Feyenoord -NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door Legendario »

Keizerstad1994 schreef:
Legendario schreef:
Keizerstad1994 schreef:Fijn. Play-offs misgelopen en ook nog onder Vitesse geëindigd. Ik heb er echt ff flink de P in. Hoe de boel vandaag speelde.... Totaal geen aanvallende intenties.

Maar die Faber heeft natuurlijk een topmiddag.
Tuurlijk! Fabers doel was zo laag mogelijk eindigen.
Dat zeg ik toch niet slimmerik. Hij heeft zeker ook z'n goede dingen gedaan maar het is grotendeels door zijn gekloot dat we de play-offs mislopen en onder Vitesse eindigen. En dat vind ik zeer moeilijk te verkroppen. Ik denk namelijk dat Faber er totaal niet mee zit. Die vindt het wel prima zo. Doelstelling bij NEC gehaald, daar alle lof voor gekregen en met wat mazzel mag ie volgend jaar Europa in.
Nee, natuurlijk zeg je dat niet. En inderdaad denk ik ook dat we door dat gekloot misschien lager eindigen dan had gekund. Maar Faber is daar niet de enige schuldige aan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door NECAnGeL »

Legendario schreef:
Keizerstad1994 schreef:
Legendario schreef:
Keizerstad1994 schreef:Fijn. Play-offs misgelopen en ook nog onder Vitesse geëindigd. Ik heb er echt ff flink de P in. Hoe de boel vandaag speelde.... Totaal geen aanvallende intenties.

Maar die Faber heeft natuurlijk een topmiddag.
Tuurlijk! Fabers doel was zo laag mogelijk eindigen.
Dat zeg ik toch niet slimmerik. Hij heeft zeker ook z'n goede dingen gedaan maar het is grotendeels door zijn gekloot dat we de play-offs mislopen en onder Vitesse eindigen. En dat vind ik zeer moeilijk te verkroppen. Ik denk namelijk dat Faber er totaal niet mee zit. Die vindt het wel prima zo. Doelstelling bij NEC gehaald, daar alle lof voor gekregen en met wat mazzel mag ie volgend jaar Europa in.
Nee, natuurlijk zeg je dat niet. En inderdaad denk ik ook dat we door dat gekloot misschien lager eindigen dan had gekund. Maar Faber is daar niet de enige schuldige aan.
Zo heel slecht was NEC vandaag niet en ben in de kuip geweest. Of denken jullie dat we feyenoord wel even pakken in de kuip ???
Kom op dat gebeurd eens in de 50 jaar ;)

En ik vind het wel best zo scheelt me weer geld en ergernis nog een paar weken langer.
We hebben een mooi jaar gehad na de promotie en daar moeten we trots op zijn.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door vak Oost »

Legendario schreef:
Keizerstad1994 schreef:
Legendario schreef:
Keizerstad1994 schreef:Fijn. Play-offs misgelopen en ook nog onder Vitesse geëindigd. Ik heb er echt ff flink de P in. Hoe de boel vandaag speelde.... Totaal geen aanvallende intenties. Maar die Faber heeft natuurlijk een topmiddag.
Tuurlijk! Fabers doel was zo laag mogelijk eindigen.
Dat zeg ik toch niet slimmerik. Hij heeft zeker ook z'n goede dingen gedaan maar het is grotendeels door zijn gekloot dat we de play-offs mislopen en onder Vitesse eindigen. En dat vind ik zeer moeilijk te verkroppen.
Ik denk namelijk dat Faber er totaal niet mee zit. Die vindt het wel prima zo. Doelstelling bij NEC gehaald, daar alle lof voor gekregen en met wat mazzel mag ie volgend jaar Europa in.
Nee, natuurlijk zeg je dat niet. En inderdaad denk ik ook dat we door dat gekloot misschien lager eindigen dan had gekund. Maar Faber is daar niet de enige schuldige aan.
NEC heeft dit seizoen tot aan de wedstrijd tegen AZ thuis een beetje veel boven zijn stand geleefd, het zat allemaal behoorlijk mee en veel spelers zaten qua prestaties en handelen ver boven hun gemiddelde
en dan zie je dat na wat strubbelingen een aantal spelers mede door minder ervaring en jonge leeftijd moeilijker in hun ritme komen en niet meer dat kunnen brengen wat ze weken daarvoor makkelijk konden brengen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door Wessel »

Ik zou liever zeggen, de eerste competitiehelft, met het geluk mee, iets boven de mogelijkheden, na de winterpauze, door alles wat heeft plaatsgevonden, zeer duidelijk onder de mogelijkheden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door mschr »

NECAnGeL schreef:Zo heel slecht was NEC vandaag niet en ben in de kuip geweest. Of denken jullie dat we feyenoord wel even pakken in de kuip ???
Kom op dat gebeurd eens in de 50 jaar ;)
Ik was ook in De Kuip en het was helemaal niet slecht. Ten opzichte van Feyenoord mist NEC stootkracht voorin. NEC voetbalt beter, Feyenoord heeft meer individuele klasse.
NECAnGeL schreef:En ik vind het wel best zo scheelt me weer geld en ergernis nog een paar weken langer.
We hebben een mooi jaar gehad na de promotie en daar moeten we trots op zijn.
Met het laatste ben ik het eens. Met het eerste niet. Ik geef graag geld uit, als NEC ergens om speelt.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door pjottr »

ik lees nu overal dat de buitenspel val niet openklapte.....maar het was toch buitenspel, of niet soms ?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door mschr »

pjottr schreef:ik lees nu overal dat de buitenspel val niet openklapte.....maar het was toch buitenspel, of niet soms ?
Het was buitenspel.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:ik lees nu overal dat de buitenspel val niet openklapte.....maar het was toch buitenspel, of niet soms ?
Ik kon het op de computer niet goed zien, maar het leek er wel erg op.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Feyenoord -NEC

Bericht door NECAnGeL »

mschr schreef:
pjottr schreef:ik lees nu overal dat de buitenspel val niet openklapte.....maar het was toch buitenspel, of niet soms ?
Het was buitenspel.

Ik zag dat in de kuip ook duidelijk dat het buitenspel was.
Eigenlijk een slechte zaak want dat kost je de wedstrijd.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten