NEC-Excelsior

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5259
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door eniesee12 »

We worden allemaal voorgelogen door de heer van ingen. Voor mij geen seizoenkaart meer, eredivisie of JUUP. En niet omdat ik geen echte supporter ben maar omdat ik het zat ben om ieder jaar weer naar een bij elkaar geraapte tyfus zooi die er geen kut van kunnen te moeten kijken. BART BEDANKT HONDENLUL

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door harold »

DR schreef:Opvallend dat Excelsior spelers als Bruins, Hadouir en Ondaan als wissels op de bank had zitten. Spelers die wij blijkbaar niet kunnen betalen.
Dit riekt ook naar wanbeleid. En maar roepen dat Nederlanders niet te betalen zij voor ons. Krijg je ieder jaar een ander buitenlands zooitje ongeregeld voorgeschoteld... :td:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15938
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door pjottr »

Clubliefde kent geen divisie...dit is geen excuus.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:Clubliefde kent geen divisie...dit is geen excuus.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Wessel »

harold schreef:
DR schreef:Opvallend dat Excelsior spelers als Bruins, Hadouir en Ondaan als wissels op de bank had zitten. Spelers die wij blijkbaar niet kunnen betalen.
Dit riekt ook naar wanbeleid. En maar roepen dat Nederlanders niet te betalen zij voor ons. Krijg je ieder jaar een ander buitenlands zooitje ongeregeld voorgeschoteld... :td:
:tu: :tu: :tu:

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Goffert »

harold schreef:
DR schreef:Opvallend dat Excelsior spelers als Bruins, Hadouir en Ondaan als wissels op de bank had zitten. Spelers die wij blijkbaar niet kunnen betalen.
Dit riekt ook naar wanbeleid. En maar roepen dat Nederlanders niet te betalen zij voor ons. Krijg je ieder jaar een ander buitenlands zooitje ongeregeld voorgeschoteld... :td:
:withstupid: :withstupid:

Poort5
Berichten: 2550
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Poort5 »

Johnvdb schreef:
mschr schreef:P
Tiel schreef:5 voor 12 naar het stadion om vervolgens de ploeg uit te fluiten en schaam je kapot te zingen, terwijl er nog een nacompetitie komt...................................
Als je ze na zo'n wanvertoning, niet meer mag uitfluiten, dan adviseer ik je om 12.000 Noord-Koreanen in te huren die met gekleurde bordjes 90 minuten lang de grote bebaarde Duitse leider met een plakhaarkapsel eer kunnen bewijzen. Het spel sloeg helemaal nergens op. De wil om te winnen ontbrak volledig en de wil om de bal te veroveren al helemaal. Het is een schande hoe na de 0-1 gespeeld werd. Laat de spelers aub hun bek houden. Ik wil niet over twee weken horen hoe ze alles gaan geven tegen AZ...
Ik ben het nooit met je eens maar nu wel helemaal.
Inderdaad, de spijker op de kop.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Mark Ariaans »

Tim Janssen schreef:de spelers huilen hmmmmm
Ik zou ook huilen als ik erachter kwam dat ik mijn eigen vak niet versta en een carriere van schappenvullen in het verschiet ligt. Aardige jongens, maar rampzalige voetballers.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4986
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Bernd »

Het team is volslagen gedesoriënteerd en verkeert in een staat van ontbinding. De nacompetitie wordt een ramp. Dit NEC verliest niet alleen van Excelsior of Go Ahead Eagles, maar ook van Lienden, Achilles of De Bataven. En dat komt niet omdat de spelers niet kunnen voetballen, vechten of scoren. Dat konden ze tot vlak na de winterstop nl. wel. Maar als je de veldbezetting ziet; er klopt he-le-maal niets van. Hyballa móet het veld ruimen, want met deze man is alle hoop verloren. Het spijt me.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door TT »

Nee, dit was niet best....

