Ajax - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door ArtNEC »

MarcoNMGN schreef:Jaaaaaaaaa..
Wat is dat zenuwslopend om op radio 1 de wedstrijd te moeten luisteren in de bus.
Belachelijk hoe we in A'dam behandeld zijn maar dat is nu ff bijzaak
ALIIIIIII :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:
Vertel! :sjaal:

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Ajax - NEC

Bericht door jsentani »

MarcoNMGN schreef:Jaaaaaaaaa..
Wat is dat zenuwslopend om op radio 1 de wedstrijd te moeten luisteren in de bus.
Belachelijk hoe we in A'dam behandeld zijn maar dat is nu ff bijzaak
ALIIIIIII :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:
Wat is er gebeurd?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door harold »

chica schreef:
harold schreef:
Eniesee schreef:
eniesee12 schreef:
harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...

Haha, zelfde bij mij 1-1 die kleine schrikt zich kapot en janken :sjaal:
Kwestie van goed opvoeden :wink: ; hier werd ik geknuffeld na de wedstrijd (lekker samen jubbelen) en toen ik tijdens de wedstrijd naar boven moest omdat kleine zus niet wilde slapen, hield zij in de gaten of er door "die met geel en rood" in deventer gescoord werd. Dat ze dan iedere kans van G.A. als een goal zag, neem ik voor lief...
:???: Jij zat toch met Joost in Utreg????
Jaaaaaaaa Harold, was ff vergeten dat Arjan standaard ingelogd was dussssss. En krijg zn bericht ook niet 1-2-3 weg nu :schater:
Pilsjes smaken nu een stuk beter morgen... :party:

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door chica »

harold schreef:
chica schreef:
harold schreef:
Eniesee schreef:
eniesee12 schreef:
harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...

Haha, zelfde bij mij 1-1 die kleine schrikt zich kapot en janken :sjaal:
Kwestie van goed opvoeden :wink: ; hier werd ik geknuffeld na de wedstrijd (lekker samen jubbelen) en toen ik tijdens de wedstrijd naar boven moest omdat kleine zus niet wilde slapen, hield zij in de gaten of er door "die met geel en rood" in deventer gescoord werd. Dat ze dan iedere kans van G.A. als een goal zag, neem ik voor lief...
:???: Jij zat toch met Joost in Utreg????
Jaaaaaaaa Harold, was ff vergeten dat Arjan standaard ingelogd was dussssss. En krijg zn bericht ook niet 1-2-3 weg nu :schater:
Pilsjes smaken nu een stuk beter morgen... :party:
Ooowja, ik zag de bui al hangen morgen. Dikke grafstemming. Nu dubbel feest :party: :happybday: :sjaal:
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door harold »

:tu: :bier:

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Ajax - NEC

Bericht door jsentani »

Op http://prikbord.rodajcfans.nl/ kun je lezen hoe wij ons hadden kunnen voelen...... :sjaal:

Met als een bericht als: Laat NEC maar mooi in de eredivisie. Dan hebben we volgend seizoen een kampioens kandidaat minder en in de play-off eventueel een zwakkere broeder bij. Vooruit zien is regeren vriend.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ajax - NEC

Bericht door Kanchelskis »

COMAZUIPEN IN STAD

groesbeek
Berichten: 272
Lid geworden op: za 18 aug 2007, 15:31
Locatie: groesbeek
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door groesbeek »

groesbeek schreef:
NECbenedenstad schreef:Een verdedigende tactiek en vanaf de 70e minuut een moe Ajax proberen alsnog een punt af te snoepen is prima. Maar dat verdedigen kan wel met vuur en passie. Nog geen kaart gezien zegt genoeg.
Tegen AZ en Heerenveen is deze tactiek ook opgegaan
En vandaag ook weer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door vak Oost »

jsentani schreef:Op http://prikbord.rodajcfans.nl/ kun je lezen hoe wij ons hadden kunnen voelen...... :sjaal:
er is geen beter vermaak dan leed vermaak
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Roda Supporter schreef:Proficiat namens een Roda Supporter.

Veel succes in de Na competitie.
Sterkte kerel, wij wisten een goede tachtig minuten lang precies hoe je je nu voelt. Voor wat het waard is: kans op schoon schip, en volgend jaar gezond weer terug.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door TT »

Die Fledderus laat in ieder geval wel écht zien dat 't hem pijn doet......toch mooi om te zien: http://foxsports.nl/video/211166-emotio ... -pijn.html


Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door vak Oost »

TT schreef:Die Fledderus laat in ieder geval wel écht zien dat 't hem pijn doet......toch mooi om te zien: http://foxsports.nl/video/211166-emotio ... -pijn.html
Afbeelding

in het eerste gedeelte proef je duidelijk frustratie dat "we" een puntje uit de arena weten te poeren ... dat stond niet in het scenario bij de limburgers
Alles komt goed !!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Ajax - NEC

Bericht door jsentani »

We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Veugel »

prachtig prachtig prachtig. Wat fijn om eens een keer blij te zijn na een wedstrijd van NEC. We zijn er nog lang niet maar deze zeer belangrijke stap is gelukkig gezet. Ali wat een held. Wat bracht Fox ook mooi het uitvak vaak in beeld. Wat een mooie emoties waren daar te zien. Die huilende man na de 1-1 echt prachtig. Maar ook die twee juichende jongens na de 2-2 dat is pure ontlading en opluchting. Ik stond zelf ook te schreeuwen springen van geluk in de woonkamer. Ook mooi om te zien hoe Lasse met een sip gezicht de wedstrijd beschouwde vanuit de gracht bij de 2-1 stand. Je zag echt aan hem dat hij het kut vond dat NEC waarschijnlijk ging degraderen. Nou gelukkig is dat niet gebeurd.

