NEC - Heracles

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door benniewels »

0-2
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door T.I.G.O. »

2-0 :tong:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door necnmgn »

Ik zie er enorm tegenop... Gaat dit weer een druppeltje extra worden in een bijna volle emmer? Enne oh ja, mocht Anton toch weer met Hemlein willen starten, laat dan in elk geval Alireza vanaf rechts spelen.

eNieSee_till_i_die
Berichten: 6
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 03:16
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door eNieSee_till_i_die »

Alweer een 'alles of niks' wedstrijd, waar we er meerdere van hebbe gehad de laatste tyd, 1tje gewonne in waalwijk. Als we deze niet winne en week erna ook niet is het gedaan in de eredivisie, denk dat de manier waarop we verliezen vandaag nog wel door zal werken. Ik verwacht er niet veel van maarja.....

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door GV »

Het doek is allang gevallen. Waar wij nu mee bezig zijn is hopen tegen beter weten in.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Curva »

Zou dat kratje met gifbekers nu nog niet leeg zijn?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door valkhof »

GV schreef:Het doek is allang gevallen. Waar wij nu mee bezig zijn is hopen tegen beter weten in.
hoop doet leven. kom op nec

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Sandertjuh85 »

Het maakt geen reet meer uit. Met deze instelling en beleving ga je de nacompetitie ook niet winnen.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Mavage »

GV schreef:Het doek is allang gevallen. Waar wij nu mee bezig zijn is hopen tegen beter weten in.
Ach, wat maakt u zo somber? Het is voetbal op zijn mooist. We krijgen een zenuwslopende finale van het seizoen, met hoogoplopende emoties, gevloek en getier, heerlijke goals en dramatische voorzetten. Keepers die over rollertjes heenduiken, maar onmogelijke pegels uit de hoek plukken. Tegenstanders waar niet van verloren mag worden en wedstrijden die je nooit kunt winnen. Hoeveel spannender kun je het krijgen? En aan het eind van de rit verheug ik me op foto's na de winst op Willem II van een uit zijn plaat gaande Hemlein, een dwaas rennende van Eijden, en een rustig klappende Koolwijk. Mario zei immers dat alles goed zou komen.
Energy and persistence conquer all things.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC - Heracles

Bericht door flipsen »

ben benieuwd wie er nu gaat keepen
Risus abundat in ore stultorum

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Goffert »

Ik neem aan dat Smits gaat keepen. Nu moet Janssen ook consequent zijn ook!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - Heracles

Bericht door Kanchelskis »

flipsen schreef:ben benieuwd wie er nu gaat keepen
Gewoon Gentenaar. Laten het vooral geen Pastoor taferelen worden met wisselen Babos/Sinouh/Babos/Sinouh. Gentenaar is een prima keeper, had gewoon op een ongelukkig moment vreselijk "pech".

Wat ik me wel afvraag, hoeveel doelpogingen krijgt NEC tegen? Als een Zoet 1/4 van de ballen tegenhoud die op goal komen, en een Kalle of Dennis ook, doen ze het zo slecht nog niet. Verdedigend is het uiterst zwak. En de blunders..Ja, die hebben we op de velden dit seizoen meermalen gezien, niet alleen bij NEC.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Jackiegoal »

Mavage schreef:
GV schreef:Het doek is allang gevallen. Waar wij nu mee bezig zijn is hopen tegen beter weten in.
Ach, wat maakt u zo somber? Het is voetbal op zijn mooist. We krijgen een zenuwslopende finale van het seizoen, met hoogoplopende emoties, gevloek en getier, heerlijke goals en dramatische voorzetten. Keepers die over rollertjes heenduiken, maar onmogelijke pegels uit de hoek plukken. Tegenstanders waar niet van verloren mag worden en wedstrijden die je nooit kunt winnen. Hoeveel spannender kun je het krijgen? En aan het eind van de rit verheug ik me op foto's na de winst op Willem II van een uit zijn plaat gaande Hemlein, een dwaas rennende van Eijden, en een rustig klappende Koolwijk. Mario zei immers dat alles goed zou komen.
Precies, we zijn tot de allerlaatste wedstrijd niet verloren.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Jackiegoal »

Kanchelskis schreef:
flipsen schreef:ben benieuwd wie er nu gaat keepen
Gewoon Gentenaar. Laten het vooral geen Pastoor taferelen worden met wisselen Babos/Sinouh/Babos/Sinouh. Gentenaar is een prima keeper, had gewoon op een ongelukkig moment vreselijk "pech".

