Ajax - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Snooze
Berichten: 497
Lid geworden op: di 05 jan 2010, 19:55
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Snooze »

Stefannec schreef:Bij Roda vinden ze het raar. Nou kan me nog wel een wedstrijd herinneren van hun tegen Feyenoord.
Die ze winnen niemand klaagde daarom toen.

Zet alle woorden eens goed op een rijtje, zoals je in groep 2 van de basisschool hebt geleerd.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4915
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Tim Janssen »

had een hartslag van 200 en eerlijk ik geloofde er niet meer in.
nu wil ik dat beteuterde gezicht van Ali niet meer zien want Anton BASISSSSSSSSSSSSSSSS

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4385
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Ajax - NEC

Bericht door Nummer 11 »

Tim Janssen schreef:had een hartslag van 200 en eerlijk ik geloofde er niet meer in.
nu wil ik dat beteuterde gezicht van Ali niet meer zien want Anton BASISSSSSSSSSSSSSSSS
Ik had een flatliner die laatste minuten. Pffffff wat een stress

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5257
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door eniesee12 »

harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...

Haha, zelfde bij mij 1-1 die kleine schrikt zich kapot en janken :sjaal:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door jackkreta »

Deventer schreef:Fusten bier zijn echt niet nodig om wie dan ook te motiveren! Hoewel het natuurlijk altijd welkom is als we Roda jc hebben opgerold. Dan zal het zeker wel gewaardeerd worden.

Ik kan jullie natuurlijk niks garanderen aangezien die limbo's vaak met mazzel in de laatste minuut ontsnappen aan degradatie. Maar wat ik jullie wel kan garanderen is dat het een gekkenhuis gaat worden in deventer. Iedereen wil Roda er uit hebben. (Volgens mij bijna heel nederland.) Wij supporters zijn vastbesloten om het roda zo moeilijk mogelijk te gaan maken. Ook hoeven jullie je echt geen zorgen te maken over motivatie bij de eagles spelers. Ze willen het seizoen in stijl afsluiten, en nog een keer vlammen. Wij en de spelers zullen er alles aan doen om ze richting Jupiler league te schieten.
Ik hoop voor jullie dat dat ook gaat lukken. Ben alleen een beetje bang voor scheidsrechter Vink. Deze galbak heeft eagles al meerdere keren gedupeerd in het verleden.

Succes in de nacompetitie hopelijk,

Aan inzet zal het van onze kant niet liggen, Maar ja ik kan nou ook niet roepen dat we onverslaanbaar zijn helaas.
En bedankt hè, we deden het zelf wel.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door ArtNEC »

jackameland schreef:
Deventer schreef:Fusten bier zijn echt niet nodig om wie dan ook te motiveren! Hoewel het natuurlijk altijd welkom is als we Roda jc hebben opgerold. Dan zal het zeker wel gewaardeerd worden.

Ik kan jullie natuurlijk niks garanderen aangezien die limbo's vaak met mazzel in de laatste minuut ontsnappen aan degradatie. Maar wat ik jullie wel kan garanderen is dat het een gekkenhuis gaat worden in deventer. Iedereen wil Roda er uit hebben. (Volgens mij bijna heel nederland.) Wij supporters zijn vastbesloten om het roda zo moeilijk mogelijk te gaan maken. Ook hoeven jullie je echt geen zorgen te maken over motivatie bij de eagles spelers. Ze willen het seizoen in stijl afsluiten, en nog een keer vlammen. Wij en de spelers zullen er alles aan doen om ze richting Jupiler league te schieten.
Ik hoop voor jullie dat dat ook gaat lukken. Ben alleen een beetje bang voor scheidsrechter Vink. Deze galbak heeft eagles al meerdere keren gedupeerd in het verleden.

Succes in de nacompetitie hopelijk,

Aan inzet zal het van onze kant niet liggen, Maar ja ik kan nou ook niet roepen dat we onverslaanbaar zijn helaas.
En bedankt hè, we deden het zelf wel.
:withstupid: Met z'n grote mond :td:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door bertje »

Sjezus Jack, met verkeerde been uit het verkeerde bed in het verkeerde land gestapt? :crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door jackkreta »

bertje schreef:Sjezus Jack, met verkeerde been uit het verkeerde bed in het verkeerde land gestapt? :crazy:
Nee joh, is Griekse humor.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Jackiegoal »

harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...
Ik mag niet meer in de huiskamer voetbal kijken :(
"I am Brian, and so is my wife!"

Roda Supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 22:09
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Roda Supporter »

Proficiat namens een Roda Supporter.

Veel succes in de Na competitie.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door henkie1234 »

NECbenedenstad schreef:Heeft iemand filmpjes (niet op officiële websites als fox en NOS) van het huilen van onze spelers en de reactie van Gentenaar?

reactie dennis top :party: :tu: :sjaal:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door harold »

Roda Supporter schreef:Proficiat namens een Roda Supporter.

Veel succes in de Na competitie.
:tu:

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Goffert »

Roda Supporter schreef:Proficiat namens een Roda Supporter.

