N.E.C - FC Utrecht

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
hupie
Berichten: 1684
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door hupie »

Ravanelli de 2e schreef:Als je wilt winnen moet je om te beginnen die ballenvanger op de bank zetten. Behoudens links of rechts wat reddingen dit seizoen, een onzekere factor.
Onvoorstelbaar dat er nog mensen zijn die Kalle een prima keeper vinden .........niveautje Jeroen Verhoeven........

Klopt, op dit moment is het (nog) een baggerkeeper, die voor onzekerheid in de defensie en voor bovendien veel onrust zorgt. Afstandschoten zijn bijna altijd tegendoelpunten, hij wint weinig punten. Het was op een paar goede reddingen naar niks, maar wat is het alternatief. Gentenaar, veel routine, een NEC hart en bevlogenheid. maar ook een jaar lang niet of weinig op enig nivo gekeept en al op zijn retour. Verder kun je Johnson dan voor dit seizoen afschrijven. Een duivels dilemma voor Janssen. Hopelijk ziet de laatste eindelijk het belang eens in van deze wedstrijd. En wordt er niet een opstelling, tactiek gehanteerd als tegen GAE en NAC (en Roda en nog een paar). De betrokkenheid en inzet moet er van afvliegen. :sjaal:

jac
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 25 sep 2011, 20:19
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door jac »

Urecht is een hele matige ploeg. Hier moet je gewoon met 3-0 van winnen en dat doet nec ook wel. En foor kan wel eens belangrijk zijn.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door NiMwEgUh »

gentenaar moet je nu niet opstellen kom op hee.Goeie kerel van nec en clubman maar die gaat hier echt niet de laatste 7 wedstrijden voor omkeer zorgen.,Heb er wel vertrouwen in dat we drie punten gaan pakken vandaag.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Bernd »

jac schreef:Urecht is een hele matige ploeg. Hier moet je gewoon met 3-0 van winnen en dat doet nec ook wel. En foor kan wel eens belangrijk zijn.
De nul houden? Foor heel belangrijk? En NEC wint dit ook wel?

Nieuw bij onze club?

Kan natuurlijk, maar de vanzelfsprekendheid spat van deze post af. Schitterend.

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door john »

jac schreef:Urecht is een hele matige ploeg. Hier moet je gewoon met 3-0 van winnen en dat doet nec ook wel. En foor kan wel eens belangrijk zijn.
Jammer, maar met Foor speel je gewoon met 10 man.

doomsday
Berichten: 142
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:05
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door doomsday »

bij verlies zijn we echt afhankelijk van de concurrenten gelukkig spelen we thuis scheelt ook weer, gewoon alle laatste wedstrijden winnen en klaar is kees :sjaal: :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door harold »

Een vriend van mij heeft mijn kaart maar zit in rotterdam, ik kan toch gewoon een kaartje voor vak L kopen op de seizoenskaart van een andere vriend?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door LT »

harold schreef:Een vriend van mij heeft mijn kaart maar zit in rotterdam, ik kan toch gewoon een kaartje voor vak L kopen op de seizoenskaart van een andere vriend?
Vier kaarten te koop per SCC, moet dus geen probleem zijn.

Edit: kaartje op vertoon van seizoenskaart slechts vijf euro, zie hier:

http://www.nec-nijmegen.nl/home/09133_s ... nde-zondag

trouwehond

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door trouwehond »

Afbeelding

daannec15
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 26 mei 2013, 21:16
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door daannec15 »

Gentenaar in de basis... En Foor op het middenveld..

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door vak Oost »

daannec15 schreef:Gentenaar in de basis... En Foor op het middenveld..
dat wordt alles of niets en wederom met de billetjes bloot ... als dat maar goed gaat ... come on :sjaal:
Alles komt goed !!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Juul »

4-3-3 met Foor centraal heeft nog nooit goed uitgepakt. Waar is Alireza?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door vak Oost »

Juul schreef:4-3-3 met Foor centraal heeft nog nooit goed uitgepakt. Waar is Alireza?
Op de bank vandaag Kalle Johnsson, Tobias Haitz, Alireza Jahanbakhsh, Danzell Gravenberch, Daan Disveld, Samuel Štefánik en Geoffrey Castillion
Alles komt goed !!

