N.E.C. - Sparta

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Curva »

Nee, strak uitverkocht.
Het publiek heeft ontdekt dat je harder kan lachen in de goffert dan bij clowns in een circus, en dan is 10 euro nog goedkoper voor circus rens.

Gebruikersavatar
bulletje
Berichten: 229
Lid geworden op: do 06 jan 2011, 13:40
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door bulletje »

karlo schreef:
bulletje schreef:Morgen is het afgelopen, een stel ongemotiveerde droeftoeters zullen ons verzekeren van een paar jaar Jupiler voetbal.
Hoop op een grote schoonmaak trainers, bestuur en spelers. Soms moet je een stap terug doen om vervolgens 3 vooruit te doen (AZ is een goed voorbeeld)
volgens heel veel mensen op dit forum, zijn we dit seizoen al 5 keer definitief gedegrageerd, en toch leven we nog steeds,
kom op zeg 1-0 achter met nog 90 minuten te gaan in een thuiswedstrijd, er is nog niks beslist nog lang niet.
op dat veld was geen voetbal mogelijk, we hebben nog alle tijd om het recht te zetten, of het gebeurt kun je geen zak van zeggen.
ik heb medelijden met al die negatievelingen.

Respect voor je positieve kijk. Op dit moment ben ik dit seizoen te vaak teleurgesteld door trainer en vooral de slappe instelling van veel spelers. Maar ok prima, hoop dat je gelijk hebt en we er in blijven. Neemt niet weg dat we nog altijd een schoonmaak moeten houden, niet nog eens zo'n seizoen

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door denniesee »

bulletje schreef:
karlo schreef:
bulletje schreef:Morgen is het afgelopen, een stel ongemotiveerde droeftoeters zullen ons verzekeren van een paar jaar Jupiler voetbal.
Hoop op een grote schoonmaak trainers, bestuur en spelers. Soms moet je een stap terug doen om vervolgens 3 vooruit te doen (AZ is een goed voorbeeld)
volgens heel veel mensen op dit forum, zijn we dit seizoen al 5 keer definitief gedegrageerd, en toch leven we nog steeds,
kom op zeg 1-0 achter met nog 90 minuten te gaan in een thuiswedstrijd, er is nog niks beslist nog lang niet.
op dat veld was geen voetbal mogelijk, we hebben nog alle tijd om het recht te zetten, of het gebeurt kun je geen zak van zeggen.
ik heb medelijden met al die negatievelingen.

Respect voor je positieve kijk. Op dit moment ben ik dit seizoen te vaak teleurgesteld door trainer en vooral de slappe instelling van veel spelers. Maar ok prima, hoop dat je gelijk hebt en we er in blijven. Neemt niet weg dat we nog altijd een schoonmaak moeten houden, niet nog eens zo'n seizoen
:withstupid: weg met Edo om mee te beginnen, daarna een zooi NEDERLANDERS!! terug in de selectie en de Hemleintjes eruit... 7-8 Nederlanders en max 4 buitenlanders in de basis, back to basic!
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
bulletje
Berichten: 229
Lid geworden op: do 06 jan 2011, 13:40
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door bulletje »

denniesee schreef:
bulletje schreef:
karlo schreef:
bulletje schreef:Morgen is het afgelopen, een stel ongemotiveerde droeftoeters zullen ons verzekeren van een paar jaar Jupiler voetbal.
Hoop op een grote schoonmaak trainers, bestuur en spelers. Soms moet je een stap terug doen om vervolgens 3 vooruit te doen (AZ is een goed voorbeeld)
volgens heel veel mensen op dit forum, zijn we dit seizoen al 5 keer definitief gedegrageerd, en toch leven we nog steeds,
kom op zeg 1-0 achter met nog 90 minuten te gaan in een thuiswedstrijd, er is nog niks beslist nog lang niet.
op dat veld was geen voetbal mogelijk, we hebben nog alle tijd om het recht te zetten, of het gebeurt kun je geen zak van zeggen.
ik heb medelijden met al die negatievelingen.

