KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door martijn5 »

Zojuist geloot voor de beker: NEC thuis tegen ADO Den Haag op 20/21/22 september.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door nec4n »

martijn5 schreef:Zojuist geloot voor de beker: NEC thuis tegen ADO Den Haag op 20/21/22 september.
Het had gunstiger gekund, maar het is in ieder geval thuis. Heb er zo op het eerste oog wel vertrouwen in.
ENIESEE NIJMEGEN

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Nimma1 »

nec4n schreef:
martijn5 schreef:Zojuist geloot voor de beker: NEC thuis tegen ADO Den Haag op 20/21/22 september.
Het had gunstiger gekund, maar het is in ieder geval thuis. Heb er zo op het eerste oog wel vertrouwen in.
Het had ook minder gunstig gekund..

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door nec4n »

Nimma1 schreef:
nec4n schreef:
martijn5 schreef:Zojuist geloot voor de beker: NEC thuis tegen ADO Den Haag op 20/21/22 september.
Het had gunstiger gekund, maar het is in ieder geval thuis. Heb er zo op het eerste oog wel vertrouwen in.
Het had ook minder gunstig gekund..
Ja precies, maar goed. Hopelijk gaat het dan toch eens een keer leven.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door necnmgn »

Thuiswedstrijd is altijd leuk!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door jsentani »

necnmgn schreef:Thuiswedstrijd is altijd leuk!
Zoveel thuiswedstrijden in de beker hebben we de afgelopen jaren ook niet gehad.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door nec4n »

Kaartverkoop gestart.
ENIESEE NIJMEGEN

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door jsentani »

Compliment dat uitkaart plus gratis mag kijken. Mooi gebaar van NEC. :tu: :sjaal:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door peterG »

jsentani schreef:Compliment dat uitkaart plus gratis mag kijken. Mooi gebaar van NEC. :tu: :sjaal:
En dat terwijl ze de centen hard nodig hebben!

jbnmgn

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door jbnmgn »

Kaarten voor de wedstrijd in de eerste ronde van de KNVB-beker zijn tot die tijd te koop á €7,50 voor alle vakken op de lange zijden van het Goffertstadion en á €5 voor alle vakken op de korte zijden. Vanaf komende woensdag 12.00 uur is de voorrangsregeling voor seizoenkaarthouders voorbij en geldt een reguliere prijs van €10 voor de lange zijden en €7,50 voor de korte zijden.

Seizoenkaart+ houders

Seizoenkaart+ houders hebben gratis toegang tot deze wedstrijd. Zij dienen echter wel hun eigen plek terug te “kopen” en daarbij de volgende handleiding te volgen:
•Ga naar www.nec-nijmegen.nl/kaarten
•Klik rechtsboven op ‘Inloggen’
•Vul vervolgens je klantnummer/e-mailadres en wachtwoord in (LET OP: maak geen nieuw account aan, er is automatisch een account aan je seizoenkaart gekoppeld)
•Klik vervolgens rechtsboven op je naam
•Klik op ‘Meldingen’ en bestel je kaart
•Vink je kaart aan en ga naar betalen

jbnmgn

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door jbnmgn »

Besteld en idd GRATIS!! Mooi geregeld.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Tiel »

jbnmgn schreef:Besteld en idd GRATIS!! Mooi geregeld.
Stond toch gewoon in de brief die je bij je SCC kreeg, als was het een halve finale geweest dan was hij ook gratis geweest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Legendario »

Tiel schreef:
jbnmgn schreef:Besteld en idd GRATIS!! Mooi geregeld.
Stond toch gewoon in de brief die je bij je SCC kreeg, als was het een halve finale geweest dan was hij ook gratis geweest.
Blijkbaar wordt er bij de Uitkaart + alleen gekeken of je je kaartje koopt, niet of je daadwerkelijk gaat. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door jsentani »

Legendario schreef:
Tiel schreef:
jbnmgn schreef:Besteld en idd GRATIS!! Mooi geregeld.
Stond toch gewoon in de brief die je bij je SCC kreeg, als was het een halve finale geweest dan was hij ook gratis geweest.
Blijkbaar wordt er bij de Uitkaart + alleen gekeken of je je kaartje koopt, niet of je daadwerkelijk gaat. :wink:
Hoeveel uitkaart+ zijn er eigenlijk, 100 of zo?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
Tiel schreef:
jbnmgn schreef:Besteld en idd GRATIS!! Mooi geregeld.
Stond toch gewoon in de brief die je bij je SCC kreeg, als was het een halve finale geweest dan was hij ook gratis geweest.
Blijkbaar wordt er bij de Uitkaart + alleen gekeken of je je kaartje koopt, niet of je daadwerkelijk gaat. :wink:
:jestera:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Tiel »

jsentani schreef:
Legendario schreef:
Tiel schreef:
jbnmgn schreef:Besteld en idd GRATIS!! Mooi geregeld.
Stond toch gewoon in de brief die je bij je SCC kreeg, als was het een halve finale geweest dan was hij ook gratis geweest.
Blijkbaar wordt er bij de Uitkaart + alleen gekeken of je je kaartje koopt, niet of je daadwerkelijk gaat. :wink:
Hoeveel uitkaart+ zijn er eigenlijk, 100 of zo?
Volgens mij vorig seizoen al 250 of zo.
Je hebt hem al bij 7 wedstrijden he, dan is 100 wel weinig lijkt mij.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
jbnmgn schreef:Besteld en idd GRATIS!! Mooi geregeld.
Stond toch gewoon in de brief die je bij je SCC kreeg, als was het een halve finale geweest dan was hij ook gratis geweest.
Geen idee, lees die brieven niet altijd die erbij zitten. :-(

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door necnmgn »

Meer mensen problemen met het bestellen, hier gaat alles goed tot ik wil betalen... Dan krijg ik een foutmelding

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door CHEF »

necnmgn schreef:Meer mensen problemen met het bestellen, hier gaat alles goed tot ik wil betalen... Dan krijg ik een foutmelding
Linksboven ergens iets aanvinken, ik liep ook ff te klooien.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door necnmgn »

CHEF schreef:
necnmgn schreef:Meer mensen problemen met het bestellen, hier gaat alles goed tot ik wil betalen... Dan krijg ik een foutmelding
Linksboven ergens iets aanvinken, ik liep ook ff te klooien.
Ja, dat heb ik gedaan, het ging pas in de laatste fase mis. Maar toch bedankt!

Gjalt
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 10:59
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Gjalt »

necnmgn schreef:Meer mensen problemen met het bestellen, hier gaat alles goed tot ik wil betalen... Dan krijg ik een foutmelding
Ja, had net precies hetzelfde.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Hennie-C »

Problemen met bestellen? :crazy2:

Dindag avond besloot ik om 4 kaarten te bestellen. Ik zit samen met 3 vrienden op rij met SSC, gelijk voor allemaal "even" onze stoelen terug kopen.

Netjes ingelogt, aantal kaarten 4, en doorgaan. "UITVERKOCHT". Toen maar besloten alleen me eigen stoel terug te kopen, en mijn vrienden geinformeerd dat ze zelf hun stoel maar terug moesten kopen. één kaart geslecteerd, door geklikt en het systeem selecteerde automatisch mijn stoel, athans, dat dacht ik. Na het afronden van mijn bestelling en betaling van 5€ (De korting dus eraf) mijn kaartje ontvangen per mail. Nadat mijn vriend dit ook had gedaan zei hij dat hij niet zijn eigen stoel had gekregen. Ik mijn kaart bekijken, had ik wel de zelfde rij, maar 2 stoelen naast mijn eigen stoel...

Daar gaan we weer... Ik NEC mailen dat het bestelproces niet goed loopt en of ze mijn kaart willen omzetten naar mijn eigen stoel. Krijg ik een mail terug dat ik het zelf fout had gedaan. Ik zou niet hebben ingelogt + ik had zelf ergens een stoel geselecteerd waardoor het fout was gegaan. (helemaal niet waar...) Ik kon alsnog mijn eigen stoel terug terugkopen, met het andere kaartje terug gaan naar de Goffert en dan zou ik mijn geld terug krijgen. Maar, werd geschreven, het beste was om gewoon éénmalig maar op een andere stoel te gaan zitten. Lekker klant onvriendelijk, waarom niet gewoon het kaartje omzetten naar de juiste stoel?? Ik ben niet in staat om tussen 10:00 en 17:00 naar de goffert te gaan om mijn kaart om te ruilen ivm werk. Mijn kamaraad kreeg overignes een copy paste mailtje zoals ik die ook had ontvangen... Een 2e vriend kreeg overigens een compleet andere stoel toegewezen (Andere rij en stoel)

Mijn vriendin wil ook mee, woensdag na 12:00 een kaartje bestellen. Ik inloggen, zoals omschreven was nu wel op mijn naam geklikt rechts boven, en wat zie ik? Mijn stoel kan ik nog terugkopen?! Ik door en ja hoor, een tweede kaart gekocht met korting en dus ook mijn eigen stoel.

