Feyenoord-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Malle Pietje »

Was Vermeijl nou geblesseerd of niet? Zal toch wel?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Juul »

Een tactische blunder van Anton om 4-3-3 met Foor op het middenveld. De tandem Higdon - Rieks doet het prima, maar in de omschakeling had daar Conboy moeten staan als puinruimer voor de verdediging, zeker met een nieuwkomer als Nielsen achterin. Je weet dat je in De Kuip tegen 12 man speelt en juist dan heb je een bijtertje als Leiwa hard nodig. Een zaalvoetballer als Foor in de basis zetten tegen Immers als je 17de staat getuigt van naïviteit. Laat Ronny de opstelling maken dan maar.

jbnmgn

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door jbnmgn »

G.B vak G schreef:
jbnmgn schreef:Wat een stelletje klootzakken. Op 0-1 komen dat is mooi. Maar "normaal" gesproken weet je dat je verliest. En als je dan de boot in gaat denken ze schijnbaar, dan ook meteen maar goed ook.
Volgende week RKC uit = verlies (op deze manier) en de week erop PSV thuis is ook verlies.
En als die allebei inderdaad verloren worden wordt het moeilijk, maar toch blijf ik optimistisch en denk, hoop en weet het (bijna) zeker: wij degraderen NIET!
Klootzakken?? Ik hoop ook dat we niet degraderen maar ben er wel bang voor, helaas zegt de ranglijst hetzelfde. Ik zie dit elftal nog Max 9 punten halen, maar nogmaals, ik hoop zo dat de ommekeer komt en dat we boven de streep komen.
Ja klootzakken! Hoe wil jij dit zooitje anders noemen? Als je de samenvatting ziet dan blijkt dat we achterin, ondanks het aantrekken van Nielsen, geen stap verder zin gekomen. Het niveau van verdedigen is dat van de F-jes.
Foor? Ik dacht na vorige week dat hij weer op de weg terug was, en dat was ook zo. Alleen erg kort.
Rieks een werkelijk beauty van een doelpunt en vervolgens met de meest hooghartigheid die je maar kunt bedenken een penalty nemen met een aanloopje van 3 meter! Werkelijk verachtelijk zoiets. Hebben we dan helemaal geen penalty killer in ons team? Higdon schiet de penalty als een wijf, Koolwijk doet vervolgens hetzelfde en nu laat Rieks zien dat hij van dezelfde trainer de aanwijzing heeft gehad hoe een penalty te nemen. Verschrikkelijk dit!
Was er dan niets positiefs? Jawel: Johnsson, die met een paar zeer goede reddingen een nog veel grotere nederlaag heeft weten te voorkomen. De 5 andere doelpunten kun je niet eens op zijn foutenconto schrijven.

Met de moed in de schoenen nu op weg naar RKC. Trois points!! De vraag is alleen: voor wie???

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door vak Oost »

Juul schreef:Een zaalvoetballer als Foor in de basis zetten tegen Immers als je 17de staat getuigt van naïviteit.
:withstupid: ben het een keer met je eens
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door mschr »

Foor stond niet in de basis tegen Immers. Koolwijk moest Immers bewaken. In de tweede helft daarentegen kwam Foor wel tegenover IMmers te staan. Immers won beide helften. 1-5 verliezen is slecht voor het doelsaldo en blessures voor Koolwijk, Vermijl en Jantscher helpen ons niet echt verder.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Foor stond niet in de basis tegen Immers. Koolwijk moest Immers bewaken. In de tweede helft daarentegen kwam Foor wel tegenover IMmers te staan.
Immers won beide helften. 1-5 verliezen is slecht voor het doelsaldo en blessures voor Koolwijk, Vermijl en Jantscher helpen ons niet echt verder.
je had simpel weg met conboy kunnen starten op de plek van foor en leiwa als linksback ... dat zijn basis begrippen die zelfs een meisje kan begrijpen
Alles komt goed !!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Juul »

Tuurlijk! De beste zet van Anton was om Conboy door te schuiven en Leiwa erachter te zetten. De domste zet tot nu toe is om Leiwa op de bank te houden en Foor op Immers te zetten. In de wetenschap dat Rieks ook puur aanvallend ingesteld is, weet je dat in de omschakeling NEC 5 aanvallend ingestelde spelers heeft. In De Kuip. Zelfoverschatting is het laatste wat NEC in deze positie moet doen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Kanchelskis »

rooie schreef:Mocht al fan zijn van Opel, dan bent u dat vast nu niet meer!