Respect voor je positieve kijk. Op dit moment ben ik dit seizoen te vaak teleurgesteld door trainer en vooral de slappe instelling van veel spelers. Maar ok prima, hoop dat je gelijk hebt en we er in blijven. Neemt niet weg dat we nog altijd een schoonmaak moeten houden, niet nog eens zo'n seizoen
:withstupid: weg met Edo om mee te beginnen, daarna een zooi NEDERLANDERS!! terug in de selectie en de Hemleintjes eruit... 7-8 Nederlanders en max 4 buitenlanders in de basis, back to basic!
Idd, nieuwe trainer en ENKELE buitenlanders. Van deze selectie hebben in mijn ogen alleen Higdon Rieks en Conboy potentie. De rest mag weg. En als we Nederlanders zoeken dan kerels, en geen Koolwijkjes.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Sjoerdbemmel »

bulletje schreef:
denniesee schreef:
bulletje schreef:
karlo schreef:
bulletje schreef:Morgen is het afgelopen, een stel ongemotiveerde droeftoeters zullen ons verzekeren van een paar jaar Jupiler voetbal.
Hoop op een grote schoonmaak trainers, bestuur en spelers. Soms moet je een stap terug doen om vervolgens 3 vooruit te doen (AZ is een goed voorbeeld)
volgens heel veel mensen op dit forum, zijn we dit seizoen al 5 keer definitief gedegrageerd, en toch leven we nog steeds,
kom op zeg 1-0 achter met nog 90 minuten te gaan in een thuiswedstrijd, er is nog niks beslist nog lang niet.
op dat veld was geen voetbal mogelijk, we hebben nog alle tijd om het recht te zetten, of het gebeurt kun je geen zak van zeggen.
ik heb medelijden met al die negatievelingen.

Respect voor je positieve kijk. Op dit moment ben ik dit seizoen te vaak teleurgesteld door trainer en vooral de slappe instelling van veel spelers. Maar ok prima, hoop dat je gelijk hebt en we er in blijven. Neemt niet weg dat we nog altijd een schoonmaak moeten houden, niet nog eens zo'n seizoen
:withstupid: weg met Edo om mee te beginnen, daarna een zooi NEDERLANDERS!! terug in de selectie en de Hemleintjes eruit... 7-8 Nederlanders en max 4 buitenlanders in de basis, back to basic!
Idd, nieuwe trainer en ENKELE buitenlanders. Van deze selectie hebben in mijn ogen alleen Higdon Rieks en Conboy potentie. De rest mag weg. En als we Nederlanders zoeken dan kerels, en geen Koolwijkjes.

en alireza.. maar goed als we met alleen maar nederlanders zouden degraderen zou het net zo kut zijn..

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Juul »

De beste wedstrijd van het seizoen was in mijn ogen uit tegen RKC. Wat viel op in die wedstrijd:

N.E.C. startte de wedstrijd met twee wijzigingen ten opzichte van de confrontatie met Feyenoord. Christoph Hemlein en Jakob Jantscher werden door Anton Janssen gepasseerd en vervangen door Alireza Jahanbakhsh en Samuel Štefánik. Navarone Foor schoof een linie door naar voren, zodat de Slowaak naast aanvoerder Ryan Koolwijk kon acteren.


Dus als we op zoek gaan naar een strijdplan, zou ik het strijdplan zoals tegen RKC van de zolder halen.

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Lars »

mschr schreef:
Lars schreef:Sparta thuis moet toch te doen zijn en Dordrecht is geen onaardig elftal maar moet je met een goed strijdplan toch ook kunnen pakken.
Meejeens! Maar er is 1 probleem: NEC is niet te betrappen op een goed strijdplan. Anton Janssen, Ron de Groot en Jack de Gier lukt het maar niet om een systeem te bedenken waarin de sterke kanten van NEC naar voren komen. Ik ga zondag naar De Goffert om te zien hoe we afscheid nemen van de eredivisie. Het is geen begrafenis, het is een eredienst.
Wat een negatief gedoe toch weer! Waarom zouden we gewoon niet de komende wedstrijden goed door kunnen komen als we uit tegen AZ en Ajax een gelijkspel behaald hebben? Waarom op voorhand al van een verkeerde afloop uitgaan?

En wat betreft het strijdplan van Janssen. Je zult in zijn positie maar een strijdplan moeten opstellen. De supporters willen aanvallend voetbal en druk zetten terwijl de defensieve zwakte van middenveld en verdediging er aanleiding voor zou moeten zijn om compacter en met een meer afgewogen veldbezetting te spelen (dat wil dus niet zeggen defensief of niet fel). Hoe Janssen zijn strijdplan ook ontwerpt, het zal eigenlijk nooit voor iedereen goed zijn. Nee, ik benijd de beste man niet!

