Jong Psv-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Malle Pietje »

Tiel schreef:
Malle Pietje schreef:Had er wel rekening mee gehouden dat het tegen Helmond uit wel eens mis zou kunnen gaan, maar tegen een half A1 team is onverkoopbaar.
Waarom plaats je dan de hele wedstrijd van die belachelijke berichten.

Je deed net alsof je al lang wist dat we gingen verliezen en nu heb je er weer geen rekening mee gehouden.
Ik wist al wel dat we niet zo goed waren als velen hier dachten. Met nederlagen hield ik rekening, ook schat ik kans groot in dat we geen kampioen worden. Dat we echter van een paar jeugdspelers verliezen doet me pas echt de schrik om mijn hart slaan....het is dus veel erger dan dat deze realist al dacht. Mijn verhaal is geen qct,met het is helaas de realiteit.
Laatst gewijzigd door Malle Pietje op di 26 aug 2014, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door DJTEEF! »

Ze lopen wel erg snel naast de schoentjes.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door vak Oost »

DJTEEF! schreef:Ze lopen wel erg snel naast de schoentjes.
glazen muiltjes ... ps: nog van harte met je verjaardag
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door benniewels »

Het was drama ben me kapot geschrokken ..
Doe mij overigens 1 plezier, laat Foor thuis
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
svenniessee
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 16 aug 2010, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door svenniessee »

Gaf anders nog wel een paas waarop ars op de paal schoot, heb die andere spelers niks zien creëren.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door necnmgn »

svenniessee schreef:Gaf anders nog wel een paas waarop ars op de paal schoot, heb die andere spelers niks zien creëren.
Was aan NEC-zijde het hoogtepunt van de wedstrijd

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door karlo »

zoo nou ken ik nec weer,
er zijn van die dagen dat je heel diep moet gaan als nec supporter.
en dan past stilte :redface:
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Legendario »

Frits schreef:Nee, heb me vandaag pas geregistreerd
Welkom! Je hebt nu trouwens al een gemiddelde waar zelfs Neccie jaloers op zou zijn! :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door john »

Nou ik ben geweest,maar het was inderdaad heel slecht.
Rens speelde vooral in de eerste helft iedere bal naar de tegenstander.
Haitz was de enige die een normaal niveau haalde.
Van heel jong Psv kon ik er geen een, dit waren echt jongens van 17 a 18 jaar.
Er liepen er twee voorin die amper 1.60 hoog waren.
Kort maar krachtig, het was een schande om hier van te verliezen.
Hopelijk leren we hiervan.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Pol »

Bernd schreef:
De Kletskop schreef:
Bernd schreef:[
En dat moet nu precies wèl gebeuren. Zo'n wedstrijd afschuiven op het collectief hebben we vorig jaar al mogen doen. .
Niet waar!
Kenners zagen dat het probleem Anton Janssen, Conboy op het middenveld en Jantscher linksvoor waren. En noemdem dit bij naam en toenaam.
Andere kenners noemden Foor bij naam en toenaam maar werden uitgemaakt voor ketter.
Hij werd vandaag door een 13-jarige psv'er over de achterlijn geduwd. Het verhaal Foor is wel klaar denk ik.

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door McCormick »

Voortaan Jong NEC dit soort wedstrijden laten spelen !

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door DJTEEF! »

vak Oost schreef:
DJTEEF! schreef:Ze lopen wel erg snel naast de schoentjes.
glazen muiltjes ... ps: nog van harte met je verjaardag
Merci. Ik hoopte op een cadeautje van NEC.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Jackiegoal »

DJTEEF! schreef:
vak Oost schreef:
DJTEEF! schreef:Ze lopen wel erg snel naast de schoentjes.
glazen muiltjes ... ps: nog van harte met je verjaardag
Merci. Ik hoopte op een cadeautje van NEC.
Die hebben ze gegeven, blijkbaar was er in Eindhoven alleen ook iemand jarig.
"I am Brian, and so is my wife!"