Veel succes in de Na competitie.
Respect, ik zou het je niet na doen. Succes volgend jaar!

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door MarcoNMGN »

Jaaaaaaaaa..
Wat is dat zenuwslopend om op radio 1 de wedstrijd te moeten luisteren in de bus.
Belachelijk hoe we in A'dam behandeld zijn maar dat is nu ff bijzaak
ALIIIIIII :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:
Bjorn

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Ajax - NEC

Bericht door jsentani »

Roda Supporter schreef:Proficiat namens een Roda Supporter.

Veel succes in de Na competitie.
:tu: Over een jaar zijn jullie weer terug, voetbal historie mag niet uitsterven zoals Haarlem en Veendam.
Rapid JC hoort erbij.
Succes met het jaar opbouwen tot iets nieuws (met een aantal leuke limburgse derby's, wij zullen VVV voor jullie uitschakelen).
p.s. werk aub niet mee aan een FC Limburg!! (dit krankzinnige idee uit het westen (zeist))
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Malle Pietje »

Mooie ontknoping, maar nu weer vooruit kijken.

Maar, mijn god hoe verdedigden we na de twee gelijkmakers....alleen maar achteruit lopen de eigen 16 meter in. En de ajacieden maar laten doorlopen en laten schieten. Niemand liep naar tegenstander, alleen maar weg van de man met bal. Echt zorgelijk.

wel weer duidelijk geworden dat stefanik en jantscher helemaal niets toevoegen. Gelukkig heeft de een nog contract voor twee jaar en de ander is pas verlengd. Top van Edo.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door vak Oost »

Roda Supporter schreef:Proficiat namens een Roda Supporter. Veel succes in de Na competitie.
Danke
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door illestyl »

Ben benieuwd hoe Frankie zich nu voelt.

Roda Supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 22:09
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Roda Supporter »

Bedankt, ik hoop dat we na het volgende seizoen weer in de Eredivisie zullen zitten.
Nu hopelijk een frisse wind door de club.

Ik hoop dat jullie de nacompetitie overleven, want jullie horen ook gewoon in de eredivisie.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

eniesee12 schreef:
harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...

Haha, zelfde bij mij 1-1 die kleine schrikt zich kapot en janken :sjaal:
Kwestie van goed opvoeden :wink: ; hier werd ik geknuffeld na de wedstrijd (lekker samen jubbelen) en toen ik tijdens de wedstrijd naar boven moest omdat kleine zus niet wilde slapen, hield zij in de gaten of er door "die met geel en rood" in deventer gescoord werd. Dat ze dan iedere kans van G.A. als een goal zag, neem ik voor lief...

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door chica »

eniesee12 schreef:
harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...

Haha, zelfde bij mij 1-1 die kleine schrikt zich kapot en janken :sjaal:
Kwestie van goed opvoeden :wink: ; hier werd ik geknuffeld na de wedstrijd (lekker samen jubbelen) en toen ik tijdens de wedstrijd naar boven moest omdat kleine zus niet wilde slapen, hield zij in de gaten of er door "die met geel en rood" in deventer gescoord werd. Dat ze dan iedere kans van G.A. als een goal zag, neem ik voor lief... (wel ff goed inloggen :lol: sorry schatje)
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door harold »

Eniesee schreef:
eniesee12 schreef:
harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...

Haha, zelfde bij mij 1-1 die kleine schrikt zich kapot en janken :sjaal:
Kwestie van goed opvoeden :wink: ; hier werd ik geknuffeld na de wedstrijd (lekker samen jubbelen) en toen ik tijdens de wedstrijd naar boven moest omdat kleine zus niet wilde slapen, hield zij in de gaten of er door "die met geel en rood" in deventer gescoord werd. Dat ze dan iedere kans van G.A. als een goal zag, neem ik voor lief...
:???: Jij zat toch met Joost in Utreg????
Edit: Of verkeerd ingelogd? :wink:

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door chica »

harold schreef:
Eniesee schreef:
eniesee12 schreef:
harold schreef::jestera: :jestera: Mijn dochter van 3 huilen bij de 2-2 van Ali.... 'papa, doe niet zo raar..' Stuiterde godnondeju de hele woonkamer door...

Haha, zelfde bij mij 1-1 die kleine schrikt zich kapot en janken :sjaal:
Kwestie van goed opvoeden :wink: ; hier werd ik geknuffeld na de wedstrijd (lekker samen jubbelen) en toen ik tijdens de wedstrijd naar boven moest omdat kleine zus niet wilde slapen, hield zij in de gaten of er door "die met geel en rood" in deventer gescoord werd. Dat ze dan iedere kans van G.A. als een goal zag, neem ik voor lief...
:???: Jij zat toch met Joost in Utreg????
Jaaaaaaaa Harold, was ff vergeten dat Arjan standaard ingelogd was dussssss. En krijg zn bericht ook niet 1-2-3 weg nu :schater:
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4826
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door T.I.G.O. »

Spelers komen niet meer naar stadion , word te "laat"
Maar we zijn morgen welkom op de training om 10u

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ajax - NEC

Bericht door harold »

:biggrin:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joostb85, NEC. en 27 gasten