vite$$e - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Wat denk je?

Peiling eindigde op di 04 apr 2017, 02:00

Winst
3
11%
Verlies
18
67%
Gelijkspel
6
22%
 
Totaal aantal stemmen: 27

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door RobertvdW »

NECvooralles schreef:
RobertvdW schreef:
Jeffry74 schreef:Welke mong##l heeft dit topic omhoog gehaald?
Vitesse dit, Vitesse dat...... als we nu eens gewoon niet naar vitesse kijken en ons bezig houden met NEC dan zijn we in ieder geval niet hetzelfde als die arnhemse rakkers.
Die hebben toch al de tijd van hun leven omdat ze geen derby's meer hoeven te spelen.
Die "mongool" ben ik dus. Bedankt voor je rake typering! Ik houd me zeer, zeer in het bijzonder bezig met NEC en als voetballiefhebber in het algemeen ook met de andere clubs in binnen- en buitenland, dus ook met Vitesse. Allerlei ontwikkelingen daar vind ik boeiend, net zoals ontwikkelingen bij andere clubs en het vrouwenvoetbal.Vitesse is geen vijand voor mij; ik spreek dat woord gewoon uit en krijg er geen vieze smaak van in mijn mond. Ik doe niet mee met het cultiveren van het haatgedrag, zoals supportersgroepen van NEC, Vitesse, Feijenoord, Ajax, enz., enz. doen. Dat vind ik uitermate onverstandig en dat leidt alleen maar tot vervelende problemen en een giftig sfeertje!
Zo, deze mongool heeft dus een duidelijke eigen mening en heeft duidelijke normen en waarden. Dat kun je dus ook van een mongool verwachten. Had je niet gedacht, he?
Je schiet wel echt compleet door met vergelijkingen met het Israel - Palestina conflict. Dan ben je elk gevoel voor verhoudingen kwijt.
Lees het betreffende stukje nog maar eens goed door!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10352
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Gijscoman »

Wat deze discussie betreft: ik ga niet juichen voor Vitesse. Maar ik ben in de EL ook niet tegen ze. Dat zou kleinzielig zijn. Die wedstrijden gaan me vermoedelijk net zoveel interesseren als een gemiddelde wedstrijd in de lokale divisie van Tirol. Vermoedelijk zorgt de combinatie van antipathie jegens Vitesse en het belang van het Nederlands voetbal voor apathie.

Verder ben ik het redelijk eens met Robert. Zeker met het grondprincipe van Robert. De uiting ervan in de richting van juichen voor Vitesse gaat me te ver, maar dat maakt de essentie van zijn verhaal niet onzinnig. Ik ken meerdere Vitessefans en zo ben ik er achtergekomen, dat zij ook zeker enkele menselijke trekken hebben. Wat mij betreft is de rivaliteit gezond met mooie, licht provocerende spandoeken; hard voetbal; extra veel beleving bij publiek en spelers, maar zonder haat. Wat zou het mooi zijn, wanneer wij bij de Gelredome en de Vitesse-fans bij de Goffert kunnen komen zonder combiregelingen, zonder risico en zonder geweld. Dan heb je echt een gezonde rivaliteit.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door NECwijchen »

Gijscoman schreef:Wat deze discussie betreft: ik ga niet juichen voor Vitesse. Maar ik ben in de EL ook niet tegen ze. Dat zou kleinzielig zijn. Die wedstrijden gaan me vermoedelijk net zoveel interesseren als een gemiddelde wedstrijd in de lokale divisie van Tirol. Vermoedelijk zorgt de combinatie van antipathie jegens Vitesse en het belang van het Nederlands voetbal voor apathie.