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door henkie1234 »

dit zagen we toch aankomen? excelsior heeft een betere ploeg en kan veel makkelijker scoren dan wij.
Het is dat eagles ons matst anders was het rechtstreekse degradatie.
Maar goed ook de play offs ga je niet winnen omdat we niet kunnen scoren.
leuk dat menigeen nog hoop had voor en na deze wedstrijd, ik heb me er allang bij neer gelegd.
we hebben de zwakste selectie van alle ploegen in de eredivisie en ook van de bovenste helft van de jupiler leaque.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Tiel »

henkie1234 schreef:dit zagen we toch aankomen? excelsior heeft een betere ploeg en kan veel makkelijker scoren dan wij.
Het is dat eagles ons matst anders was het rechtstreekse degradatie.
Maar goed ook de play offs ga je niet winnen omdat we niet kunnen scoren.
leuk dat menigeen nog hoop had voor en na deze wedstrijd, ik heb me er allang bij neer gelegd.
we hebben de zwakste selectie van alle ploegen in de eredivisie en ook van de bovenste helft van de jupiler leaque.
Nee man, daar zouden we echt geen 10e worden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Wim1970 »

henkie1234 schreef:dit zagen we toch aankomen? excelsior heeft een betere ploeg en kan veel makkelijker scoren dan wij.
Het is dat eagles ons matst anders was het rechtstreekse degradatie.
Maar goed ook de play offs ga je niet winnen omdat we niet kunnen scoren.
leuk dat menigeen nog hoop had voor en na deze wedstrijd, ik heb me er allang bij neer gelegd.
we hebben de zwakste selectie van alle ploegen in de eredivisie en ook van de bovenste helft van de jupiler leaque.
Helaas helemaal gelijk. Dit NEC is op.. de trainer, de selectie, het bestuur en zelfs het stadion is aan vervanging toe..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Tiel »

Knipping SR moet JR in bedwang houden.
http://www.gelrenieuws.nl/2017/04/grimm ... megen.html
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Voorwaarts »

Heeft allemaal met angst te maken.
Ze zijn niet vrij om te kunnen denken en voetballen. Geen vertrouwen in acties maken en niet in elkaar. Het wordt van kwaad tot erger.

Laat Hyballa maar lekker oefenen voor de NC. Met een mannetje of zestien. De rest adieu of voor nec jong.
Faber bedankt. (dit keer gemeend :wink: )
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:Knipping SR moet JR in bedwang houden.
http://www.gelrenieuws.nl/2017/04/grimm ... megen.html
:lol: :lol: :lol: :lol:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door zuurpruim »

Voorwaarts schreef:Heeft allemaal met angst te maken.
Ze zijn niet vrij om te kunnen denken en voetballen. Geen vertrouwen in acties maken en niet in elkaar. Het wordt van kwaad tot erger.

Laat Hyballa maar lekker oefenen voor de NC. Met een mannetje of zestien. De rest adieu of voor nec jong.
Faber bedankt. (dit keer gemeend :wink: )
Maar wat wil je als de coach zich zelfs met ingooien gaat bemoeien,iemand die de godganse tijd op de training er bovenop zit.Laat mensen eens ademen.Ik ben ervan overtuigd dat een rustige vent deze groep deels weer aan de praat gaat krijgen maar of het niet veel te laat is?

Hoekman
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 03 mar 2014, 20:40
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Hoekman »

Tiel schreef:
bertje schreef:
pjottr schreef:Is de rust inmiddels alweer terug gekeerd ?
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/73 ... papa-.html

Gezellige sfeer.. :crazy2:
Is allemaal normaal heb ik net geleerd.
Wat een onzin dat dat hier normaal gevonden zou worden. Normaal waardeer ik je aandacht voor de supporters maar nu sla je de plank dubbel mis. Ten eerste hebben 080 en HKN de ploeg vandaag vrijwel de hele wedstrijd gesteund. Pas tegen de blessuretijd werd het 'schaam je kapot' ingezet. Nogal selectief om alleen dit laatste op te hangen aan de 5-voor-12-actie. Ten tweede keurt iedereen hier het gebeuren bij de hoofdingang na de wedstrijd af, maar jij scheert het om je punt te maken over één kam met het schaam je kapot in het stadion.

