Feyenoord - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Feyenoord - NEC

Bericht door vak Oost »

Zondag 29 Januari - aanvang 16.45

:director: roept u maar
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Sander74 »

Je bent wel erg snel...

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Goffert »

Sander74 schreef:Je bent wel erg snel...
Staat standaard in zijn agenda omcirkeld.

1-1!

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door NiMMA_024 »

Goffert schreef:
Sander74 schreef:Je bent wel erg snel...
Staat standaard in zijn agenda omcirkeld.

1-1!
ik ga ook voor de 1-1, maar reken er eigenlijk niet op. Standaard reken ik op een verlies bij topclubs waardoor elk puntje toch een bonuspuntje is.
Fey heeft een extra wedstrijd in de benen dus een gelijkspel moet mogelijk zijn.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

bbq

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door bbq »

0-1 doelpunt Dumic

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door valkhof »

we gaan daar niet verliezen

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Ik heb er ook wel vertrouwen in. Tegen Roda en Willem 2 won Feyenoord ondanks dat het gewoon matig speelde. Ik denk dat wij in vergelijking met die twee ploegen beter kunnen counteren en fysiek meer mogelijkheden hebben. Ben benieuwd, hopen dat El Ahmadi nog in Afrika zit zondag. Kan Kadioglu vaak over Vilhena heen(Feyenoord is daar kwetsbaar) en Grot en Larsson vaak een-tegen-een met Botteghin en Van der Heijden proberen te krijgen.
'Justice knows every mans number'

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Wij zijn momenteel gewoon beter dan Willem II en Roda, en daar heeft Feyenoord gruwelijk veel moeite mee gehad. Ben benieuwd waar Hyballa voor kiest: wat meer zekerheid of de 11 van vandaag. Persoonlijk hoop ik op dat laatste met Messaoud ipv Rayhi. Feyenoord heeft wel bewezen dat ze het geduld op kunnen brengen om toch een goal te maken als ploegen de bus parkeren. Ik zou proberen van de ruimte bij Karsdorp te profiteren, Ferdi/Messaoud over Vilhena laten gaan en Grot/Larsson in duels met Botteghin en Vd Heijden krijgen. Gewoon een 442 met veel creativiteit op het middenveld. Misschien Bikel voor von Haacke? Ik ben benieuwd, ik heb in ieder geval alle vertrouwen in onze fantastische trainer.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jsentani »

Nijmegen0413 schreef:Wij zijn momenteel gewoon beter dan Willem II en Roda, en daar heeft Feyenoord gruwelijk veel moeite mee gehad. Ben benieuwd waar Hyballa voor kiest: wat meer zekerheid of de 11 van vandaag. Persoonlijk hoop ik op dat laatste met Messaoud ipv Rayhi. Feyenoord heeft wel bewezen dat ze het geduld op kunnen brengen om toch een goal te maken als ploegen de bus parkeren. Ik zou proberen van de ruimte bij Karsdorp te profiteren, Ferdi/Messaoud over Vilhena laten gaan en Grot/Larsson in duels met Botteghin en Vd Heijden krijgen. Gewoon een 442 met veel creativiteit op het middenveld. Misschien Bikel voor von Haacke? Ik ben benieuwd, ik heb in ieder geval alle vertrouwen in onze fantastische trainer.
Eerst kapot poweren en dan het laatste half uur de jonkies erin.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

bbq

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door bbq »

Bikel ipv larsson in het begin, verder niks veranderen

jbnmgn

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jbnmgn »

Het wordt een knokwedstrijd waarin de slimheid gaat winnen, en aangezien wij best een paar slimme spelers hebben, en Feijenoord donderdag eerst nog tegen Vitesse voor de beker moet, ga ik voorzichtig voor 1-2

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door henkie1234 »

van feyenoord in deze vorm kan je winnen, zeker gezien onze vorm.
Grootste probleem gaat worden Karsdorp. Die is mega snel en onze backs krijgen het lastig met de buitenspelers.
Als we dat goed in bedwang kunnen houden en zelf ook scoren dan kan je met minimaal een punt naar huis gaan. Maar dan moet je er wel in geloven en niet het idee hebben (als spelers) dat er niks te halen valt. Thuis werd het ook niet voor niks pas in bles tijd 1-2.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door mschr »

Nee, grootste gevaar schuilt in Hyballa. Hij zal ongetwijfeld gesterkt zijn in zijn gevoel dat NEC tegen Feyenoord Gegenpressing en op de aanval moet gaan spelen. 5-0 voor Feyenoord dus. 3x Elia en 2x Kuyt.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jackkreta »

mschr schreef:Nee, grootste gevaar schuilt in Hyballa. Hij zal ongetwijfeld gesterkt zijn in zijn gevoel dat NEC tegen Feyenoord Gegenpressing en op de aanval moet gaan spelen. 5-0 voor Feyenoord dus. 3x Elia en 2x Kuyt.
0-2 :sjaal:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32934
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door bertje »

jackkreta schreef:
mschr schreef:Nee, grootste gevaar schuilt in Hyballa. Hij zal ongetwijfeld gesterkt zijn in zijn gevoel dat NEC tegen Feyenoord Gegenpressing en op de aanval moet gaan spelen. 5-0 voor Feyenoord dus. 3x Elia en 2x Kuyt.
0-2 :sjaal:
Nu is het wachten op een reactie van Tiel.. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jackkreta »

bertje schreef:
jackkreta schreef:
mschr schreef:Nee, grootste gevaar schuilt in Hyballa. Hij zal ongetwijfeld gesterkt zijn in zijn gevoel dat NEC tegen Feyenoord Gegenpressing en op de aanval moet gaan spelen. 5-0 voor Feyenoord dus. 3x Elia en 2x Kuyt.
0-2 :sjaal:
Nu is het wachten op een reactie van Tiel.. :biggrin:
Oh yeah!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

