec verdiend nog geeneens een klein beetje om in de eredivisie te voetballen.. zelden me zo geschaamd.. en dat voor je eigen club :angryfire:
Dat kun je enkel zeggen als het je club niet is.

Iets waar je van houdt schaam je je niet voor.
Mwah, het is niet makkelijk, zie die debielen in het 'papa, papa' filmpje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], NECNijmeguh, Onderbuik en 43 gasten