Ik ben het helemaal met je eens dat we ten alle tijden achter het team moeten staan, maar dat is vandaag tot ergens in blessuretijd juist gebeurd

jbnmgn

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jbnmgn »

De samenvatting beken, en het was zowaar nog slechter als dat ik gezien heb.
Er waren trouwens nog 2 dingen waar ik me kapot aan geërgerd heb vanavond.
1) die kloothommel van een Kuipers, achterlijke mafketel die hier nog ff wil laten zien dat hij NEC niet moet, is al jaren zo. Wel gele kaarten geven aan NEC terwijl Excelsior er in het begin al 2 had moeten hebben. Maar ach hij is internationaal fluitertje dus dat zal het wel allemaal rechtvaardigen.
2) welke achterlijk kloothommel heeft besloten dat de poorten na de wedstrijd maar op een heel klein kiertje open mochten in plaats van helemaal? En nee, we waren niet te vroeg weg, het was al nadat Hyballa weer zijn rondootje had gemaakt met de spelers in de middencirkel.
Kwestie van supportertje pesten of angsthazen gedrag om te voorkomen dat alle supporters richting voorplein zouden gaan? Nou mafketel die dit bedacht heeft: Het had totaal geen zin want ze kwamen er toch wel.

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Voorwaarts »

Hoekman schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
pjottr schreef:Is de rust inmiddels alweer terug gekeerd ?
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/73 ... papa-.html

Gezellige sfeer.. :crazy2:
Is allemaal normaal heb ik net geleerd.
Wat een onzin dat dat hier normaal gevonden zou worden. Normaal waardeer ik je aandacht voor de supporters maar nu sla je de plank dubbel mis. Ten eerste hebben 080 en HKN de ploeg vandaag vrijwel de hele wedstrijd gesteund. Pas tegen de blessuretijd werd het 'schaam je kapot' ingezet. Nogal selectief om alleen dit laatste op te hangen aan de 5-voor-12-actie. Ten tweede keurt iedereen hier het gebeuren bij de hoofdingang na de wedstrijd af, maar jij scheert het om je punt te maken over één kam met het schaam je kapot in het stadion.

Ik ben het helemaal met je eens dat we ten alle tijden achter het team moeten staan, maar dat is vandaag tot ergens in blessuretijd juist gebeurd
Uhm ... ja, er werd niet massaal gefloten tijdens de wedstrijd, maar er werd ook niet vol achter de ploeg gestaan. Veel gemor, gekreun en geneul om me heen gehoord.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door mschr »

Tja, je moet blind en doof zijn om niet te kreunen tijdens zo'n wanvertoning. Verlang ik te veel als ik wil dat de heren voetballers zich aan hun woord houden om alles te geven?

Hoekman
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 03 mar 2014, 20:40
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Hoekman »

Voorwaarts schreef:
Hoekman schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
pjottr schreef:Is de rust inmiddels alweer terug gekeerd ?
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/73 ... papa-.html

Gezellige sfeer.. :crazy2:
Is allemaal normaal heb ik net geleerd.
Wat een onzin dat dat hier normaal gevonden zou worden. Normaal waardeer ik je aandacht voor de supporters maar nu sla je de plank dubbel mis. Ten eerste hebben 080 en HKN de ploeg vandaag vrijwel de hele wedstrijd gesteund. Pas tegen de blessuretijd werd het 'schaam je kapot' ingezet. Nogal selectief om alleen dit laatste op te hangen aan de 5-voor-12-actie. Ten tweede keurt iedereen hier het gebeuren bij de hoofdingang na de wedstrijd af, maar jij scheert het om je punt te maken over één kam met het schaam je kapot in het stadion.