Afbeelding
Als we toch vergelijkingen gaan maken met Opel. Wat is de overeenkomst tussen een Opel Kadet en het kampioenschap van Feijenoord?






Ze zijn voor het laatst gezien in de jaren 90..

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Wat doet dit NEC zichzelf tekort zeg door na de 1-1 gewoon overal mee te stoppen(voetballen/dekken/vechten). Eerste kwartier was uitstekend en de 0-2 hing eerder in de lucht dan de 1-1. Dat Feyenoord na een kwartier meer gas geeft kan je op wachten, maar dan nog... Als die 1-1 valt is er op zich nog helemaal niks aan de hand. Gewoon je eigen spel blijven spelen ipv dit, tja hoe kan je het noemen, gekloot. En wanneer tijdens de rust twee van je belangrijkste spelers af ziet haken kan je wachten op een pak slaag. Dit roept NEC echt over zichzelf af, ondanks dat Feyenoord beter ging spelen. Had NEC het niveau enigszins vastgehouden was het vanavond gewoon erg close geweest. Maar helaas.

Koppies omhoog proberen te houden en dan op naar RKC volgende week. Verdere uitspraak over de importantie van die wedstrijd lijkt me overbodig. Is iedereen fit en speel je je eigen spel heb je gewoon een hele goede kans om daar te winnen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door NiMwEgUh »

Wat is gravenberch slecht maait over alle ballen heen. Loopt van de man af durft niet door te dekken.
Zet geen druk heeft geen overzicht nee lekker zon jonge halen en disveld op tribune zetten triest voor woorden.
En op middenveld had je een speler op immers moeten zetten een victor ofzo maar die was er jammer genoeg nog niet bij.
Ik hoop echt dat het goed gaat komen maar ben er heel bang voor

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Lars »

Wat mij nog het meest verbaasde was het feit dat het van NEC-kant allemaal zo mat en ongeinspireerd oogde. Het leek wel of men niet toe het uiterste ging. Onvoorstelbaar terwijl iedereen weet wat er op het spel staat.

Voor de rest: De eerste twee doelpunten werden wel erg gemakkelijk weggeven. Slap ingrijpen van meerdere verdedigers en m.n. van Nielsen. Onbegrijpelijk!

Daarna de klassieke NEC-fout: In een poging het tij te keren te met teveel mensen naar voren spelen. Gevolg grote gaten op het middenveld waardoor Feyenoord daar simpel het initiatief kon nemen. Volgens Feyenoord-supporters speelde de club misschien wel zijn beste wedstrijd van het seizoen. Met dank aan NEC dan wel!

Waarom kwam Alireza er trouwens zo laat in? Hemlein, misschien een aardige middenvelder maar als rechterspits weer eens onder de maat. Jantscher toch ook wel weer tegenvallend. Voor mijn gevoel kan NEC beter vanuit een 4-4-2 gaan spelen. De huidige opstelling oogt te broos. En dan het liefst weer met Conboy op het middenveld.

jac
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 25 sep 2011, 20:19
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door jac »

Onze buitenspelers zijn te snel voor higdon, bij een omschakeling in de tweede helft werd rieks weggestuurd en kon op rechts voorgeven maar higdon was er nog lang niet en kwam er een kansloos schot van rieks. Higdon moet niet willen meeverdedigen, is gevaarlijk en kan niet meer gebruikt worden in de aanval.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Sjoerdbemmel »

jammer ik had een goed gevoel erover :???: maarja 2-1 met rust was geeneens zo slecht.. alleen als je dan de 2e helft begint met gravenberch(2e zeefuik?) voor vermijl en mulder voor koolwijk.. tsja dan weet je dat we geen indruk meer gingen maken..

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door BasNijmegen »

rooie schreef:Mocht al fan zijn van Opel, dan bent u dat vast nu niet meer!

Afbeelding
Ik vind 'm briljant!

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Keezer »

BasNijmegen schreef:
rooie schreef:Mocht al fan zijn van Opel, dan bent u dat vast nu niet meer!

Afbeelding
Ik vind 'm briljant!
Leuk. Moet kunnen.

Gebruikersavatar
Paddock
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 13 feb 2009, 22:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Paddock »

Keezer schreef:
BasNijmegen schreef:
rooie schreef:Mocht al fan zijn van Opel, dan bent u dat vast nu niet meer!