DR
Berichten: 4809
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door DR »

mschr schreef:Nee, grootste gevaar schuilt in Hyballa. Hij zal ongetwijfeld gesterkt zijn in zijn gevoel dat NEC tegen Feyenoord Gegenpressing en op de aanval moet gaan spelen. 5-0 voor Feyenoord dus. 3x Elia en 2x Kuyt.
We gaan gewoon counteren.

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Voorwaarts »

jsentani schreef:
Nijmegen0413 schreef:Wij zijn momenteel gewoon beter dan Willem II en Roda, en daar heeft Feyenoord gruwelijk veel moeite mee gehad. Ben benieuwd waar Hyballa voor kiest: wat meer zekerheid of de 11 van vandaag. Persoonlijk hoop ik op dat laatste met Messaoud ipv Rayhi. Feyenoord heeft wel bewezen dat ze het geduld op kunnen brengen om toch een goal te maken als ploegen de bus parkeren. Ik zou proberen van de ruimte bij Karsdorp te profiteren, Ferdi/Messaoud over Vilhena laten gaan en Grot/Larsson in duels met Botteghin en Vd Heijden krijgen. Gewoon een 442 met veel creativiteit op het middenveld. Misschien Bikel voor von Haacke? Ik ben benieuwd, ik heb in ieder geval alle vertrouwen in onze fantastische trainer.
Eerst kapot poweren en dan het laatste half uur de jonkies erin.
Als Hyballa verstandig is wel. Ik ben vóór !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Net als Willem II is het voor NEC best een mogelijkheid een speler "op te offeren" om Karsdorp op te vangen. Formitschow doorschuiven, Rayhi banken en Burnet linksback lijkt me daar een goeie oplossing voor. Je zag tegen Willem II ook dat Feyenoord het lastig had toen Koppers gebracht werd om Karsdorp uit te schakelen. Karsdorp en El Ahmadi zijn namelijk de jongens waar normaal iedere aanval begint. Een van de twee hoeven we ons al geen zorgen over te maken, maar Karsdorp zou zo opgelost kunnen worden. Daarmee haal je met Rayhi een van je zwakkere spelers eruit en kan Formitschow eventueel meer gebruikt maken van zijn prima trap. Verder zou ik Grot, Larsson en Ferdi dan wel opstellen, anders word het wel heel verdedigend. Eventueel Bikel voor von Haacke voor wat extra zekerheid. 0-1! :sjaal:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15966
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door pjottr »

De Formitschow is sowieso is sowieso meer een middenvelder
dan een verdediger.
Strak plan dus.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door mschr »

bertje schreef:
jackkreta schreef:
mschr schreef:Nee, grootste gevaar schuilt in Hyballa. Hij zal ongetwijfeld gesterkt zijn in zijn gevoel dat NEC tegen Feyenoord Gegenpressing en op de aanval moet gaan spelen. 5-0 voor Feyenoord dus. 3x Elia en 2x Kuyt.
0-2 :sjaal:
Nu is het wachten op een reactie van Tiel.. :biggrin:
Die is het met me eens.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Hennie-C »

Wat een euforie hier ineens. Ik ben toch bang dat we geen kans maken tegen feyenoord in een volle kuip die het kampioenschap begint te ruiken.
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7133
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jetipo »

Hennie-C schreef:Wat een euforie hier ineens. Ik ben toch bang dat we geen kans maken tegen feyenoord in een volle kuip die het kampioenschap begint te ruiken.
:withstupid: Alles buiten verlies is meegenomen, maar ik vind de wedstrijd na Feyenoord belangrijker.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32934
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door bertje »

jetipo schreef:
Hennie-C schreef:Wat een euforie hier ineens. Ik ben toch bang dat we geen kans maken tegen feyenoord in een volle kuip die het kampioenschap begint te ruiken.
:withstupid: Alles buiten verlies is meegenomen, maar ik vind de wedstrijd na Feyenoord belangrijker.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Hennie-C schreef:Wat een euforie hier ineens. Ik ben toch bang dat we geen kans maken tegen feyenoord in een volle kuip die het kampioenschap begint te ruiken.
Juist daardoor gaan ze fouten maken. Er staat een groep waar slechts individuen in deze situatie hebben gezeten. Jongens als Karsdorp en Villeneuve gaan hun hoofd verliezen, let maar op.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lentselucht, WDK, WGWG en 120 gasten