Verder ben ik het redelijk eens met Robert. Zeker met het grondprincipe van Robert. De uiting ervan in de richting van juichen voor Vitesse gaat me te ver, maar dat maakt de essentie van zijn verhaal niet onzinnig. Ik ken meerdere Vitessefans en zo ben ik er achtergekomen, dat zij ook zeker enkele menselijke trekken hebben. Wat mij betreft is de rivaliteit gezond met mooie, licht provocerende spandoeken; hard voetbal; extra veel beleving bij publiek en spelers, maar zonder haat. Wat zou het mooi zijn, wanneer wij bij de Gelredome en de Vitesse-fans bij de Goffert kunnen komen zonder combiregelingen, zonder risico en zonder geweld. Dan heb je echt een gezonde rivaliteit.
Ik ga je alvast uit je droom helpen, dat laatste zie ik echt nooit gebeuren.
Ik keur geweld ook pertinent af, en ken ook enkele Arnhemmers waar ik gewoon bevriend mee kan zijn en normaal over de wedstrijd kan praten. Echter heeft de derby toch gewoon iets moois, zonder lichte 'haat' is het toch veel minder speciaal om van een team te winnen? De wedstrijd tegen de Graafschap heeft gezonde rivaliteit, zelfs wel onderlinge sympathie, maar is toch veel minder mooi dan de wedstrijd tegen Vitesse?

Verder ook eens met het eerder genoemde argument, dat hoe beter vitesse presteert, hoe meer mensen in de regio voor hen zullen kiezen ipv voor onze club. Dus het is niet in ons belang dat ze het goed doen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door valkhof »

gewoon kapot trappen dat geel zwarten zooitje :wink:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing. Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door valkhof »

Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing. Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Kanchelskis »

valkhof schreef:
Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing. Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet
:withstupid: Maar Tiel is externe financierder van het forum volgens mij. Want wie betaald bepaald ofzoiets.. Een andere verklaring heb ik inmiddels niet meer voor zijn gedrag.

Misschien moet Tiel ook maar meteen in het maandelijkse overleg met het forumbeheer het verzoek indien om alle topics die niet met NEC te maken hebben daar een slotje op te gooien.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door flipsen »

Jeffrey is een zielig calimerootje
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door NECwijchen »

flipsen schreef:Jeffrey is een zielig calimerootje
Kun je niet een keer proberen de schijn niet meteen tegen je te krijgen?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door flipsen »

NECwijchen schreef:
flipsen schreef:Jeffrey is een zielig calimerootje
Kun je niet een keer proberen de schijn niet meteen tegen je te krijgen?
Is bij jou ook niet zo moeilijk , maar laat maar
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door NEC4EVER »

Zelfs Cindy zou zich omdraaien in haar graf, als ze dit zou (kunnen) lezen...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing. Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet
:withstupid: Maar Tiel is externe financierder van het forum volgens mij. Want wie betaald bepaald ofzoiets.. Een andere verklaring heb ik inmiddels niet meer voor zijn gedrag.

Misschien moet Tiel ook maar meteen in het maandelijkse overleg met het forumbeheer het verzoek indien om alle topics die niet met NEC te maken hebben daar een slotje op te gooien.
We zijn gedegradeerd, ze lachen ons al maanden uit en nu moeten we ze gaan supporten? Dit soort onzin is normaal op een NEC supporters forum? Het bespreken van hu oefenwedstrijden hoe kun je daar in hemelsnaam belangstelling voor hebben. Ze zijn ons mijlenver voorbij, erg zat.
Daarnaast stel ik iets voor ik bepaal helemaal niets.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Tiel is een eentje een dwingeland, dominant persoon, wil voor anderen bepalen wat ze wel of niet mogen posten.

Natuurlijk mag hier gewoon over Vitesse gepraat worden en vrij logisch dat je volgt hoe de buren het doen, lijkt me.
Daarnaast mijlen ver vooruit? Tot voor vrij kort stonden we een paar plaatsen achter hun. Zeker we staan op achterstand, maar niet zo overdrijven.
Kun je mij zeggen waar ik schrijf dat het niet mag?

Ik snap het niet dat is alles. En ja ik wil ook weten wat er daar gebeurd als we 32 keer per jaar tegen ze moeten. Nu is het totaal onbelangrijk.

EN je mag er hier best over praten ze hebben zelfs een eigen topic, nu zitten we in een NEC wedstrijden topic. Vreemd he.

Mijlen ver lopen we achter op alle gebied.
Laatst gewijzigd door Tiel op wo 26 jul 2017, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door flipsen »

Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Tiel is een eentje een dwingeland, dominant persoon, wil voor anderen bepalen wat ze wel of niet mogen posten.

Natuurlijk mag hier gewoon over Vitesse gepraat worden en vrij logisch dat je volgt hoe de buren het doen, lijkt me.
Daarnaast mijlen ver vooruit? Tot voor vrij kort stonden we een paar plaatsen achter hun. Zeker we staan op achterstand, maar niet zo overdrijven.
Kun je mij zeggen waar ik schrijf dat het niet mag?

Ik snap het niet dat is alles. En ja ik wil ook weten wat er daar gebeurd als we 32 keer per jaar tegen ze moeten. Nu is het totaal onbelangrijk.
Dus iedereen moet dit onbelangrijk vinden , verhuizen baard noord Korea een optie voor je
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

flipsen schreef:
Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Tiel is een eentje een dwingeland, dominant persoon, wil voor anderen bepalen wat ze wel of niet mogen posten.

Natuurlijk mag hier gewoon over Vitesse gepraat worden en vrij logisch dat je volgt hoe de buren het doen, lijkt me.
Daarnaast mijlen ver vooruit? Tot voor vrij kort stonden we een paar plaatsen achter hun. Zeker we staan op achterstand, maar niet zo overdrijven.
Kun je mij zeggen waar ik schrijf dat het niet mag?

Ik snap het niet dat is alles. En ja ik wil ook weten wat er daar gebeurd als we 32 keer per jaar tegen ze moeten. Nu is het totaal onbelangrijk.
Dus iedereen moet dit onbelangrijk vinden , verhuizen baard noord Korea een optie voor je
Waar zeg ik dat? IK vind het onbelangrijk meer zeg ik niet.

Om je punt te maken quote je de helft.

Maar goed Opa heeft zijn zin, hij heeft de discussie aangezwengeld en kennelijk gaan er meer zitten juichen op donderdagavond voor de TV (of in het Gelredome?). Daar snap ik werkelijk helemaal niets van.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing. Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet
:withstupid: Maar Tiel is externe financierder van het forum volgens mij. Want wie betaald bepaald ofzoiets.. Een andere verklaring heb ik inmiddels niet meer voor zijn gedrag.

Misschien moet Tiel ook maar meteen in het maandelijkse overleg met het forumbeheer het verzoek indien om alle topics die niet met NEC te maken hebben daar een slotje op te gooien.
We zijn gedegradeerd, ze lachen ons al maanden uit en nu moeten we ze gaan supporten? Dit soort onzin is normaal op een NEC supporters forum? Het bespreken van hu oefenwedstrijden hoe kun je daar in hemelsnaam belangstelling voor hebben. Ze zijn ons mijlenver voorbij, erg zat.
Daarnaast stel ik iets voor ik bepaal helemaal niets.
Volgens mij is een individu voor het supporten van Vitas en komt er juist veelal tegengeluid, dus je generaliseert? En het blijft immers je "concurrent" dan wel vijand ondanks dat we in een andere divisie zitten. Maar als jij daar geen trek in hebt zou ik zeggen; open deze topic niet meer en laat andere wel gewoon praten als ze daar zin in hebben. Niemand die jou dwingt hier te komen of dit te lezen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door valkhof »

Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing. Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet
:withstupid: Maar Tiel is externe financierder van het forum volgens mij. Want wie betaald bepaald ofzoiets.. Een andere verklaring heb ik inmiddels niet meer voor zijn gedrag.

Misschien moet Tiel ook maar meteen in het maandelijkse overleg met het forumbeheer het verzoek indien om alle topics die niet met NEC te maken hebben daar een slotje op te gooien.
:lol: :lol:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:
Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing? Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet
:withstupid: Maar Tiel is externe financierder van het forum volgens mij. Want wie betaald bepaald ofzoiets.. Een andere verklaring heb ik inmiddels niet meer voor zijn gedrag.

Misschien moet Tiel ook maar meteen in het maandelijkse overleg met het forumbeheer het verzoek indien om alle topics die niet met NEC te maken hebben daar een slotje op te gooien.
:lol: :lol:
Wat snappen jullie niet aan een vraag? :schater:

En wie betaald bepaald is idd om je kapot te lachen. :crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
valkhof schreef:
Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing? Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet
:withstupid: Maar Tiel is externe financierder van het forum volgens mij. Want wie betaald bepaald ofzoiets.. Een andere verklaring heb ik inmiddels niet meer voor zijn gedrag.