Afbeelding
Ik vind 'm briljant!
Leuk. Moet kunnen.
Klagen kan via Twitter: @Opel_Nederland
Of een leuke tegenactie kan ook.
Ik koop al m'n hele leven geen Opel en daar zal dankzij deze poster niets aan veranderen.

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door jobo »

Malle Pietje schreef:Was Vermeijl nou geblesseerd of niet? Zal toch wel?

Is hierover een update ?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Frans »

Blessure.
NECTheBest

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door GV »

Compliment aan Anton en kompanen
Van ‘met pek en veren de stad uitjagen’ tot ‘de veer in de kont van Anton’
Hoe naïef kunnen mensen zijn.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Voorwaarts »

Vergeten, zorgen dat deze wedstrijd uit de koppies gaat, de knop om en op naar volgende week.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door NEC4EVER »

Paddock schreef:
Keezer schreef:
BasNijmegen schreef:
rooie schreef:Mocht al fan zijn van Opel, dan bent u dat vast nu niet meer!

Afbeelding
Ik vind 'm briljant!
Leuk. Moet kunnen.
Klagen kan via Twitter: @Opel_Nederland
Of een leuke tegenactie kan ook.
Ik koop al m'n hele leven geen Opel en daar zal dankzij deze poster niets aan veranderen.
Opel heeft wel volledig gelijk, stiller dan het bij ons is kom je niet vaak tegen....

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door NiMwEgUh »

NEC4EVER schreef:
Paddock schreef:
Keezer schreef:
BasNijmegen schreef:
rooie schreef:Mocht al fan zijn van Opel, dan bent u dat vast nu niet meer!

Afbeelding
Ik vind 'm briljant!
Leuk. Moet kunnen.
Klagen kan via Twitter: @Opel_Nederland
Of een leuke tegenactie kan ook.
Ik koop al m'n hele leven geen Opel en daar zal dankzij deze poster niets aan veranderen.
Opel heeft wel volledig gelijk, stiller dan het bij ons is kom je niet vaak tegen....
GELUL
warneer hoordeje feyenoord?juist toen het 1-1 werd.
Nee ze roepen altyd over ajaxpubliek nou die hebben een betere sfeer dan daar in de kuip.
Ik heb zon hekel aan die club gekregen denken dat ze alles zijn daar.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Kanchelskis »

NiMwEgUh schreef:
NEC4EVER schreef:
Paddock schreef:
Keezer schreef:
BasNijmegen schreef:
rooie schreef:Mocht al fan zijn van Opel, dan bent u dat vast nu niet meer!

Afbeelding
Ik vind 'm briljant!
Leuk. Moet kunnen.
Klagen kan via Twitter: @Opel_Nederland
Of een leuke tegenactie kan ook.
Ik koop al m'n hele leven geen Opel en daar zal dankzij deze poster niets aan veranderen.
Opel heeft wel volledig gelijk, stiller dan het bij ons is kom je niet vaak tegen....
GELUL
warneer hoordeje feyenoord?juist toen het 1-1 werd.
Nee ze roepen altyd over ajaxpubliek nou die hebben een betere sfeer dan daar in de kuip.
Ik heb zon hekel aan die club gekregen denken dat ze alles zijn daar.
Nu doe je ze te kort. Ze fungeren daar altijd als 12e man. Ben een aantal keren naar wedstrijd van Feijenoord geweest, het is altijd sfeervol. Dat was gisteren niet anders. En sfeer is niet altijd een liedje zingen, maar ook opgaan in de wedstrijd. In de Arena komen toeschouwers en hebben ze 1 vak met bedplassende koorknapen.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door MojoMojo »

Lars schreef:Waarom kwam Alireza er trouwens zo laat in?
Ik vond het een belachelijke keus om Alireza nog in te brengen.. Wat denkt Janssen? Dat hij er nog even 5 in legt en we alsnog met 3 punten naar huis gaan? Wat met Jantscher gebeurde, had net zo goed met Alireza kunnen gebeuren en dan had je dus je beste speler gemist tegen RKC volgende week. :crazy2:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Feyenoord-NEC

Bericht door Demtsjenko »

tja... ik til niet zo zwaar aan deze nederlaag... feyenoord was enorm gretig, want de derde plek was binnen handbereik... NEC was dat in het begin van de wedstrijd ook, maar dan komt het klasseverschil naar boven en verlies je... een logische nederlaag... wel jammer dat het er nog 5 moesten worden...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Basjeje en 44 gasten