JNijmegen
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 19 dec 2012, 08:57
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door JNijmegen »

Juul schreef:De beste wedstrijd van het seizoen was in mijn ogen uit tegen RKC. Wat viel op in die wedstrijd:

N.E.C. startte de wedstrijd met twee wijzigingen ten opzichte van de confrontatie met Feyenoord. Christoph Hemlein en Jakob Jantscher werden door Anton Janssen gepasseerd en vervangen door Alireza Jahanbakhsh en Samuel Štefánik. Navarone Foor schoof een linie door naar voren, zodat de Slowaak naast aanvoerder Ryan Koolwijk kon acteren.


Dus als we op zoek gaan naar een strijdplan, zou ik het strijdplan zoals tegen RKC van de zolder halen.
:withstupid:

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Malle Pietje »

Lars schreef:
mschr schreef:
Lars schreef:Sparta thuis moet toch te doen zijn en Dordrecht is geen onaardig elftal maar moet je met een goed strijdplan toch ook kunnen pakken.
Meejeens! Maar er is 1 probleem: NEC is niet te betrappen op een goed strijdplan. Anton Janssen, Ron de Groot en Jack de Gier lukt het maar niet om een systeem te bedenken waarin de sterke kanten van NEC naar voren komen. Ik ga zondag naar De Goffert om te zien hoe we afscheid nemen van de eredivisie. Het is geen begrafenis, het is een eredienst.
Wat een negatief gedoe toch weer! Waarom zouden we gewoon niet de komende wedstrijden goed door kunnen komen als we uit tegen AZ en Ajax een gelijkspel behaald hebben? Waarom op voorhand al van een verkeerde afloop uitgaan?

En wat betreft het strijdplan van Janssen. Je zult in zijn positie maar een strijdplan moeten opstellen. De supporters willen aanvallend voetbal en druk zetten terwijl de defensieve zwakte van middenveld en verdediging er aanleiding voor zou moeten zijn om compacter en met een meer afgewogen veldbezetting te spelen (dat wil dus niet zeggen defensief of niet fel). Hoe Janssen zijn strijdplan ook ontwerpt, het zal eigenlijk nooit voor iedereen goed zijn. Nee, ik benijd de beste man niet![/quote

Eens. Alles is geprobeerd. Janssen is opgezadeld met deze kwaliteitsarme selectie. Daar zijn anderen weer voor verantwoordelijk.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Keizerstad1994 »

JNijmegen schreef:
Juul schreef:De beste wedstrijd van het seizoen was in mijn ogen uit tegen RKC. Wat viel op in die wedstrijd:

N.E.C. startte de wedstrijd met twee wijzigingen ten opzichte van de confrontatie met Feyenoord. Christoph Hemlein en Jakob Jantscher werden door Anton Janssen gepasseerd en vervangen door Alireza Jahanbakhsh en Samuel Štefánik. Navarone Foor schoof een linie door naar voren, zodat de Slowaak naast aanvoerder Ryan Koolwijk kon acteren.


Dus als we op zoek gaan naar een strijdplan, zou ik het strijdplan zoals tegen RKC van de zolder halen.
:withstupid:
:withstupid:

Hebben toch onze betere wedstrijden gespeeld met Stefanik naast Koolwijk. Daarbij is Palsson totaal uit vorm, het is niet handig dat bij hem zowat elke pass mislukt wanneer je morgen het spel moet maken. En van veel meer balans is ook geen sprake.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door T.I.G.O. »

Koolwijk was ook heeeeeeel slecht!
50% van passes kwamen niet aan, voor zijn doen schandalig !

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Sjoerdbemmel »

T.I.G.O. schreef:Koolwijk was ook heeeeeeel slecht!
50% van passes kwamen niet aan, voor zijn doen schandalig !
is natuurlijk ook lastig als de bal amper rolt

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door jobo »

T.I.G.O. schreef:Koolwijk was ook heeeeeeel slecht!
50% van passes kwamen niet aan, voor zijn doen schandalig !
:withstupid:

Dit kwam zeker niet alleen door het veld . De passes miste al gevoel voor richting

( en dan te bedenken dat je medespeler op 5 meter afstand staat )

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door RwgT »

Dat we nu bang worden van de fucking over the hill zijnde Breuer en Sinouh. Het is treurig. We moeten zondag de nul houden en toch minstens drie keer scoren wil ik mij weer enigszins beter voelen over dit NEC.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
Beekenees
Berichten: 330
Lid geworden op: wo 11 jul 2007, 12:24
Locatie: Beek
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Beekenees »

We'll be singin
When we're winning

We get knocked down
But we get up again
You'll never gonna keep us down
We get knocked down
But we get up again
You'll never gonna keep us down
Nostri superbe rufi, nigri et viridis

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door vak Oost »

RwgT schreef:Dat we nu bang worden van de fucking over the hill zijnde Breuer en Sinouh. Het is treurig.
We moeten zondag de nul houden en toch minstens drie keer scoren wil ik mij weer enigszins beter voelen over dit NEC.
minstens 3x ? telt de thuis goal van sparta dubbel ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door druten »

voor de zekerheid....

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door harold »

Malle Pietje schreef:
Lars schreef:
mschr schreef:
Lars schreef:Sparta thuis moet toch te doen zijn en Dordrecht is geen onaardig elftal maar moet je met een goed strijdplan toch ook kunnen pakken.
Meejeens! Maar er is 1 probleem: NEC is niet te betrappen op een goed strijdplan. Anton Janssen, Ron de Groot en Jack de Gier lukt het maar niet om een systeem te bedenken waarin de sterke kanten van NEC naar voren komen. Ik ga zondag naar De Goffert om te zien hoe we afscheid nemen van de eredivisie. Het is geen begrafenis, het is een eredienst.
Wat een negatief gedoe toch weer! Waarom zouden we gewoon niet de komende wedstrijden goed door kunnen komen als we uit tegen AZ en Ajax een gelijkspel behaald hebben?
Je hebt NEC de laatste maanden toch zien zwalken. En AZ en Ajax uit hebben we erg veel mazzel gehad dat in beide wedstrijden onze tegenstanders de kansen niet afmaakten. AZ was erg vermoeid en Ajax had er geen zin meer in. Sparta daarentegen is tot het bot gemotiveerd en dan wordt het voor ons zooitje ongeregeld, zonder enige bezieling en strijd, al hééél erg lastig. Dat hebben ze op Spangen toch ook al bewezen?

Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 25 mei 2011, 13:19
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Charles »

De tegenstander gaat vermorzeld worden dit weekend. Kom op Eniesee!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door mschr »

Charles schreef:De tegenstander gaat vermorzeld worden dit weekend.
En daarna gaat Dordt ons vermorzelen.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door henkie1234 »

Als je elke wedstrijd met andere spelers speelt, je koolwijk opstelt, je Higdon juist niet opstelt etc.
Dan ben je gedoemd kei hard op je plaat te gaan.
schuld; trainert

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Lars »

mschr schreef:
Charles schreef:De tegenstander gaat vermorzeld worden dit weekend.
En daarna gaat Dordt ons vermorzelen.
Stuk chagrijn! :)

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door burp »

zo, judgementday

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door Gerard Lopez »

Laten we aub morgen wel als 1 blok achter NEC staan.....ook al is het niet eens gemeend....ze hebben het echt nodig!

Niet meteen gaan fluiten als het nog 0-0 staat na een kwartier en er een paar passes achter de man worden gespeeld.
Laten we zorgen dat het niet aan ons ligt aub!!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :bier:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: N.E.C. - Sparta

Bericht door nec4n »

Gerard Lopez schreef:Laten we aub morgen wel als 1 blok achter NEC staan.....ook al is het niet eens gemeend....ze hebben het echt nodig!

Niet meteen gaan fluiten als het nog 0-0 staat na een kwartier en er een paar passes achter de man worden gespeeld.
Laten we zorgen dat het niet aan ons ligt aub!!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :bier:
100.000% mee eens! Cmon supporters! We gaan tot het uiterste eind, ook al staat het in de 85e minuut nog 0-0, blijven gaan! Zorgen voor een vijandsfeer! En lekker tekeer gaan. En natuurlijk richting NEC, hoe moeilijk het ook kan zijn... Steun positief, ook al meen je het niet.
ENIESEE NIJMEGEN

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Javaku en 70 gasten