Wat ik me wel afvraag, hoeveel doelpogingen krijgt NEC tegen? Als een Zoet 1/4 van de ballen tegenhoud die op goal komen, en een Kalle of Dennis ook, doen ze het zo slecht nog niet. Verdedigend is het uiterst zwak. En de blunders..Ja, die hebben we op de velden dit seizoen meermalen gezien, niet alleen bij NEC.
Gisteren hebben we denk ik 4 schoten op doel tegen gehad.
"I am Brian, and so is my wife!"

jazeker
Berichten: 1184
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door jazeker »

Kanchelskis schreef:
flipsen schreef:ben benieuwd wie er nu gaat keepen
Gewoon Gentenaar. Laten het vooral geen Pastoor taferelen worden met wisselen Babos/Sinouh/Babos/Sinouh. Gentenaar is een prima keeper, had gewoon op een ongelukkig moment vreselijk "pech".

Wat ik me wel afvraag, hoeveel doelpogingen krijgt NEC tegen? Als een Zoet 1/4 van de ballen tegenhoud die op goal komen, en een Kalle of Dennis ook, doen ze het zo slecht nog niet. Verdedigend is het uiterst zwak. En de blunders..Ja, die hebben we op de velden dit seizoen meermalen gezien, niet alleen bij NEC.
Sorry maar dat is echt onzin. Gentenaar heeft 6 goals tegen gehad waarvan 3 echte blunders. Dat is een te hoog ratio wat geen toeval/pech meer kan zijn. En let op, als je Gentenaar laat staan gaan onze komende tegenstanders maar één ding doen: schieten. Ik heb geen zin in 90 minuten zweten zoals gister!

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Goffert »

Kanchelskis schreef:
flipsen schreef:ben benieuwd wie er nu gaat keepen
Gewoon Gentenaar. Laten het vooral geen Pastoor taferelen worden met wisselen Babos/Sinouh/Babos/Sinouh. Gentenaar is een prima keeper, had gewoon op een ongelukkig moment vreselijk "pech".

Wat ik me wel afvraag, hoeveel doelpogingen krijgt NEC tegen? Als een Zoet 1/4 van de ballen tegenhoud die op goal komen, en een Kalle of Dennis ook, doen ze het zo slecht nog niet. Verdedigend is het uiterst zwak. En de blunders..Ja, die hebben we op de velden dit seizoen meermalen gezien, niet alleen bij NEC.
Ik las dat Gentenaar 13 ballen op goal heeft gekregen, waarvan 6 goals, waarvan 3 blunders. Dat is bedroevend. Maar het ligt niet zozeer aan de verdediging. Het ligt duidelijk aan het middenveld. Dat is zo verschrikkelijk zwak. Geen enkele afvallende bal is voor ons. De omschakeling is bedroevend. Ons middenveld is bij een tegenaanval nog over de middellijn, waardoor een trage Koolwijk ALTIJD te laat is. Stefanik en Foor zijn te aanvallend ingesteld, waardoor het sowieso lastig wordt om bij een counter de tegenstander in te halen. De verdediging is het slachtoffer van het slechte middenveld.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Pol »

Mavage schreef:
GV schreef:Het doek is allang gevallen. Waar wij nu mee bezig zijn is hopen tegen beter weten in.
Ach, wat maakt u zo somber? Het is voetbal op zijn mooist. We krijgen een zenuwslopende finale van het seizoen, met hoogoplopende emoties, gevloek en getier, heerlijke goals en dramatische voorzetten. Keepers die over rollertjes heenduiken, maar onmogelijke pegels uit de hoek plukken. Tegenstanders waar niet van verloren mag worden en wedstrijden die je nooit kunt winnen. Hoeveel spannender kun je het krijgen? En aan het eind van de rit verheug ik me op foto's na de winst op Willem II van een uit zijn plaat gaande Hemlein, een dwaas rennende van Eijden, en een rustig klappende Koolwijk. Mario zei immers dat alles goed zou komen.
:tu: De eerste glimlach van de dag.

Gebruikersavatar
Quick
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 03 sep 2008, 16:28
Locatie: Vak L
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Quick »

Wat een bekeravondje was het gisterenavond. Negentig minuten op het puntje van m'n stoel in Zwolle. Enorm balen, maar ik vind dat het team alles gegeven heeft en er echt voor geknokt heeft. Beter dan dit wordt het helaas niet meer dit seizoen denk ik. De gelukkigste heeft gewonnen....

De komende wedstrijden is naar mijn mening maar een ding mogelijk: maximale steun van ons!!! Aan ons mag het NOOIT liggen nu het er echt op aan komt. Het is 1 voor 12... Hierbij hoop ik dat iedereen de kater van gisteren verwerkt de komende dagen en zaterdag vol gas gaat geven. We moeten accepteren dat dit team niet beter kan helaas en hopen dat wij als supporters net dat beetje verschil kunnen gaan maken. Stadionfakkels zijn toegestaan zaterdag...!!!