Ik ben het helemaal met je eens dat we ten alle tijden achter het team moeten staan, maar dat is vandaag tot ergens in blessuretijd juist gebeurd
Uhm ... ja, er werd niet massaal gefloten tijdens de wedstrijd, maar er werd ook niet vol achter de ploeg gestaan. Veel gemor, gekreun en geneul om me heen gehoord.
Dat is ook zo en op L hoor je het gezang misschien beter dan elders. Maar juist de groepen die (zo vermoed ik) vanaf het middaguur aan de zuip waren probeerden er nog wat van te maken. Hen dan alleen afrekenen op schaam je kapot vind ik eenzijdig. Na iedere nederlaag tot nu toe werden de jongens na de wedstrijd nog positief toegezongen. Dat dit in thuiswedstrijd nr. 16 voor het eerst niet zo is en dat dit hier dan benoemd wordt om te illustreren dat dit vak niet deugt is mijns inziens onterecht

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16543
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door jackkreta »

Nummer 11 schreef:Het was ladies night....
Voor het publiek of voor de spelers?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Voorwaarts
Berichten: 4181
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door Voorwaarts »

Hoekman schreef:
Voorwaarts schreef:
Hoekman schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
pjottr schreef:Is de rust inmiddels alweer terug gekeerd ?
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/73 ... papa-.html

Gezellige sfeer.. :crazy2:
Is allemaal normaal heb ik net geleerd.
Wat een onzin dat dat hier normaal gevonden zou worden. Normaal waardeer ik je aandacht voor de supporters maar nu sla je de plank dubbel mis. Ten eerste hebben 080 en HKN de ploeg vandaag vrijwel de hele wedstrijd gesteund. Pas tegen de blessuretijd werd het 'schaam je kapot' ingezet. Nogal selectief om alleen dit laatste op te hangen aan de 5-voor-12-actie. Ten tweede keurt iedereen hier het gebeuren bij de hoofdingang na de wedstrijd af, maar jij scheert het om je punt te maken over één kam met het schaam je kapot in het stadion.

Ik ben het helemaal met je eens dat we ten alle tijden achter het team moeten staan, maar dat is vandaag tot ergens in blessuretijd juist gebeurd
Uhm ... ja, er werd niet massaal gefloten tijdens de wedstrijd, maar er werd ook niet vol achter de ploeg gestaan. Veel gemor, gekreun en geneul om me heen gehoord.
Dat is ook zo en op L hoor je het gezang misschien beter dan elders. Maar juist de groepen die (zo vermoed ik) vanaf het middaguur aan de zuip waren probeerden er nog wat van te maken. Hen dan alleen afrekenen op schaam je kapot vind ik eenzijdig. Na iedere nederlaag tot nu toe werden de jongens na de wedstrijd nog positief toegezongen. Dat dit in thuiswedstrijd nr. 16 voor het eerst niet zo is en dat dit hier dan benoemd wordt om te illustreren dat dit vak niet deugt is mijns inziens onterecht
Ik had over het stadion an sich en niet een vak afzonderlijk.
Ik verwachtte niet alleen vocale steun vanuit het staanvak, maar juist ook van achter de doelen, vak H en rest van hazenkamp. En dat was er niet behalve bij "al mot ik krupe".
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Excelsior

Bericht door vak Oost »

eniesee12 schreef:We worden allemaal voorgelogen door de heer van ingen. Voor mij geen seizoenkaart meer, eredivisie of JUUP.
En niet omdat ik geen echte supporter ben maar omdat ik het zat ben om ieder jaar weer naar een bij elkaar geraapte tyfus zooi die er geen kut van kunnen te moeten kijken. BART BEDANKT HONDENLUL
Bij NEC bestaat er niet zoiets als garantie voor succes ... we hebben leuke momenten gehad en die mag je koesteren maar voor de rest ... clubliefde is meer dan alleen de stand op ranglijst.
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babos_Forever, Elwood en 42 gasten