Utrecht <> N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door bertje »

harold schreef:
Rob Penkelman schreef:tsjonge jonge wat een ballenclub kiek ze rennen lol
:???: Vreemde supporter jij... :crazy2:
Hij heeft toch ook een seizoenskaart van Utrecht? Tenminste, dat verkondigde hij aan het einde van vorig seizoen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door harold »

Gerd schreef:Donkere dagen voor de kerst. Door deze penalty te missen verlies je een wedstrijd en wordt degradatie een feit. Koolwijk , Higdon en ook in zeker mate de scheids zijn van een bedroevend niveau.
Pfff, gaan we weer.... :zzz:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door TT »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:
Kanchelskis schreef:Waarom stapt Van Eijden zo uit..? Bij de 1-0 ook al..
dat was palson fout die 1-0 ! die 2-0 is higdon fout!! en dan koolwijk er af is en nec met 10 man staat in plaats van utrecht is omdat de scheids idioot is!...

Ut is echt .. om te :pukeface:
2-0 was Conboy fout

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door ForzaVakZ »

Bernd schreef:
bertje schreef:
valkhof schreef:utrecht wint door hulp van een scheidsrechter die niet kan fluiten en daar doet de gemiste penal van higdon niks aan af! scheidsrechters ga je schamen
Je mag ook wel een beetje de hand in eigen boezem steken, de fluit inderdaad als een pisnicht, maar als je de kansen ziet die we missen roepen we het ook wel over onszelf af..
:withstupid: Hoe die penalty wordt ingeschoten...plichtmatig, ongeïnteresseerd, lamlendig.
Gewoon een erg matige spits die soms per ongeluk op de juiste plek staat en een doelpunt maakt! Miskoop!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door Gerd »

Juul schreef:De kutscheids had Bulthuis al zeker 3x geel kunnen en moeten geven. Dan was het 10 tegen 10 geweest. Schandalig Bulthuis nog op het veld staat en Koolwijk eraf moet. Loepzuivere goal van Rens dan weer wel afkeuren. En dan Higdon... die man nooit meer een penalty laten nemen. Ik zag het al aan de aanloop.

2-0 achter en toch een van de beste uitwedstrijden. Met dank aan de oplichter in het geel.
Hou toch op met janken, gewoon gebrek aan kwaliteit.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door valkhof »

bertje schreef:
valkhof schreef:utrecht wint door hulp van een scheidsrechter die niet kan fluiten en daar doet de gemiste penal van higdon niks aan af! scheidsrechters ga je schamen
Je mag ook wel een beetje de hand in eigen boezem steken, de fluit inderdaad als een pisnicht, maar als je de kansen ziet die we missen roepen we het ook wel over onszelf af..
ben ik met je eens, als die penal zat was het een andere wedstrijd geweest. maar toch..

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5263
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door eniesee12 »

harold schreef:
Rob Penkelman schreef:tsjonge jonge wat een ballenclub kiek ze rennen lol
:???: Vreemde supporter jij... :crazy2:

Maar het is toch gewoon genant hoe er aangetobt word? 2e helft is gewoon eredivisie onwaardig.

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door chica »

Juul schreef:De kutscheids had Bulthuis al zeker 3x geel kunnen en moeten geven. Dan was het 10 tegen 10 geweest. Schandalig Bulthuis nog op het veld staat en Koolwijk eraf moet. Loepzuivere goal van Rens dan weer wel afkeuren. En dan Higdon... die man nooit meer een penalty laten nemen. Ik zag het al aan de aanloop.

2-0 achter en toch een van de beste uitwedstrijden. Met dank aan de oplichter in het geel.
:withstupid:
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
Rob Penkelman
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 14:07

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door Rob Penkelman »

:lol: truste
Niet meteen iemand veroordelen, misschien was ie tijdelijk bezopen!