GV
Berichten: 2136
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door GV »

Misschien heeft het ook met de ambiance te maken in het stadion tijdens de wedstrijd. Je zult maar in een groot leeg stadion moeten spelen. Zou niets uit moeten maken, maar toch ...
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Jackiegoal »

GV schreef:Misschien heeft het ook met de ambiance te maken in het stadion tijdens de wedstrijd. Je zult maar in een groot leeg stadion moeten spelen. Zou niets uit moeten maken, maar toch ...
Lijkt mij ook, in een kolkende Goffert stroomt de adrenaline, in een stadion dat voor 2% gevuld is, is het toch moeilijker je aandacht erbij te houden.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door illestyl »

GV schreef:Misschien heeft het ook met de ambiance te maken in het stadion tijdens de wedstrijd. Je zult maar in een groot leeg stadion moeten spelen. Zou niets uit moeten maken, maar toch ...
:withstupid: Heb op Sportpark Berg & Bos gespeeld, ook een groot stadion, en het maakte niks uit!



:biggrin:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Gijscoman »

Jackiegoal schreef:
GV schreef:Misschien heeft het ook met de ambiance te maken in het stadion tijdens de wedstrijd. Je zult maar in een groot leeg stadion moeten spelen. Zou niets uit moeten maken, maar toch ...
Lijkt mij ook, in een kolkende Goffert stroomt de adrenaline, in een stadion dat voor 2% gevuld is, is het toch moeilijker je aandacht erbij te houden.
In de tweede helft viel me op dat de beste acties begonnen, wanneer er door het publiek weer hard gezongen werd. Kan ook toeval zijn, maar het viel me wel op. Hoe dat in de eerste helft was, weet ik niet. Toen heb ik er niet op gelet. Maar goed, het leek alsof ze de kracht uit het publiek haalde. En in zo'n leeg stadion is dat lastig, ondanks het meegereisde publiek dat doet wat het kan.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door flipsen »

Gijscoman schreef:
Jackiegoal schreef:
GV schreef:Misschien heeft het ook met de ambiance te maken in het stadion tijdens de wedstrijd. Je zult maar in een groot leeg stadion moeten spelen. Zou niets uit moeten maken, maar toch ...
Lijkt mij ook, in een kolkende Goffert stroomt de adrenaline, in een stadion dat voor 2% gevuld is, is het toch moeilijker je aandacht erbij te houden.
In de tweede helft viel me op dat de beste acties begonnen, wanneer er door het publiek weer hard gezongen werd. Kan ook toeval zijn, maar het viel me wel op. Hoe dat in de eerste helft was, weet ik niet. Toen heb ik er niet op gelet. Maar goed, het leek alsof ze de kracht uit het publiek haalde. En in zo'n leeg stadion is dat lastig, ondanks het meegereisde publiek dat doet wat het kan.
ze worden vet betaald om hun werk te doen en niet alleen als er wat supporters gaan zingen of aanmoedigen, zou mooi zijn als iedereen op zn werk alleen hard werkt als de baas achter ze gaat staan en gaat lopen zingen
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door mschr »

Leeg stadion? Wat de wedstrijd van gister ons vertelt, is dat we moeite hebben om het spel te maken. Jong PSV speelde laf en zo speelden Eindhoven, Volendam en Sittard niet. Tegen laffe tegenstanders blijken we niet veel te hebben aan Santos, V. Moorsel en Ars. Ze missen overzicht.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Jackiegoal »

mschr schreef:Leeg stadion? Wat de wedstrijd van gister ons vertelt, is dat we moeite hebben om het spel te maken. Jong PSV speelde laf en zo speelden Eindhoven, Volendam en Sittard niet. Tegen laffe tegenstanders blijken we niet veel te hebben aan Santos, V. Moorsel en Ars. Ze missen overzicht.
Dat is toch de aloude NEC-kwaal? NEC haalde in 2003 een 5e plaats met reactievoetbal, in 2008 ging het ineens lopen toen we meer gingen leunen op de verdediging en lange halen naar de snelle spelers voorin (Lens, Holman, Bobson) speelden. Alleen Lok en Vloet hebben NEC bij tijden relatief succesvol wedstrijden laten controleren, alle andere trainers die het geprobeerd hebben, hebben gefaald.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door mschr »