Misschien moet Tiel ook maar meteen in het maandelijkse overleg met het forumbeheer het verzoek indien om alle topics die niet met NEC te maken hebben daar een slotje op te gooien.
:lol: :lol:
Wat snappen jullie niet aan een vraag? :schater:

En wie betaald bepaald is idd om je kapot te lachen. :crazy:
In mijn beleving hebben eindigen vragen met een vraagteken, dus sorry man..als we jouw "vraag" niet snapte :bye:

Daarbij is het in jouw geval eerder een retorische vraag dan een vriendelijk verzoek. Het antwoord interesseert je niet, omdat je gewoon over alles en iedereen een plasje wilt doen hier. Maar die discussie hebben we al eerder gehad. Fijne avond Kim Jong Tiel :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:
valkhof schreef:
Kanchelskis schreef:
valkhof schreef:
Tiel schreef:Als iedereen die graag over die kutclub praat nu eens gewoon naar hun forum gaat. Is dat geen oplossing? Dit is een NEC supportersforum en geen voetbalforum.
of je opent dit topic gewoon niet
:withstupid: Maar Tiel is externe financierder van het forum volgens mij. Want wie betaald bepaald ofzoiets.. Een andere verklaring heb ik inmiddels niet meer voor zijn gedrag.

Misschien moet Tiel ook maar meteen in het maandelijkse overleg met het forumbeheer het verzoek indien om alle topics die niet met NEC te maken hebben daar een slotje op te gooien.
:lol: :lol:
Wat snappen jullie niet aan een vraag? :schater:

En wie betaald bepaald is idd om je kapot te lachen. :crazy:
In mijn beleving hebben eindigen vragen met een vraagteken, dus sorry man..als we jouw "vraag" niet snapte :bye:

Daarbij is het in jouw geval eerder een retorische vraag dan een vriendelijk verzoek. Het antwoord interesseert je niet, omdat je gewoon over alles en iedereen een plasje wilt doen hier. Maar die discussie hebben we al eerder gehad. Fijne avond Kim Jong Tiel :tu:
EN wie bepaald betaald?

vijne avont.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Kanchelskis »

Als je zo je gram wilt halen, inhoudelijk is het gewoon ruk wat je steeds te zeggen hebt. Hopelijk doet je constatering het goed op verjaardagen en partijen :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:Als je zo je gram wilt halen, inhoudelijk is het gewoon ruk wat je steeds te zeggen hebt. Hopelijk doet je constatering het goed op verjaardagen en partijen :tu:
Dus conclusie is je mag best over Vitesse praten maar gezien de reakties hier moet het wel perse negatief zijn?

Ik neem aan en dat viel mij het meest op dat hiervoor geen topic van een verloren derby voor naar boven gehaald moet worden terwijl er ook gewoon een apart topic voor is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
Kanchelskis schreef:Als je zo je gram wilt halen, inhoudelijk is het gewoon ruk wat je steeds te zeggen hebt. Hopelijk doet je constatering het goed op verjaardagen en partijen :tu:
Dus conclusie is je mag best over Vitesse praten maar gezien de reakties hier moet het wel perse negatief zijn?

Ik neem aan en dat viel mij het meest op dat hiervoor geen topic van een verloren derby voor naar boven gehaald moet worden terwijl er ook gewoon een apart topic voor is.
Nee, maar we hoeven het ook niet te gaan supporten zoals RobertvdW voorstelde. Dat is wat menig persoon hier zei als tegengeluid en waar in tegenstelling tot jouw beleving gewoon over gepraat mag worden. Waarbij het frappant is dat je vervolgens de hele dag zelf in dit onderwerp te vinden bent.

RobertvdW die overigens ook dit topic weer gebruikte/tot leven bracht, maar je kan een klacht daarover opsturen naar tielforumbeheer@svnec.nl :tu:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door valkhof »

je hebt gewoon overal een mening op tiel en dat breng je dan als voldongen feit

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: vite$$e - N.E.C.

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:je hebt gewoon overal een mening op tiel en dat breng je dan als voldongen feit
Fijn om te horen dat jij mijn meningen ziet als voldongen feiten. Zover was ik zelf niet eens.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arie024, berkeljj, Bobnec, Hup eniesee, K0en en 31 gasten