Vanavond nog even goed blij zijn. Vanaf morgen weer gespannen toe gaan leven naar donderdag. Hopelijk zorgt dit succesje voor een ommekeer in de groep. Met zn alle NEC door deze play-offs heen helpen!! Forza NEC

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Goffert »

Veugel schreef:prachtig prachtig prachtig. Wat fijn om eens een keer blij te zijn na een wedstrijd van NEC. We zijn er nog lang niet maar deze zeer belangrijke stap is gelukkig gezet. Ali wat een held. Wat bracht Fox ook mooi het uitvak vaak in beeld. Wat een mooie emoties waren daar te zien. Die huilende man na de 1-1 echt prachtig. Maar ook die twee juichende jongens na de 2-2 dat is pure ontlading en opluchting. Ik stond zelf ook te schreeuwen springen van geluk in de woonkamer. Ook mooi om te zien hoe Lasse met een sip gezicht de wedstrijd beschouwde vanuit de gracht bij de 2-1 stand. Je zag echt aan hem dat hij het kut vond dat NEC waarschijnlijk ging degraderen. Nou gelukkig is dat niet gebeurd.

Vanavond nog even goed blij zijn. Vanaf morgen weer gespannen toe gaan leven naar donderdag. Hopelijk zorgt dit succesje voor een ommekeer in de groep. Met zn alle NEC door deze play-offs heen helpen!! Forza NEC
Volgens mij was dat een vrouw... :redface:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Veugel schreef:prachtig prachtig prachtig. Wat fijn om eens een keer blij te zijn na een wedstrijd van NEC. We zijn er nog lang niet maar deze zeer belangrijke stap is gelukkig gezet. Ali wat een held. Wat bracht Fox ook mooi het uitvak vaak in beeld. Wat een mooie emoties waren daar te zien. Die huilende man na de 1-1 echt prachtig. Maar ook die twee juichende jongens na de 2-2 dat is pure ontlading en opluchting. Ik stond zelf ook te schreeuwen springen van geluk in de woonkamer. Ook mooi om te zien hoe Lasse met een sip gezicht de wedstrijd beschouwde vanuit de gracht bij de 2-1 stand. Je zag echt aan hem dat hij het kut vond dat NEC waarschijnlijk ging degraderen. Nou gelukkig is dat niet gebeurd.

Vanavond nog even goed blij zijn. Vanaf morgen weer gespannen toe gaan leven naar donderdag. Hopelijk zorgt dit succesje voor een ommekeer in de groep. Met zn alle NEC door deze play-offs heen helpen!! Forza NEC
Volgens mij was dat een vrouw... :redface:
Nee.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door T.I.G.O. »

Ken de MAN , wie hem niet herkent is blind!

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Biarmicus »

Vader van Ferdinand?

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door T.I.G.O. »

En nog ff een historisch feitje : 40 jaar geleden wonnen wij thuis van Haarlem op de laatste
speeldag en speelde Roda gelijk (nul nul ,was getekend Frits van turenhout ,destijds)tegen .....
.... Juist: AJAX ,schande destijds !
We staan KIET beste limboos en mogen jullie maar voor altijd in De Jupiler blijven :tong:

Ryannijmegen
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 26 jan 2014, 02:54
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Ryannijmegen »

http://nos.nl/video/643645-het-intense- ... n-nec.html

Zo stond ik ook bij de 2-2. Alleen dan in de huiskamer en niet op de tv :jestera: :sjaal: Prachtig

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door henkie1234 »

fantastische reactie Gentenaar :hail: Op en top nec-er/.
Wel grappig dat menig supporter naast Gentenaar moest lachen om zijn reactie (en wellicht ook om de 2-2 :biggrin: )
Zelfs een met een ajax shirt aan :wink:

Innocentius
Berichten: 222
Lid geworden op: za 10 dec 2011, 21:53
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Innocentius »

Vandaag met de familie de terugreis vanuit Zweden (prima vakantieplek!) gereden. Omdat ik van de zenuwen niets aankon het zo gepland dat ik in de auto geen radio kon ontvangen van nl, ga zo maar door. Dus nu.. om 04:00h thuis, TT lezen en HOERA! Wat smaakt een koude klatsch Duvel dan ontzettend lekker met 12 uur rijden in de benen.

Op naar de nacompetitie!
Hoe zou het frietje Kapsalon geweest zijn bij Vette Herman?

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door henkie1234 »

Higdon kopte de bal trouwens keurig door. Ook die moet altijd spelen.
Jahanbakhs snapt Higdon tenminste.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32929
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door bertje »

henkie1234 schreef:Higdon kopte de bal trouwens keurig door. Ook die moet altijd spelen.
Jahanbakhs snapt Higdon tenminste.
Alireza is de enige die daar op anticipeert, hij moet dan ook speler ipv castillion. Waarom die nog steeds in de basis staat is echt raadselachtig, wat een luie zak hooi is dat..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bobnec, hupie, Niels, Zusje en 107 gasten