Jackiegoal schreef: Dat is toch de aloude NEC-kwaal? NEC haalde in 2003 een 5e plaats met reactievoetbal, in 2008 ging het ineens lopen toen we meer gingen leunen op de verdediging en lange halen naar de snelle spelers voorin (Lens, Holman, Bobson) speelden. Alleen Lok en Vloet hebben NEC bij tijden relatief succesvol wedstrijden laten controleren, alle andere trainers die het geprobeerd hebben, hebben gefaald.
Je brengt me in de war. Speelden we in 2008 zoals we deden onder Anton Janssen vorig seizoen? Speelden we in 2008 PSV niet weg, maar loerden we op een countertje? Ik meen me te herinneren dat we thuis tegen PSV in 2008 27 doelkansen creëerden, maar Gomes er alles uit hield. Konden we dat doen door alles naar Lens en Holman te schieten? En onze topscorer van dat seizoen dan? Jhon van Beukering, hoe was hij in vredesnaam met lange ballen te lanceren? Nee, in 2008 was het middenveld in balans en hadden we met een lepe en balvaste spits en een geweldige Lens een onklopbaar team.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door burp »

hoe dan ook is verliezen van een reserveteam gewoon een afgang van formaat.
Tegen clubs kan je verliezen, maar niet van beloftenteams.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door pjottr »

110% :withstupid:

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Jackiegoal »

mschr schreef:
Jackiegoal schreef: Dat is toch de aloude NEC-kwaal? NEC haalde in 2003 een 5e plaats met reactievoetbal, in 2008 ging het ineens lopen toen we meer gingen leunen op de verdediging en lange halen naar de snelle spelers voorin (Lens, Holman, Bobson) speelden. Alleen Lok en Vloet hebben NEC bij tijden relatief succesvol wedstrijden laten controleren, alle andere trainers die het geprobeerd hebben, hebben gefaald.
Je brengt me in de war. Speelden we in 2008 zoals we deden onder Anton Janssen vorig seizoen? Speelden we in 2008 PSV niet weg, maar loerden we op een countertje? Ik meen me te herinneren dat we thuis tegen PSV in 2008 27 doelkansen creëerden, maar Gomes er alles uit hield. Konden we dat doen door alles naar Lens en Holman te schieten? En onze topscorer van dat seizoen dan? Jhon van Beukering, hoe was hij in vredesnaam met lange ballen te lanceren? Nee, in 2008 was het middenveld in balans en hadden we met een lepe en balvaste spits en een geweldige Lens een onklopbaar team.
Ik ben blij dat ik je in de war breng, want de wedstrijd die jij gezien hebt, heb ik niet gezien. PSV liet het initiatief weliswaar aan NEC, maar NEC kwam zelf nauwelijks weg van de eigen helft. De momenten dat het dat wel lukte was het voornamelijk uit de tegenstoot en daarin was NEC in die fase ijzersterk. De momenten voor de goal van Van Beukering waren inderdaad die van een centrumspits bij een counterend elftal: afvallende en teruggelegde ballen en dode spelsituaties. Als je me niet gelooft kijk je de samenvatting maar na, NEC is geen moment achterin 1-op-1 komen te staan achterin en had zelden meer dan 1 speler in de 16 van PSV.

Ik zeg hier niet dat reactievoetbal een slecht iets is, als je de spelers ervoor hebt moet je ervoor gaan. Maar dat is meteen ook de reden waarom we vorig jaar een ander pad hadden moeten kiezen. Je hebt middenvelders nodig die snel kunnen omschakelen (no-look passes) en twee snelle buitenspelers met dreiging voor de goal.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jong Psv-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Ruud Brood is in elk geval realistisch en geen mooikletser. Volgens hem moet NEC 'zich kapot schamen' voor de vertoning van gisteren. En Rens is ook erg zelfkritisch. Is in ieder geval een ander geluid dan vorig jaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cupfighter, Henkiepenkie, hupie, T.I.G.O. en 84 gasten