Come on NEC

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - Heracles

Bericht door Kanchelskis »

Goffert schreef:
Kanchelskis schreef:
flipsen schreef:ben benieuwd wie er nu gaat keepen
Gewoon Gentenaar. Laten het vooral geen Pastoor taferelen worden met wisselen Babos/Sinouh/Babos/Sinouh. Gentenaar is een prima keeper, had gewoon op een ongelukkig moment vreselijk "pech".

Wat ik me wel afvraag, hoeveel doelpogingen krijgt NEC tegen? Als een Zoet 1/4 van de ballen tegenhoud die op goal komen, en een Kalle of Dennis ook, doen ze het zo slecht nog niet. Verdedigend is het uiterst zwak. En de blunders..Ja, die hebben we op de velden dit seizoen meermalen gezien, niet alleen bij NEC.
Ik las dat Gentenaar 13 ballen op goal heeft gekregen, waarvan 6 goals, waarvan 3 blunders. Dat is bedroevend. Maar het ligt niet zozeer aan de verdediging. Het ligt duidelijk aan het middenveld. Dat is zo verschrikkelijk zwak. Geen enkele afvallende bal is voor ons. De omschakeling is bedroevend. Ons middenveld is bij een tegenaanval nog over de middellijn, waardoor een trage Koolwijk ALTIJD te laat is. Stefanik en Foor zijn te aanvallend ingesteld, waardoor het sowieso lastig wordt om bij een counter de tegenstander in te halen. De verdediging is het slachtoffer van het slechte middenveld.
Verdedigend is NEC over het algemeen slecht. Van de spits tot aan de laatste man. Aanvallend zetten ze er ook (te) weinig tegenover. Een Barca is verdedigend ook matig, maar speelt 90 min op de helft van de tegenstander.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Tim Janssen »

tja verdedigend is het zwak maar als je als verdediger steeds onder druk komt door dat het middenveld het laat lopen kan je er ook niks aan doen.
maar belangrijker nog stel dat je erin blijft zal er toch en hoop veranderd moeten worden om geen zelfde scenario te krijgen

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door jetipo »

Quick schreef:Wat een bekeravondje was het gisterenavond. Negentig minuten op het puntje van m'n stoel in Zwolle. Enorm balen, maar ik vind dat het team alles gegeven heeft en er echt voor geknokt heeft. Beter dan dit wordt het helaas niet meer dit seizoen denk ik. De gelukkigste heeft gewonnen....

De komende wedstrijden is naar mijn mening maar een ding mogelijk: maximale steun van ons!!! Aan ons mag het NOOIT liggen nu het er echt op aan komt. Het is 1 voor 12... Hierbij hoop ik dat iedereen de kater van gisteren verwerkt de komende dagen en zaterdag vol gas gaat geven. We moeten accepteren dat dit team niet beter kan helaas en hopen dat wij als supporters net dat beetje verschil kunnen gaan maken. Stadionfakkels zijn toegestaan zaterdag...!!!

Come on NEC
Waar heb ik dit meer gelezen?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

jazeker
Berichten: 1184
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door jazeker »

-----------------Kalle------------------
Vermijl----Nielssen--Haitz----Leiwa
---------------Koolwijk----------------
Stefanik---------------------- Conboy
---------Ali------------Rieks-----------
---------------Higdon------------------

Koolwijk voor de verdediging blijven hangen, Conboy gaten dichtlopen en erop klappen.

Stefanik, Ali, Rieks en ook Conboy en onze backs zijn beweeglijk en kunnen er allemaal overheen komen.

Dit moet het worden. Vol gas geven en 4-2 winnen!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Pol »

Haitz is nog geblesseerd toch?

jazeker
Berichten: 1184
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door jazeker »

Pol schreef:Haitz is nog geblesseerd toch?
Ik dacht dat die blessure meeviel.. lekker dan!

-----------------Kalle------------------
Vermijl----Nielssen--Conboy---Leiwa
---------------Koolwijk----------------
Stefanik-------------------Gravenberg
---------Ali------------Rieks-----------
---------------Higdon------------------

Dan maar zo, en als Gravenberg het niet haalt Victor erin.

Jammer, kreeg weer wat vertrouwen van die opstelling.. Maarja, alles zit tegen he :td: .

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Pol »

Gravenberch gebleseerd, Palsson nog geschorst toch?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: De Haas, demidk, HansiHansi, Stan_NMGN en 36 gasten