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Goffert »

Is de opstelling zoals ie echt gaat worden? Of een mogelijkheid van trouwehond?

Jelles
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 16 mar 2014, 12:42
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Jelles »

Goffert schreef:Is de opstelling zoals ie echt gaat worden? Of een mogelijkheid van trouwehond?
Dit is de officiële opstelling.

trouwehond

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door trouwehond »

Juul schreef:4-3-3 met Foor centraal heeft nog nooit goed uitgepakt. Waar is Alireza?
Die begint op de bank evenals :
Kalle Johnsson, Tobias Haitz, Danzell Gravenberch, Daan Disveld, Samuel Štefánik en Geoffrey Castillion

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Goffert »

Jezus mina.... Dan is bij deze degradatie een feit. Ik ben geneigd om deze wedstrijd te boycotten!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door LT »

Ik riep het al eerder, Janssen is teveel zoekende. Grijp terug naar je vastigheden. Weer drie/vier wissels in de basis, dat kan een elftal nooit goed doen. Ik neem trouwens aan dat Jantscher de plaats van Rieks inneemt en Foor gewoon op de flank staat. Zo niet, dan zie ik het zéér somber in.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door eniesee-elst »

Brrr, de spanning stijgt. Gewaagde opstelling, blessure Rieks kan desastreus zijn voor het spel wat we spelen. De diepgang die hij in zijn spel legt en waaruit zeer veel gevaar komt gaat Foor never nooit niet evenaren.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door eniesee-elst »

LT schreef:Ik riep het al eerder, Janssen is teveel zoekende. Grijp terug naar je vastigheden. Weer drie/vier wissels in de basis, dat kan een elftal nooit goed doen. Ik neem trouwens aan dat Jantscher de plaats van Rieks inneemt en Foor gewoon op de flank staat. Zo niet, dan zie ik het zéér somber in.
:withstupid:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door vak Oost »

LT schreef:Ik riep het al eerder, Janssen is teveel zoekende. Grijp terug naar je vastigheden. Weer drie/vier wissels in de basis, dat kan een elftal nooit goed doen.
Ik neem trouwens aan dat Jantscher de plaats van Rieks inneemt en Foor gewoon op de flank staat. Zo niet, dan zie ik het zéér somber in.
lijkt mij ook dat Foor op de flank speel, Koolwijk zal wel centraal spelen
Alles komt goed !!

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Goffert »

Volslagen idioot! :crazy2:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Polleke »

vak Oost schreef:
LT schreef:Ik riep het al eerder, Janssen is teveel zoekende. Grijp terug naar je vastigheden. Weer drie/vier wissels in de basis, dat kan een elftal nooit goed doen.
Ik neem trouwens aan dat Jantscher de plaats van Rieks inneemt en Foor gewoon op de flank staat. Zo niet, dan zie ik het zéér somber in.
lijkt mij ook dat Foor op de flank speel, Koolwijk zal wel centraal spelen
Nee.... hij speelt met 4 aanvallers... Foor zal achter Higdon spelen, zeer diep.... dit is een alles of niets opstelling vol op de aanval. Mag ik wel. Alizera ernaast... hij wil voorzetten hebben en dat is niet de kracht van die gast.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door benniewels »

Onze trainer is nog steeds ziek
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Jelles
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 16 mar 2014, 12:42
Contacteer:

Re: N.E.C - FC Utrecht

Bericht door Jelles »

vak Oost schreef:
LT schreef:Ik riep het al eerder, Janssen is teveel zoekende. Grijp terug naar je vastigheden. Weer drie/vier wissels in de basis, dat kan een elftal nooit goed doen.
Ik neem trouwens aan dat Jantscher de plaats van Rieks inneemt en Foor gewoon op de flank staat. Zo niet, dan zie ik het zéér somber in.
lijkt mij ook dat Foor op de flank speel, Koolwijk zal wel centraal spelen
Het zou mooi zijn als de Messi van Opheusden zich eens een keer tot de Messi van Nijmegen kroont.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RobbertRZG en 121 gasten