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Juul schreef:De kutscheids had Bulthuis al zeker 3x geel kunnen en moeten geven. Dan was het 10 tegen 10 geweest. Schandalig Bulthuis nog op het veld staat en Koolwijk eraf moet. Loepzuivere goal van Rens dan weer wel afkeuren. En dan Higdon... die man nooit meer een penalty laten nemen. Ik zag het al aan de aanloop.

2-0 achter en toch een van de beste uitwedstrijden. Met dank aan de oplichter in het geel.
:withstupid:

n.e.c was hier beter en had moeten winnen!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door valkhof »

TT schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:
Kanchelskis schreef:Waarom stapt Van Eijden zo uit..? Bij de 1-0 ook al..
dat was palson fout die 1-0 ! die 2-0 is higdon fout!! en dan koolwijk er af is en nec met 10 man staat in plaats van utrecht is omdat de scheids idioot is!...

Ut is echt .. om te :pukeface:
2-0 was Conboy fout
2-0 was een fout van de scheids! daarom hadden ze die ruimte! ok geef je koolwijk 2 keer geel, dan had bulthuis er minstens 4 moeten hebben

Gebruikersavatar
NecvakkieK
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 25 okt 2010, 18:46
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door NecvakkieK »

Rob Penkelman schreef:tsjonge jonge wat een ballenclub kiek ze rennen lol
Donder jij een snel op man zuigerd :2up: :2up:

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door de Oversteek »

Waarom anticipeert Janssen niet op de tactische wissel van Wouters? Ligt niet aan de scheids, maar aan t onvermogen..Helaas, volgende week beter.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door Juul »

valkhof schreef:...ok geef je koolwijk 2 keer geel, dan had bulthuis er minstens 4 moeten hebben
Precies ja. NEC heeft verloren van de scheidsrechter.

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door ForzaVakZ »

Je moet de beelden bij fox zien op de trap lopen de spelers als makke schapen!!!!!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door mschr »

Juul schreef:De kutscheids had Bulthuis al zeker 3x geel kunnen en moeten geven. Dan was het 10 tegen 10 geweest. Schandalig Bulthuis nog op het veld staat en Koolwijk eraf moet.
Meejeens.
Juul schreef:Loepzuivere goal van Rens dan weer wel afkeuren. En dan Higdon... die man nooit meer een penalty laten nemen. Ik zag het al aan de aanloop.
Terecht afgekeurd. Alireza duwt iemand opzichtig in de rug.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door Polleke »

Kom op zeg... dat is het lot van een club die onderaan staat. Dit is een volstrekt onterechte nederlaag. De tweede gele kaart was geen geel, Koolwijk speelde de bal. Higdon en Rieks hadden gewoon de goal moeten maken. Ik heb een NEC gezien dat bij FC utrecht durfde aan te vallen en het balletje al veel beter rond liet gaan. Geen club won in Utrecht in het afgelopen jaar.... er was strijd, inzet en kansen. Ik neem ze niks kwalijk dit keer. Verliezen mag.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
Juul schreef:De kutscheids had Bulthuis al zeker 3x geel kunnen en moeten geven. Dan was het 10 tegen 10 geweest. Schandalig Bulthuis nog op het veld staat en Koolwijk eraf moet.
Meejeens.
Juul schreef:Loepzuivere goal van Rens dan weer wel afkeuren. En dan Higdon... die man nooit meer een penalty laten nemen. Ik zag het al aan de aanloop.
Terecht afgekeurd. Alireza duwt iemand opzichtig in de rug.
:withstupid: Die overtreding was typerend voor deze wedstrijd

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door necnmgn »

Polleke schreef:Kom op zeg... dat is het lot van een club die onderaan staat. Dit is een volstrekt onterechte nederlaag. De tweede gele kaart was geen geel, Koolwijk speelde de bal. Higdon en Rieks hadden gewoon de goal moeten maken. Ik heb een NEC gezien dat bij FC utrecht durfde aan te vallen en het balletje al veel beter rond liet gaan. Geen club won in Utrecht in het afgelopen jaar.... er was strijd, inzet en kansen. Ik neem ze niks kwalijk dit keer. Verliezen mag.
Met het eerste deel volledig eens.. Maar zo'n wedstrijd mag je niet verliezen. Zeker niet in de situatie waar we in verkeren. Utrecht is gewoon een heel zwakke tegenstander