Conclusie: Ik heb 2 kaartjes kunnen kopen met korting. Het ticketsysteem is zo lek als een mantje. Ik heb een stoel van iemand anders gekocht? Wat als die gene nou zijn stoel had terug willen kopen?
Na mijn laatste mail naar NEC, waar ik ook bovenstaande conculsie trok, heb ik niets meer van ze vernomen. Chapeau NEC!
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door MojoMojo »

Hennie-C schreef:Problemen met bestellen? :crazy2:

Dindag avond besloot ik om 4 kaarten te bestellen. Ik zit samen met 3 vrienden op rij met SSC, gelijk voor allemaal "even" onze stoelen terug kopen.

Netjes ingelogt, aantal kaarten 4, en doorgaan. "UITVERKOCHT". Toen maar besloten alleen me eigen stoel terug te kopen, en mijn vrienden geinformeerd dat ze zelf hun stoel maar terug moesten kopen. één kaart geslecteerd, door geklikt en het systeem selecteerde automatisch mijn stoel, athans, dat dacht ik. Na het afronden van mijn bestelling en betaling van 5€ (De korting dus eraf) mijn kaartje ontvangen per mail. Nadat mijn vriend dit ook had gedaan zei hij dat hij niet zijn eigen stoel had gekregen. Ik mijn kaart bekijken, had ik wel de zelfde rij, maar 2 stoelen naast mijn eigen stoel...

Daar gaan we weer... Ik NEC mailen dat het bestelproces niet goed loopt en of ze mijn kaart willen omzetten naar mijn eigen stoel. Krijg ik een mail terug dat ik het zelf fout had gedaan. Ik zou niet hebben ingelogt + ik had zelf ergens een stoel geselecteerd waardoor het fout was gegaan. (helemaal niet waar...) Ik kon alsnog mijn eigen stoel terug terugkopen, met het andere kaartje terug gaan naar de Goffert en dan zou ik mijn geld terug krijgen. Maar, werd geschreven, het beste was om gewoon éénmalig maar op een andere stoel te gaan zitten. Lekker klant onvriendelijk, waarom niet gewoon het kaartje omzetten naar de juiste stoel?? Ik ben niet in staat om tussen 10:00 en 17:00 naar de goffert te gaan om mijn kaart om te ruilen ivm werk. Mijn kamaraad kreeg overignes een copy paste mailtje zoals ik die ook had ontvangen... Een 2e vriend kreeg overigens een compleet andere stoel toegewezen (Andere rij en stoel)

Mijn vriendin wil ook mee, woensdag na 12:00 een kaartje bestellen. Ik inloggen, zoals omschreven was nu wel op mijn naam geklikt rechts boven, en wat zie ik? Mijn stoel kan ik nog terugkopen?! Ik door en ja hoor, een tweede kaart gekocht met korting en dus ook mijn eigen stoel.

Conclusie: Ik heb 2 kaartjes kunnen kopen met korting. Het ticketsysteem is zo lek als een mantje. Ik heb een stoel van iemand anders gekocht? Wat als die gene nou zijn stoel had terug willen kopen?
Na mijn laatste mail naar NEC, waar ik ook bovenstaande conculsie trok, heb ik niets meer van ze vernomen. Chapeau NEC!
Sowieso raar dat je voor €5,- op een andere stoel zou kunnen zitten dan je eigen. Dit zou dan toch €7,50 moeten zijn?
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Pol »

Gisteren mijn kaartje gekocht, ging niet heel makkelijk inderdaad. Schrikbarend hoe weinig kaarten er verkocht zijn trouwens. Je kunt dat mooi zien tegenwoordig,er is geen enkel vak waar er meer dan een handvol kaarten verkocht zijn. Ik schat dat hooguit een kwart van de seizoenkaarthouders zijn plaats gekocht heeft.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker: NEC - ADO Den Haag

Bericht door Hennie-C »

Pol schreef:Gisteren mijn kaartje gekocht, ging niet heel makkelijk inderdaad. Schrikbarend hoe weinig kaarten er verkocht zijn trouwens. Je kunt dat mooi zien tegenwoordig,er is geen enkel vak waar er meer dan een handvol kaarten verkocht zijn. Ik schat dat hooguit een kwart van de seizoenkaarthouders zijn plaats gekocht heeft.
Volgens iemand die ik ken die bij NEC werkt waren er dinsdag ochtend pas 300(!) SSC terug gekocht...
Supporting eNieSee is everything!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, Henkiepenkie, Wijchen en 85 gasten