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door ForzaVakZ »

Er is nog hoop!! Net Op beelden Anton zien vloeken op Higdon!! Yes! Zit dus toch pit in!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door Tiel »

necnmgn schreef:
Polleke schreef:Kom op zeg... dat is het lot van een club die onderaan staat. Dit is een volstrekt onterechte nederlaag. De tweede gele kaart was geen geel, Koolwijk speelde de bal. Higdon en Rieks hadden gewoon de goal moeten maken. Ik heb een NEC gezien dat bij FC utrecht durfde aan te vallen en het balletje al veel beter rond liet gaan. Geen club won in Utrecht in het afgelopen jaar.... er was strijd, inzet en kansen. Ik neem ze niks kwalijk dit keer. Verliezen mag.
Met het eerste deel volledig eens.. Maar zo'n wedstrijd mag je niet verliezen. Zeker niet in de situatie waar we in verkeren. Utrecht is gewoon een heel zwakke tegenstander
Een degradant verliest dan juist wel. Daarom zitten we ook in deze situatie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door Stefannec »

Wat wen matige scheids zeg man man man.
Laat ik voor opstellen dat je daardoor niet verliest. Je moet je kansen afmaken.
Maar NECers krijgen wel makkelijk geel. En Bulthuis wat moet je dan doen voor een gele kaart.
Had er zeker 2 moeten hebben gehad voor de penaltie.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door bertje »

Polleke schreef:Kom op zeg... dat is het lot van een club die onderaan staat. Dit is een volstrekt onterechte nederlaag. De tweede gele kaart was geen geel, Koolwijk speelde de bal. Higdon en Rieks hadden gewoon de goal moeten maken. Ik heb een NEC gezien dat bij FC utrecht durfde aan te vallen en het balletje al veel beter rond liet gaan. Geen club won in Utrecht in het afgelopen jaar.... er was strijd, inzet en kansen. Ik neem ze niks kwalijk dit keer. Verliezen mag.
:withstupid: hier ben ik het wel mee eens. Goed gespeeld, scheids een grote invloed gehad, maar ook zelf heb je de kansen om zeep geholpen. Hier kunnen we wel verder op borduren.
Alleen kut dat Alireza en Koolwijk er volgende week niet bij zijn.. :td:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door valkhof »

necnmgn schreef:
Polleke schreef:Kom op zeg... dat is het lot van een club die onderaan staat. Dit is een volstrekt onterechte nederlaag. De tweede gele kaart was geen geel, Koolwijk speelde de bal. Higdon en Rieks hadden gewoon de goal moeten maken. Ik heb een NEC gezien dat bij FC utrecht durfde aan te vallen en het balletje al veel beter rond liet gaan. Geen club won in Utrecht in het afgelopen jaar.... er was strijd, inzet en kansen. Ik neem ze niks kwalijk dit keer. Verliezen mag.
Met het eerste deel volledig eens.. Maar zo'n wedstrijd mag je niet verliezen. Zeker niet in de situatie waar we in verkeren. Utrecht is gewoon een heel zwakke tegenstander
je speelde niet alleen tegen utrecht1 ook tegen de scheids

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Utrecht <> N.E.C.

Bericht door Sjoerdbemmel »

man man man.. Higdon, wat een dramaspeler zeg! dat is iemand die echt god op de blote knieën mag bedanken dat hij betaald krijgt om op het veld te staan! hijis zeker 2 misschien wel 3 niveaus lager dan platje (en die laat je dan transfervrij vertrekken) bah bah bah!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gerard Lopez en 82 gasten